Skocz do zawartości

Mirror's Edge Catalyst


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zaqair
Opublikowano

Wyglada,ze nie zrobili z tego CoD of mirror's edge. A,ze daty nie podali nie wazne,wazne ze wyjdzie

Opublikowano
Reboot, nie sequel.
The game will serve as a reboot for the franchise and tell an "all-new origin story" for heroine Faith.
 
"We introduced Mirror's Edge and Faith to gamers five years ago, and we've waited for the right moment to reunite them," said producer Sara Jansson. "Thanks to the Frostbite engine and a new generation of platforms, we are now able to deliver a richer world that players will be able to explore with a new level of freedom in both movement and action."

 

http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-10-dice-announces-new-mirrors-edge-game

Opublikowano

Potwierdzenie tego co nieuniknione.

Ta gra w postaci liniowej nie ma sensu. Całe to bieganie przecież opiera się na swobodzie przemieszcznia, o to w tej grze chodzi, więc open world to jedyna słuszna droga.

Opublikowano

Jeśli nie zwiększą nacisku na strzelanie (dla mnie w ogóle mogli by ten motyw wy(pipi)ać) to powinno być naprawdę dobrze , otwarty świat jak najbardziej na +.

Opublikowano

Strzelania faith nie chcę, ale przeciwnicy z bronią to nie jest zły pomysł, jeśli się to dobrze zrobi. Oczywiście żadnych kretynizmów w stylu wchodzi 10 chłopa z karabinami do zamkniętego pomieszczenia i jazda, ale np. snajperzy byliby świetni. Z tym, że level desing musiałby być tutaj naprawdę wyśmienity i nie tylko poziomy, ale przede wszystkim pionowy.

Najlepiej jakby można było zejść na ulice i przez niektóre budynki przebiegać <3 Wbijasz przez balkon do mieszkania, fiku miku, jazda na klatkę schodową i na dach ciśniesz <marzyciel>

Opublikowano

Zapowiedź ME2 to najlepszy news na E3 jeśli chodzi o same gry, a open world plus zapewnienie EA, że nie zmieni serii w strzelankę to już w ogóle hype na 100%. Jedyne co mnie martwi to ten końcowy napis w teaserze "when it's ready" - obawiam się, że oznacza to, że na Faith poczekamy aż do 2015, samo DICE przyznaje, że gra jest na wczesnym etapie produkcji. 

Opublikowano

mam nadzieje ze struktura otwartego swiata zapewni wiele miejscowek w budynkach, jak kanaly, biura, centra handlowe itd, tak jak to bylo w jedynce, a nie jak w AC tylko bieganie po dachach.

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Po pół roku cisza w temacie rozumiem? Chyba pierwsza gra na next geny, którą po prostu muszę mieć.

Ale o czym pisać gdy jedyna różnica że oficjalnie ogłoszono że się robi i kiedyś tam będzie i tyle..... ?

  • 3 miesiące temu...
Gość Zaqair
Opublikowano

 


- Faking nothing, the E3 2013 Mirror’s Edge 2 teaser was indeed entirely real time and generally unscripted, including the combat systems. Rocket Chainsaw has now seen both in motion in test environments, and they match up, graphically and mechanically.

 

- Target platforms are Xbox One, PlayStation 4, PC, and Mac.

 

- Reiterating statements from DICE, Mirror’s Edge 2 is a total reboot.

 

- Core goal of the reboot is to create an open world, living breathing city for you to explore.

 

- Part of this open world environment includes a persistent, “always online” component. The open world is considered a multiplayer “playground” where other plays can drop-in/drop-out seamlessly, freely choosing their level of interaction with other players and the game world. A comparison to Journey‘s online feature was given as the closest example.

 

- Other general multiplayer components include co-op and competitive modes, such as time trials

 

- Rebooting the universe means new enemies. Mirror’s Edge 2 will include many AI opponents, some on equal footing to Faith. Among these are the standard cannon fodder Protectors, melee combat expert Sentinels, and armoured gun wielding Enforcers. We’ve been told that Faith does not have guns.

 

- DICE has taken on a lot of feedback from Mirror’s Edge in shaping the combat system for Mirror’s Edge 2. Heavy revisions have shaped the combat away from useless gunplay and one button combats (like the nut-punch) to a deeper system that emphasises speed and fluidity. Environment interaction is also a key feature of the combat system, Faith able to push, punch, and kick enemies out of the way, over ledges, tables, and railings. These physics driven interactions are combined with 1-2-3 punch/kick style combos, wall running, flips, and other martial arts moves, as well as brief grapples. Occasionally a third person take-down move will be used when an enemy is beaten, and “adaptive slow-motion” is used vary sparingly, mostly just to highlight cool sequences, like the E3 2013 trailer face punch. Rocket Chainsaw has seen all of these combat functions performed in real time, without scripting.

 

- While DICE are committed to providing a deeper combat system, melee combat is not the single focus of Mirror’s Edge 2. DICE does not consider Mirror’s Edge 2 as a brawler, but instead a racing game at heart. For the development team, the focus is on creating a game all about parkour: speed, fluidity, and mastery of your environment. Even these changes to the combat system are being done to prevent issues with Mirror’s Edge where players would have a stretch of parkour with intermittent pace breaking stops to fight an opponent. DICE wishes to seamlessly integrate encounters and the combat system into the feeling of speed and parkour mastery, so players even while fighting are still on the move, making progress, and interacting with their environment.

 

- Its target release date is in 2016. Sorry kids. Fingers crossed it comes around earlier!

http://www.rocketchainsaw.com.au/exclusive-mirrors-edge-83422-infromation/

Opublikowano

Jak ja marzę o tej grze. Jedynka tak mi się spodobała że splatynowalem w 4 dni (dodam, że platyna to jedna z najcięższych na PS3). Coś niesamowitego, ja chcę więcej! A nie że kampanię przejdę w 2h jak w jedynce :)

Opublikowano

open world chyba zawsze gwarantuje solidną porcje godzin w singlu, więc o to bym się nie martwił ;)

Podoba mi się to co napisali. Gunplay wywalony, a walki z przeciwnikami nie będą przerywać flowu biegania. Otwarty świat zapewne zagwarantuje większą elastyczność w pokonywaniu przeszkód i obejdzie się bez sytuacji z pierwszej części, gdzie trzeba było się zstrzymać w miejscu na minutę, bo nie wiadomo gdzie dalej iść/biec/skoczyć

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...