Skocz do zawartości

Mirror's Edge Catalyst


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

open world chyba zawsze gwarantuje solidną porcje godzin w singlu, więc o to bym się nie martwił ;)

Podoba mi się to co napisali. Gunplay wywalony, a walki z przeciwnikami nie będą przerywać flowu biegania. Otwarty świat zapewne zagwarantuje większą elastyczność w pokonywaniu przeszkód i obejdzie się bez sytuacji z pierwszej części, gdzie trzeba było się zstrzymać w miejscu na minutę, bo nie wiadomo gdzie dalej iść/biec/skoczyć

Od zapowiedzi się obawiałem aż do dzisiaj że właśnie pójdą głownie w strzelanie , jak widać niepotrzebnie :)

Edytowane przez Karas
  • 2 miesiące temu...
Gość Zaqair
Opublikowano

Mirror's Edge bedzie na e3 :D

EA World Premiere 2014
3:00 – 4:00 PM ET (Noon – 1 PM PT)
Live from the Shine Exposition Center, Electronic Arts CEO Andrew Wilson reveals Battlefield: Hardline and world premieres nearly a half-dozen new games, including updates on Mirror's Edge, Dragon Age: Inquisition, a new project from Criterion Games, and much more.
All Access Live: Alien: Isolation, Oculus Rift Founder, Batttlefield Hardline, Dragon Age and More Surprises

 

 

Opublikowano (edytowane)

W tym roku? Watpie ze wyszlo chociaz w 2015. DICE musi skonczyc Battlefronta na premiere VII epizodu i bardzo prawdopodobne ze szykuja takze Battlefielda 5 na przyszla jesien (chociaz dwie gry z tego samego gatunku w podobnych terminach to moze troche za duzo dla nich)

 

ME wyjdzie w 2016 roku.

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano

ME wyjdzie w 2016 roku.

Bez przesady. Choć wiele złego można powiedzieć o EA, to jednak nie można im zarzucić, że zapowiadają grę na kilka lat przed premierą jak UBI czy Sony. Dlatego obstawiam, że premiera to pierwsza połowa 2015. 

Opublikowano

Trzeba siedziec w branzy od wczoraj, albo byc bardzo naiwny, zeby wierzyc w premiere w pierwszej polowie 2015. Przeczytajcie sobie zreszta nawet kilka postow wyzej i ten wyciek informacji, tam jest nawet wspomniane o 2016. I nie bez powodu w zeszlym roku na koncu zwiastuna bylo "kiedy bedzie gotowe".

Opublikowano

Tak sobie myślę, że jeśli gra ma być tak zabugowana jak B4, to może faktycznie niech sobie spokojnie pracują nad nią do tego 2016. Tym bardziej, że dla DICE to będzie pierwsza gra z otwartym światem, więc lepiej niech mają jak najwięcej czasu na dopracowanie tytułu.

Opublikowano

Juz bez przesady jak skupia się tylko na singlu to co ma niby być zbugowane jak w bfie?

Opublikowano

Jedynka jest dla mnie jedną z gier poprzedniej generacji. Kibicuje tej grze jak cholera ale boję się nie tyle z powodu dice ale ea. Od me3 wszystko co od nich wychodzi to kupa. Sim city kupa, bf 4 kupa, moh kupa, nba live mega kupa etc. Fify nie liczę bo ona co roku trzyma poziom ale nawet tutaj na next genach poprzycinali.

Titanfall nie był kupą ale znudził mi się szybko jak na multi.

 

Niech będzie ten sam klimat i uczucie pędu oraz minimalizm otoczenia. Niech skupia się na konstrukcji plansz i singlu. Ea nie s(pipi) tego!

Opublikowano

Lipa, a nie fajnie, bo po tak długim oczekiwaniu każdy miał chyba nadzieję na 2014.

Nikt o zdrowych zmysłach nie liczył na tak nierealny termin , cóż czyli jednak dopiero w 2016 wnioskując po tym co nam zaserwowali heh

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Lipa, a nie fajnie, bo po tak długim oczekiwaniu każdy miał chyba nadzieję na 2014.

Plotka z marca mowila o 2016 wiec nie wiem jak mogles myslec,ze gra wyjdzie w tym roku. Na 2015 tez bym nie liczyl. Edytowane przez Zaqair
Opublikowano

Wy sie (pipi)a cieszcie, że to stary, dobry Mirror's Edge, dopieszczony i z otwartym światem, bo w dzisiejszych czasach to spokojnie mogli zrobic z tego gre dla debili "trzymaj X i gałke do przodu, aby wykonywać wszystkie akrobacje jakie tylko się da" Cud, że gra wygląda tak jak powinna.

  • 2 tygodnie później...
Gość Zaqair
Opublikowano

Mirror's Edge 2 will focus more heavily on first-person combat than its predecessor, according to DICE general manager Karl Magnus Troedsson.

 

The first game was praised for its fast-paced, vertigo inducing runs across rooftops and through corridors. But when protagonist Faith fought enemies directly, either in melee or with stolen firearms, it became much more awkward.

 

"What I can say is that if the last game focussed on first-person movement, it was definitely shown in the movie here that the DICE team will be focussing on first-person combat as well, to really nail and refine that," Troedsson said in an interview with CVG.

 

He noted that the trailer was composed of much earlier footage than EA has typically released in the past. Despite some missing textures, the team decided it was more important to show "the movement or the message of what we're doing".

 

"Fans of the game will just have to wait and see until we talk more about the actual game is and the vital mechanics of it," Troedsson said. "We've shown the combat and movement now, but there's so much more to talk about. What I can say is, this is not just going to be the same game as the last one. We're building Faith for a new generation."

 

EA has indicated that the sequel will take place in an open world. The title is in development using DICE's Frostbite engine and will be released for Xbox One, PS4 and PC "when it's ready"

 

http://www.computerandvideogames.com/469205/mirrors-edge-2-will-refine-first-person-combat/
  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...