Skocz do zawartości

Mirror's Edge Catalyst


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nie grałem w jedynke a na tym filmiku z pc widzę, że grafika wcale się jakos nie zestarzała

 

polecacie zagrać? czy dzis juz za stare guwno?

Edytowane przez najdas85
Opublikowano

Giera nadal dobrze wyglada w tym roku przechodziłem raz jeszcze i jest si. 

Opublikowano

nie grałem w jedynke a na tym filmiku z pc widzę, że grafika wcale się jakos nie zestarzała

 

polecacie zagrać? czy dzis juz za stare guwno?

I to jak bardzo. Sam ostatnio na hypie po E3 zaliczałem grę po raz kolejny i pierwsza myśl jaka się nasuwa to to, ze gra dobrze się starzeje.
Opublikowano (edytowane)

W oryginale okazało się że najlepszym sposobem na "rozpędzenie się" było skakanie. zobacz speedruny 

Wygląda to komicznie i ani trochę jak zamierzyli twórcy.

Prze kolo.Takich wymiataczy zawsze się fajnie ogląda. Sam też troszkę bawiłem się w speedruny w tym specjalnym trybie i muszę przyznać,że satysfakcja z pobijania swoich bądź ustalonych przez grę wyników jest ogromna.

Edytowane przez Paliodor
  • 3 miesiące temu...
Gość suteq
Opublikowano

Fabuła w Mirror's Edge. :yao:

 

Przecież w tę grę grasz, żeby sobie poskakać babeczką po budynkach z użyciem parkouru. 

Gość mate5
Opublikowano

No właśnie. Powinni po prostu usunąć fabułę i zrobić grę gdzie po prostu masz misje. 

 

Jak będzie można skipować scenki to żaden problem, gorzej jak będzie dużo tych interaktywnych cutscenek.

Opublikowano

Szykuje się chuyowa fabuła z postaciami, które mnie nie obchodzą, super. 

Też się tego obawiam. Trailer za bardzo skupia się na paplaninie i jakiś randomach, do tego sugeruje dużą efektowność i liczne skrypty sadząc po tych wybuchach. Z drugiej strony widać fajne miejscówki.

 

Moje podejrzenia na tę chwilę: rozbudowana historia, szybka i poprzez liczne skrypty efekciarska rozgrywka oraz więcej opcji przejścia fragmentów, w tym proste lecz czasochłonne dla nieogarów. Do tego pewnie jakiś tryb z czasówkami bez filmików. Na pewno gra będzie bardziej przystępna, bo pierwsza część jednak słabo się sprzedała i wymagała nieco ogrania nawet dla samego przejścia fabuły, co nie oznacza braku wyżyłowanych czasów do pobicia przez fanów. 

Opublikowano

Na pewno miasto bedzie przekozackie. Na pewno beda poukrywane hardcorowo bzdety tylko dla wyjadaczy i BLAGAM! Mam nadzieje przyzwoity poziom trudnosci. Po Filmiku macie racje... fabula raczej kleczy, jesli bedziemy miec szczescie to nie bedzie odstraszac. Ale koniec koncow mysle, ze przyjmie sie to to bo brakuje takich cudakow na rynku

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

I wydaje mi sie, ze juz moge powiedziec, ze ten wyjatkowy klimat gry zoastal zachowany.

A to wlasnie ta odmiennosc i klimat kojarzacy mi sie nie wiadomo dlaczego z Gost in The Shell: SAC powodowaly, ze mialem na pierwsza czesc przeogromne parcie. Nowy filmik widzialem juz ze 3 razy i wlasnie przy porannej kawie w pracy zabieram sie za niego znowu.

O i bylbym zapomnial. I zyczylbym sobie tylko wiecej takich akcji gdzie trzeba sie porozgladac i pokombinowac jak wspinanie sie na ostatnie rusztowanie w jedynce.

Edytowane przez okens
Opublikowano

Coś czuje, że sterowanie zostanie spłycone i będzie hold x to parkour jak w asssynach. Na jednym z filmików powiedzieli, że skill nie powinien leżeć w wykonywaniu trików/pokonywaniu przeszkód, a w znalezieniu jak najkrótszej trasy :F

Opublikowano

Coś czuje, że sterowanie zostanie spłycone i będzie hold x to parkour jak w asssynach. Na jednym z filmików powiedzieli, że skill nie powinien leżeć w wykonywaniu trików/pokonywaniu przeszkód, a w znalezieniu jak najkrótszej trasy :F

To nie grałeś w jedynkę skoro tak mówisz, nie będzie tak spokojnie to nie ten developer :)

Opublikowano

 

Coś czuje, że sterowanie zostanie spłycone i będzie hold x to parkour jak w asssynach. Na jednym z filmików powiedzieli, że skill nie powinien leżeć w wykonywaniu trików/pokonywaniu przeszkód, a w znalezieniu jak najkrótszej trasy :F

To nie grałeś w jedynkę skoro tak mówisz, nie będzie tak spokojnie to nie ten developer :)

 

Grałem w jedynke ale co to ma do rzeczy? Koleś jawnie na filmiku mówi, że skill nie powinien leżeć w umiejętnościach manualnych, tylko w wyszukiwaniu najbardziej optymalnej drogi, no to jak mam to interpretować? I uwierzyć w to wcale trudno nie jest, bo jedynka za dobrze się nie sprzedała, więc jak najbardziej możliwe jest, że przystosowywali grę do szerszego grona odbiorców.

 

Jarałem się mocno gierką, ale teraz jestem nastawiony sceptycznie. Przynajmniej się nie rozczaruję jakby moje obawy się sprawdziły.

Opublikowano

No jak dostaje komentarz od deva, który mocno implikuje uproszczenie sterowania, a owe sterowanie było chyba najbardziej kluczowym elementem jedynki, to ciężko nie być zaniepokojonym. Daliby demo to wszystkie wątpliwości zostałby rozwiązane, a tak to pozostaje czekać na pierwsze opinie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...