Voytec 2 761 Opublikowano 13 marca 2016 Opublikowano 13 marca 2016 Najlepszy parkour w grach aktualnie jest w Dying Light. Jeżeli sterowanie w nowym ME będzie podobne to będę zachwycony. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 marca 2016 Opublikowano 14 marca 2016 (edytowane) Daliby demo to wszystkie wątpliwości zostałby rozwiązane, a tak to pozostaje czekać na pierwsze opinie. Wersja próbna na pewno trafi do Origin/EA Access (tak jak każda ostatnia gra od EA), więc kto chce będzie mógł przetestować zanim zdecyduje się na pełną wersję. Jedynie trzeba współczuć posiadaczom PS4, którym faktycznie pozostanie czekanie na opinie . P.S. W ogóle teraz sobie przypomniałem, że będzie przecież jeszcze beta (na którą można się jeszcze rejestrować na oficjalnej stronie). Więc to nie będzie tak, że będziemy musieli kupować kota w worku. Edytowane 14 marca 2016 przez MBeniek Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 14 marca 2016 Opublikowano 14 marca 2016 (edytowane) Grałem w jedynke ale co to ma do rzeczy? Koleś jawnie na filmiku mówi, że skill nie powinien leżeć w umiejętnościach manualnych, tylko w wyszukiwaniu najbardziej optymalnej drogi, no to jak mam to interpretować? I uwierzyć w to wcale trudno nie jest, bo jedynka za dobrze się nie sprzedała, więc jak najbardziej możliwe jest, że przystosowywali grę do szerszego grona odbiorców. Jarałem się mocno gierką, ale teraz jestem nastawiony sceptycznie. Przynajmniej się nie rozczaruję jakby moje obawy się sprawdziły. Nie wiem, ja zrozumiałem to tak, że nie chcą robić skomplikowanego sterowania wymagającego Bóg wie ile przycisków i kombinacji. Chcą zrobić grę w której od razu siadamy do grania i poczujemy flow parkouru po blokach. Jeśli zrobią z tego samograja na poziomie Asasynów to dołączą do mojej listy producentów od których juz żadnej gry więcej nie kupię. Trochę źle dobrali słowa w tym filmiku mogli się jakoś bardziej odnieść jak ono wygląda w stosunku do jedynki. Jedynka była świetna, z przyjemnością robiło się time triale i pokonywało coraz lepsze czasy. sama kampania była ciut za krótka i brakowało mi jednak w tym wszystkim jakiejś większej wolności. Liczę, że dwójka sprosta oczekiwaniom i nie spie.przą marki. Edytowane 14 marca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
okens 541 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 Przynajmniej klimat zachowaja. Chyba, ze ci kumple od Faith beda dawali ziomkowoscia ala Need for Speed bo za stary juz jestem na ta tandete. Ubi potrafi jeszcze robic niezle gry chociaz coraz trudniej im to wychodzi wiec jest 50% szans na to, ze nie spieprza systemu gry chociaz mam przeczucie, ze bedzie dobrze. Cytuj
pawelgr5 1 461 Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 Najlepszy parkour w grach aktualnie jest w Dying Light. Jeżeli sterowanie w nowym ME będzie podobne to będę zachwycony. Serio? Pytam poważnie. Pierwsze ME ograłem na maxa (nawet chyba platyne mam a ogolnie na trofea leję ciepłym moczem) i do dziś uważam poruszanie się za najlepsze w historii FPP. Czy w DL mozna robić więcj i samo poruszanie się jest jeszcze płynniejsze? Do tej pory omijałem DL bo Dead Island mnie zmęczył strasznie a to chyba dosyć podobne gry. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 Tak, poruszanie się w DL jak się wykupi odpowiednie skille jest jeszcze płynniejsze. Jedyna różnica jest taka, że w ME się nie męczysz więc flow jest płynniejszy, natomiast w DL postać się męczy przez co fajne akcje czasem jesteśmy zmuszani przerwać. Ale jako tako, sam parkour jest zrobiony znakomicie. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 marca 2016 Opublikowano 15 marca 2016 Parkour w DL jest dobry, ale nie tak skillowy jak w Mirror's Edge. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 17 marca 2016 Opublikowano 17 marca 2016 (edytowane) Edytowane 17 marca 2016 przez ireniqs 1 Cytuj
Ryuk 1 485 Opublikowano 18 marca 2016 Opublikowano 18 marca 2016 Watpie,ze bedzie tak to wygladalo na konsolach. Ale kto wie moze uzyli tej samej technologi co w battlefront. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 19 marca 2016 Opublikowano 19 marca 2016 Ten sam dev, poprawiony silnik. Pierwszy ME również trzymał poziom i trzyma nawet do dzisiaj a to też za sprawą futurystycznej dystopijnej czystości miasta co owocuje tym iż nie musza bawić się z latającymi cząsteczkami i innymi efektami na które nie raz przeznacza się bardzo dużo pracy. Dodatkowo ME zawsze robiło wrażenie tą ograniczoną paletą kolorów. Zresztą wyjdzie w praniu ale developer developerowi nie równy a najwięcej na moc konsol narzekają sieroty które z optymalizacją swoich gier lub silnika mają tyle wspólnego co ja z botaniką. Cytuj
MaZZeo 14 191 Opublikowano 19 marca 2016 Opublikowano 19 marca 2016 Watpie,ze bedzie tak to wygladalo na konsolach. Ale kto wie moze uzyli tej samej technologi co w battlefront. może tak wyglądać bo nie ma tu jakiejs zaawansowanej geometrii tylko szklane wieżowce, wiec spora szansa że gra zniszczy graficznie z resztą nawet oryginalny Mirror's Edge z 2008 roku wygląda dzisiaj dobrze. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 marca 2016 Opublikowano 19 marca 2016 Remaster pierwszego ME mógłby wyjść dzisiaj w 60 fps i 1080p i wyglądałby świetnie. Gra bardzo godnie się zestarzała dzięki nietuzinkowemu designowi, i tutaj będzie podobnie. Ten design jest bardzo oszczędny dla wymagań. Zobaczymy co wyjdzie w praniu, ale dopiero za 2 miesiące Cytuj
Timmy 1 799 Opublikowano 29 marca 2016 Opublikowano 29 marca 2016 Z góry uprzedzam że poniższy zwiastun zawiera spoilery dotyczące fabuły. https://www.youtube.com/watch?v=SNZuI4Q8YK8 Cytuj
Ryuk 1 485 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 (edytowane) Zamknieta beta 22-26 kwietnia. Kody wysylaja 22 i 23 Today, we want to share more details on what will be the closest look at Mirror’s Edge Catalyst so far. The Closed Beta for Mirror’s Edge Catalyst will begin on April 22nd. It will last for five days, ending on April 26th If you have been selected for the Closed Beta and you are a Frontrunner, you will receive an email with your code on April 22nd. Others who made it into the Closed Beta will receive their code on April 23rd.Closed Beta parti(pipi)nts will be able to try out several of the main missions in Faith’s story, Side Missions, other optional content, and the Social Play features Mirror’s Edge Catalyst has to offer. I gameplay Edytowane 14 kwietnia 2016 przez Wolfie_ Cytuj
Timmy 1 799 Opublikowano 14 kwietnia 2016 Opublikowano 14 kwietnia 2016 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=4l7LWi3d_AY Uwaga na Spoilery! Edytowane 14 kwietnia 2016 przez Timmy Cytuj
okens 541 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Ale jaja udalo im sie z(pipi)ac ta czesc. A przynajmniej jesli nie bedzie mozna wylaczyc tego czerwonego czegos ktore prowadzi cie do celu jak po szynach, odbierajac ci cala frajde z koniecznosci wymyslenia drogi samemu i kombinowania. Katastrofa. Ok rozumiem, ze to open world ale czy oni chcieli nam tym zrekompensowac GPS? No ale poza tym grafika swietna( chociaz deszcz chyba lepszy byl jednak w batmanie), akcja jak dla mnie rozwija sie troche za szybko. Od razu jestesmy ostro wrzuceni w wir wydarzen, spiskow itd. Chociaz z drugiej strony to pewnie poczatek wielkiej afery i na wszystko przyjdzie czas. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 W poprzedniej czesci z tego co pamietam sie dalo. Cytuj
okens 541 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Tak ale tam byly tylko na czerwono podswietlane obiekty na ktore mogles wskoczyc a tu jakis duch pokazuje ci jak masz biegnac. I z dialogow postaci wynika, ze zostalo to zaimplementowane do rozgrywki jako jej nieodlaczny element. Pozyjemy, zobaczymy ale zawialo mi groza Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Aha, to w takim lekki smuteczek, nie ogladam filmikow zadnych przed premiera wiec wnioskowalem z tego co pisane bylo ze motyw zaczerpniety z poprzedniej czesci. Cytuj
pawelgr5 1 461 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Nadrobiłem video z poprzedniej strony. Okens mówi jak jest. Jak tego się nie da wyłączyć to casualowa pyta na maxa. Jakim nidorozwiniętym śmieciem trzeba być zeby zmuszać normalnych graczy do uzywania takiego ułatwiacza jak to czerwone ścierwo pokazujące gdzie i jak dalej iść? Walka wręcz to nadal pierwsza klasa. Animacje odbierania broni z jedynki to do dzis mój nr 1 w grach FPP. Nadal czekam i sie troche jaram, z tym że teraz już mniej. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Ponoć mają być dwie opcje sterowania zbliżona do jedynki (czyt bardziej skillowa) i dla niedzielniaków czyli na chłopski rozum wychodzi na to, że jakieś ułatwiacze też będzie można wyłączyć. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 A ja myślałem, że gra ma premierę w dalszej części roku a tu wychodzi za trochę ponad miesiąc. Miło. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 (edytowane) Jestem w trakcie przechodzenia jedyneczki, świetna pozycja Niestety drugą część dopadła choroba odblokowania zdolności przez xp xD żenada straszna więcej o tym tutaj http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-15-some-people-are-upset-the-new-mirrors-edge-locks-abilities-behind-xp-upgrades Edytowane 15 kwietnia 2016 przez kubson Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 kwietnia 2016 Opublikowano 15 kwietnia 2016 Nie no oni sobie chyba żartują z tymi zdolnościami. O tej linii dla debili wskazującej drogę nie wspomnę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.