hav7n 5 936 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Opublikowano 7 sierpnia 2014 (edytowane) NA GC bedzie gameplay z wersj na Xboxa 0:29 Edytowane 7 sierpnia 2014 przez hav3n Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Opublikowano 7 sierpnia 2014 Wyciekla nazwa DLC Jeszcze daty nie ma premiery samej gry ale data DLC już tak Parodia Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 22 września 2014 Opublikowano 22 września 2014 Q&A z gameplayem, w skrócie: do gry potrzebny będzie koniecznie net, gra bardzo nastawiona na online i multiplayer, open world jarałem sie strasznie tym po E3, troche przycichło ostatnio o grze 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 września 2014 Opublikowano 28 września 2014 nowe (stare?) video, downgradu na razie nie ma wzg screena Mazzeo u góry, chyba że to to samo co na E3 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 29 września 2014 Opublikowano 29 września 2014 (edytowane) http://youtu.be/BiGXT0zc43g Edytowane 29 września 2014 przez Fanek Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 12 października 2014 Opublikowano 12 października 2014 grafika, grafiką - ale to ma być grywalne i wciągać na pół roku zabawy (albo i dalej). Jak spełnią obietnice gameplay'owe - biorę w ciemno Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 13 października 2014 Opublikowano 13 października 2014 http://www.gamereactor.eu/news/123004/Massive+don%27t+want+to+%22do+a+Battlefield+4%22+with+The+Division/ Jak wyląduje na jesieni 2016, to będzie dobrze... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 stycznia 2015 Opublikowano 12 stycznia 2015 nie słuchałem jeszcze, ale w tytule jest coś o alpha test Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 maja 2015 Opublikowano 12 maja 2015 gra przesunięta na 2016 i bardzo dobrze! znowu by wypuścili 3 gry w ciagu miesiąca jak w 2014 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) Tak po szybkiemu fajnie wygląda multi, na coś takiego czekało sie na konsolach, trzymam kciuki dalej może będzie dobrze Edytowane 17 czerwca 2015 przez Fanek Cytuj
Malibu 940 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) Dokładnie multi fajnie wygląda, współpraca z kolegami, przejmowanie punktów, atakowanie strefy. Grafą nie ma się co sugerować na razie, że downgrade czy cuś. Widać jak byk, że to Aplha, Beta pokaże nam jak to naprawdę wygląda. No ale wiadomo to UBI To samo tylko, że bez kompresji http://www.gamersyde.com/hqstream_tom_clancy_s_the_division_e3_commented_walkthrough-34944_en.html Edytowane 17 czerwca 2015 przez Malibu Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 (edytowane) Downgrade wzg tego rok temu na pewno będzie, nie ma co sie oszukiwać Ale aby multi był grywalny, bo na prawde fajnie to wygląda, jakoś tak troche z TLOU mi sie kojarzy ta rozgrywka Wiec Panie Bluber, wiem że Ubi nie lubisz, ale raz na jakiś czas wypuszczą ciekawy tytuł Edytowane 17 czerwca 2015 przez Fanek Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 czerwca 2015 Opublikowano 17 czerwca 2015 Z grafa bedzie tak jak z wiedzminem, pierwszy material wypasiony z wersji na pc, potem downgrade do konsol bo to na nich Ubi tylko zarobi i jest to juz nieuniknione. O ile jeszcze pol roku temu mozna bylo sie delikatnie oszukiwac ze Division utrzyma poziom z pierwszego gameplayu tak Assasinie Unity i Wiedzminie widac ze niestety taka jest polityka developerow - nic dziwnego najwiecej pieniedzy idzie wlasnie z konsol. Tak czy siak, Division kibicuje nawet po downgradzie bo podoba mi sie klimat i gameplay. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 19 czerwca 2015 Opublikowano 19 czerwca 2015 jakoś tak troche z TLOU mi sie kojarzy ta rozgrywka Co Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 21 czerwca 2015 Opublikowano 21 czerwca 2015 no kurde czy tylko mi po tym gameplay multi kojarzy sie z tym z TLOU? Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Jak tak dalej pójdzie, to tylko pozostaje mieć nadzieję, że 2k16 to ostateczna data premiery. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Nie łapie o co chodzi z tym downgoradem - To że gra w 2013 wyglądała inaczej wynikało z tego, że twórcy pokazali po prostu to, co mieli - jakiś kawałek kodu w którym zaprezentowali wyskryptowaną akcje w jednej z dzielnic miasta. To chyba oczywiste że gra w trakcie procesu tworzenia będzie sie zmieniać i nie jest to celowy zabieg twórców gdyż oni sami koniec końców nie wiedzą w 100 % jaki ostateczny kształt będzie miała gra pod względem wizualnym (i nie tylko). PS: Ale Watch_Dogs to inna bajka. 2 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Nie łapie o co chodzi z tym downgoradem - To że gra w 2013 wyglądała inaczej wynikało z tego, że twórcy pokazali po prostu to, co mieli - jakiś kawałek kodu w którym zaprezentowali wyskryptowaną akcje w jednej z dzielnic miasta. To chyba oczywiste że gra w trakcie procesu tworzenia będzie sie zmieniać i nie jest to celowy zabieg twórców gdyż oni sami koniec końców nie wiedzą w 100 % jaki ostateczny kształt będzie miała gra pod względem wizualnym (i nie tylko). PS: Ale Watch_Dogs to inna bajka. Ale co ty opowiadasz za bajki, ze cos bedzie sie zmieniac. Tworcy nie wiedza jak bedzie wygladac gra wiec 2 lata temu daja teksture asfaltu, sniegu w wysokiej rozdzielczosci a potem 2 lata pozniej daja te tekstury i obiekty w 3x nizszej rozdzialce ? Ty czytales w ogole odpowiedz cd projektu w sprawie downgradeu grafiki do ktorego oficjalnie sie przyznali ? Tutaj jest to samo. Tworcy bardzo dobrze wiedza co robia. Najpierw pokazuja gre wypasiona wizualnie aby nakrecic hype i zainteresowac graczy a potem stopniowo i swiadomie obnizaja jej jakosc no bo finalnie nie da rady spelnic obietnic z pierwszego trailera. Przeciez z Wieskiem3 jest to samo tylko tam przynajmniej ktos wyszedl i powiedzial: "tak pokazalismy trailer z max detali na pc ale wasze konsole tego nie uciagnac wiec zrobilismy na premiere downgrade aby wszyscy mogli sobie pograc tak samo bo zarabiamy glownie na grach konsolowych i by wam nie poszlo nawet w 30fpsach gdybysmy dali wam wersje z trailera". 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Uważasz że w 2013 roku mieli magicznie skończoną już całą gre a potem co roku postanowili obniżać tekstury żeby przyzwyczaić nasze oczy ? Szatański plan pytanie tylko po co ? Czy po stronie twórców nie leży ambicja stworzenia jak najlepszego produktu ? Dla mnie bajką jest właśnie ta cała teoria spiskowa downgoradów. Nie wiesz właśnie jak twoja gra będzie wyglądała w procesie produkcji a ściślej na jakim poziomie - implementujesz w rozrywke kolejne elementy jakie przyjdą a potem testujesz je - przez ten czas gra przechodzi pre-alphy, bety itd. Jeżeli chodzi o gry typu sanboks jest to jak najbardziej logiczne że tekstury z czasem mogą ulec pogorszeniu bo chyba w produkcji gry takich gabarytów łatwiej jest patyk obrobić niż go zgrubić ? Dlatego twórcy wpychają jak najlepsze tekstury, efekty by potem zdecydować się co zostawić, co uje.bać w piz.du by gra działała jak najsensowniej na danym sprzęcie, takie jest moje zdanie. 1 Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 łatwiej jest patyk obrobić niż go zgrubić ? Dlatego twórcy wpychają jak najlepsze tekstury, efekty by potem zdecydować się co zostawić, co uje.bać w piz.du by gra działała jak najsensowniej na danym sprzęcie, takie jest moje zdanie. Nie tylko Twoje, ale wszystkich logicznie myślących, a tych jak widać, nie ma tutaj zbyt wielu. 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Wystarczy nie pokazywać gruszek na wierzbie i wszystko byłoby dobrze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.