Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

kurde a ja to nawet rozważam kolekcjonerke

kosztuje 500zł

 

zakładając że ok 250zł gra

pewnie season pass bedzie za ponad 100zł

to reszte fantów dostajemy za śmieszne pieniądze, a fanty są z mojego ulubionego rodzaju - czyli użytkowe, nie lubie figurek bo i tak nie mam gdzie ich stawiać, ale lubie gadżety do użytku, a tutaj mamy zegarek i torbe na ramie

mockup_collector_206919.jpg

 

 

 

 

ogolnie po 2 dniach grania w bete jestem bardzo na TAK, gierka ma w sobie wiele elementów które lubie w grach i naprawde przyjemnie mi sie gra, nie każdemu sie spodoba ale do mnie akurat trafia

tylko żeby była ekipa, już nawet na 2 graczy sie fajnie gra, a coop na 4 to pewnie bedzie cudo

Edytowane przez Yano
  • Plusik 3
Opublikowano

Pograliśmy dziś troche w 8, dwie drużyny po 4 graczy, 8 osób na party, ktoś z party dobry patenet wymyślił na łączenie na ten sam serwer. Tylko nie można turetów stawiać i uważać aby do swoich nie strzelać, imba!

Dobry roz(pipi) szedł i akcje, wabik na punkcie zrzutu, inni myślą że przyszedł jeden team i deszcz granatów na koniec. Jest fun w Zonie.

 

Ale czy będą jeszcze jakieś tryby rozgrywki w Zone, wiadomo coś?

Opublikowano

W 4 os. rewelacja :) Nawet zbieranie kluczy z Zonie i szukanie odpowiednich skrzynek sprawia przyjemność.Tylko loot mógłby wypadać ciekawszy ale mam nadzieje że w pełnej wersji będzie tak jak być powinno. W początkowej fazie po 3h marudziłem po 7 h było już jaranko a na drugi dzień wiedziałem że 8 marca będzie już u mnie.Wystarczy dać jej szanse a wciągnie jak bagno.Przy becie zamkniętej na liczniku ok. 30 h po przerwie wróciłem do bety otwartej i kolejne 20 h.O gamplej jestem spokojny do tego jakiś kredyt zaufania ,który pojawił się wraz z World In Conflict autor. Massive E.
Story ponoć rozwalał system :obama: liczę że tutaj będzie podobnie i ost. przechwałki Ubi nie będą bez pokrycia bo chyba nie mają zamiaru po raz kolejny nadszarpywać swojej złotej reputacji ;)

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co się odwala, ale mi beta wciąż działa, ale miała być do wczoraj. Mniejsza z tym bo po 9h spędzonych z grą mam już dość, nic więcej z bety wycisnąć się nie da. To "dość" oczywiście nie jest negatywne, bo ciągle podtrzymuje. że gra jest zaje i chyba pierwszy raz od dłuższego czasu Ubisoft w swojej stajni będzie mieć coś świeżego.

 

wschody słońca i śnieżyce robią wrażenie - http://imgur.com/a/SuEyqwiadomo lepiej wygląda w ruchu, ale i tak chylę czoła za tak ładną grafikę w grze nastawionej na multi

Edytowane przez Bielik
Opublikowano
  W dniu 21.02.2016 o 18:43, Yano napisał(a):

kurde a ja to nawet rozważam kolekcjonerke

kosztuje 500zł

 

zakładając że ok 250zł gra

pewnie season pass bedzie za ponad 100zł

to reszte fantów dostajemy za śmieszne pieniądze, a fanty są z mojego ulubionego rodzaju - czyli użytkowe, nie lubie figurek bo i tak nie mam gdzie ich stawiać, ale lubie gadżety do użytku, a tutaj mamy zegarek i torbe na ramie

Ja właśnie dlatego wziąłem tą kolekcjonerkę :P Zegarek i torba na ramię - w to mi graj. Wybrałem wersję na PC bo wyszło mi za 400zł w empiku, grę z season passem odsprzedam (ktoś chętny to zapraszam na priva, z forum ziomkom poleci ze zniżką hehe) i kupię sobie z kumplem na spółę na PS Store, tyle, że bez SP będę miał ale to przeboleję :P 

Opublikowano

Również mega pozytywne wrażenie, granie we 4 to coś pięknego sam dark zone świetnie zrobiony a to dopiero beta, single też daje radę, brakuje mi tu cichych zabójstw, kucania( jakiegoś wślizgu) i na dłuższą metę samo bieganie może męczyć przydał by się jakiś środek do szybszego poruszania:) Grafika OK sam gameplay bardzo przyjemny, gra się w to dużo lepiej niż grało się w destiny podczas bety, ciekawe jakie wnioski ubi wyciągnie i co ewentualnie zmieni, u mnie day one.

Opublikowano (edytowane)

coś mi sie wydaje że może z tego wyjść całkiem porządna giera
 

:mog:

- World in Conflict/Nominacje/Nagroda VGX: Najlepsza gra wojenna

- Nagroda Gildii Amerykańskich Scenarzystów za najlepszy scenariusz gry wideo 2008 · Larry Bond, Ed Zuckerman, Christofer Emgård

- Nagroda VGX: Najlepsza gra na PC 2007

- Nagroda Brytyjskiej Akademii Gier Wideo: Najlepszy multiplayer 2007 · Sierra Entertainment, Vivendi Games, Ubisoft Massive

- Nagroda VGX: Najlepsza gra wojenna 2007 Nagroda Satelita za wyróżniającą się grę logiczną / grę strategiczną 2007

- Nagroda Brytyjskiej Akademii Gier Wideo: Najlepsza gra strategiczna i symulacyjna 2007 · Sierra Entertainment, Ubisoft Massive

 

Edytowane przez Oldboy
Opublikowano

Co do złudzeń, że to beta to można sobie darować, gra będzie taka sama jak beta, to już raczej nie beta tylko demo jak Zdunek ostatnio zwrócił uwage na imprezie.

Tak jest obecnie z prawie wszystkimi tytułami.

 

Beta = demo pełnej wersji

  • Minusik 1
Opublikowano
  W dniu 22.02.2016 o 17:13, Koleś88 napisał(a):

Wiadomo moze jaki bedzie maksymalny level w singlu i jaki w dz, do wbicia w pelnej wersji?

Z tego co się doszukałem to max level to 30 w singlu, ale jeżeli do takiego dobijesz to wtedy DZ zmienia się nie do poznania, bo zmienia się jej struktura i zawartość loota oraz przeciwników tak aby dostosować się do lvl w singlu. 

Ale maksymalnego lvl w DZ niestety nie znalazłem

Opublikowano

Popieram. Fajnie byłoby jakby numerek stale rosnął, byłby szybki sposób na zobaczenie kto jak długo siedzi w grze i czy można się spodziewać ewentualnie większego oporu z jego strony w DZ :P

Opublikowano

Ja się zrazilem trochę tym że gra była pomieszana między dwoma językami (francuski i angielski) i ogólnie jakoś tak dziwnie mi się grało.

Na pewno nie kupię w premierę, poczekam trochę i Zobaczę ile ta gra pozyje w multi

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 23.02.2016 o 10:20, OmerPL napisał(a):

Popieram. Fajnie byłoby jakby numerek stale rosnął, byłby szybki sposób na zobaczenie kto jak długo siedzi w grze i czy można się spodziewać ewentualnie większego oporu z jego strony w DZ :P

a monster hunterze jest coś w tym stylu, są hunter rank's, w sumie nie mają zbytniego znaczenia bo gra sie opiera na sprzęcie a nie na ulepszaniu postaci wraz z levelami

ale te rangi od 1 do 9 odblokowują kolejne zadania w czasie przechodzenia gry od zera do ostatniego bossa. tymczasem maksymalny poziom to 999 XD

osobiście miałem chyba około range 150-200 po 450h grania

 

jak ktoś ma powyżej 400 to już wiadomo że grał w (pipi) czasu, a miewają też i HR999, to ok 2000-3000 godzin gry ;)

 

 

być może w division bedzie podobnie - singlowy lvl słuzy do odblokowywania zdolności i innych rzeczy i można dojść do maksymalnego. a lvl z DZ rośnie ile chce (chociaż obecnie jest do niego przypisany lvl broni z DZ więc musieli by dac jakieś ograniczenia żeby nie było że ktoś na lvlu 300 używa broni z lvlem 300 i zabija każdego pierdnięciem kiedy inni miają np bronie na 40lvlu)

Edytowane przez Yano
Opublikowano
  W dniu 23.02.2016 o 16:03, Yano napisał(a):

być może w division bedzie podobnie - singlowy lvl słuzy do odblokowywania zdolności i innych rzeczy i można dojść do maksymalnego. a lvl z DZ rośnie ile chce (chociaż obecnie jest do niego przypisany lvl broni z DZ więc musieli by dac jakieś ograniczenia żeby nie było że ktoś na lvlu 300 używa broni z lvlem 300 i zabija każdego pierdnięciem kiedy inni miają np bronie na 40lvlu)

 

 

Tyle, że zarówno w singlu jaki i w DZ ma być przypisanie do lvl co będzie o tyle pomocne o ile wkurzające - nie wpadniesz na nikogo na 30 poziomie mając np. 4 ale też z drugiej strony Twój znajomy z dużo wyższym od Ciebie poziomem nie będzie Ci mógł pomóc w grze. Tym sposobem aby być w miarę uniwersalnym trzeba będzie zapewne mieć albo stałe grono znajomych ze zbliżonym progresem albo też operować kilkoma postaciami równocześnie na różnych poziomach ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...