Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

RTV EURO AGD .... zapraszamy po odbiór gry 05.03 :)

Nie zdziw się, jak przyjdzie ci kolejny mail, że jednak nie, że 08.03. Tam tak często mają, że z automatu idzie taka wiadomość jak wiedzą kiedy będą mieli giereczkę na stanie, a potem prostują w związku z tym, że oficjalna premiera wypada inaczej.

 

muve już dzisiaj wysyła, to dlaczego euro nie:) gra i tak rusza 07, do tej pory możesz sobie na nią jedynie popatrzeć:)

Opublikowano

Świetnie, że Massive od razu wyłożył cały road map dla gry w tym roku.

Marzec - premiera, Kwiecień - pierwszy darmowy update i wprowadzenie Incursions (end game PvE dla 4-osobowych ekip), wymiany lootu w pomiędzy członkami składu w aktywnej sesji, Maj - update dodający nowe opcje w DZ (stawiam na tryb typowego PvP) i kolejne Incursion, Czerwiec - pierwsze DLC (nastawione tylko na PvE), Późnym latem - drugie DLC (nastawione tylko na DZ ), Zima - ostatnie DLC w tym roku (szczegóły nie są znane).

Do tego dochodzą, weekly i day challange.

Gość _Be_
Opublikowano

Świetnie, że Massive od razu wyłożył cały road map dla gry w tym roku.

CUDO-WN-IE!!!!!! Jak być robionym w ciula to chociaż otwarcie. Tak trzymać ubi, niech się inni uczą.

Opublikowano

Świetnie, że Massive od razu wyłożył cały road map dla gry w tym roku.

 

Marzec - premiera, Kwiecień - pierwszy darmowy update i wprowadzenie Incursions (end game PvE dla 4-osobowych ekip), wymiany lootu w pomiędzy członkami składu w aktywnej sesji, Maj - update dodający nowe opcje w DZ (stawiam na tryb typowego PvP) i kolejne Incursion, Czerwiec - pierwsze DLC (nastawione tylko na PvE), Późnym latem - drugie DLC (nastawione tylko na DZ ), Zima - ostatnie DLC w tym roku (szczegóły nie są znane).

 

Do tego dochodzą, weekly i day challange.

 

Czytam coś takiego i się zastanawiam - czy gaming dalej jest dla mnie? Może czas sobie odpuścić to hobby.

Opublikowano (edytowane)

Też nie rozumiem zarzutu.  Road map dla gier online jest ważny. Komu gra się spodoba, ma w ten sposób wyraźne wyłożony plan developera odnośnie gry.  Jak można postrzegać to negatywnie - nie wiem.

W zasadzie powinien być to standard, brak jest źle postrzegany (vide Destiny).


@Figaro
Uwielbiam takie nic nie wnoszące komentarze, zresztą przecież i tak Cię nie interesuje ta gra, a ta informacja jest raczej tylko dla osób, które planują zainwestować w nią więcej czasu.

No ale hejt na Ubi jest modny w śród "prawdziwych" graczy" -  mnie to nie rusza, firma jak każda inna. Choć robią gry, które raczej nie trafiają w moje gusta, więc rzadko mam z nimi do czynienia.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 2
Gość _Be_
Opublikowano

Po prostu śmieszy mnie takie klepanie po plecach devów, którzy na dzień dobry mówią Ci, że czekaj na DLC i dają ci plan tego jak gra nie będzie kompletna na start. Ja rozumiem, że w grze MMO rozwijanie gry jest bardzo ważne, ale po prostu doszliśmy do momentu, że gracze pogodzili się z tym, że DLC to już nie jest próba wyciągania kasy tylko integralna część nadchodzących gier. Dla calej masy ludzi to już normalne, że kupując grę day one za 60$ musza do kupić do niej season passa za 40$ bo inaczej gra będzie albo niekompletna albo wręcz po części niegrywalna (vide sytuacja z Taken Kingiem gdzie posiadacze podstawki bez dlc mogli zapomnieć o wielu rzeczach). Nie o taką branże nic nie robiłem.

Opublikowano (edytowane)

Grales, ze wiesz, ze jest niekompletna ? W Destiny, ktore stawiasz za przyklad w sama podstawke wszyscy (nawet Ci ktorzy gre hejtowali) mieli na liczniku minimum 100h gry (rekordzisic 500-1000). No jakbym mial dostawac tak niekompletne tytuly na start, to byloby super! No i zdecydowanie przy tego typu grach wole wiedziec co zawiera sesson pass i jaki jest plan wydawcow, niz mialoby to wygladac jak u Bangie, gdzie ludzie kupowali dodatki w ciemno, czesto sie zawodzac, a najwiekszy wyszedl poza Sesson Passem...

Edytowane przez easye
  • Plusik 1
Opublikowano

Ale chyba nie od dzis DLC i Season Passy to juz norma w naszej branzy, jest to (pipi)owe i wieje kapciem, no ale tak juz jest i tak juz bedzie, bo ludzie to kupuja i wydawcom sie to oplaca.

 

Natomiast sam fakt ze z gory mowia co dostaniemy wg mnie jest na plus, a juz na pewno lepsze to niz podejscie Bethesdy, EA czy WB gdzie przy season passach do Fallouta 4 / Crapfronta / Arkham Knighta powiedzieli ci 200 zl piekny kawalarze a nie powiedzieli absolutnie NIC nt tego co bedzie sie znajdowac w tym SP, trzeba bylo kupic gre, SP i dopiero z miesiac/dwa po premierze pierwsze szczegoly sie pojawialy nt zawartosci.

 

btw. w Euro RTV AGD mojemu znajomemu z ekipy juz sprzedali giereczke :beksa::lapka:

 

12784719_896016353829441_1250531853_n.jp

  • Plusik 2
Gość _Be_
Opublikowano

Grales, ze wiesz, ze jest niekompletna

Umiesz czytać?

 

Marzec - premiera, Kwiecień - pierwszy darmowy update i wprowadzenie Incursions (end game PvE dla 4-osobowych ekip), wymiany lootu w pomiędzy członkami składu w aktywnej sesji, Maj - update dodający nowe opcje w DZ (stawiam na tryb typowego PvP) i kolejne Incursion, Czerwiec - pierwsze DLC (nastawione tylko na PvE), Późnym latem - drugie DLC (nastawione tylko na DZ ), Zima - ostatnie DLC w tym roku (szczegóły nie są znane)

 

No i zdecydowanie przy tego typu grach wole wiedziec co zawiera sesson pass i jaki jest plan wydawcow, niz mialoby to wygladac jak u Bangie, gdzie ludzie kupowali dodatki w ciemno

 

No i to jest własnie głowny problem o którym pisze.

Opublikowano

Cale szczescie ta gra w ogole mnie nie interesuje - ale jezeli zawartosc podstawowa mimo wszystko zapewni tyle godzin zabawy, co Destiny to pomimo s(pipi)ialego rynku nie nazwalbym tej gry niekompletnej. Trzeba poczekac na pierwsze opinie, na ile starcza singiel, jakie sa misje dodatkowe, jak wygladaja striki, powtarzalnosc misji itp. - bo dla fanow tego typu rozgrywki moze sie okazac, ze nawet pocieta gra starcza na minimum 100h.

Opublikowano (edytowane)

Po prostu śmieszy mnie takie klepanie po plecach devów, którzy na dzień dobry mówią Ci, że czekaj na DLC i dają ci plan tego jak gra nie będzie kompletna na start. Ja rozumiem, że w grze MMO rozwijanie gry jest bardzo ważne, ale po prostu doszliśmy do momentu, że gracze pogodzili się z tym, że DLC to już nie jest próba wyciągania kasy tylko integralna część nadchodzących gier.

Rozumiem, że jesteś jednym z tych, którzy jakąkolwiek formę DLC lub wsparcia gry uznają za jej wadę? Niby akceptujesz, że gry online ewoluują i muszą być rozwijane, ale z drugiej strony narzekasz, że trzeba za coś w końcu dopłacić w grze bez abonamentu? Cokolwiek byś nie napisał, szacun dla Massive, że nie wciskają kota w worka i pokazują, że mają większy plan na kolejne miesiące funkcjonowania The Division. Dla ludzi, którzy zamierzają poświęcić tej grze dużo czasu, to ważna wiadomość.

Edytowane przez wrog
Gość _Be_
Opublikowano

Darmowe wsparcie albo duży expansion pack w pudełku ok, żerowanie na graczach i rzucanie im ochłapów w postaci guwno-dlc jest dla mnie nieakceptowalne.

Opublikowano (edytowane)

ja z wypiekami na dupie czekam na kolekcjonerke ale obawiam sie że dopiero we wtorek dojdzie i to jak będę miał farta

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Też nie rozumiem zarzutu.  Road map dla gier online jest ważny. Komu gra się spodoba, ma w ten sposób wyraźne wyłożony plan developera odnośnie gry.  Jak można postrzegać to negatywnie - nie wiem.

 

W zasadzie powinien być to standard, brak jest źle postrzegany (vide Destiny).

 

 

@Figaro

Uwielbiam takie nic nie wnoszące komentarze, zresztą przecież i tak Cię nie interesuje ta gra, a ta informacja jest raczej tylko dla osób, które planują zainwestować w nią więcej czasu.

 

No ale hejt na Ubi jest modny w śród "prawdziwych" graczy" -  mnie to nie rusza, firma jak każda inna. Choć robią gry, które raczej nie trafiają w moje gusta, więc rzadko mam z nimi do czynienia.

 

Dla lemmingow roadmap jest fajny, bo sztucznie wkreca im w te puste lby, ze gra pozbawiona ficzerow i pocieta na starcie to norma i "wszystko jest ok".

3/4 tego roadmapu to powinno byc dostepne od poczatku, czekac miesiac na sztuczny update aby wymieniac loot to sa jakies zarty ale jak widac, sa i tacy pseudo gracze, ktorzy lykaja takie zagrywki bez popity, bo moga w koncu powiedziec "ojej jaka fajna gra i jaki fajny developer, przez najblizsze miesiace bedzie opiekowal sie moja gra ojejciu!!!1"

 

elemejo z takich pelikanow

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Opublikowano

Dla lemmingow roadmap jest fajny, bo sztucznie wkreca im w te puste lby, ze gra pozbawiona ficzerow i pocieta na starcie to norma i "wszystko jest ok".

3/4 tego roadmapu to powinno byc dostepne od poczatku, czekac miesiac na sztuczny update aby wymieniac loot to sa jakies zarty ale jak widac, sa i tacy pseudo gracze, ktorzy lykaja takie zagrywki bez popity, bo moga w koncu powiedziec "ojej jaka fajna gra i jaki fajny developer, przez najblizsze miesiace bedzie opiekowal sie moja gra ojejciu!!!1"

 

elemejo z takich pelikanow

 

 

Psuedo Gracze - rozumiem, że to jakiś antecedens graczy prawdziwych, taka niższa, nierozwinięta forma, homo-ludens w wersji beta? Ciekawe kto decyduje o przynależności do danych grup i jakimi, wielce dokładnymi metodami mierzy się ową rozpadlinę w przyzwyczajeniach i guście? Pewnie działa tu jakiś skrywany atawizm, jakaś forma pierwotnego podziału.

 

Nie wiem tylko co to ma do tego (wraz z lemmingami - chociaż to nader jasna analogia), że wiadomości o planowym kontencie należy raczej do grona tych pozytywnych. Graczom wahającym się daje obraz o tym jak wygląda i będzie wyglądała gra w przyszłości - dzięki czemu łatwiej jest podjąć decyzję o porzuceniu zakupu lub odwrotnie.  Wydawca nie stoi z kosą nad potencjalnym klientem i przed premierą w miarę jasno określa reguły. Konkurencja bywa dużo okrutniejsza.

 

(już nie mówiąc o tym, że takie działanie to nic nowego i dodawanie, czasem bardzo istotnych zmian w przyszłych update'ach, było w branży od momentu gdy internet przyjął w swoje ramiona co raz gwałtowniej rozwijającą się branżę gier)

 

No ale "elomejo z pelikanów" i życie kręci się dalej.

  • Plusik 4
Opublikowano

Po prostu śmieszy mnie takie klepanie po plecach devów, którzy na dzień dobry mówią Ci, że czekaj na DLC i dają ci plan tego jak gra nie będzie kompletna na start. Ja rozumiem, że w grze MMO rozwijanie gry jest bardzo ważne, ale po prostu doszliśmy do momentu, że gracze pogodzili się z tym, że DLC to już nie jest próba wyciągania kasy tylko integralna część nadchodzących gier. Dla calej masy ludzi to już normalne, że kupując grę day one za 60$ musza do kupić do niej season passa za 40$ bo inaczej gra będzie albo niekompletna albo wręcz po części niegrywalna (vide sytuacja z Taken Kingiem gdzie posiadacze podstawki bez dlc mogli zapomnieć o wielu rzeczach). Nie o taką branże nic nie robiłem.

 

a ja serio nie rozumiem takich zarzutów

 

jakoś ludzie 10-20 lat temu płacili 60$ za proste gierki robione przez 10 osób w garażu i nie było problemu, a teraz wielkie zdziwienie że technologiczne molochy konstruowane przez setki osób przez parę lat chcą zarabiać na siebie więcej.

  • Plusik 1
Gość Soul
Opublikowano

Gierę już mam kolekcjonerka całkiem zacna, zegarek jest zrobiony całkiem przyzwoicie, cała zawartość też bardzo fajnie wykonana :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...