Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Też nie rozumiem, gra jest dopiero ponad tydzień - większość graczy nie liznęło jeszcze end-game'u, są rotacyjne daily challange i DZ, gdzie zarówno szukasz dropu, levelujesz postać i zdobywasz PC. Pozycja na dzień dobry oferowała ciekawe przedstawienie świata i lore budowany w okół tego, dobrze zaprojektowane "strzelanie" i level design misji.

Ja na pewno jestem usatysfakcjonowany, od bardzo dawna nie grało mi się tak dobrze w co-opa.

@Ukyo
Kiedy dokładnie wracasz?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No właśnie trzeba to lubić. To takie powtarzanie dla lepszego sprzętu a w kwietniu quantum break i dark souls 3. W maju to już w ogóle grad premier i tak do deus exa nie będę miał czasu więc po co trzymać coś co tylko zabija czas którego nie posiadam :D

 

Jak rozbudują za kilka miesięcy znowu kupie pewnie. Zależy od reakcji tych co grają

Edytowane przez blantman
Odnośnik do komentarza

Trochę to smutne czytać, że ludzie kończą 10 dni po premierze z tytułem kreowanym na "nieskończony".

To nawet w podobno gorszym bagnie Destiny można było przesiedzieć rok :)

A ile trwała pierwsza część kampanii w Destiny po premierze? Jeden weekend i po zawodach. Do tego kłopoty z serwerami. Masa ludzi szybko zrezygnowała właśnie z powodu braku contentu. Ja gram do premiery i jeszcze kampanii nie skończyłem a gram codziennie po 3-4 h.

 

W następnym tygodniu mają dodać coś nowego więc może jakieś nowe wyzwania wpadną.

 

Wracając do destiny to zobacz jak oni traktują graczy. Ttk wyszedł we wrześniu a oni dopiero teraz widząc masakrycznie duży spadek zainteresowania grą łaskawie dadzą jednen nowy strike na max 30 minut.

Odnośnik do komentarza

Ciekawszy gameplay xD i Ty piszesz o cpaniu? Coś się później zmienia, bo mam przegrane z 20h i wydaje mi sie, że wszystkie misje polegają na strzelaniu do murzynow...

 

No i parę/nascie trybów multiplayerowych (nie licząc w ogóle kooperacji) to jednak trochę większe rozbudowanie niż JEDEN Dark Zone.

Edytowane przez easye
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja mam chyba już ze 20h nabite i zaraz wbije 30 poziom i powiem jedno, ta gra tylko na pozór ma więcej contentu niż Destiny.

 

jednak najgorsze w tej grze jest to, że pomimo levelowania coraz wyżej to nie czuje się kompletnie potęgi swojej postaci, bo ubiór nie zmienia się z wysokościa lvlu (początkujący gracz wygląda tak samo jak ten z 30 lvl), a bronie też wyglądają zawsze tak samo, tyle tylko że raz są zielone, a raz fioletowe. No i mają coraz większe numerki w statach. Co mi z tego, że mój DPS idzie coraz wyżej, już w dziesiątki tysięcy, jak po drodze spotykam kolejne bullet sponges, których ubicie na 30 lvlu zajmuje mi dokładnie tyle samo czasu, co paręnaście godzin wcześniej, kiedy miałem 10lvl?

 

gra ma ciekawy i taktyczny gameplay, ale tak ogólnie to cała ta mechanika rpgowa nijak nie pasuje do realistycznej konwencji Tom Clancy. Strzelanie 20x ze snajperki w łeb dla typka w hełmie przypomina mi walczenie z pseudobossami w Army of Two i Uncharted.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dokladnie. W Destiny dodatkowo czules potege broni, jak wypadla Ci jakas mega giwera, to zarowno na multi, jak i w singlu mialo to olbrzymie znaczenie. Miales engamowe exotyci, to byles najbardziej poszukowana osoba na raid! Dodatkowo poza kolorkami kazda pukawka miala inny feeling - mogles miec 10 karabinkow i z kazdego strzelao sie inaczej, kazdy mial inne perki, ktore z kolei dawaly przewage w deatchmatchach - tutaj mam 16 level i nie czuje wiekszego progresu - jasne gra sie w miare przyjemnie, z tym, ze z kazdym nowym kolorem trafiam do strefy, w ktorej nie ma on zadnego znaczenia - patrze na endgamowe bronie, z ktorymi takze trzeba wywalic 4 pelne magazynki na zoltego przeciwnika, jak dla mnie cos tutaj nie do konca sie zgralo.
Gram od 3 dni i takze uwazam, ze "ta znacznie wieksza zawartosc", to pozory.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

@Fanek piękny DPS na pokaz i na tym koniec, tak jak pisałem wcześniej główny DPS to ostatnia rzecz na jaką trzeba zwracać uwagę, najważniejsze są ukryte bony i talenty na broniach, których Ty nie masz nawet aktywnych, mało tego craft i żółte itemy nie maja sobie równych, bo każdy taki żółty item ma dodatkowe pasywne umiejętności. Żółty item zawsze będzie lepszą opcją niż fioletowe (choć są pewne przypadki-wyjątki, jak chociaż by snajperka która mam)

 

Także odpuszczenie sobie craftu to najgłupsza rzecz jaką można zrobić, bo to właśnie ten craft buduje siłę Twojej postaci i wydłuża czas gry, za mną jakieś 4 dni grania i cały czas mam co robić, chociaż by dobić w końcu 50 poziom w DZ (obecnie mam 45). Gdy tylko dobije 50 od razu lecę do kościoła kupować schematy na resztę żółtego ekwipunku, wycrafcic jak najlepsze itemy i zająć się spokojnie farmą 32 w DZ gdy owa farma będzie szła mi na luzaku w tedy stwierdzę, że zrobiłem co miałem zrobić.

 

Ja tam siłę swojej postaci i broni których używam czują i widzę to po cyfrach które pokazują się nad głową przeciwnika :)

Trzeba farmić fenixy i zająć się craftem bo to żółte itemy dają największego busta !

 

Tu jest mój build pod snajpę (oczywiście oba talenty aktywne)

 

HHPyFrq.jpg

 

Vector:

CC=60%

CD=120%

HSD= 80

 

Aktywne talenty 

 

IRIv1Af.jpg

 

Snjperka:

CC=43%

CD=140%

HSD=250%

 

talenty: przebicie pancerza 15% a drugi 5.5% na CC :D

 

Snajpera ta jest szybkostrzelna, wartości obrażeń max co widziałem na implusie + osłona to 470 tysięcy strzał za strzałem :D

 

A tu mój build na assulta więcej życia :)

 

JCTq4Zs.jpg

 

Plan jest taki wszystkie fiolety wymienić na żółte i do tego potrzebuje 50 poziom w DZ i schematy kupione u vendora w kościele. 

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

DPS jak dla mnie to najbardziej oszukana statystyka w tej grze, w ogole nie bierze pod uwage stability co jest chore, bo to jedna z wazniejszych statystyk, w zamian za to system bierze pod uwage na przyklad hip fire accuracy ktory dodaje w pyte do DPSu, no litosci xD

 

Takze olac te statystyke, skupic sie na buildach pod kryt chance i dmg, gwarantuje, bedziecie bestia a challenging mode mozna wtedy farmic w 10-15 minut dla zlotych itemow a nie meczyc sie z nim dla 20 fenixow.

 

btw. zrobilem maly montaz PvP z wczoraj, sporo rogali po DZ latalo - pierwszy klip idelanie pokazuje to co Vector pod kryty potrafi, jakbys komus wietrarke w ryj wsadzil, a typy pewnie zdziwione ze we 2 z kosmicznym DPSem ktory nabili iloscia kul w magazynku nie moga mnie polozyc :yao:

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...