Faka 4 046 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Jest jakaś mapka z kryjówkami, która pokazuje jaki jest tam sprzedawca (sprzęt, broń itp). Przydałoby się, bo w ciemno latać po kryjówkach to słabo się widzi, żeby zobaczyć kto za sprzedawca jest. Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Przebiegnij sobie raz i spisz Cytuj
wrog 640 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Jest jakaś mapka z kryjówkami, która pokazuje jaki jest tam sprzedawca (sprzęt, broń itp). Przydałoby się, bo w ciemno latać po kryjówkach to słabo się widzi, żeby zobaczyć kto za sprzedawca jest. https://www.reddit.com/r/thedivision/ https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4baxxz/daily_reset_info_320_321/ Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Jest jakaś mapka z kryjówkami, która pokazuje jaki jest tam sprzedawca (sprzęt, broń itp). Przydałoby się, bo w ciemno latać po kryjówkach to słabo się widzi, żeby zobaczyć kto za sprzedawca jest. https://www.reddit.com/r/thedivision/ https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4baxxz/daily_reset_info_320_321/ O dzięki wielkie, zwłaszcza ten drugi link to wypas, codziennie zawsze aktualizacja, niezły bajer Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 DPS jak dla mnie to najbardziej oszukana statystyka w tej grze, w ogole nie bierze pod uwage stability co jest chore, bo to jedna z wazniejszych statystyk, w zamian za to system bierze pod uwage na przyklad hip fire accuracy ktory dodaje w pyte do DPSu, no litosci xD Takze olac te statystyke, skupic sie na buildach pod kryt chance i dmg, gwarantuje, bedziecie bestia a challenging mode mozna wtedy farmic w 10-15 minut dla zlotych itemow a nie meczyc sie z nim dla 20 fenixow. btw. zrobilem maly montaz PvP z wczoraj, sporo rogali po DZ latalo - pierwszy klip idelanie pokazuje to co Vector pod kryty potrafi, jakbys komus wietrarke w ryj wsadzil, a typy pewnie zdziwione ze we 2 z kosmicznym DPSem ktory nabili iloscia kul w magazynku nie moga mnie polozyc https://www.youtube.com/watch?v=vzF5-8tdB1E Ja nie wiem. Mam nabity chyba 32-33 lvl w dz, sporo h przegranych i nie moge cos na rogali trafic... Praktycznie zero. Jak jakiegos mi pokaze na mapce to daleko i zanim dobiegne to juz ich dawno nie ma. Pecha chyba mam. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Patch Notes jutrzejszej aktualizacji:GAMEPLAYNamed enemies. will now drop better loot in Challenge mode than in Hard mode.Added a cooldown period for the Static Turret stun attack in order to avoid a stunlock in PvP and PvE game modes.Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.Modifications to the weapon talent: Trained.It can now only be rolled on Shotgun, Marksman rifles and PistolsIts bonus has been reduced from 1%-5% to a constant 0.1%For the Midas SMGs, Trained Talent has been replaced with Responsive Talent which increases damage when getting closer to the target. This applies to existing weapons as well as newly acquired onesFor all SMGs, LMGs, and Assault Rifles, it will be replaced with another randomly picked weapon talent. This applies to existing weapons as well as newly acquired onesFixed a speed run exploit for the Rooftop Comm Relay missionFixed an issue where weapons dealt no damage if the reload animation was interrupted by an agent’s skillFixed an issue where players became stuck in an emote animation if activated via chat while auto runningFixed a bug where skill power would be increased permanently while using the Death by Proxy talentFixed a bug where experience was not being awarded for completing all side-missions in the Midtown East safe houseFixed instances where the Seeker Mine with Airburst / Multi-mine mod would detonate too soon, miss targets or cause no damageFixed a bug where grenades would sometimes not display the blast radius warning before detonatingFixed an issue where some NPCs in low cover would not react to being shot by the playerFixed issues where emotes would cause the player model to behave oddly (missing guns, player stuck in emote animation, etc)Fixed a bug where weapon mods and weapon skins would not show up on other players in the game worldFixed an issue where DPS would not be calculated properly when purchasing a new weapon modDARK ZONEPlayers can now heal other neutral players in the Dark zone, by using First Aid and Support Station skillsPlayers are now able to fast travel to Dark Zone checkpoints, but only when coming from outside the Dark ZoneThe Dark Zone disconnect timer has been increased to 30 seconds, meaning players will remain in the game world longer when logging out while in the Dark Zone (this applies while not in combat)Items extracted from the Dark Zone are now properly marked as "new" items when moved to the players inventoryPlayers killed in the Dark Zone now drop ammo, medkits and grenades. This loot is generated and not taken from the dying players’ inventoryPlayers killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improvedDark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improvedPhoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:Lvl 30: 1-3 Phoenix CreditsLvl 31: 2-4 Phoenix CreditsLvl 32: 3-5 Phoenix CreditsIncreased drop rate of High-End items from lvl 31 and 32 named NPCs in the Dark Zone.Increased drop rate of High-End Division Tech Material from lvl 32 named NPCs in the Dark Zone.Improved Dark Zone Chests items quality:Rank 30 chests will now drop Superior (Purple) items instead of Specialized (Blue)Keys chests now have a chance to drop High-End (Gold) itemsDark Zone Funds drop rates and quantity on NPCs has been reduced.Fixed a bug where the Wildfire and Fear Tactics talents were affecting neutral players in the Dark Zone.Fixed instances where players would receive a DELTA error message when entering the Dark ZoneFixed a bug where sometimes players could not loot anything after returning to the game following a network disconnectionFixed Stage 1 Rogue timers not displaying correctly when Rogue players receive damage from another playerGRAPHICSFixed a few lights that did not cast global illuminationUIAdded more information for Daily missions on the MapTutorials have received some UI polishThe Matchmaking menu now displays the mission difficulty rating more prominentlyThe mini-map mission tracker has been optimized to be less confusing to playersFixed a bug where some of the attributes for high-end equipment were cut-off in the recalibration menuFixed a bug where the Matchmaking menu for a mission would not display correctly or kept disappearingFixed missing item icons in the Reward Claim Vendor's inventoryFixed incorrect side-missions being displayed in the Map legendAUDIOFixed a bug where the helicopter crash SFX would be missing from the Brooklyn end cinematicFixed a bug where the Zapper Turret mod had no soundFixed a bug where the audio for entering a contaminated area would be cut-offFixed a bug where audio would not play when scrolling through vanity itemsLOCALIZATIONFixed Ubisoft CLUB reward descriptions in Korean and Traditional ChineseIn-game localization bug fixesPCTobii Eye Tracking bug fixes and improvementsOn launch, the PC client now monitors PC graphic settings and applies the best settings for the user’s configuration. This is unless the user has custom settings.Fixed an issue where the Map was sometimes difficult to navigate with a mouseFixed issues with Hungarian, Korean, and Russian localizationsFixed an issue that prevented matchmaking while on the MapRemoved the Store button from the Character Selection screen on PC versions of the game. Players can find the store page in the Ubisoft CLUB app directlyFixed increment number on Day 1 Patch Notes (was 1.1, now correctly states 1.01)XBOX ONEFixed a bug where players could not reconnect to the servers after suspending the game on Xbox OneFixed a bug on Xbox One where unblocking a player would not be reflected in-game until title rebootPLAYSTATION 4Added an option to disable the PlayStation 4 controller speakerImproved textures and models streaming speedFixed an issue where ISAC volume could get too loud when playing with headsets 1 Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Czy ta gra nie jest za prosta? Po screenach widzę, że spora część grających lata w endgame itemach, tak jakby ich zdobycie nie kosztowało nic wysiłku. Dark zone i bycie rogue na wyższych lvl chyba też nie popłaca co? Jedna śmierć jako poszukiwany i kilkugodzinna farma idzie się rypać, nie ma co bardzo zachęcające do PvP. Już w becie tak było przy niskich lvl, a co tam się musi dziać przy wyższych. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Ojejuniu, wreszcie ludzie beda widziec moje cudowne mody na broni Swietne zmiany w DZ, alez bedzie grane Improved textures and models streaming speedFixed an issue where ISAC volume could get too loud when playing with headsets Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 @Soul - mój prawie docelowy gear/build był tu: http://www.psxextreme.info/topic/103429-tom-clancys-the-division/?p=3686513 150k ONS, 45k hp, Midas crity w tors 38k, head po 76k Czysty dps bez boosta attack speed, tylko CC i CDMG, ja nagrałem sie dużo w D3, więc wiem jak budować postać w oparciu o staty No tak jak piszesz oczywiście, że opłaca sie krafcić, mi po prostu już sie nie chciało. Skończyłem już z Division pozatym, peace Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Ojejuniu, wreszcie ludzie beda widziec moje cudowne mody na broni Swietne zmiany w DZ, alez bedzie grane Improved textures and models streaming speed Fixed an issue where ISAC volume could get too loud when playing with headsets Będzie, po przerwie świątecznej szykuję się na DZ, akurat Ukyo nadrobi sprzęt. Trzeba przygotować się na częstsze kasowanie Rogue'ów - po patchu powinno być ich więcej. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 22 marca 2016 Opublikowano 22 marca 2016 na xone dzisiaj było 2,7 giga. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 22 marca 2016 Opublikowano 22 marca 2016 Na PS4 coś koło 3.1 GB było, sporo patch ważył. Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 22 marca 2016 Opublikowano 22 marca 2016 Potwierdzam, na PS4 - 3,089 GB bo wlasnie siedzę i patrzę jak debil w telewizor jak sie ściąga bo nowa generacja takie atrakcje mi zapewniła. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Czyli, że co? Lepiej żeby nie wypuszczali poprawek? Czy jeszcze lepiej żeby wypuszczali "pełne" gry "tak jak kiedyś"...? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 To bardziej patch balansujący rozgrywke, wiec nie wiem czemu zażenowanie z waszej strony, dobrze że słuchają opinii graczy w kwestii DZ 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Ktos poszedl zlozyc hold w realu bullet kingowi xD 2 Cytuj
Cottage 343 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Ja bym tam mu świeczuszkę zapalił za zasługi w rozwoju postaci i za genialnego Caduceusa. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Caduceus to szajs, nie wiem czym ludzie się podniecają. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Chyba mam jakiegoś buga, bo nie idzie sie zalogować na konto w div - wywala ciągle błąd i tak od wczoraj Cytuj
wrog 640 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Caduceus to szajs, nie wiem czym ludzie się podniecają. Bo pewnie nie używasz umiejętności xD Dzięki talentowi z Caduceusa masz je zawsze naładowane. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Nie mam potrzeby ich używać, skoro kosze wszystko co się rusza Vectorem Cytuj
Cottage 343 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Nie mam potrzeby ich używać, skoro kosze wszystko co się rusza Vectorem Do czasu, aż go nie znerfią i wtedy zacznie się płacz Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Wtedy będziemy myśleć I zmienimy na AUG'a Cytuj
subek 60 Opublikowano 23 marca 2016 Opublikowano 23 marca 2016 Uu skąd to wytrzasnąć? I czy Caduceus to szajs, nie wiem czym ludzie się podniecają. Bo pewnie nie używasz umiejętności xD Dzięki talentowi z Caduceusa masz je zawsze naładowane. Uu skąd go wytrzasnąć? I czy można w ogóle z moim za(pipi)istym 13 levelem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.