Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku latałem z setem ze strikerem i średnio jakoś mnie podbijało z tym dps. A jak przesiadłem się na wartownika to odczułem mega boost w postaci bonusa na łeb. Dasz typowi 3x to cały team kosi go jak szmatę w 1 sekundę, moim zdaniem sentry > striker.

Opublikowano

Nie wiecie może czy już w końcu naprawili tego exploita ladder glitch i z osłoną przez ściany przez dzisiaj konserwację? Wkurzało to strasznie, bo większość w mm w incursion robiło to od razu leave group.

Opublikowano (edytowane)

Ile razy kończyłeś najazd by to zdobyć?

 

Nakolanniki najprostsze bo do kupienia za feniksy w bazie.

 

W sumie ciekawe: masz niemal same zestawy wyposażenia i pkt. za wyposażenie 198. A przy kolejnej misji jest z tego co pamiętam: minimum wyposażenia 220. Jakim cudem się pytam.

 

A na koniec: patrząc na DPS tego vectora oraz, że grasz na XONE tak sobie myślę iż nie chciałbym spotkać się z tobą ogień w ogień w DZ ;)

 

6-7 razy nie wszystko mam z nich, maska to craft a rękawica wypadła w DZ.

 

Tak wiem, materiałów brak :)

 

Chodzi tu przede wszystkim o poziom przedmiotu, mam tylko jeden item na 240 reszta to 214 a jeden rękawica to 191, więc teraz trzeba dropić to co się ma tylko z lepszym lvl przedmiotu :)

 

Co do setów pod DPS najlepiej zebrać 4x napastnik 2x wartownik :)

 

xcWL57k.jpg

 

Ok, mam teraz kolej na nowego vektora siadł wczoraj jeden całkiem ciekawy podniósł mi DPS na 278 ale jeden talent nie taki jak trzeba więc jedziemy dalej :)

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Co do pytania o następny najazd od 220 ekwipunku to pewnie będzie tak jak teraz ze cześć będzie wypadać z misji i w DZ żeby podnieść poziom. Ja w ogóle zanim zacząłem najazd to maska, nakolanniki i rękawice/ kabura już nie pamiętam wypadły mi właśnie z NPCów (żeby było śmiesznie wszystkie napastnika).

 

Mam też pytanie, czy jesteś jakąś szansa na drop broni poziomu 204 czy tylko za ptaszki?

Opublikowano

Gotowiec za feniksy albo schemat z DZ03, ewentualnie nagroda za najazd na ambitnym. A do gearscore'a bym aż tak wielkiej wagi nie przywiązywał, biorąc pod uwagę to, że niektóre rzeczy na niższym potrafią być lepsze (głupotą jest, że przedziały statsów broni/wytrzymałości/elektroniki się pokrywają).

Opublikowano (edytowane)

No tak, ale nie mając 220 nie wystartujesz misji.

 

Mnie się wydaję, że massive chyba obniży pułap gearu na nowy najazd, bo zdobyć item na 240lvl można tylko raz na tydzień z zadania, ogólnie trzeba mieć 4 itemy na 240 minimun, reszta 214, bronie 204 od vendora z poczty i wbijesz te 220 - ale też są z nimi niezłe jaja, bo czasem Ci weekly nie da itemu i trzeba znowu po raz kolejny powtarzać, aż Ci wypadnie. Jaki błąd w grupie z liderem czy innymi graczami jest, innym wpada, a innym nie i wtedy entuzjazm gry szlag trafia. Ogólnie gra jest zepsuta, dziurawa i w ogóle zaśmiecona glitchami (naprawione niektóre). Trzeba cierpliwości do tej śmieciowej gry mieć  :frog:

Edytowane przez Faka
Opublikowano (edytowane)

No tak, ale nie mając 220 nie wystartujesz misji.

Falcon przed premierą pokazywał 160, potem zrobił się z tego rekomendowany, a do startu starczał 140. Poza tym na pewno z aktualizacją dadzą znowu coś od razu do kupienia/zrobienia żeby podbić w razie co. Liczę, że jeszcze przed majową aktualizacją pozwolą zdobyć rzeczy z większym GS poza Falconem. Oby szybciej niż Bungie zrozumieli, że musi być zawsze kilka źródeł najlepszego lub prawie najlepszego sprzętu w grze.

Edytowane przez wrog
Opublikowano

 

No tak, ale nie mając 220 nie wystartujesz misji.

Falcon przed premierą pokazywał 160, potem zrobił się z tego rekomendowany, a do startu starczał 140. Poza tym na pewno z aktualizacją dadzą znowu coś od razu do kupienia/zrobienia żeby podbić w razie co. Liczę, że jeszcze przed majową aktualizacją pozwolą zdobyć rzeczy z większym GS poza Falconem. Oby szybciej niż Bungie zrozumieli, że musi być zawsze kilka źródeł najlepszego lub prawie najlepszego sprzętu w grze.

 

 

To nie Bungie, a massive, z resztą i tak już ta firma popełnia te same błędy do Destiny, crafting to totalna lipa teraz po tym update. Kolesie od The Division na ytwszystko ładnie wytłumaczyli co jest teraz źle zrobione w grze. 

Opublikowano (edytowane)

 

Mi jakoś ciężko rozstać się z moimi złotkami, bo to co mam zielone ma lipne staty :/

Rekalibracja jest lekiem na wszystko.

 

 

Otóż to, teraz złote itemy nie mają podjazdu do miętowych chociażby fajny bonus z wartownika za 4 - -45% na przeciwnika to nie makiem nasiał, robi się zwykły papier z Niego. Napastnik z bonusem do dmg też kosi ładnie. Nie licząc w sumie przedmiotów złotych z DZ na 204 czy tam 214 (nie pamiętam już) tyle, że trzeba sporo farmić walute dz.

Edytowane przez Faka
Opublikowano

140 było na hard, ambitny na 160. Jeżeli ktoś w teamie był poniżej, nie dało się wystartować misji.

 

Wiem jak to wygląda, nie musisz mi tłumaczyć. Piszę, że ostatecznie 220 może okazać się rekomendowanym na hardzie, a startowy będzie niższy. Rekalibracja nic nie da, jak więcej niż jeden atrybut jest dziadowski, co jest najczęstszą sytuacją, biorąc pod uwagę to, o czym wcześniej pisałem (pokrywanie się widełek statystyk gorszych i lepszych przedmiotów).

Opublikowano

Poprzednio przed premierą pokazywało się 160, co okazało się poziomem wymaganym dla ambitnego. Jeżeli zostanie zachowany ten sam schemat, 99% graczy nie da rady odpalić misji, więc muszą dać gotowce lub schematy na 240.

Opublikowano (edytowane)

Aż sprawdziłem i przed premierą tak pokazywało (wtedy maks. to 180 według obecnego przelicznika).

 

The-Division-update-488636.jpg

 

Massive na pewno widzi jak wygląda stan GS wszystkich graczy i ostatecznie dostosuje startowy poziom kolejnego najazdu tak, by odpowiedni procent miał do niego dostęp od razu lub krótko po udostępnieniu aktualizacji. Dlatego zgoda - 220 bym się zbytnio na razie nie przejmował.

Edytowane przez wrog
Opublikowano

Spotyka się ktoś z problemem tygodniowej nagrody za Falcon Lost? A raczej brak ich dostania mimo zrobienia najazdu? Niektórzy dostają, a niektórzy nie, zrobiłem 2 razy falcon i w ogóle tygodniowej nagrody nie dostałem. 

Opublikowano (edytowane)

Pytanie o mechanikę liczenia obrażeń.

 

Założmy iż mam 65tys życia i ignorowanie obrażeń na poziomie 60% (efekt pancerza). Strzela do mnie inny gracz  (PvP) ze snajperki w klatę: snajperka ma 50tys obrażeń standardowych. Czyli (dla ułatwienia analizy pomijam krytyki) otrzymam w wyniku trafienia 20 tysięcy obrażeń co oznacza że do położenia mnie potrzeba 4 trafień. Tak to prosto działa czy są jakieś komplikacje?

Edytowane przez friedrich
Opublikowano

Są komplikacje i coś jest zyebane. Poczekalbym na jakieś dogłębne wyjaśnienie tego w obecnym stanie. Bo mam wrażenie że to nie działa tak, jak powinno.

Opublikowano

Tia o tym że cyferki w tej grze nie zawsze działają jak trzeba już można wszędzie przeczytać ?

 

No ale mięty gear jednak daje rade, wrzuciłem 2 z wartownika i od razu widać różnice.

Musze dokompletować jeszcze coś z napastnika.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...