Pryxfus 820 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Największe zaskoczenie całych targów, tak jak Watch Dogs w zeszłym roku. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Dokładnie, Ubisoft znowu pozamiatał. Pomysł na grę jest świetny, wreszcie jakaś świeża gra online bez oklepanych dominacji, graniu na 10 mapkach itp. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Powiem wam że ta gra bardziej zwraca moją uwagę niż Watch Dogs . Tu widać dynamikę i świetną akcję, a niestety z Watch Dogs może być fajnie na początku ale później nie zapeszając nuda. Wiadomo już czy to tytuł startowy ? Cytuj
Sig 395 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 gra wypas chyba pierwszy raz od 3 lat czekam z niecierpliwością i mam wielką ochotę w to pograc Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 A najlepsze jest to, że gameplay jest z konsol Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Wiadomo już czy to tytuł startowy ? Oczywiście, że nie. Jak wyjdzie w 2014 to będzie dobrze. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Wiadomo już czy to tytuł startowy ? Oczywiście, że nie. Jak wyjdzie w 2014 to będzie dobrze. No to spuściłeś ludziom parę z wora Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Wiadomo już czy to tytuł startowy ? Oczywiście, że nie. Jak wyjdzie w 2014 to będzie dobrze. No to spuściłeś ludziom parę z wora Przecież mają na ostatni kwartał i Watch Dogs i AC4, to było wiadomo, że nie wrzucą kolejnej dużej gry od siebie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Macie rację, po prostu z zachwytu nad tym tytułem nie myślałem trzeźwo Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Dobra, a teraz niech mi ktoś powie o co chodzi w tej grze, bo poza tym że jest TPSem to nic więcej tu nie widzę. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 ostatnimi czasy dużo shooterkowatych mmo się wykluło, tak jak w każdym innym mmo który nie ma pvp. itemki, unikaty, fioletowe give memememe Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 (edytowane) Dobra, a teraz niech mi ktoś powie o co chodzi w tej grze, bo poza tym że jest TPSem to nic więcej tu nie widzę. Open-world online RPG. Zbieranie zapasow, potyczki z komputerem i innymi grupami oclalaych graczy, jak dla mnie to wyglada cudnie. Edytowane 11 czerwca 2013 przez Bansai Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 graficznie ogjeń ta para która wydobywa się ze studni oświetlona przez światła samochodu, ilość szczegółów, sposób w jaki rozwalane są szyby w samochodach, coś pięknego. ale szkoda że ubisoft poraz kolejny do swojej gry ładuje te futurystyczne cuda poczekamy zobaczymy, bardzo się napaliłem. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 mapa miasta robi ogromne wrażenie Cytuj
Dahaka 1 863 Opublikowano 16 czerwca 2013 Opublikowano 16 czerwca 2013 Wiecie może skąd można ściągnąć gameplay w 1080p? Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 17 czerwca 2013 Opublikowano 17 czerwca 2013 Wiecie może skąd można ściągnąć gameplay w 1080p? http://www.gamersyde.com/download_tom_clancy_s_the_division_e3_gameplay_trailer-30184_en.html Cytuj
aux 3 807 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Dobre wieści z Ubi bloga: Together or Alone First, it’s important to note that The Division is fully playable solo. (“It’s a wonderful single-player game!” Barnard promises.) So you lonely types, go on… play it as you like. But for the rest of us, The Division promises a rich, varied and seamless multiplayer experience that includes co-operative tactical action, factional conflicts, and full-on player-vs-player (PvP). “What a lot of games do in this genre is split it,” Barnard says. “So I play my single-player experience and then I’m kind of done with that part of the game. Or I go play multiplayer or PvP. We want to approach this differently. We want to make it part of the journey and make it part of the main experience for the game.” Źródło: http://blog.ubi.com/the-division-classless-characters-second-screens-mid-crisis-world-e3-2013/ Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 25 czerwca 2013 Opublikowano 25 czerwca 2013 O Dark Winter http://zeratulpl.blogspot.com/2013/06/dark-winter-czyli-wstep-do-division.html Tom Clancy’s: The Division miało być kolejną produkcją zmierzającą na konsole nowej generacji którą chciałem opisać. Niestety dosyć szybko moje zainteresowanie grą zostało skierowane w inną stronę. Zamiast o grze zacząłem czytać coraz więcej o jej settingu: operacji Dark Winter, Dyrektywie 51, ostatnich rekordach sprzedaży w Czarny Piątek, itd. Dodatkowo, biorąc pod uwagę ostatnie doniesienia odnośnie NSA i PRISM istnieje jakieś tam małe prawdopodobieństwo, że dzięki temu jestem śledzony przez Wielkiego Brata. Ta szczypta adrenaliny podziałała na mnie zachęcająco, a otwierając dokument pdf na stronie UPMC Center for Health Security, opisujący operację Dark Winter, czułem się prawie jak haker z serialu X-Files włamujący się na serwery FBI i ściągający dane odnośnie Roswell. Różnica polega na tym, że ten pdf jest ogólnie dostępny... ale to tam takie szczegóły Patrząc na The Division, aż prosiłoby się by Ubisoft zainwestował w ARG (Alternate Reality Game) przy promocji gry! Pytanie tylko czy byłoby to dobre rozwiązanie? W 1938 roku mieszkańcy USA rozpoczęli panikę po odsłuchaniu słuchowiska „Wojna Światów” H.G. Wells’a, sądząc, że Marsjanie rzeczywiście dokonują inwazji na Ziemię. Jak pokazały badania większość słuchających nie usłyszała informacji o tym, że słuchowisko jest fikcją, a i narastająca obawa w społeczeństwie przed zbliżającą się Drugą Wojną Światową zrobiła swoje. W dzisiejszych czasach odpowiednio przygotowane ARG mogłaby wywołać takie same efekty. W końcu cały czas jesteśmy karmieni przez media informacjami o kryzysie, żyjemy w czasach gdzie można zginąć w biały dzień na ulicy z powodu noszenia munduru i co najgorsze nikt nie czuje się bezpiecznie, a uczucie strachu jest co chwilę podsycane. Prawdą starą jak świat jest, że najłatwiej jest kontrolować społeczeństwo, które jest zastraszone. Takie społeczeństwo będzie gotowe zrobić wszystko za poczucie bezpieczeństwa... nawet stracić wolność. Inna sprawa, że w zastraszonym społeczeństwie też jest o wiele łatwiej o atak histerii i paniki. Zostawmy jednak te dywagacje i skupmy się na settingu gry. Teaser gry Tom Clancy’s: The Division rozpoczyna się od informacji na temat operacji Dark Winter. Operacja ta rzeczywiście miała miejsce i była niczym innym jak symulacją ataku terrorystycznego za pomocą broni biologicznej na kraj Stanów Zjednoczonych. Ćwiczenie zostało przeprowadzone na osobach z najwyższego szczebla 22-23 czerwca 2001 roku w Andrews Air Force Base. Podstawowym zadaniem operacji Dark Winter było sprawdzenie przed jakimi wyzwaniami staną jedne z najważniejszych osób w państwie odpowiedzialne za tworzenie prawa i bezpieczeństwo w stanie ataku terrorystycznego za pomocą broni biologicznej w postaci choroby zakaźnej. Dark Winter miało również za zadanie zwiększyć zrozumienie jak bardzo niebezpiecznym zagrożeniem dla społeczeństwa jest broń biologiczna, a także przygotować środki zapobiegawcze i odpowiednie strategie na wypadek ataku. Ospa prawdziwa Historycznie, ospa prawdziwa jest najbardziej złowieszczą i najgroźniejszą bronią biologiczną. W przypadku osób szczepionych śmiertelność wynosi tylko 3%, ale w przypadku osób nieszczepionych śmiertelność wynosi aż 30%. Na chorobę nie ma skutecznego leku, a co gorsza smallpox została uznana za wyeradykowaną w 1980 roku. Oznacza to między innymi, że zaprzestano badań nad chorobą, zaprzestano przymusowych szczepień (w USA już w 1972 roku), a produkcję szczepionek skutecznie ograniczono. I w prawdzie mówi się, że choroba jest praktycznie niedostępna dla terrorystów i że istnieją tylko dwa oficjalne szczepy ospy prawdziwej - oba przechowywane w laboratoriach World Health Organization w USA i Rosji, ale ekperci są zgodni, że nieoficjalnie szczepy mogą być w posiadaniu stanów i grup które potajemnie nadal pracują nad bronią biologiczną. W samym Związku Radzieckim przechowywano 20 ton broni biologicznej w postaci ospy prawdziwej w latach 70-tych, a w latach 90-tych nadal istniała fabryka zdolna wyprodukowania 80-100 ton wirusa rocznie. Jak się łatwo domyślać, chorobą która zostałą wybrana do operacji Dark Winter była właśnie ospa prawdziwa. W symulacji wzięło udział 12 osób odgrywających członków NSC (National Security Council. Każda z osób biorąca udział w symulacji ogrywała ważną rolę czy to na szczeblu rządowym czy militarnym. Prezydenta Stanów Zjednoczonych odgrywał były senator Georgii Sam Nunn, a gubernatora Oklahomy, gdzie rozpoczął się atak odegrał ówczesny gubernator tego stanu pan Frank Keating. Zanim przejdę do samego ćwiczenia wyjaśnię tylko czym jest NSC... jest to po prostu Rada Bezpieczeństwa Narodowego. W Polsce jest to konstytucyjny organ doradczy Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Po więcej informacji na temat Rady Bezpieczeństwa Narodowego proszę kliknąć TU. W USA jest podobnie, trzeba jednak pamiętać, że członkowie NSC pełnią rolę tylko doradczą dla prezydenta. Serdecznie polecam zapoznanie się z 44 stronnicowym dokumentem będącym scenariuszem do wydarzeń (link w źródłach). Całe ćwiczenie zostało podzielone na 3 segmenty i miało dziać się w dwu tygodniowym okresie czasu. Segment 1 miał mieć miejsce 9 grudnia 2002 roku, a segmenty 2 i 3, 15 i 22 grudnia 2002. Ponadto segmenty 2 i 3 rozpoczynały się informowania uczestników o wydarzeniach jakie miały miejsce między segmentami, uwzględniając oczywiście decyzje które podjęli „członkowie NSC”. By dodać wiarygodności całej operacji, wydarzenia były prezentowane za pomocą różnych mediów... czy to fragmentów artykułów, wiadomości, dokumentów wideo. Dodatkowo niektórzy członkowie NSC, dostawali dodatkowe informacje w toku trwania danego segmentu. Np. szef wywiadu dostawał osobny raport od swoich ludzi. Zabieg ten miał na celu uwierzytelnienie symulacji... co ciekawe osoby które dostawały osobne raporty wcale nie miały obowiązku dzielenia się nimi z resztą ekipy. Żeby zrozumieć całą operację należy pamiętać, że miała ona miejsce 22-23 czerwca 2001 roku, czyli przed wydarzeniami z 11 września, przed inwazją na Afganistan i Irak, raptem 5 miesięcy po inauguracji George’a W. Busha na prezydenta USA. Także w momencie, gdy gospodarka kraju, a także gospodarka światowa miała się dobrze. Było to raptem 6 miesięcy po ponownej inauguracji Aleksandra Kwaśniewskiego na prezydenta Polski. Przed wstąpieniem Polski do Unii Europejskiej i raptem 2 lata po wstąpieniu do NATO. Był to po prostu inny świat. Ciekawostką niech będzie to, że broń biologiczną w postaci ospy po raz pierwszy użyli koloniści w walce z Indianami. Z pozoru porzucone koce którymi przykryci zostali zarażeni ospą zostały przygarnięte przez Indian. Wyników tego tragicznego zdarzenia można się tylko domyślać. Scenariusz Dark Winter opierał się na ataku na 3 różne centra handlowe w Oklahoma City, Philadelphii i Atlancie. Liczba zainfekowanych łącznie miała wynosić 3000 zarażonych. Na podstawie danych z US Centers for Disease Control and Prevention (CDC) liczba dostępnych szczepionek przeciwko ospie prawdziwej wynosić miala około 15.4 miliona. Jest to liczba zdecydowanie przekraczająca liczbę zarażonych podczas ataków, ale znikomą w porównaniu do populacji USA. Istotne jest to, że Dark Winter zakladał iż wykrycie ataku nastąpi nie od razu, a w momencie w którym pierwsi zarażeni zaczną ujawniać objawy i zgłaszać się do gabinetów lekarskich i szpitali. Mówimy to o przedziale czasowym od 9-17 dni, bo tyle dni trzeba do pojawienia się pierwszych symptonów. W tym czasie liczba 3000 zarażonych może spokojnie wzrosnąć do dziesiątek tysięcy. Należy również pamiętać, że podczas epidemii liczbw wykrytych zachorowań jest zdecydowanie niższa niż liczba rzeczywistych zachorowań. Sprawa zarażenia i walki z chorobą jest jednym i tak nieznacząca w skali kraju. Pod uwagę należy wziąć także sytuację międzynarodową, gdzie rośnie napięcie między Tajwanem a Chinami (przypominam, że mówimy o końcu roku 2002), w Rosji podczas próby zakupu 50 kilogramów plutonu i biologicznego patogenu aresztowany jest bliski współpracownik Osamy bin Ladena. Sankcje przeciwko Irakowi kończą swoją ważność, a sam kraj jest podejrzany o rekonstrukcję programu broni biologicznej. Z wydarzeń z ostatniej chwili, wojska irakijskie przesuwają się na granicę z Kuwejtem, a USA wysyła dodatkowy krążownik do Zatoki Perskiej. W ten sposób zaczyna się symulacja znana jako Dark Winter. Jest 9 grudnia 2002 roku, NSC zbiera się by podyskutować o wydarzeniach w Azji, ale jest zaskoczona napływającymi informacjami z USA. Zostaje odnotowanych około 40 przypadków zakażenia ospą prawdziwą w trzech stanach. Pierwszą decyzją jaka zapada jest poinformowanie społeczeństwa o zarażonych. Następnie NSC wybiera strategię dystrybucji szczepionki, która zakłada, że odpowiednia ilość zostanie dostarczona dla potencjalnych zarażonych, a 2.5 miliona szczepionki zostanie odłożona dla Departamentu Obrony. Dzięki temu nie będzie się marnować szczepionki na osobach w zarażonych stanach które nie miały kontaktu z osobą zakażoną. Drugie spotkanie NSC 15 grudnia 2002 rozpoczyna się informacją, że liczba oficjalnych zarażonych wzrosła do 2000 w 15 stanach. Ponadto odnotowano 300 zgonów na skutek zarażenia ospą prawdziwą, a epidemia powoli obejmuje cały świat. Zarażeni są raportowani w Kanadzie, Meksyku i Wielkiej Brytani. Kanada jak i Wielka Brytania domagają się szczepionki od USA jako, że zakażenia pochodzą właśnie z tego kraju. W samych Stanach pozostaje jedynie 1.25 milionów szczepionek... kryzys w Zatoce Perskiej ewoluuje. Wiele portów lotniczych zamyka swoje granice na przybyszów z USA. Zaczyna pojawiać się problem z dystrybucją żywności, szkoły są zamknięte w całym kraju, zaczynają się pojawiać lokalne objawy przemocy na ludności arabskiej, rząd jest krytykowany za odpowiedź na kryzys. Pomimo, że firmy farmaceutyczne godzą się na produkcję 6 milionów szczepionek na miesiąc, to trzeba poczekać na pierwszą dostawę aż 5 tygodni. Rosja oferuje 4 miliony szczepionek. NSC podejmuje decyzję o oddaniu władzy nad National Guard (Gwardia Narodowa Stanów Zjednoczonych odpowiedzialna za wspieranie armii USA) w ręcę władz stanowych, tak samo jak decyzje o kwarantannie i izolacji. Rada zgadza się ponadto na przyjęcie szczepionek z Rosji pod warunkiem, że będą one spełniać normy bezpieczeństwa, a także wspiera program wytworzenia nowych szczepionek. 22 grudnia 2002 roku... jest trzynastym dniem epidemii. Ponad 16 tysięcy przypadków zarażonych jest odnotowanych w 25 stanach. Tysiąc ludzi umiera na skutek zakażenia, kolejne dziesięć krajów odnotowuje zachorwania na ospę prawdziwą, a Kanada i Meksyk zamykają swoje granice z USA. Zapasy szczepionki zostały wyczerpane, a nowa szczepionka nie zostanie wyprodukowana przez następne 4 tygodnie. Jeszcze bardziej doskwierają braki żywności. To tylko jednak początek... w najgorszym z możliwych scenariuszy mowa jest o liczbie 3,000,000 zakażonych i jednym milionie zgonów. Wyniki ankiet przeprowadzonych na mieszkańcach jednoznacznie pokazują wolę zemsty w narodzie. Media w Stanach Zjednonoczonych zaczyna ponadto otrzymywać anonimowe listy z pogróżkami domagającymi się wycofania armii USA z Zatoki Perskiej. Pogróżki mówią wprost o nowych atakach ospą prawdziwą, a także wąglikiem. Nie ma wątpliwości, że symulacja ta miała pokazać rozkład supermocarstwa w obliczu kryzysu.. ale dzięki niej władze mogły przygotować strategię w obliczu prawdziwej epidemii i co nawet istotniejsze być może uratowała kraj przed prawdziwą epidemią która mogłaby nastąpić po atakach z 11 września gdy terroryści zaczęli wykorzystywać pocztę amerykańską do rozsyłania wąglika. W następnym wpisie... coś o Dyrektywie 51 i Czarnym Piątku... stay tuned. Cytuj
ścierpła mi noga 75 Opublikowano 6 lipca 2013 Opublikowano 6 lipca 2013 pytanie, czy będąc zwolennikiem single playera będzie sens wogóle kupować tę gre ? Znaczy się jak niemam ochoty zakładać headsetu i zawierać internetowych znajomości by pograć i dołączać do jakiś trolli to czy będzie dało się w to grać ? Cytuj
Karas 433 Opublikowano 18 lipca 2013 Opublikowano 18 lipca 2013 (edytowane) Na The Division jeszcze sobie poczekamy… Ubisoft zachwycił świat pokazując podczas E3 jeden z tytułów, który zawita na PS4. The Divison urzeka graczy jakością oprawy graficznej oraz rozmachem całej produkcji. RPG w obszernym, otwartym świecie. Niestety, okazuje się, że na możliwość ogrania tej pozycji przyjdzie nam poczekać i to długo. Wiadomo było, że nie jest to tytuł startowy, wiedzieliśmy, że gra pojawi się dopiero w 2014 roku. Słysząc 2014 większość ludzi myślała o jego początku, a tymczasem sytuacja wygląda trochę mniej przyjemnie. Podejrzewamy, że gra pojawi się bliżej końca niż początku roku. Takich informacji udzielił Yves Guillemot. Chwilę później zaznaczył, że jego wypowiedź dotyczy roku kalendarzowego, a nie fiskalnego. Ważne o tyle, że rok fiskalny kończy się dopiero w 2015 roku. http://www.ps3site.pl/na-the-division-jeszcze-sobie-poczekamy/161017 I jeszcze to : Edytowane 18 lipca 2013 przez Karas Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 A jednak PC również dostanie Division co bardzo mnie cieszy. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 8 grudnia 2013 Opublikowano 8 grudnia 2013 http://youtu.be/kpnkheFjn2A Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 8 grudnia 2013 Opublikowano 8 grudnia 2013 (edytowane) Zaqa link padł więc daję inny, jak dla mnie opad szczęki i ta ilość szczegółów . Nadal nie mogę uwierzyć w to co zobaczyłem Edytowane 8 grudnia 2013 przez marekjw2523 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.