Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Silnik graficzny w The Division

Ubisoft opublikował nowy zwiastun sieciowej strzelanki The Division, skupiający się na możliwościach nowego silnika graficznego Snowdrop.

Twórcy zaprezentowali między innymi płynną zmianę cyklu dnia i nocy, dynamiczne oświetlenie, niszczenie otoczenia, oraz system pogodowy. Co tutaj dużo pisać, wygląda to niesamowicie, zobaczcie sami!

w linku zwiastun z polskimi napisami

 

http://www.gameconsolegeek.com/ps4/silnik-graficzny-w-the-division/

Opublikowano

The Division zachwyca na kazdym kroku. Silnik miazdzy i szczerze nie przypuszczalem, ze Ubi wyjdzie na prowadzenie jezeli chodzi o najbardziej zaawansowany silnik. Wyglada na to, ze jednak tak sie dzieje. Pokaz mozliwosci to jedno wielkie WOW.

Opublikowano

Jedna z tych gier na które czekam z wywieszonym jęzorem, Snowdrop miażdży mam nadzieje ze rzeczywiście tak wszystko pięknie bedzie sie prezentować

Opublikowano (edytowane)

Nowy FC na tym silniku to było by coś :woot:

 

+ zimowy setting. Spoko, Ubisoft to nie Bethesda czy Rockstar, że wydaje swoje znane sprzedające się dobrze marki raz na 10 lat, rok, dwa i zagrasz w takiego FC4.

Edytowane przez Kre3k
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie ma szans na The Division w 2014 roku, Ubisoft ma jeszcze dwa niezapowiedziane projekty

 

Każdy kto czeka na Tom Clancy's The Division (PS4), może zacząć szukać opcji hibernacji na co najmniej rok. Analizując wypowiedzi Ubisoftu odnośnie roku fiskalnego 2015, można samemu dojść do wniosku, że w 2014 roku firma ma czas i miejsce jedynie na 5 dużych gier, jednak żadną z nich nie będzie The Division.

Co więc jesteśmy w stanie otrzymać? Analitycy obstawiają The Crew (PS4)Watch_Dogs (PS4) oraz nową część Just Dance. Oprócz tego mają się jeszcze pojawić dwie głośne gry, więc spekuluje się o nowej grze z serii Assassin's Creed i Far Cry 4, o którym przecieki słyszymy od niedawna.

Jeśli to prawda, to w 2015 roku grafika Tom Clancy's The Division (PS4) może już nie robić tak ogromnego wrażenia. Pamiętam, jak podczas pierwszej prezentacji przecierałem oczy ze zdumienia, jednak znając siłę przerobową programistów różnych firm, myślę, że taką samą lub bardzo zbliżoną jakość zobaczymy na PlayStation 4 w wielu innych tytułach, które pojawią się dopiero w przyszłym roku.

Tym samym jedne z największych atutów gry, czyli grafika i fizyka, mogą stać się kolejnymi elementami gry, a nie czymś, co przyciągnie przed ekrany wizualnych koneserów.

Źródło: http://www.videogamer.com/

http://www.pssite.com/news-31041-nie_ma_szans_na_the_division_w_2014_roku__ubisoft_ma_jeszcze_dwa_niezapowiedziane_projekty.html

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowa porcja informacji o The Division

 

Tom Clancy's The Division (PS4) od Ubisoftu chyba na wszystkich zrobiło ogromne wrażenie, podczas prezentacji na tragach E3 w zeszłym roku. Szczegółowość gry wydaje się być niesamowita, a sam pomysł na rozgrywkę równie rozbudowany i ciekawy. Dziś mamy porcję świeżych informacji, które przybliżą Wam trochę szczegóły tej szalenie dobrze zapowiadającej się produkcji.

Ekipa odpowiedzialna za grę opowiada o wielu szczegółach, zaczynając od tego jak duży wpływ na grę miały kontakty z prawdziwymi wojskowymi oraz fakt, że w grupie tworzącej grę znajdują się ludzie, którzy przeszli prawdziwy trening survivalu, aby lepiej poznać warunki w jakich mogą znaleźć się bohaterowie gry.

 

Ubisoft ma długą historię zatrudniania przeróżnych ekspertów i konsultantów. Na potrzeby The Division byli nimi między innymi byli agenci CIA, wojskowi, specjaliści od survivalu czy też lekarze.

 

Jeśli zaś chodzi o szczegóły gry po sieci, gra dam nam wiele możliwości. Można grać samemu, łączyć się w grupy. Nic nie szkodzi na przeszkodzie by walczyć z innymi ekipami, bądź też nie angażować się konflikty między graczami. To jak podejdziemy do naszej przygody ma zależeć wyłączeni od nas.

 

Gra zbudowana jest wokół ciągłej integracji sieciowej. Przejście między grą w pojedynkę, do grania w grupie, aż do potyczek między graczami odbywały się będą bez przerw w rozgrywce.

Będziecie mogli formować grupy przyjaciół i wskoczyć do niej w dowolnym momencie. W niektórych obszarach będzie można także angażować się w potyczki z innymi grupami, ale będziecie także mogli przemierzać świat, jako grupa nie będąc narażeni na ataki innych graczy.

 

Nowy Jork ,który będzie tworzył świat gry, ma być oddany bardzo pieczołowicie, lecz mimo wszystko twórcy pozostawiają sobie w tej kwestii trochę wolności, by dodać niespodziewane elementy.

 

Tworzymy coś, co wierzymy, że będzie największym i najbardziej szczegółowym Nowym Jorkiem jaki kiedykolwiek był widziany w grach wideo. Chcemy, żeby gracz poczuł, że odkrywa prawdziwe miasto z jego charakterystycznymi miejscówkami, nazwami ulic i atmosferą.

Dajemy sobie pewną kreatywną wolność, ale na pewno poczujecie, że jesteście w centrum opanowanego przez chaos Nowego Jorku. W tym olbrzymim otwartym świecie, chcemy dać graczom jak największą swobodę i możliwość odkrywania i przeżywania własnej przygody. Dzięki mocy silnika Snowdrop możemy to wynieść na nowy poziom.

 

Jeśli chodzi o długość samej rozgrywki, Ubisoft zapewnia, że jest ona nieograniczona. Żeby to opsisać, twórcy używają następujących słów:

 

The Division dostarcza potencjalnie nieskończona ilość rozgrywki. Jej głównymi cechami jest eksploracja, zbieranie sprzętu, wytwarzanie go, awans naszej postaci, elementy społecznościowe i wiele więcej. Ta gra to kompletnie nowy świat dla graczy, którzy zechcą w niego wsiąknąć i poznawać nowych ludzi.

Naszym celem jest stworzenie najlepszej możliwej gry, dającej graczom poczucie wielkiej imersji oraz uczucia, że biorą udział w prawdziwych akcjach, z życia wziętych.

 

Ciekawy jestem jaka będzie skala samego miasta, bo wygląda na to, że będzie to jedyny obszar w grze. Jednak skoro ma być to olbrzymi świat, to wydaje mi się, że twórcy faktycznie mogą pokusić się o oddanie dosłownie każdej przecznicy olbrzymiej metropolii. Być może kluczem do sukcesu jest silnik na którym powstaje gra. Aż mi się nie che wierzyć w tak duże, żyjące i podatne na zniszczenia środowisko.

 

Silnik Snowdrop pozwala nam na kreowanie świata, oferującego bardzo wiele możliwości. Takich jak reagujący na nasze poczynania, żyjący świat ze złożonym systemem sztucznej inteligencji, proceduralną destrukcją otoczenia i globalnym oświetleniem.

Jesteśmy także w stanie umieścić tam więcej obiektów niż kiedykolwiek przedtem, by zniszczone miasto wyglądało zarówno bardzo realistycznie jak i przerażająco.

 

Na koniec twórcy dodają, że nie mają jeszcze ustalonej premiery gry, ale powinniśmy wypatrywać nowych wiadomości, gdyż mają je w zanadrzu i zamierzają się nimi z nami wkrótce podzielić.

Rozgrywka, której fragmenty widzieliśmy choćby na E3 sprawiła, że uwierzyłem w możliwości nowej generacji. Już sama technologia odpowiadająca za zniszczalne otoczenie robi piorunujące wrażenie. Reszta tylko dopełnia doskonałego odbioru. Nie jestem tylko przekonany, czy przypadkiem gra nie została zaprezentowana zbyt wcześnie. Podobnie z resztą jak inny twór Ubisoftu - WatchDogs, który bardzo rozbudził emocje graczy, by potem wraz z odsuwającą się w czasie premierą skutecznie je studzić. Mam po prostu nadzieję, że The Division, wyjdzie najpóźniej w pierwszym kwartale 2015 roku. Nie chcę kolejnej genialnie zapowiadającej się gry - widma.

 

Źródło: http://www.examiner.com/

http://www.pssite.com/news-31399-nowa_porcja_informacji_o_the_division.html

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Teraz już przy zwiastunie Asasyna przynajmniej przyznali, że celują w podobny efekt a nie że to aktualna wersja gry. Szkoda tego Division. Niech lepiej to wydadzą za jakieś dwa lata ale w prawdziwie mocnej oprawie.

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kawałek gry z E3 na konferencji Microsoft'u (a spodziewam się tego więcej w czasie wystąpienia Ubisoftu), jeszcze bardziej podgrzał moje zainteresowanie tytułem. Jak tak dalej pójdzie, będzie zakup przedpremierowy.

Opublikowano

juź widać downgrade względem zeszłego roku... boję się co będzie za rok, zapowiada się drugie Watch Dogs

Jest downgrade, ale nie aż taki jak w przypadku WD. Zniszczenia i animacje są moim zdaniem na takim samym poziomie. Gorsze AA i tekstury, ale to jeszcze są w stanie poprawić.

Opublikowano

Ano, przydałyby się jakieś gameplaye, bo wyreżyserowane scenki są efektowne, ale granie z randomami nie będzie wyglądać tak pięknie.

Jak w każdej grze online, w której liczy się współpraca, co nie zmienia faktu, że ze znajomymi będzie git.

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...