Matriks_1111 300 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 No jak ktoś jest tak glupi zeby kupić te grę na premiere to niech płaci :_____) To ja oficjalnie jestem głupi, bo po tygodniach rozważań i ograniu dwóch wersji beta, jednak biorę podstawkę z season passem Cytuj
mlody23 26 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 (edytowane) No to jest nas dwóch Matriks ;-) Edytowane 21 lutego 2016 przez mlody23 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 (edytowane) kurde a ja to nawet rozważam kolekcjonerke kosztuje 500zł zakładając że ok 250zł gra pewnie season pass bedzie za ponad 100zł to reszte fantów dostajemy za śmieszne pieniądze, a fanty są z mojego ulubionego rodzaju - czyli użytkowe, nie lubie figurek bo i tak nie mam gdzie ich stawiać, ale lubie gadżety do użytku, a tutaj mamy zegarek i torbe na ramie ogolnie po 2 dniach grania w bete jestem bardzo na TAK, gierka ma w sobie wiele elementów które lubie w grach i naprawde przyjemnie mi sie gra, nie każdemu sie spodoba ale do mnie akurat trafia tylko żeby była ekipa, już nawet na 2 graczy sie fajnie gra, a coop na 4 to pewnie bedzie cudo Edytowane 21 lutego 2016 przez Yano 3 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 Pograliśmy dziś troche w 8, dwie drużyny po 4 graczy, 8 osób na party, ktoś z party dobry patenet wymyślił na łączenie na ten sam serwer. Tylko nie można turetów stawiać i uważać aby do swoich nie strzelać, imba! Dobry roz(pipi) szedł i akcje, wabik na punkcie zrzutu, inni myślą że przyszedł jeden team i deszcz granatów na koniec. Jest fun w Zonie. Ale czy będą jeszcze jakieś tryby rozgrywki w Zone, wiadomo coś? Cytuj
mlody23 26 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 Yano Sp ma kosztować 180pln więc gadżety wyjdą Ci taniej ☺ Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 W 4 os. rewelacja Nawet zbieranie kluczy z Zonie i szukanie odpowiednich skrzynek sprawia przyjemność.Tylko loot mógłby wypadać ciekawszy ale mam nadzieje że w pełnej wersji będzie tak jak być powinno. W początkowej fazie po 3h marudziłem po 7 h było już jaranko a na drugi dzień wiedziałem że 8 marca będzie już u mnie.Wystarczy dać jej szanse a wciągnie jak bagno.Przy becie zamkniętej na liczniku ok. 30 h po przerwie wróciłem do bety otwartej i kolejne 20 h.O gamplej jestem spokojny do tego jakiś kredyt zaufania ,który pojawił się wraz z World In Conflict autor. Massive E.Story ponoć rozwalał system liczę że tutaj będzie podobnie i ost. przechwałki Ubi nie będą bez pokrycia bo chyba nie mają zamiaru po raz kolejny nadszarpywać swojej złotej reputacji Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 (edytowane) Nie wiem co się odwala, ale mi beta wciąż działa, ale miała być do wczoraj. Mniejsza z tym bo po 9h spędzonych z grą mam już dość, nic więcej z bety wycisnąć się nie da. To "dość" oczywiście nie jest negatywne, bo ciągle podtrzymuje. że gra jest zaje i chyba pierwszy raz od dłuższego czasu Ubisoft w swojej stajni będzie mieć coś świeżego. wschody słońca i śnieżyce robią wrażenie - http://imgur.com/a/SuEyqwiadomo lepiej wygląda w ruchu, ale i tak chylę czoła za tak ładną grafikę w grze nastawionej na multi Edytowane 22 lutego 2016 przez Bielik Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 kurde a ja to nawet rozważam kolekcjonerke kosztuje 500zł zakładając że ok 250zł gra pewnie season pass bedzie za ponad 100zł to reszte fantów dostajemy za śmieszne pieniądze, a fanty są z mojego ulubionego rodzaju - czyli użytkowe, nie lubie figurek bo i tak nie mam gdzie ich stawiać, ale lubie gadżety do użytku, a tutaj mamy zegarek i torbe na ramie Ja właśnie dlatego wziąłem tą kolekcjonerkę Zegarek i torba na ramię - w to mi graj. Wybrałem wersję na PC bo wyszło mi za 400zł w empiku, grę z season passem odsprzedam (ktoś chętny to zapraszam na priva, z forum ziomkom poleci ze zniżką hehe) i kupię sobie z kumplem na spółę na PS Store, tyle, że bez SP będę miał ale to przeboleję Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Prawie 14.00 działa jeszcze? Może przedłużyli? Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Prawie 14.00 działa jeszcze? Może przedłużyli? Pewnie zrobili tak jak z zamkniętą - przez przerwę w działaniu serwerów wydłużyli ją o jeden dzień Ktoś sprawdzał tweetera? Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 (edytowane) Juz nie dziala. Przed 14 wylaczyli serwery chyba. Edytowane 22 lutego 2016 przez Koleś88 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Również mega pozytywne wrażenie, granie we 4 to coś pięknego sam dark zone świetnie zrobiony a to dopiero beta, single też daje radę, brakuje mi tu cichych zabójstw, kucania( jakiegoś wślizgu) i na dłuższą metę samo bieganie może męczyć przydał by się jakiś środek do szybszego poruszania:) Grafika OK sam gameplay bardzo przyjemny, gra się w to dużo lepiej niż grało się w destiny podczas bety, ciekawe jakie wnioski ubi wyciągnie i co ewentualnie zmieni, u mnie day one. Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Mogliby wrzucić opcję podniesienia roweru z ziemi i przejechania kilku przecznic (ewentualnie podnosisz szrot i przy pierwszym zakręceniu strzela łańcuch i masz pośmigane). Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 (edytowane) coś mi sie wydaje że może z tego wyjść całkiem porządna giera - World in Conflict/Nominacje/Nagroda VGX: Najlepsza gra wojenna- Nagroda Gildii Amerykańskich Scenarzystów za najlepszy scenariusz gry wideo 2008 · Larry Bond, Ed Zuckerman, Christofer Emgård- Nagroda VGX: Najlepsza gra na PC 2007- Nagroda Brytyjskiej Akademii Gier Wideo: Najlepszy multiplayer 2007 · Sierra Entertainment, Vivendi Games, Ubisoft Massive- Nagroda VGX: Najlepsza gra wojenna 2007 Nagroda Satelita za wyróżniającą się grę logiczną / grę strategiczną 2007- Nagroda Brytyjskiej Akademii Gier Wideo: Najlepsza gra strategiczna i symulacyjna 2007 · Sierra Entertainment, Ubisoft Massive Edytowane 22 lutego 2016 przez Oldboy Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Co do złudzeń, że to beta to można sobie darować, gra będzie taka sama jak beta, to już raczej nie beta tylko demo jak Zdunek ostatnio zwrócił uwage na imprezie. Tak jest obecnie z prawie wszystkimi tytułami. Beta = demo pełnej wersji 1 Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Chcieli być kozakami, to teraz mają 5 Cytuj
Stillo116 94 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Chcieli być kozakami, to teraz mają te ich powolne umieranie... coś pięknego... jak mówi klasyk: "tak kończą frajerzy" u mnie pojawił sie dylemat, koncert Overkill vs preorder Division Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Wiadomo moze jaki bedzie maksymalny level w singlu i jaki w dz, do wbicia w pelnej wersji? Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Wiadomo moze jaki bedzie maksymalny level w singlu i jaki w dz, do wbicia w pelnej wersji? Z tego co się doszukałem to max level to 30 w singlu, ale jeżeli do takiego dobijesz to wtedy DZ zmienia się nie do poznania, bo zmienia się jej struktura i zawartość loota oraz przeciwników tak aby dostosować się do lvl w singlu. Ale maksymalnego lvl w DZ niestety nie znalazłem Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Moze nieograniczony. Swoja droga, fajnie by bylo. Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 Popieram. Fajnie byłoby jakby numerek stale rosnął, byłby szybki sposób na zobaczenie kto jak długo siedzi w grze i czy można się spodziewać ewentualnie większego oporu z jego strony w DZ Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 Ja się zrazilem trochę tym że gra była pomieszana między dwoma językami (francuski i angielski) i ogólnie jakoś tak dziwnie mi się grało. Na pewno nie kupię w premierę, poczekam trochę i Zobaczę ile ta gra pozyje w multi Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 (edytowane) Popieram. Fajnie byłoby jakby numerek stale rosnął, byłby szybki sposób na zobaczenie kto jak długo siedzi w grze i czy można się spodziewać ewentualnie większego oporu z jego strony w DZ a monster hunterze jest coś w tym stylu, są hunter rank's, w sumie nie mają zbytniego znaczenia bo gra sie opiera na sprzęcie a nie na ulepszaniu postaci wraz z levelami ale te rangi od 1 do 9 odblokowują kolejne zadania w czasie przechodzenia gry od zera do ostatniego bossa. tymczasem maksymalny poziom to 999 XD osobiście miałem chyba około range 150-200 po 450h grania jak ktoś ma powyżej 400 to już wiadomo że grał w (pipi) czasu, a miewają też i HR999, to ok 2000-3000 godzin gry być może w division bedzie podobnie - singlowy lvl słuzy do odblokowywania zdolności i innych rzeczy i można dojść do maksymalnego. a lvl z DZ rośnie ile chce (chociaż obecnie jest do niego przypisany lvl broni z DZ więc musieli by dac jakieś ograniczenia żeby nie było że ktoś na lvlu 300 używa broni z lvlem 300 i zabija każdego pierdnięciem kiedy inni miają np bronie na 40lvlu) Edytowane 23 lutego 2016 przez Yano Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 No od 30lvl zacznie się pewnie endgejmowa zabawa i zbieranie super pukawek z czegoś na wzór instancji/raidów do gry PvE i w dark zonach do gry PvP. Tak przynajmniej ja bym to widział. Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 być może w division bedzie podobnie - singlowy lvl słuzy do odblokowywania zdolności i innych rzeczy i można dojść do maksymalnego. a lvl z DZ rośnie ile chce (chociaż obecnie jest do niego przypisany lvl broni z DZ więc musieli by dac jakieś ograniczenia żeby nie było że ktoś na lvlu 300 używa broni z lvlem 300 i zabija każdego pierdnięciem kiedy inni miają np bronie na 40lvlu) Tyle, że zarówno w singlu jaki i w DZ ma być przypisanie do lvl co będzie o tyle pomocne o ile wkurzające - nie wpadniesz na nikogo na 30 poziomie mając np. 4 ale też z drugiej strony Twój znajomy z dużo wyższym od Ciebie poziomem nie będzie Ci mógł pomóc w grze. Tym sposobem aby być w miarę uniwersalnym trzeba będzie zapewne mieć albo stałe grono znajomych ze zbliżonym progresem albo też operować kilkoma postaciami równocześnie na różnych poziomach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.