Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Q&A z gameplayem, w skrócie: do gry potrzebny będzie koniecznie net, gra bardzo nastawiona na online i multiplayer, open world

jarałem sie strasznie tym po E3, troche przycichło ostatnio o grze

 

  • Minusik 1
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Tak po szybkiemu fajnie wygląda multi, na coś takiego czekało sie na konsolach, trzymam kciuki dalej może będzie dobrze

 

Edytowane przez Fanek
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie multi fajnie wygląda, współpraca z kolegami, przejmowanie punktów, atakowanie strefy. Grafą nie ma się co sugerować na razie, że downgrade czy cuś. Widać jak byk, że to Aplha, Beta pokaże nam jak to naprawdę wygląda. No ale wiadomo to UBI  :reggie:

To samo tylko, że bez kompresji http://www.gamersyde.com/hqstream_tom_clancy_s_the_division_e3_commented_walkthrough-34944_en.html

Edytowane przez Malibu
Opublikowano (edytowane)

Downgrade wzg tego rok temu na pewno będzie, nie ma co sie oszukiwać :)

Ale aby multi był grywalny, bo na prawde fajnie to wygląda, jakoś tak troche z TLOU mi sie kojarzy ta rozgrywka

 

Wiec Panie Bluber, wiem że Ubi nie lubisz, ale raz na jakiś czas wypuszczą ciekawy tytuł

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Z grafa bedzie tak jak z wiedzminem, pierwszy material wypasiony z wersji na pc, potem downgrade do konsol bo to na nich Ubi tylko zarobi i jest to juz nieuniknione. O ile jeszcze pol roku temu mozna bylo sie delikatnie oszukiwac ze Division utrzyma poziom z pierwszego gameplayu tak Assasinie Unity i Wiedzminie widac ze niestety taka jest polityka developerow - nic dziwnego najwiecej pieniedzy idzie wlasnie z konsol.


Tak czy siak, Division kibicuje nawet po downgradzie bo podoba mi sie klimat i gameplay.

Opublikowano

Nie łapie o co chodzi z tym downgoradem - To że gra w 2013 wyglądała inaczej wynikało z tego, że twórcy pokazali po prostu to, co mieli - jakiś kawałek kodu w którym zaprezentowali wyskryptowaną akcje w jednej z dzielnic miasta. To chyba oczywiste że gra w trakcie procesu tworzenia będzie sie zmieniać i nie jest to celowy zabieg twórców gdyż oni sami koniec końców nie wiedzą w 100 % jaki ostateczny kształt będzie miała gra pod względem wizualnym (i nie tylko). 

 

 

 

 

PS: Ale Watch_Dogs to inna bajka.

  • Plusik 2
Opublikowano

Nie łapie o co chodzi z tym downgoradem - To że gra w 2013 wyglądała inaczej wynikało z tego, że twórcy pokazali po prostu to, co mieli - jakiś kawałek kodu w którym zaprezentowali wyskryptowaną akcje w jednej z dzielnic miasta. To chyba oczywiste że gra w trakcie procesu tworzenia będzie sie zmieniać i nie jest to celowy zabieg twórców gdyż oni sami koniec końców nie wiedzą w 100 % jaki ostateczny kształt będzie miała gra pod względem wizualnym (i nie tylko). 

 

 

 

 

PS: Ale Watch_Dogs to inna bajka.

 

 

Ale co ty opowiadasz za bajki, ze cos bedzie sie zmieniac. Tworcy nie wiedza jak bedzie wygladac gra wiec 2 lata temu daja teksture asfaltu, sniegu w wysokiej rozdzielczosci a potem 2 lata pozniej daja te tekstury i obiekty w 3x nizszej rozdzialce ? Ty czytales w ogole odpowiedz cd projektu w sprawie downgradeu grafiki do ktorego oficjalnie sie przyznali ?

Tutaj jest to samo.

 

Tworcy bardzo dobrze wiedza co robia. Najpierw pokazuja gre wypasiona wizualnie aby nakrecic hype i zainteresowac graczy a potem stopniowo i swiadomie obnizaja jej jakosc no bo finalnie nie da rady spelnic obietnic z pierwszego trailera. Przeciez z Wieskiem3 jest to samo tylko tam przynajmniej ktos wyszedl i powiedzial: "tak pokazalismy trailer z max detali na pc ale wasze konsole tego nie uciagnac wiec zrobilismy na premiere downgrade aby wszyscy mogli sobie pograc tak samo bo zarabiamy glownie na grach konsolowych i by wam nie poszlo nawet w 30fpsach gdybysmy dali wam wersje z trailera".

  • Plusik 2
Opublikowano

Uważasz że w 2013 roku mieli magicznie skończoną już całą gre a potem co roku postanowili obniżać tekstury żeby przyzwyczaić nasze oczy ? Szatański plan pytanie tylko po co ?

Czy po stronie twórców nie leży ambicja stworzenia jak najlepszego produktu ? Dla mnie bajką jest właśnie ta cała teoria spiskowa downgoradów.

Nie wiesz właśnie jak twoja gra będzie wyglądała w procesie produkcji a ściślej na jakim poziomie - implementujesz w rozrywke kolejne elementy jakie przyjdą a potem testujesz je - przez ten czas gra przechodzi pre-alphy, bety itd.

Jeżeli chodzi o gry typu sanboks jest to jak najbardziej logiczne że tekstury z czasem mogą ulec pogorszeniu bo chyba w produkcji gry takich gabarytów łatwiej jest patyk obrobić niż go zgrubić ? Dlatego twórcy wpychają jak najlepsze tekstury, efekty by potem zdecydować się co zostawić, co uje.bać w piz.du by gra działała jak najsensowniej na danym sprzęcie, takie jest moje zdanie.

  • Plusik 1
Opublikowano

 łatwiej jest patyk obrobić niż go zgrubić ? Dlatego twórcy wpychają jak najlepsze tekstury, efekty by potem zdecydować się co zostawić, co uje.bać w piz.du by gra działała jak najsensowniej na danym sprzęcie, takie jest moje zdanie.

 

Nie tylko Twoje, ale wszystkich logicznie myślących, a tych jak widać, nie ma tutaj zbyt wielu.

  • Plusik 1
Opublikowano

Wystarczy nie pokazywać gruszek na wierzbie i wszystko byłoby dobrze. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...