Opublikowano 27 maja 20168 l Właśnie chyba na konsoli. Przynajmniej na PC te dane są po stronie użytkownika co prowadziło do modyfikowania statów jeśli dobrze kojarzę, coś takiego słyszałem, ale pewności nie mam
Opublikowano 27 maja 20168 l Patch na duzy plus, DZ na lvl 201+ tocjest hardkor faktycznie, ale we czterech z dobrym sprzetem mozna ladnie kosic tylko nie da sie isc na pale i strzelac bo zgon murowany. Itemy z z05 i z06 wypadają 240 i bronie 204. Nowy najazd ma calkowicie inną formę ale dobra ekipa rozbije go w 20 minut. Poziom ambitny bedzie dostepny od przyszlego tygodnia i napewno bedzie sieczka do ktorej lepiej sie nie pchac bez drużyny na lvl 220+. Edytowane 27 maja 20168 l przez Longstar
Opublikowano 27 maja 20168 l Wszystko piękne ale: 1.Nowy najazd mimo kilkunastu prób nadal nie zdobyty bo albo ja nie mogę się przyłączyć (cofa na wejściu) albo tak samo cofa 1-2 innych agentów z zespołu (z MM). 2. Po zrobieniu misji sypie i haczy się mapa... 3. ...oraz siada jakość grafiki w ekwipunku. 4. Poza tym dwa razy padły ustawienia dźwięku czyli muzykę podbiło a otoczenia uciszyło. A wszystko to na XONE. Jak na "wyjątkowo dokładne testy aktualizacji" trochę sporo. A na plus to chyba poprawili trochę grafikę na mieście - dorysowywanie się obiektów nie jest tak bliskie jak wcześniej. Chyba. Edytowane 27 maja 20168 l przez friedrich
Opublikowano 29 czerwca 20168 l Odpaliłem ale jeszcze nie grałem przeleciałem się tylko po wyposażeniu: 1. Napastnik dostał solidnego nerfa: teraz jest +10% do niszczenia pancerza i +20% do krytyka 2. W związku z tym moj pm spadł DPS ze 180k do 145k. 3. Miały być zmiany w pozostałych rodzajach broni (atuty dla szturmowych, LKM i strzelba ale nie zauważyłem - także w sklepie - by już to było) 4. Mozna rekalibrować broń. Wymaga to feniksów i jakiegoś modułu rusznikarskiego. Nie wiem też na jakiej zasadzie to działa (losowe, 1 lub więcej itd) Ale ogólnie wygląda OK
Opublikowano 29 czerwca 20168 l Ja na razie pyknąłem ten tutorial podziemi i jest potencjał. Zobaczymy co dalej. 1.2 olałem, więc nawet nie wiem z czym się teraz biega w end-game.
Opublikowano 29 czerwca 20168 l W endgame - sądząc po YT - w 1.2 latało się głównie z pm-ami, pancerzem pod 75% i jakąś ochroną przed środowiskowymi. Sety były natomiast różniste i każdy ytober chwalił swoje - choć trójka napastnika była chwalona za +50% do krytyka. Teraz to się zapewne zmieni choć sam nie mam pomysłu i zapewne na razie nie będę nic ruszał. Natomiast szkoda iż nie zwiększyli wielkości skrzyni w bazach. I jakie są podziemia? Robiłeś sam czy w ekpie? Coś ciekawego wylatuje?
Opublikowano 29 czerwca 20168 l Skrzynia jest powiększona do 70. Przed 1.3 biegało się 3 striker/3 sentry lub zestaw taktyczny z wymaksowanym toughness i sticki. To drugie się nie zmieni narazie, a będzie jeszcze ciężej ich zatłuc. Z nowych setów to widze przyszłość z B.L.I.N.D. lub alphabridge. Nowy GS b oni to 229, a setów 268. No i mamy nowy bracket w DZ 231+ Edytowane 29 czerwca 20168 l przez mattaman
Opublikowano 30 czerwca 20168 l Pograłem: podziemia sympatyczne zrobiłem kilka: część sam w normalu, część w losowej ekpie na trudnym. Na razie świetnie. Co do uzbrojenia: na pierwszych podziemiach dostałem nowego PM-a 204lv o nazwie - bodajże: PP. Ciekawostka: nie ma co prawda uchwytu (ale specjalnie go nie nosi) za to ma po rozszerzeniu 100pociskowy magazynek Więc teraz eksperymentuję z czterema elementami najemnika. I poprawka - dostaje się w sumie +20% do niszczenia pancerza i +50& do krytyka ale dopiero posiadając pięć elementów. W sumie słusznie. Co do pma PP: nie ma w bonusie procenta do prawdopodobieństwa krytyka tylko wzrost krytyka ok. +44% No i naciąłem się na pma MP5 w sklepie: strzela tylko krótkimi seriami. Edytowane 30 czerwca 20168 l przez friedrich
Opublikowano 30 czerwca 20168 l Wszystkie smg teraz mają zmieniony bonus. Natomiast AR i shotguny mają dodany odpowiedni lecz odnoszą się tylko do pve.
Opublikowano 30 czerwca 20168 l Chociaz na już posiadanych smg (przed 1.3) nadal są stare bonusy do % krytyka - obniżyli jedynie dmg. Ale w PVE bonus do czterech setow napastnika może być ciekawy przy 100 nabojowym smg. Około 50% więcej dmg przy wpakowaniu jednorazowo magazynka w bossa.. Np. nie uwzględniając krytykow i głowy smg PP o bazowym dmg 10k / strzał zamiast 1mln zada obrażenia za 1,5mln. W PvP gorzej bo walka głownie polega na "tańcu" i bieganiu ale na PC i myszce powinno też się przydać. W sumie pierwszy raz od dawna zamiast mieć na smg: większy magazynek/wzrost obrażeń - włożyłem większy magazynek/szybkostrzelność. I to jest fajne - zmusza znowu do myslenia i kombinowania. Edytowane 30 czerwca 20168 l przez friedrich
Opublikowano 4 lipca 20168 l Wraz z pewnym nerfem najemnika i wartownika przybyły w nowej aktualizacji nowe sety i widzę że ludzie eksperymentują. Sam eksperymentuję. Obecnie biegam z 4-elementami BLIND i granat błyskowy wybuchający po śmierci przeciwnika jest fajnym elementem wprowadzającym zamieszanie wśród NPC-ków (na PvP jeszcze nim nie grałem). Ale mialem przyjemność robić misję na bohaterskim z ekipą w której jedna osoba miała założony set Odzysk i powiem że robiło to wrażenie gdy nagle wszyscy zaczynali strzelać amunicją eksplodującą. W dodatku - ale tutaj nie wiem czy dobrze rozumiem opis - zapas tej amunicji nigdy nie ma się kończyć (?!) Jeśli tak jest faktycznie to set ten jest przegięty. No i Alpha/Bridge: sumowanie perków z obu broni tego samego typu w wyposażeniu (czyli jako 1 i 2 broń mam dwie różne szturmówki) może dać tak dużego kopa że w DZ "kumpelskie" ekipy (nie z MM) będą latać 1xOdzysk, 3xAlpha/Bridge. Ciekawe jak będzie w praktyce. PS Mam wrażenie, iż bohaterski w Tunelu Lincolna był łatwiejszy niż ambitny w podziemiach. Złudzenie albo i nie. Edytowane 4 lipca 20168 l przez friedrich
Opublikowano 5 lipca 20168 l Szukamy ludzi do gry na ps4, jesli ktos szuka ekipy to prosze dodac Kame_PL do znajomych i napisac "Division"
Opublikowano 6 lipca 20168 l Po rozczarowaniu pierwszym najazdem wróciłem teraz do Division i muszę przyznać, że jest bardzo pozytywnie. Wprawdzie mam duże zaległości do nadrobienia i na ambitny się nie wybieram póki co, ale powoli składam set. Podziemia przez swoją losować mimo powtarzalności to nie nudzą się jak powtarzanie misji czy strike w destiny. Jasne, jak się na siłę ciśnie to wkrada się nuda, ale ogólnie jest fajnie zagrać ze 2 dziennie...
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l Czy ktos sie orientuje czy pudelkowe wersje na PC mają kody na steam czy tylko uplay? Bo jednak wolalbym gierke posiadac na steam a czaimy sie z kumplem na zakup zeby pobawic sie w coopie
Opublikowano 5 września 20168 l Wpadlo mi w lapy The Division, pierwsze 5 godzin rewelacja, teraz jakos tak robi sie dziwnie. Nie wiem czy jest sens poswiecac na to czas. Jakby ktos chcial pograc z poczatkujacym: PSN ID: marloon666
Opublikowano 5 września 20168 l Ostatni wpis 8 sierpnia, odpowiedz sobie sam. Na premierę ludzi trochę grało, teraz ni widzę aby ktokolwiek grał z mojej listy znajomych. Pomysł fajny, ale już w becie czułem, że gra nie wypali.
Opublikowano 5 września 20168 l Gra miała potencjał ale przez błędy i zbyt wolne dodawanie nowych rzeczy mnóstwo ludzi przestało grać.
Opublikowano 5 września 20168 l Szybko sie equip zmasterowalo wbilo platyne i zapomnialo. Ale od premiery przez ponad miesiac fajnie sie gralo w ekipie.
Opublikowano 20 października 20168 l Gra w to jeszcze ktoś? Bo mam jakiś kod na broń na xbox one i jeżeli komuś się przyda to wklepię
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.