Andrew21 856 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 Nowy preview. Podobno pierwsza next genowa gra jak kiedyś gears of war i uncharted. -Cinematics are interactive( the first screenshot you see, the player can control the binocular to find the objective), -the shoot sequences are very dynamic and immersive , reproducing movies effects like DOF and camera over the shoulder, and the atmosphere is also very immersive and they loved it. ( sometimes, the game atmosphere will be worthy of the bests survival horror. ) - No health regeneration They say it's the first real next gen experience, like was Gears Of War or Uncharted !!"What's the most striking is the incredible sharpness of the graphics, the textures... there are no differences between cinematics and gameplay""tap on the touchscreen to send Morse message...""Each texture reflects differently the light""We naturally think to Uncharted with the characters animations.. all the animations look realistic""Melee combat similar to The Last of us...time slow down with QTE actions" how beautiful the game is, like a movie, no difference and no transition between cinematic and gameplay it seems, all seems to flow seamlessly. The motion captured animation as well, really natural. This could could be the next Uncharted/Last Of Us Saga of Sony for next gen. They put so much emphasis on details. Gameplay although for the moment feels pretty generic but really dynamic with never before seen effects.They were astonished by the reflections and clothe movements of the characters as well. And the weapons seem really intresting with primary and alternative modes ] And we can expect different things to see while fighting the hybrids.On the storyline, the universe could be really deep ala Assassin's Creed I think.The picture clarity is just the most impressive for this beginning of next gen. real clear picture, textures....Welcome to next gen. That game is defining itself and is way beyond what we've seen three months ago with the launch titles. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Kołopa na splicie rozumiem nie będzie? Wnioskuję to jako logiczną konsekwencję pasów. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Nie będzie. powtórzę się - real time :o Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 a czy bedzie opcja właczenia 30 fps kosztem zaprzestania pier,dolenia zmazea o pasach? wygląda to pieknie 2 Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 co do tego braku coopa, w grze często jest slowdown (podczas walki ręcznej) kiedy to możesz wykorzystac otoczenie lub zrobic jakis ruch, a to wyklucza online coopa. Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 a czy bedzie opcja właczenia 30 fps kosztem zaprzestania pier,dolenia zmazea o pasach? wygląda to pieknie eee przeciez ta gra chodzi w 30 fps'ach Swietnie, ze real time, a nie tak jak w U i TLoU, przez co wstawki w ogole nie robily wrazenia. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 zapomnialem, juz prawie rozpinalem rozporek, fuj Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 System walki z The Order: 1886 podobny do tego z The Last of Us Ekipa z portalu onlysp.com widziała fragment tekstu opisującego wrażenia z wspomnianego już pokazu. Z przygotowanego przez nich tłumaczenia tego tekstu wynika, że system walki na bliskie odległości pokazany w The Order 1886 (PS4) jest bardzo podobny do tego z The Last of Us™ (PS3). Podobieństwo polega nie tylko na zbliżonych zachowaniach, ale również na poziomie brutalności. W tekście czytamy, że Galahad najpierw zaatakował wroga kolbą swojej strzelby, a następnie wbił jego twarz w ścianę. Inna scena, inna sytuacja. Pojawia się motyw z QTE. Gracz ma kilka sekund na wciśnięcie trójkąta by skontrować atak napastnika, jeśli się uda Galahad popchnie wroga na ziemię, a następnie naskoczy mu na plecy wbijając w nie nóż. Jest brutalnie, a jeśli system ma być podobny do tego z The Last of Us to chyba możemy spodziewać się tylko najlepszych rzeczy. Liczymy, że więcej informacji pojawi się już jutro. http://www.pssite.com/news-31175-system_walki_z_the_order__1886_podobny_do_tego_z_the_last_of_us.html Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 (edytowane) Ktoś złamał embargo i mamy preview, a w nim fragmenty gry: http://www.dailymotion.com/video/x1cjjrl_the-order-1886-merges-cg-and-gameplay-visuals-on-ps4_videogames Taka grafika w ich pierwszej konsolowej grze po przesiadce z PSP? Czapki z głów przed Ready at Dawn Edytowane 18 lutego 2014 przez SzczurekPB Cytuj
Daffy 10 578 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 nic ten gameplay ciekawego nie prezentuje - liczylem ze pokaze cos co przekona do prawdziwego next gen experience a zaprezentowane fragmenty gameplayu pokazuja lokacje jeszcze bardziej korytarzykowe niz w serii uncharted. No i pasy sa TRAGICZNE. Mi hype calkowicie upadl - poza fajnym klimatem nic ciekawego, czekam na cos kontretniejszego z tej gry 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Ktoś złamał embargo i mamy preview, a w nim fragmenty gry: http://www.dailymotion.com/video/x1cjjrl_the-order-1886-merges-cg-and-gameplay-visuals-on-ps4_videogames Taka grafika w ich pierwszej konsolowej grze po przesiadce z PSP? Czapki z głów przed Ready at Dawn Nooo i o to chodzi. Teraz nakręciłem się na tą grę jeszcze bardziej. Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Jak to wygląda jak to sie porusza :O #eksajt Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Ktoś złamał embargo i mamy preview, a w nim fragmenty gry: http://www.dailymotion.com/video/x1cjjrl_the-order-1886-merges-cg-and-gameplay-visuals-on-ps4_videogames Taka grafika w ich pierwszej konsolowej grze po przesiadce z PSP? Czapki z głów przed Ready at Dawn Ok wizualia robia wrażenie, jest za to trochę rzeczy które nie robia;). Po pierwsze czemu po tym fragmencie rozgrywki odnosze wrazenie, że to sa po prostu Gearsy? Na prawde nie dalo sie wymyslec czegos choc troche ambitniejszego i bardziej przelomowego na nowa generacje? Myslalem ze temat cover shooterów mamy już wymeczony przez poprzednia generację do cna. Następna sprawa to te cholerne pasy, holy shit jakie to brzydkie, i jak psuje odbiór zamiast budować klimat, blee. No i ostatnia kwestia, obawiam się, że przy takiej jakości, i tak w sumie małym studiu gra będzie po prostu mega krótka, no ale może martwię się na wyrost. Jak na razie podjarka siadła i spokojnie bez hypu poczekam na dalszy rozwoj wydarzeń. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 nic ten gameplay ciekawego nie prezentuje - liczylem ze pokaze cos co przekona do prawdziwego next gen experience a zaprezentowane fragmenty gameplayu pokazuja lokacje jeszcze bardziej korytarzykowe niz w serii uncharted. No i pasy sa TRAGICZNE. Mi hype calkowicie upadl - poza fajnym klimatem nic ciekawego, czekam na cos kontretniejszego z tej gry Napisalbym to samo co w przypadku nowej Castlevanii, że wystarczy jedynie przeczytać wypowiedzi twórców, co chcą osiągnąć, zobaczyć jeszcze raz tę zapowiedź i mamy dokładnie to samo. Gra ma taka być. Ładna, mega liniowa. Brak AI to już standard w strzelankach. To od samego początku miał być klon Uncharted. Może nie identyczny, ale podobny. No i nie pokazali jeszcze fizyki, którą się tak szczycili przed premierą. Chcesz gier prawdziwie nextgenowych? Czekaj na twórców third-party. Ci co widzą w tym girsy, zwyczajnie w nie nigdy nie grali i powinni też każdy cover-shooter do nich porównywać. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Wyglada bdb, troszkę sie jaram jedynie żałuje ze nie poszli w stronę nightmare creatures tylko w cover-based-shooter, Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 wilki i inne stwory też będą, wiec jest dobrze Wilki powinny byc w każdej grze. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 I te detale. Widac np jak małe światełko z walkie talkie odbija się o płaszcz bohatera jeśli się przyjrzycie: Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Lol, toz to wyglada jak CGI. Boje sie pomyslec jak bedzie wygladac na PS4 Uncharted albo TLoU 2. Brawa dla Ready at Dawn! Gameplayowo jakie Gearsy Xymek? Kazda gra ktora ma cover system musi byc od razu nazywana Gearsami? Pod wzgledem gameplayu to wyglada jak kalka TLoU. Graficznie zapowiada sie najlepsza gra tej generacji, gameplayowo powtorka z TLoU. Jezeli bedzie taki klimat przez caly czas i swietna fabula to dla The Order trzeba bedzie miec juz PS4. 1 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 (edytowane) Muzyka z tego preview (pewnie main theme) to najwiekszy plus jak na razie. Reszta to jak narazie (pipi).ane cinematic experience. Czekam na wiecej konkretow na temat samej rozgrywki. Edytowane 18 lutego 2014 przez Kre3k Cytuj
Daffy 10 578 Opublikowano 18 lutego 2014 Opublikowano 18 lutego 2014 Lol, toz to wyglada jak CGI. Boje sie pomyslec jak bedzie wygladac na PS4 Uncharted albo TLoU 2. Brawa dla Ready at Dawn! Gameplayowo jakie Gearsy Xymek? Kazda gra ktora ma cover system musi byc od razu nazywana Gearsami? Pod wzgledem gameplayu to wyglada jak kalka TLoU. Graficznie zapowiada sie najlepsza gra tej generacji, gameplayowo powtorka z TLoU. Jezeli bedzie taki klimat przez caly czas i swietna fabula to dla The Order trzeba bedzie miec juz PS4. odłóż to co bierzesz, powaga Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.