Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co tu można skomentować...takiego skoku jakościowego oczekiwałem kupując PS4 - coraz mniej umowności, gadających plastelinowych twarzy, które mnie nie przekonywały (Beyond hi2u), widać że z nadwyżką mocy devsi mogą się trochę zabawić, filtrowanie, oświetlenie i kolorystyka w tej grze to pierwsza klasa, ludki do tego świetnie się ruszają i wyglądają - niektóre cutscenki można pomylić z renderem (np. jak typ strzela sobie self heal)

 

także jestem wstępnie bardzo zadowolony z tego co się szykuje, do tego na samym początku życia Żylety :) jeśli tak prezentuje się 1886 tgo przy prezentacji Uncharted nie dadzą nikomu podnieść się z podłogi

Opublikowano

Szkoda, że te wszystkie streamy mają taką kijową jakość. Mocno liczę na to, że na targach E3 pokażą wreszcie coś pięknego, co zwali mnie z nóg, nie będzie się ścinać i nie zostanie skompresowane...

Ale gra wygląda świetnie - dźwięk, filmowa otoczka, ostatnie ujęcie, klimat - rewelacja! Graficznie The Order broni się samo - wspaniale to wygląda, oby gameplay dawał radę. Ale wierzę w Ready At Dawn i czekam z niecierpliwością :)

Opublikowano

Dobra grafa i dzwieki broni. Reszta dupy nie urywa. Nienawidze takich gier gdzie na minute strzelania przypadaja dwie cutscenki przed i po calej akcji.

Oczywscie nadal mam nadzieje ze skoro nie robia multika, to kampania bedzie dluga i bedzie sporo zbieractwa czy eksploracji.

Od poczatku Order byl promowany jako gra ktora bedzie miala plynne przejscie miedzy rozgrywka, a filmikami. Stad tez na tym skupia sie ten trailer i tego mozna sie spodziewac po tej grze. Zreszta "filmowe" podejscie to synonim tytulow first party na maszynki Sony. Nie trzeba siegac daleko wstecz by zobaczyc, ze wiekszosc gier ekskluzywnych na PlayStation byla reklamowana jako "cinematic experience". 

Opublikowano

 

But tragically boring and uncreative gameplay. Fucking shooters, fucking linear scripted bullshit, fucking waves of enemies popping out on a balcony, and fucking shooting sections intersected with calm "investigative" moments. Fucking video games industry.

 

 

Post z neogafa. Tak samo czuję :(

  • Plusik 2
Opublikowano

 

But tragically boring and uncreative gameplay. Fucking shooters, fucking linear scripted bullshit, fucking waves of enemies popping out on a balcony, and fucking shooting sections intersected with calm "investigative" moments. Fucking video games industry.

 

 

Post z neogafa. Tak samo czuję :(

 

No koles opisał jakieś 90% dzisiejszych gier gdzie mamy spluwe w dłoni. Amerykę rzeczywiście odkrył.

Opublikowano

 

 

But tragically boring and uncreative gameplay. Fucking shooters, fucking linear scripted bullshit, fucking waves of enemies popping out on a balcony, and fucking shooting sections intersected with calm "investigative" moments. Fucking video games industry.

 

 

Post z neogafa. Tak samo czuję :(

 

No koles opisał jakieś 90% dzisiejszych gier gdzie mamy spluwe w dłoni. Amerykę rzeczywiście odkrył.

 

 

No gdyby obrazował 20 procent takich gier, to nie musiałby pisać "fucking video games industry".

Opublikowano

 

 

But tragically boring and uncreative gameplay. Fucking shooters, fucking linear scripted bullshit, fucking waves of enemies popping out on a balcony, and fucking shooting sections intersected with calm "investigative" moments. Fucking video games industry.

 

 

Post z neogafa. Tak samo czuję :(

 

No koles opisał jakieś 90% dzisiejszych gier gdzie mamy spluwe w dłoni. Amerykę rzeczywiście odkrył.

 

Skad wiesz, moze tak bylo... ;)

Opublikowano

Po raz kolejny pokazali kutasówe a nie ciekawe fragmenty. Strzelanie do stojących kukieł( teraz już bankowo mamy gwarancję, że AI w grze ssie i to mocno), zero pokazu mocy silnika fizycznego( a to co ma miejsce na filmie bardziej przypomina skrypt). Dobrze za to wygląda ragdoll spadających postaci. Oczywiście pełnie możliwości gry zobaczymy dopiero za dwa tygodnie, jednak już teraz widać, że gra sporo zyskałaby gdyby nie była strzelanką.

Opublikowano

Animacje, grafika, klimat, te elementy są świetne. Rozgrywkę ciężko ocenić, ciągle za mało pokazują. Osobiście jestem zwolennikiem filmowej rozgrywki, więc mnie to pasuje. Do tego multi czy coop nie są mi potrzebne, ale dużo zależy od tego, czy kampania da radę. Chowanie za murkami póki co jeszcze mnie nie nudzi, więc z pewnością kupię.

Opublikowano

super post z neogafa o tym filmiku
 

 

Whenever I watch these early gameplay videos I'm trying to get a sense of what I'll be doing - as the player - and the kind of choices I'll make, either from moment to moment or as part of a longer term strategy.

In this video, with me as the player, I watch a cut-scene which then puts me into a firefight on street level. Cover to the left with allied AI using it, cover to the right with allied AI, and cover forward in the street with another allied AI using it. I guess I'd use the big ole empty cover in the middle for this firefight then.

Now, I'm behind cover, what are my choices? There doesn't seem to be any real need to advance as the enemies are all at height, and no reason to look for alternative cover spots for angles or defensive moves since nothing the enemy is doing looks to affect me here. So my choices are really in which order to take the enemy positions down in.

Once that's done the game literally asks you to fire your special weapon attack into the building's second floor so you can see a canned explosion and advance the checkpoint forward.

Then policeman guy gets downed and you're asked to attend to him. You get to move up and hit triangle, at which point you're now stuck on rails while a line of enemies will walk on to a rooftop in the open and fire on you at point blank range with their pistols. The choice here is the same, to prioritize who to shoot, only now you've got no cover to work with.

Once you take down those enemies in whatever order since they're all the same, you get another cut-scene and the story moves forward.

So, as a showcase of visuals, this video is fine. As a showcase for gameplay, nothing that's come out for this game looks engaging in the slightest. No interesting choices to be made whatsoever.

If there's a fun game in there, I'd love to see it at some point.

 

  • Plusik 3
Opublikowano

Graficznie super ale po obejrzeniu materiału w mojej głowie pojawiła się myśl, że jeszcze kilka lat i wrócimy do "celowniczków na szynach" w stylu house of the dead i virtua cop.

Opublikowano

Boże jaki ten The Order na ten moment jest słaby - fizyka i animacja postaci jak i otoczenia, to drewutnia wujka sam. Aktorzy podkładający głosy postacią zostali zwerbowani chyba z ulicy i w ogóle klimat Stmipankowy jest jakiś taki niedoje..ny. Zobaczymy w jakim kierunku gra się rozwinie, ale jak na razie wyglądam mi to na kolejny pizdo..ty shooter bez multi, ku wielkiej rozpaczy gimbazlandi.

Opublikowano

Multi to tam walić, nie lubię multi w TPS'ach. Nawet to w Gyrosach odpuściłem po jakiejś godzinie, nie mowiąc już o jakichś GTA czy unchartedach, tam to 30 minut nie wytrzymałem. Ale taki co-op to bym przyjał z otwartymi ramionami.

Opublikowano

Tak spoglądając na co raz to nowe materiały zaczynam strasznie się niecierpliwić by w tą pozycję zagrać! O ile sama mechanika gry to nic innowacyjnego, to sposób przedstawienia gameplay-u wygląda miodnie:) co ciekawe jeszcze w żadnej innej grze nie widziałem takiej dynamiki akcji, typowej do tej pory dla filmów oglądanych w kinie. Mam nadzieję, że na wszystko złoży się ciekawa fabuła, która wciągnie bez reszty.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano

Tak spoglądając na co raz to nowe materiały zaczynam strasznie się niecierpliwić by w tą pozycję zagrać! O ile sama mechanika gry to nic innowacyjnego, to sposób przedstawienia gameplay-u wygląda miodnie:) co ciekawe jeszcze w żadnej innej grze nie widziałem takiej dynamiki akcji, typowej do tej pory dla filmów oglądanych w kinie. Mam nadzieję, że na wszystko złoży się ciekawa fabuła, która wciągnie bez reszty.

 

27424758d1394748465-fansproject-stuntico

Opublikowano

Don, sądzisz że ktoś z takim  nickiem ma ukończone gimnazjum? Wiadomo, że gra ma szanse na bycie hitem ale bez przesady, że to jakieś niespotykane wcześniej zjawisko w brandzie.

Opublikowano (edytowane)

Dynamika akcji w The Order:

 

giphy.gif

 

 

Niestety ale strzelanie przypomina mi to z Uncharted a wiec kapiszony. Nie czuje nawet klimatu Londynu bo znowu pokazali jakies zapuszczone kamienice jak w Łodzi. :confused: Nie da sie takze uniknac porowania do Gearsow ktore sa klasa same w sobie. Jezeli The Order zostanie opoznione na 2015 to naprawde nie widze sensu posiadania PS4 w tym roku. 

Edytowane przez hav3n
Opublikowano (edytowane)

Don, sądzisz że ktoś z takim  nickiem ma ukończone gimnazjum? Wiadomo, że gra ma szanse na bycie hitem ale bez przesady, że to jakieś niespotykane wcześniej zjawisko w brandzie.

 

 

Kolego nie wyciągaj pochopnych wniosków jeśli twoja odpowiedź tyczy się mojej osoby. Nie pomyślałeś, że przy tworzeniu nicku samo czarek mogło być zajęte? A same liczby mogą tworzyć coś bardziej złożonego niż bezmyślny ciąg? Jeśli byłbyś na tyle inteligentny wyłapałbyś bez problemu, że to moja data urodzin. I tak dla twojej wiadomości nigdy nie ukończyłem Gimnazjum, gdyż byłem ostatnim rocznikiem, które kończyło szkołę starym system nauczania. Nie rozumiem zależności w której ludzie uwłaczają godności innym tylko ze względu na to, że mają inne zdanie i oczekiwania. Dodatkowo nie rozumiem sytuacji, w której wciąż odwołuje się do osób z gimnazjum? Nastąpił jakiś dziwny trend, którego nie potrafię pojąć, ale to inna sprawa.

Nemesis skoro twierdzisz "Wiadomo, że gra ma szanse na bycie hitem ale bez przesady, że to jakieś niespotykane wcześniej zjawisko w brandzie." Podpowiedz mi, która wcześniejsza pozycja miała taki dynamizm rozgrywki? Może w rzeczy samej się mylę a ty rozszerzysz moje horyzonty.

 

Ps. sorry za post po za tematem.

Edytowane przez czarek250885
  • Plusik 3
Opublikowano

Mnie tam już zaczyna w(pipi)iać to cinematic experience i to jeszcze takie gdzie odbiera mi się możliwość swobodnej gry. W serii Uncharted było akurat sporo czystego gameplayu po odjęciu cut scenek i QTE (w U2 ok. 10 za pierwszym razem) + 4 tryby co-op i multi. w The Order mamy do czynienia z szarym korytarzem i single player- cinematic experience only. FUJ.

Dlaczego twórcy nie mogli by pójść drogą TLOU, gdzie skrypty ograniczono do niezbędnego min. dla potrzeb scenariusza?

Opublikowano

Ale skąd wiesz jak będzie wyglądać cała gra że już marudzisz ? do tej pory tak naprawdę (pipi) pokazali , więc nie wiem co wy poza oprawą graficzną chcecie tu oceniać.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...