Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Między innymi po to się kupuje nowy sprzęt po 8 latach z wcześniejszą generacją, prawda?

Opublikowano

Na GaCka było 5 wartych uwagi gier, kropla w morzu hiciorów na PS2. Ale to nie o tym temat.

 

Co do The Order, to ciekawe, że na miesiąc przed premierą gra jest już w złocie. Może dostaniemy tym razem recki na tydzień przed premierą?

  • Plusik 1
Opublikowano

Z jednej strony za gierką stoi studio, które wydało dwa świetne GoWy na PSP i portowało Okami na Wii (tutaj zdania co do jakości nie mam bo nie grałem w to na PS2 i PS3), więc o jakość nie ma się co martwić. Szkoda tylko, że to taki korytarzyk - chociaż ukochane TLoU to jakby nie patrzeć też korytarz czy legendarne RE4, więc przez takie podejście nie ma co skreślać gry. Zresztą, takie szpile też są potrzebne bo od tych pseudo-sandboksów głowa boli.

Opublikowano

Ejże, ale The Last of Us przy The Order: 1886 nie stawiać. Gra Naughty Dog to przy Orderze jest sandboks! Co nie zmienia faktu, że 1886 komercyjny sukces już ma w kieszeni. Ja poproszę tylko dobrą fabułę, a podczas strzelankowych wygibasów - jak to pisali w NeoPlus - "fachowych patentów". I będzie git. Deweloper nie zawodził nigdy, więc czekam na gierę.

Opublikowano

Też uważam, że jak na liniowy singiel to 8, do 10 godzin GÓRA. Inaczej zaczyna się robić nudno :/

 

Jeśli gra jest dobra to czas się nie dłuży. Dead Space 1&2 starczyły na 11-14h. TLOU na 12-15, były dla ciebie nudne? 

Gość DonSterydo
Opublikowano
 

8-10 to najlepszy czas na gierkę czysto singlową, powyżej to już się odczuwa nudę.

 

Też uważam, że jak na liniowy singiel to 8, do 10 godzin GÓRA. Inaczej zaczyna się robić nudno :/

 

Co Wy za przeproszeniem za bzdury opowiadacie :P Jeżeli gra nudzi to znaczy, że jest kiepska, a nie za długa.

  • Plusik 4
Opublikowano

Ejże, ale The Last of Us przy The Order: 1886 nie stawiać. Gra Naughty Dog to przy Orderze jest sandboks! Co nie zmienia faktu, że 1886 komercyjny sukces już ma w kieszeni. Ja poproszę tylko dobrą fabułę, a podczas strzelankowych wygibasów - jak to pisali w NeoPlus - "fachowych patentów". I będzie git. Deweloper nie zawodził nigdy, więc czekam na gierę.

Nie przesadzajmy. TLoU wcale nie jest takie otwarte. Nawet takie przestrzenie jak zajeta autostrada w Pittsbourghu jest w rzeczywistosci mocno ograniczona, tylko fakt, ze jest pod golym niebem sprawia wrazenie otwartosci. Pod wzgledem struktury to taki korytarz jak Uncharted czy Dead Space. Tylko przy tym gra genialna. Wedlug zwiastunow to w The Order tez takie miejsca maja byc (ta otwarta lokacja na powietrzu przy zachodzie slonca w jednym z trailerow). Poczekajmy z wyrokami do premiery, dam wam znac ;)

 

 

 

8-10 to najlepszy czas na gierkę czysto singlową, powyżej to już się odczuwa nudę.

 

Też uważam, że jak na liniowy singiel to 8, do 10 godzin GÓRA. Inaczej zaczyna się robić nudno :/

 

Co Wy za przeproszeniem za bzdury opowiadacie :P Jeżeli gra nudzi to znaczy, że jest kiepska, a nie za długa.

 

Prawda. W TLoU nie ma ani jednej minuty dluzyzny a moje pierwsze podejscie to chyba bylo 16 godzin. Da sie? Pewnie, ale trzeba wiedziec jak to zrobic. Dwie czesci God of War sprawily, ze daje Ready at Dawn duzy kredyt zaufania.

Opublikowano

Dwie czesci God of War sprawily, ze daje Ready at Dawn duzy kredyt zaufania.

 

I Daxter, nie zapominamy! Też zacna giera. Jakby nie patrzeć, R&D nigdy nie zawiodło, w dodatku teraz zrobili swój AUTORSKI projekt na możliwie najmocniejszą konsolę. Musi być bardzo dobrze i tutaj nie ma gadki.

Opublikowano

Ta korytarzowa struktura w zapowiedziach to tylko tania pożywka dla hejterów. Giera zarządzi bo zrobiło ją dobre studio. Może nie będzie kamieniem milowym ale stosuje najlepszą recepturę od lat - sprawdzone rozwiązania we właściwym kierunku. Mało o tej grze wiadomo, to nowe IP i dlatego wszyscy mają jakieś obawy.

Opublikowano

No widzisz Nemesis mnie w pierwszym Godzie na psp uderzyło to jak jest krótki. Za pełną cenę kompletnie się nie nadawał. Z drugiej strony jeśli ktoś bawi się w skończę w niedzielę, wyślę ze stratą dwóch dyszek w poniedzialek, taki argument nie zadziała. Od czasu kampanii należy odjąć cut scenki. W przypadku ostatnich gier ND wynosiły 1.5h. 

Opublikowano

Ale TLoU to wspaniała historia połączona z wystarczająco długim i ciekawym gejmplejem. Liczę, że Order będzie podobne. Przydałyby się sekcje skradankowe co jakiś czas. RaD potrafią urozmaicać zużytą formułę co udowodnili na PSP. 

 

I czemu oni nie trzaskają gierek dla Vity?

Opublikowano

mi przeszkadzało, więc grałem w formacie 4:3.  :lapka: z dotąd ujawnionych materiałów skradanie włącza i wyłącza się samo i nie można używać go opcjonalnie jak np. w TLoU.

Opublikowano

W momencie premiery na GC nie było opcji zmiany formatu na 4:3? Bo na PS2 była.

 

Nie zrozumcie mnie źle, czekam na ten tytuł od pierwszego trailera, który zrobił na mnie piorunujące wrażenie, ale twórcy źle go promowali. Przez to wiele osób potraciło nadzieje albo obniżyło oczekiwania do "przejdę w weekend i sprzedam". A teraz jeszcze ten czas przejścia. Ale jak czytam, że singiel powinien być na 8-10h bo więcej to nudy to się nie dziwię :/

Opublikowano (edytowane)

No widzisz Nemesis mnie w pierwszym Godzie na psp uderzyło to jak jest krótki. Za pełną cenę kompletnie się nie nadawał. Z drugiej strony jeśli ktoś bawi się w skończę w niedzielę, wyślę ze stratą dwóch dyszek w poniedzialek, taki argument nie zadziała. Od czasu kampanii należy odjąć cut scenki. W przypadku ostatnich gier ND wynosiły 1.5h. 

 

Brzmisz jak ta dzieciarnia, która zostawia komentarze na PPE. "Nie wiem czy kupię grę X/poczekam aż stanieje gra Y, bo nie starczy mi na długo." Daj spokój, jeśli uznasz, że wtopiłeś z nówką w dzień premiery, to masz rynek wtórny. Np. Alan Wake to fajna, solidna gra z pomysłem, ale "jakby odjąć" cutscenki i pierwszy rozdział w restauracji, to zostaje TYLKO nawalanka w lesie z tymi samymi przeciwnikami przez 10 godzin. Ale gra wideo to nie równanie matematyczne i tak się nie robi.

 

I czemu oni nie trzaskają gierek dla Vity?

 

Bo Vita to trup. Zabili ją gracze, a Sony - widząc to - również sobie dało spokój. Nie dziwota.

Edytowane przez Kasias
Gość DonSterydo
Opublikowano

Ale TLoU to wspaniała historia połączona z wystarczająco długim i ciekawym gejmplejem. Liczę, że Order będzie podobne. Przydałyby się sekcje skradankowe co jakiś czas. RaD potrafią urozmaicać zużytą formułę co udowodnili na PSP. 

 

I czemu oni nie trzaskają gierek dla Vity?

 

Polecam przeczytać wrażenia z dema Dark Archona.

Opublikowano (edytowane)

gdyby gracze kupowali ich gry na vitę to by nie zabijało.

+ Dodał MODERATOR
idźcie z tym offtopem bo będą warny

 

Otóż to, koło się zamyka. Ale to gracze "zaczęli", bo konsolka wejście i exy miała zacne.

 

Wracając do tematu, to przypominam, że tzw. pasy, to nie decyzja na zasadzie "dorzucimy tutaj pasy!", tylko chęć pogodzenia dwóch kwestii:

 

a) zbliżenia formatu obrazu do kinowego, co - biorąc pod uwagę konwencję tej gry - jest zrozumiałe

b) wyciągnięcie pełnego Full HD przy stabilnych 30fps w grze o TAKIM poziomie oprawy

Edytowane przez Kasias

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...