Opublikowano 31 stycznia 201510 l No i wyjaśniło się prawdziwe przeznaczenie pasów. Teraz Sony może przez całą długość zwiastunów informować, że jest to gra tylko na PlayStation i napis nie będzie zasłaniał obrazu
Opublikowano 31 stycznia 201510 l Niedlugo w takiej rozdzielczosci beda dzialac Call of Duty i w czasie gry na pasach beda wyswietlaly sie reklamy Mountain Dew i Doritos.
Opublikowano 31 stycznia 201510 l A zauważyliście, że w tych cytatach z serwisów przewijają się tylko "highly cinematic" i "visually good"? Edytowane 31 stycznia 201510 l przez Nemesis
Opublikowano 31 stycznia 201510 l w wypowiedziach komentujących na PPE, czy ps site też głównie można przeczytać że grafika, klimat, filmowość, a nic pozytywnego o gameplayu.
Opublikowano 31 stycznia 201510 l no bo niestety moze byc pod tym wzgledem kiepsko jak mowil arhn, ja tam chetnie sprawdze the order bo settling mnie strasznie jara.
Opublikowano 31 stycznia 201510 l Po filmikach widać jedno - ai w tej grze nie istnieje Edytowane 31 stycznia 201510 l przez Ferris71
Opublikowano 31 stycznia 201510 l To się oceni po premierze dopiero, bo w filmikach jest pewnie ustawione na super easy czy coś takiego (tzn. mam taką nadzieje).
Opublikowano 31 stycznia 201510 l W 95% gier, zmiana poziomu trudności, podwyższa lub obniża obrażenia na graczu, więc o jakimkolwiek lepszym AI mowy być nie może. Tym bardziej, skoro grę robi zespół, który nigdy nie tworzył gier tego typu. Będzie strzelanie do kołków, tak jak jest na filmikach.
Opublikowano 1 lutego 201510 l Setting pierwsza klasa bo w końcu to jakiś powiew świeżości ale jeśli chodzi o gameplay to obawiam się,że będzie średnio pod tym względem. Tak samo jeśli chodzi o długość rozgrywki. Ale liczę na to,że miło się zaskoczę.
Opublikowano 2 lutego 201510 l W dniu 31.01.2015 o 18:54, Fanek napisał(a): reklama tv Reklama leciała podczas Super Bowl.
Opublikowano 2 lutego 201510 l Trochę nowych informacji. Cytat Nie ma różnicy pomiędzy elementami zrobiony w wysokiej rozdzielczości i elementami zrobionymi w niskiej. Wszystko zostało uczynione jak najbardziej szczegółowym tylko się dało Ready at Dawn chce zrewolucjonizować fizykę dotyczącą ubrań i elementów, na które bezpośrednio może wpłynąć wiatr Sterowiec Agamemnon należy do Zjednoczonej Kompanii Indyjskiej Otoczenie jest bardzo bogate w detale i nie dałoby się odtworzyć go na poprzedniej generacji Wiele czasu poświęcono tematowi budowy sterowców, aby odwzorować Agamemnona najlepiej jak się dało Jest cała masa cichych zabójstw i te zależą głównie od podejścia do wroga Każdy z przeciwników może być zabity jednym cichym atakiem Ready at Dawn chciało, aby świat był jak najbardziej podobny do rzeczywistego O ile większość broni jest fikcyjna, to założenie wymagało, aby w teorii każda z nich była możliwa do wykonania w XIX wieku Strzał ze strzelby może odrywać kończyny. Nogi, ramiona i głowy Ready at Dawn długo wstrzymywało się ze zrobieniem The Order 1886 (PS4). Studio chciało wpierw nabrać doświadczenia Scenariusz do gry powstał pomiędzy 2005 a 2006 rokiem. Producent czekał aż na rynku pojawi się właściwa konsola do realizacji ambitnej wizji, jaką jest The Order: 1886 Rok 1886 jest bardzo istotny. W tym roku w rzeczywistym świecie stało się coś, co ma bardzo wiele wspólnego z fabułą w grze W tytule będzie pół tuzina pistoletów. Pojawią się także automatyczne pistolety, karabiny, połączenia obydwu. „Spawara” również znajdzie swoje miejsce w grze. Broni do walki wręcz jest znacznie mniej. Głównie pięści i ostrze Rycerze zakonu nie są żadnymi ulepszonymi ludźmi. Są dobrzy, ale to wszystko. No, może żyją trochę dłużej niż zwykli ludzie W grze pojawi się masa przedmiotów zbierackich. Będziemy mogli np. podnieść gazetę i przeczytać cały artykuł W tytule nie będzie żadnych pojazdów, którymi będziemy mogli bezpośrednio kierować Pojawią się również jaja wielkanocne. http://www.pssite.com/news-39355-swiezutkie_informacje_o_the_order__1886__nowe_wiesci_o_broniach__historii__rozgrywce_i_nie_tylko_.html
Opublikowano 2 lutego 201510 l Cytat Ready at Dawn chce zrewolucjonizować fizykę dotyczącą ubrań i elementów, na które bezpośrednio może wpłynąć wiatr Otoczenie jest bardzo bogate w detale i nie dałoby się odtworzyć go na poprzedniej generacji Jest cała masa cichych zabójstw i te zależą głównie od podejścia do wroga Każdy z przeciwników może być zabity jednym cichym atakiem Ready at Dawn chciało, aby świat był jak najbardziej podobny do rzeczywistego Strzał ze strzelby może odrywać kończyny. Nogi, ramiona i głowy W grze pojawi się masa przedmiotów zbierackich. Będziemy mogli np. podnieść gazetę i przeczytać cały artykuł Zostało już mniej niż 3 tygodnie!
Opublikowano 2 lutego 201510 l W dniu 2.02.2015 o 19:53, YETI napisał(a): http://www.pssite.com/news-39355-swiezutkie_informacje_o_the_order__1886__nowe_wiesci_o_broniach__historii__rozgrywce_i_nie_tylko_.html Rok 1886 jest bardzo istotny. W tym roku w rzeczywistym świecie stało się coś, co ma bardzo wiele wspólnego z fabułą w grz Niezły chwyt marketingowy, przejrzyjcie: http://pl.wikipedia.org/wiki/1886 http://en.wikipedia.org/wiki/1886 Co wam najbardziej pasuje? Edytowane 2 lutego 201510 l przez mate5
Opublikowano 2 lutego 201510 l 14 maja – 9 osób zginęło w wyniku przejścia trąby powietrznej nad Krosnem Odrzańskim.
Opublikowano 2 lutego 201510 l osobiście bym wolał: -11 grudnia – Arsenal F.C. (wówczas występujący pod nazwą Dial Square) rozegrał swój pierwszy mecz, pokonując 6:0 drużynę Eastern Wanderers.
Opublikowano 3 lutego 201510 l sypnelo nowymi materialami na gafie, ja kupuje na premiere wiec olewam ich ogladanie, dla podjarki szybki gif http://giant.gfycat.com/ReadyElegantGalapagosmockingbird.gif http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=150359468&postcount=4 Edytowane 3 lutego 201510 l przez Square używaj spoilera
Opublikowano 3 lutego 201510 l Ja również, nie ma nic gorszego niż wysyp materiałów przed premierą. Z Bloodborne to samo, przez ponad miesiąc trzeba będzie jeszcze unikać, by nie psuć sobie przyjemności odkrywania gry.
Opublikowano 3 lutego 201510 l wszystkie te scenki widzieliśmy już wcześniej na trailerach ale chyba przestane już oglądać materiały przy tym tytule ze wzg na czas gry
Opublikowano 3 lutego 201510 l W dniu 2.02.2015 o 20:57, Ma_niek napisał(a): Z tą fizyka coś sciemniają. tu masz na gifie fizyke wlosow na ktore oddzialywuje wiatr http://gifyu.com/images/Order3.gif
Opublikowano 3 lutego 201510 l Z tego co widzę to zapowiada się takie TLoU w XIX wieku w Londynie z dopakowaną grafiką i fizyką. Nie wiem czy to dobrze czy nie.
Opublikowano 3 lutego 201510 l tlou to raczej mialo sanboxowe lokacje przy tym - uncharted/gyrosy w wiktorianskiej anglii to sa
Opublikowano 3 lutego 201510 l W dniu 3.02.2015 o 10:28, Szejdj napisał(a): Z tego co widzę to zapowiada się takie TLoU w XIX wieku w Londynie z dopakowaną grafiką i fizyką. Nie wiem czy to dobrze czy nie. Jedyne co łączy te 2 gry, to widok TPP
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.