Square 8 711 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 No i wyjaśniło się prawdziwe przeznaczenie pasów. Teraz Sony może przez całą długość zwiastunów informować, że jest to gra tylko na PlayStation i napis nie będzie zasłaniał obrazu Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Niedlugo w takiej rozdzielczosci beda dzialac Call of Duty i w czasie gry na pasach beda wyswietlaly sie reklamy Mountain Dew i Doritos. Cytuj
Nemesis 1 275 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 (edytowane) A zauważyliście, że w tych cytatach z serwisów przewijają się tylko "highly cinematic" i "visually good"? Edytowane 31 stycznia 2015 przez Nemesis Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 w wypowiedziach komentujących na PPE, czy ps site też głównie można przeczytać że grafika, klimat, filmowość, a nic pozytywnego o gameplayu. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 no bo niestety moze byc pod tym wzgledem kiepsko jak mowil arhn, ja tam chetnie sprawdze the order bo settling mnie strasznie jara. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 (edytowane) Po filmikach widać jedno - ai w tej grze nie istnieje Edytowane 31 stycznia 2015 przez Ferris71 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 To się oceni po premierze dopiero, bo w filmikach jest pewnie ustawione na super easy czy coś takiego (tzn. mam taką nadzieje). Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 W 95% gier, zmiana poziomu trudności, podwyższa lub obniża obrażenia na graczu, więc o jakimkolwiek lepszym AI mowy być nie może. Tym bardziej, skoro grę robi zespół, który nigdy nie tworzył gier tego typu. Będzie strzelanie do kołków, tak jak jest na filmikach. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 1 lutego 2015 Opublikowano 1 lutego 2015 Setting pierwsza klasa bo w końcu to jakiś powiew świeżości ale jeśli chodzi o gameplay to obawiam się,że będzie średnio pod tym względem. Tak samo jeśli chodzi o długość rozgrywki. Ale liczę na to,że miło się zaskoczę. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 reklama tv Reklama leciała podczas Super Bowl. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Trochę nowych informacji. Nie ma różnicy pomiędzy elementami zrobiony w wysokiej rozdzielczości i elementami zrobionymi w niskiej. Wszystko zostało uczynione jak najbardziej szczegółowym tylko się dało Ready at Dawn chce zrewolucjonizować fizykę dotyczącą ubrań i elementów, na które bezpośrednio może wpłynąć wiatr Sterowiec Agamemnon należy do Zjednoczonej Kompanii Indyjskiej Otoczenie jest bardzo bogate w detale i nie dałoby się odtworzyć go na poprzedniej generacji Wiele czasu poświęcono tematowi budowy sterowców, aby odwzorować Agamemnona najlepiej jak się dało Jest cała masa cichych zabójstw i te zależą głównie od podejścia do wroga Każdy z przeciwników może być zabity jednym cichym atakiem Ready at Dawn chciało, aby świat był jak najbardziej podobny do rzeczywistego O ile większość broni jest fikcyjna, to założenie wymagało, aby w teorii każda z nich była możliwa do wykonania w XIX wieku Strzał ze strzelby może odrywać kończyny. Nogi, ramiona i głowy Ready at Dawn długo wstrzymywało się ze zrobieniem The Order 1886 (PS4). Studio chciało wpierw nabrać doświadczenia Scenariusz do gry powstał pomiędzy 2005 a 2006 rokiem. Producent czekał aż na rynku pojawi się właściwa konsola do realizacji ambitnej wizji, jaką jest The Order: 1886 Rok 1886 jest bardzo istotny. W tym roku w rzeczywistym świecie stało się coś, co ma bardzo wiele wspólnego z fabułą w grze W tytule będzie pół tuzina pistoletów. Pojawią się także automatyczne pistolety, karabiny, połączenia obydwu. „Spawara” również znajdzie swoje miejsce w grze. Broni do walki wręcz jest znacznie mniej. Głównie pięści i ostrze Rycerze zakonu nie są żadnymi ulepszonymi ludźmi. Są dobrzy, ale to wszystko. No, może żyją trochę dłużej niż zwykli ludzie W grze pojawi się masa przedmiotów zbierackich. Będziemy mogli np. podnieść gazetę i przeczytać cały artykuł W tytule nie będzie żadnych pojazdów, którymi będziemy mogli bezpośrednio kierować Pojawią się również jaja wielkanocne. http://www.pssite.com/news-39355-swiezutkie_informacje_o_the_order__1886__nowe_wiesci_o_broniach__historii__rozgrywce_i_nie_tylko_.html Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 Ready at Dawn chce zrewolucjonizować fizykę dotyczącą ubrań i elementów, na które bezpośrednio może wpłynąć wiatr Otoczenie jest bardzo bogate w detale i nie dałoby się odtworzyć go na poprzedniej generacji Jest cała masa cichych zabójstw i te zależą głównie od podejścia do wroga Każdy z przeciwników może być zabity jednym cichym atakiem Ready at Dawn chciało, aby świat był jak najbardziej podobny do rzeczywistego Strzał ze strzelby może odrywać kończyny. Nogi, ramiona i głowy W grze pojawi się masa przedmiotów zbierackich. Będziemy mogli np. podnieść gazetę i przeczytać cały artykuł Zostało już mniej niż 3 tygodnie! Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 (edytowane) http://www.pssite.com/news-39355-swiezutkie_informacje_o_the_order__1886__nowe_wiesci_o_broniach__historii__rozgrywce_i_nie_tylko_.html Rok 1886 jest bardzo istotny. W tym roku w rzeczywistym świecie stało się coś, co ma bardzo wiele wspólnego z fabułą w grz Niezły chwyt marketingowy, przejrzyjcie: http://pl.wikipedia.org/wiki/1886 http://en.wikipedia.org/wiki/1886 Co wam najbardziej pasuje? Edytowane 2 lutego 2015 przez mate5 Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 14 maja – 9 osób zginęło w wyniku przejścia trąby powietrznej nad Krosnem Odrzańskim. 1 Cytuj
Krolik85 32 Opublikowano 2 lutego 2015 Opublikowano 2 lutego 2015 osobiście bym wolał: -11 grudnia – Arsenal F.C. (wówczas występujący pod nazwą Dial Square) rozegrał swój pierwszy mecz, pokonując 6:0 drużynę Eastern Wanderers. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 (edytowane) sypnelo nowymi materialami na gafie, ja kupuje na premiere wiec olewam ich ogladanie, dla podjarki szybki gif http://giant.gfycat.com/ReadyElegantGalapagosmockingbird.gif http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=150359468&postcount=4 Edytowane 3 lutego 2015 przez Square używaj spoilera 2 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Ja również, nie ma nic gorszego niż wysyp materiałów przed premierą. Z Bloodborne to samo, przez ponad miesiąc trzeba będzie jeszcze unikać, by nie psuć sobie przyjemności odkrywania gry. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 wszystkie te scenki widzieliśmy już wcześniej na trailerach ale chyba przestane już oglądać materiały przy tym tytule ze wzg na czas gry Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Z tą fizyka coś sciemniają. tu masz na gifie fizyke wlosow na ktore oddzialywuje wiatr http://gifyu.com/images/Order3.gif 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Z tego co widzę to zapowiada się takie TLoU w XIX wieku w Londynie z dopakowaną grafiką i fizyką. Nie wiem czy to dobrze czy nie. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 tlou to raczej mialo sanboxowe lokacje przy tym - uncharted/gyrosy w wiktorianskiej anglii to sa Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Z tego co widzę to zapowiada się takie TLoU w XIX wieku w Londynie z dopakowaną grafiką i fizyką. Nie wiem czy to dobrze czy nie. Jedyne co łączy te 2 gry, to widok TPP Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.