Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i wyjaśniło się prawdziwe przeznaczenie pasów. Teraz Sony może przez całą długość zwiastunów informować, że jest to gra tylko na PlayStation i napis nie będzie zasłaniał obrazu :D

Opublikowano

w wypowiedziach komentujących na PPE, czy ps site też głównie można przeczytać że grafika, klimat, filmowość, a nic pozytywnego o gameplayu. :reggie: 

Opublikowano

W 95% gier, zmiana poziomu trudności, podwyższa lub obniża obrażenia na graczu, więc o jakimkolwiek lepszym AI mowy być nie może. Tym bardziej, skoro grę robi zespół, który nigdy nie tworzył gier tego typu. Będzie strzelanie do kołków, tak jak jest na filmikach.

Opublikowano

Setting pierwsza klasa bo w końcu to jakiś powiew świeżości ale jeśli chodzi o gameplay to obawiam się,że będzie średnio pod tym względem. Tak samo jeśli chodzi o długość rozgrywki. Ale liczę na to,że miło się zaskoczę.

Opublikowano

Trochę nowych informacji.

 

  • Nie ma różnicy pomiędzy elementami zrobiony w wysokiej rozdzielczości i elementami zrobionymi w niskiej. Wszystko zostało uczynione jak najbardziej szczegółowym tylko się dało
  • Ready at Dawn chce zrewolucjonizować fizykę dotyczącą ubrań i elementów, na które bezpośrednio może wpłynąć wiatr
  • Sterowiec Agamemnon należy do Zjednoczonej Kompanii Indyjskiej
  • Otoczenie jest bardzo bogate w detale i nie dałoby się odtworzyć go na poprzedniej generacji
  • Wiele czasu poświęcono tematowi budowy sterowców, aby odwzorować Agamemnona najlepiej jak się dało
  • Jest cała masa cichych zabójstw i te zależą głównie od podejścia do wroga
  • Każdy z przeciwników może być zabity jednym cichym atakiem
  • Ready at Dawn chciało, aby świat był jak najbardziej podobny do rzeczywistego
  • O ile większość broni jest fikcyjna, to założenie wymagało, aby w teorii każda z nich była możliwa do wykonania w XIX wieku
  • Strzał ze strzelby może odrywać kończyny. Nogi, ramiona i głowy
  • Ready at Dawn długo wstrzymywało się ze zrobieniem The Order 1886 (PS4). Studio chciało wpierw nabrać doświadczenia
  • Scenariusz do gry powstał pomiędzy 2005 a 2006 rokiem. Producent czekał aż na rynku pojawi się właściwa konsola do realizacji ambitnej wizji, jaką jest The Order: 1886
  • Rok 1886 jest bardzo istotny. W tym roku w rzeczywistym świecie stało się coś, co ma bardzo wiele wspólnego z fabułą w grze
  • W tytule będzie pół tuzina pistoletów. Pojawią się także automatyczne pistolety, karabiny, połączenia obydwu. „Spawara” również znajdzie swoje miejsce w grze.
  • Broni do walki wręcz jest znacznie mniej. Głównie pięści i ostrze
  • Rycerze zakonu nie są żadnymi ulepszonymi ludźmi. Są dobrzy, ale to wszystko. No, może żyją trochę dłużej niż zwykli ludzie
  • W grze pojawi się masa przedmiotów zbierackich. Będziemy mogli np. podnieść gazetę i przeczytać cały artykuł
  • W tytule nie będzie żadnych pojazdów, którymi będziemy mogli bezpośrednio kierować
  • Pojawią się również jaja wielkanocne.

http://www.pssite.com/news-39355-swiezutkie_informacje_o_the_order__1886__nowe_wiesci_o_broniach__historii__rozgrywce_i_nie_tylko_.html

Opublikowano

 

  • Ready at Dawn chce zrewolucjonizować fizykę dotyczącą ubrań i elementów, na które bezpośrednio może wpłynąć wiatr
  • Otoczenie jest bardzo bogate w detale i nie dałoby się odtworzyć go na poprzedniej generacji
  • Jest cała masa cichych zabójstw i te zależą głównie od podejścia do wroga
  • Każdy z przeciwników może być zabity jednym cichym atakiem
  • Ready at Dawn chciało, aby świat był jak najbardziej podobny do rzeczywistego
  • Strzał ze strzelby może odrywać kończyny. Nogi, ramiona i głowy
  • W grze pojawi się masa przedmiotów zbierackich. Będziemy mogli np. podnieść gazetę i przeczytać cały artykuł

:fsg:  :fsg:  :fsg:

 

Zostało już mniej niż 3 tygodnie!

Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

 

http://www.pssite.com/news-39355-swiezutkie_informacje_o_the_order__1886__nowe_wiesci_o_broniach__historii__rozgrywce_i_nie_tylko_.html

  • Rok 1886 jest bardzo istotny. W tym roku w rzeczywistym świecie stało się coś, co ma bardzo wiele wspólnego z fabułą w grz

 

Niezły chwyt marketingowy, przejrzyjcie:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/1886

http://en.wikipedia.org/wiki/1886

 

 

Co wam najbardziej pasuje?

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Ja również, nie ma nic gorszego niż wysyp materiałów przed premierą. Z Bloodborne to samo, przez ponad miesiąc trzeba będzie jeszcze unikać, by nie psuć sobie przyjemności odkrywania gry.

Opublikowano

wszystkie te scenki widzieliśmy już wcześniej na trailerach

ale chyba przestane już oglądać materiały przy tym tytule ze wzg na czas gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...