Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam sie ciesze, ze sa takie produkcje jak The Order 1886. Bez, na sile wciskanego, multiplayer'a czy jakiekolwiek contentu nastawionego na online. Ja ostatnio gram w "korytarzowego" Resident remastered, i czerpie z tego niezla frajde. Mam nadzieje, ze podobnie bedzie z The Order. LIcza na bardzo ciekawa historie oraz oszalamiajaca, next-gen'owa grafe. Mma gdzies, ze to nie jest rewolucja w mechanice gry, i ze nie ma terenow na miare GTA V. Od dawna chcialem zagrac w klasycznego shooter'a TPP, ktory nie Remastered. :) Do czwartku, tak daleko jeszcze. :(

  • Plusik 2
Opublikowano

Kolejna recka, bez spoilerów:

 

 

First off, the obvious. Visuals & Presentation:

The Order 1886 is has a very explicit goal. That is, to be an authentically cinematic experience, complete with richly detailed period "sets", "wardrobe", "props", expert cinematography, lighting, etc. The team at Ready At Dawn have succeeded in every respect in recreating all of these elements which ultimately come together in a way never before seen in a video game. No detail is left unrefined, everything has such an expert level of craftsmanship and polish that it quite simply sets a new standard for production values and artistic integrity. Needless to say, both the film industry and the games industry would do wise to look at The Order as the current shining example of what the medium can achieve.

Now for more sobering thoughts. Gameplay:

Every notion of what some of you may consider to be proper game design has to be suspended. The game will hold your hand. It will walk you through areas. It will funnel you. It will bombard you with simple context sensitive button prompts and loads of sharply directed and acted cutscenes. For many, this is the bane of "cinematic" games, and that's the divisive crux in The Order. But for all those criticisms which can fairly be leveled against it, The Order succeeds because the physicality and feedback of the gameplay sections (which are by no means scarce) are so well executed and consistent with the games overall quality, that not allowing it its quirks would be to completely miss the point. Personally, I think it harkens back to Metal Gear Solid in terms of pacing, to Killzone 2 for its gunplay theatricality, and to Vanquish, for its replayability. It is by no means a short game, either. It's pacing is dictated by the unskippable cutscenes and expository quasi-interactive sections.

Story:

NO. Do yourself a favor and experience it like it was meant to be.

-----

Concluding remarks:

The Order 1886 is for lovers of old fashioned single player experiences. For those who want to see strong efforts in storytelling-focused games make a comeback. It's a highly curated museum piece for old-timey, story driven videogames, and if you cherish having a collection of finely produced games, then that's the value of The Order in a nutshell. If you're excited for a strong new IP with endless possibilities and want to see RAD put out new iterations of this level of quality, then give them the nod. I already have.

  • Plusik 5
Opublikowano

http://www.ppe.pl/news-33938-koniec_spekulacji___wiadomo_ile_czasu_zajmuje_przejscie_the_order__1886.html

 

Gość nie tracił czasu na dokładne przeczesywanie lokacji. Cut-scenki nie były jednak pomijane (ze względu na obecność w nich elementów interaktywnych). Czas zabawy wyniósł w tym przypadku 5,5 godziny.

Ile zajmie nam zaliczenie wszystkich wyzwań w The Order: 1886? Jeden z użytkowników forum NeoGAF zdobył "platynę" w ok. 9 godzin.

Nie wiem co tak słabo :dog:

Opublikowano (edytowane)

RaD ustosunkowuje  się do afery 5h za 250 zł:

 

Od kilku godzin wiemy, że The Order: 1886 można ukończyć w mniej niż 6 godzin. W Sieci pojawił się pełny zapis rozgrywki z tej produkcji i właśnie z tego powodu gracze mogą oczekiwać od deweloperów stosownego komentarza. Tego niestety nie otrzymamy, ale dyrektor generalny studia postanowił w pewien sposób poruszyć temat.

 

Ru Weerasuriya potwierdził, że wie o przedstawionych w Sieci liczbach, jednak nie chce się bezpośrednio odnosić do tej sytuacji.

 

„Wiem, że pojawiły się jakieś liczby. Wiem, dlaczego pojawia się to pytanie. Wiem również, że przedstawione liczby są błędne. To nie możliwe, aby ukończyć grę w takim czasie, więc te liczby są nieprawdziwe.

 

Twórca doskonale wie, że długość produkcji jest istotna, ponieważ każda gra potrzebuje czasu na przedstawienie swojej historii. Jednak jak podkreśla Weerasuriya – „czasami jest to długi czas, czasami krótszy.”

Dla Ready at Dawn najważniejszy nie jest czas, a to czego oczekuje od pozycji gracz:

 

„Każda gra musi zawierać maximum doświadczeń i nadziei, aby sprostać oczekiwaniom graczy już od pierwszego uruchomienia. Dla nas oznacza to, że może to być krótka gra, a historia będzie wynagradzać ciekawość i otworzy drzwi do wielu nowych pytań, na które odpowiada się właśnie w trakcie gry lub w przyszłości.”

 

Deweloper podkreśla, że w naszej branży są potrzebne „różne gry”:

 

„Nasza branża jest na tyle różnorodna, że potrzebujemy różnych gier. Musimy pozwolić na przygotowywanie różnych gatunków, takich które koncentrują się na kampanii, trybach sieciowych, kooperacji, opcjach społecznościowych i tak dalej.”

 

Studio dostrzega zmianę czasów – jeszcze 10 lat temu mieliśmy wiele produkcji, które były nastawione wyłącznie na kampanię i właśnie The Order: 1886 jest taką grą. To produkcja nastawiona na wielokrotne przechodzenie i podobno za każdym razem mamy odnaleźć w projekcie coś nowego.

Zdaniem Weerasuriya musimy pamiętać, że czas rozgrywki nie jest równoznaczny z jakością:

 

„Długość rozgrywki nie przekłada się na jakość. To tak jak w filmie – jeśli film ma trzy godziny to nie znaczy, że jest lepszy.”

 

http://www.ppe.pl/news-33948-ready_at_dawn_nie_chce_bezposrednio_komentowac_dlugosci_rozgrywki_the_order__1886.html

 

A wy jak usprawiedliwicie wydatek rzędu ćwierć tysiąca zł za 5h szaroburego cinematic qte pif paf experience zayebanego cut scenkami?  :kaz:

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Gość ragus
Opublikowano

Na youtubie jest materiał wideo, z którego wynika, że grę można przejść w X godzin. RaD mówi, że się nie da. Czy youtuberzy zakrzywili czasoprzestrzeń?

Opublikowano

od początku coś tu śmierdziało, parę dni temu mówili że czas gry jest standardowy dla tego typu produkcji, widać w tym PRowym bełkocie chwytanie się brzytwy

Opublikowano (edytowane)

Na youtubie jest materiał wideo, z którego wynika, że grę można przejść w X godzin. RaD mówi, że się nie da. Czy youtuberzy zakrzywili czasoprzestrzeń?

 

Afera 5h -> 250zl powstala w weekend, ta rozmowa odbyla sie w tygodniu i tyczyla sie plotki o 3 godzinach, takze jeszcze przed afera, cos o czym rzetelny "newsman" nie napomknal a oryginalny material z ktorego zrzynal juz tak.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano (edytowane)

Zaraz, zaraz nie tak miało być. Scenek nie da się przewinąć, nie ma NG+, bez multi i 5,5 godziny? Co ja tam mam szukać starych kwiatów po kątach i lizać ściany? Przecież to gra z wartką akcją podobnież? Dla mnie Heavy Rain to zakała video a oni mi tu z interaktywnym cinematic experience wyskakują? Za 250 zł? 
Powiedzcie, że to żart bo mi słabo...
Edit: Też czytałem posty z noegafa.Mimo wszystko smród został zasiany

Edytowane przez da$io
Opublikowano (edytowane)

Zadyma z tym czasem zrobiła się dość spora.

Jednakże czytałem chwilę temu wypowiedź jednego typa z gafa, w której stwierdza, że 6 osób, które zna przeszły już tę grę i szacowały, że zajęło im to od 9 do 12 h, więc nie wiem skąd jakiś typ przechodzi grę w 5,5? Nie oglądałem filmiku, nie mam nawet zamiaru, ale prawdopodobnie grał na easy i biegł przed siebie. W moim przypadku taki czas jest niemożliwy z dwóch powodów. 1 nie gram na easy (chyba że to jakiś hardcore z PS1/PS2 hie hie hie) i 2 prawie zawsze włażę w jakąś dziurę i szukam szczęścia. Jeśli ukończę ją w 8h, a na tyle się zapowiada to będę zadowolony, a wszystko ponad ten czas przyjmę z otwartymi rękami.

Edytowane przez marcinwks
Opublikowano (edytowane)

Czy na 5,5h czy na 3h ta gra nie jest warta kupowania za 250zł. Trzeba takie sprawy hejtować bo gry nie dość że są droższe niż na poprzedniej generacji to jeszcze są krótsze. Chyba tu kogoś zdrowo porabalo żeby wydawać 50zł za 1h gry.

Edytowane przez ireniqs
Opublikowano

normal ponoc jest banalny, radzi sie zaczac od harda i uwaga - defaultowo ustawiony jest auto aim, ktory tez ludzie radza wylaczyc :D

Opublikowano

czyli 5,5h jest okej?  :kaz:

 

 

kurewa do piachu z nimi wszystkimi

 

 

No i właśnie teraz sprzedaż najlepiej przełoży się na to na ile gracze z uśmiechem na ustach gotowi są wypinać zadki na robione coraz bardziej na odpyerdol gry dla januszy za przeszło 230 zł. 

 

Komentarz dewa z RaD n.t. potwierdzonego walktrough z YT taki przepyszny. 

Opublikowano

Czy na 5,5h czy na 3h ta gra nie jest warta kupowania za 250zł. Trzeba takie sprawy hejtować bo gry nie dość że są droższe niż na poprzedniej generacji to jeszcze są krótsze. Chyba tu kogoś zdrowo porabalo żeby wydawać 50zł za 1h gry.

Zawsze uważałem się za porąbańca, bo w piątek idę po nią. :)

Jak pisałem w poprzednim poście. Nie wierzę, że to skończę w 5,5h, a już bardziej wierzę w zakres 8-10h, ale zobaczymy. Jeszcze w środę powinny pojawić się pierwsze recki, to z ciekawości poszukam wzmianek o długości gry i samych ocen.

 

BTW

Pierwsze osoby na gafie otrzymują swoje kopie, więc prawdopodobnie dzisiaj-jutro pojawią się ich opisy.

Opublikowano

Ok czyli balas dla Januszy kupie jak bedzie w cenie MGS GZ na Promocji 

Też od razu po przeczytaniu info o czasie gry pomyślałem o GZ. Kupiłem grę w promocji i uważam że tamta cena była jak najbardziej adekwatna do jej zawartości. Teraz minusem jest te 5 godzin ale z drugiej strony szybko stanieje i będzie na allegro;) Dla mnie 5 czy 8 godzin grania to prawie tydzień zabawy bo jak się ma żonę i dzieci to naprawdę ciężko wyłuskać trochę czasu na spokojne granie. W sumie gra dla mnie:)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...