Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie moge się doczekać jak pokażą pierwszy gameplay,i ludzie zobaczą te całe pasy. Zaleje ich taka fala shit stormu, że podobnie jak UBI z "Watch Dogs" po zobaczeniu GTAV, zamkną się w studiu na dodatkowe pół roku albo i więcej, tylko po to żeby zrobić wszystko żeby ich w grze jednak nie było ;). Przecież to będzie taki materiał do kpin z każdej możliwej strony że nikt nawet nie będzie pamiętał o grze tylko ciągle wszyscy będa trąbić o tych gównianych pasach :D.

Opublikowano

Nie no porównywanie pasków z Dragons Dogma do tych z The Order...Przecież tam były waskie paseczki, a nie zakrywajace prawie pół ekranu.

Opublikowano

Właśnie odnoszę wrażenie, że tylko garstka o tym wspomni, a ludzie nawet nie będą ich zauważać ;)

Tak właśnie będzie, mało kto zwróci uwagę na te pasy. Czy ktoś narzekał na ten element w Beyond czy DD? Oczywiście nadal twierdzę, że to chybiony pomysł, ale mały procent graczy będzie na to narzekać. Jeszcze wrócę do filmów na BR, najnowszy Batman niektóre sceny ma z pasami, a niektóre nie (nie wiem czemu tak to kręcili). Zwróciłem na to uwagę dopiero przy trzecim podejściu do filmu, tylko i wyłącznie dla tego, bo przeczytałem o tym na forum.

 

Jeżeli gra będzie " oczo je.bn.a" i efektowna niczym Uncharted w dniu premiery, to znaczna większość nie zwróci uwagi na te pasy. Ja jestem bardziej rozczarowanym brakiem multi czy co-opa, zwłaszcza, że ta gra pod to jest stworzona, niż tymi pasami.

Opublikowano

Nie no porównywanie pasków z Dragons Dogma do tych z The Order...Przecież tam były waskie paseczki, a nie zakrywajace prawie pół ekranu.

 

photo-thumb-16384.jpg?_r=0

 

Nie moge się doczekać jak pokażą pierwszy gameplay,i ludzie zobaczą te całe pasy. Zaleje ich taka fala shit stormu, że podobnie jak UBI z "Watch Dogs" po zobaczeniu GTAV, zamkną się w studiu na dodatkowe pół roku albo i więcej, tylko po to żeby zrobić wszystko żeby ich w grze jednak nie było ;). Przecież to będzie taki materiał do kpin z każdej możliwej strony że nikt nawet nie będzie pamiętał o grze tylko ciągle wszyscy będa trąbić o tych gównianych pasach :D.

 

 

To żart? Nikt poza neogafami nie będziemy nawet o tym gadał. Ba, mało kto zauważy różnicę, tak jak Milan z Beyondem.

Opublikowano (edytowane)

Musiałem kiedyś grać w drugą część Feara na PC z takimi pasami bodajże, po godzinie człowiek raczej przestaje zwracać uwagę.

 

Co nie zmienia faktu, że hajp na tę grę jest co najmniej przesadzony, po raz kolejny wyłazi na wierzch jak "exclusive on Playstation" działa na botów.

 

Dobrze przynajmniej, że nie będzie multi, może singiel jest na więcej niż na 8 godzin.

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano

Jaki hype?

 

Niektórzy są zainteresowani, bo studio wcześniej wypuściło dobre gry, składa się z byłych pracowników NG i Blizza, a na dodatek tworzy grę w ciekawych klimatach i zaintrygowało trailerem/teaserem. Wszyscy czekają na info 18 lutego i trailer 19 lutego, żeby się przekonać co z tego wyjdzie.

 

Do tej pory tylko na Neogafie widziałem napaleńców, ale to wyjątki. Na Polskich forach ludzie podchodzą normalnie ;)

Opublikowano (edytowane)

Brak coop = ekscajt opadniety o 50%. 30 fps, pasy? Jak czas gry będzie ponizej 10h, a gameplay i zagadki na miarę prostackiego RE5, to ja podziękuję.

A jeszcze wczoraj oczami wyobraźni miałem steampunkowego Diablo w coopie z ujeciem kamery niczym w Uncharted, lub Gearsach.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

 Jak czas gry będzie ponizej 10h, a gameplay i zagadki na miarę prostackiego RE5, to ja podziękuję.

 

 

Widzę, że pasy wiadomo komu najbardziej przeszkadzają (fakt mnie też denerwowały w Beyond) ale ja za to mam nadzieję, że zagadki będą chociaż na poziomie Gearsów lub Halo...

Opublikowano

Figaro - po tym gifie, którego wkleiłeś, jakoś tak trochę zmienił mi się pogląd na te pasy. Perspektywa jest (dla mnie) do zaakceptowania bez problemu, jeśli grafa ma być lepsza przez to, nie widzę problemu i grę pewno kupię (jak reszta okaże się fajna :))

Opublikowano

Zagadki na poziomie Gearsów. Idę do statusów z tym.

 

No chyba nie powiesz, że tam słabe zagadki były ? Ja nastawiałem się na bezmózgie strzelaniny oparte 100% na "szczelaniu" a tu taki zagadki, że aż się zacinałem.

 

Co do Ordera to mam nadzieję, że można będzie skakać. Denerwuje mnie mega jak w grach Action-Adventure i strzelankach TPP nie można samemu skakać. Nawet w genialnych Zeldach brakuje mi tego.

Opublikowano (edytowane)

A co wy pelikany jak Marian446?

 

Edit: Z tymi zagadkami to była głupia odp. na głupi dla mnie post niktcięnielubi.

Edytowane przez balon
Opublikowano

Znajdź dźwignię która prawię Ci oko wybija. Co ja siè naszukałem...

 

Przepraszam bo widzę, że przez mój niezrozumiały i kiepskiej jakości żart zrobił się paskudny OT

Opublikowano

A co wy pelikany jak Marian446?

Edit: Z tymi zagadkami to była głupia odp. na głupi dla mnie post niktcięnielubi.

nikttakijakty jak już i sam jestes gópi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

http://www.dualshockers.com/2014/02/16/the-order-1886-169-1080p-vs-2-401-1920x800-video-and-screenshot-comparison-pixel-count-vs-art/

 

Na wstępie wyjaśnienie:

 

First of all, let’s get a misconception out of the way. Many read “800p” and think that the resolution is lower than the “900p” that lately seems to be very popular between developers. That’s untrue, because 1920×800 renders 1,536,000 pixels. 900p is 1440×900 and renders 1.296,000 pixels.

 

Tutaj jest naprawdę fajnie pokazane, w jaki sposób proporcje 2.40:1 wpływają na odbiór obrazu i w jaki sposób różni się to od 16:9. Po tym artykule zaczynam przekonywać się do tych pasów. Perspektywa jest rozszerzona, gra sprawia rzeczywiście wrażenie większej filmowości.

 

Na górze 2.40:1, na dole 16:9.

 

TheOrder_001_800-670x279.jpg

TheOrder_001_1080-670x376.jpg

 

TheOrder_002_800-670x279.jpg

TheOrder_002_1080-670x376.jpg

 

TheOrder_004_800-670x279.jpg

TheOrder_004_1080-670x376.jpg

 

TheOrder_006_800-670x279.jpg

TheOrder_006_1080-670x376.jpg

 

TheOrder_007_800-670x279.jpg

TheOrder_007_1080-670x376.jpg

 

Po tych zdjęciach, dla mnie ta perspektywa nagle zaczęła mieć sens. Zobaczymy jeszcze po gameplayu, ale to ciekawe rozwiązanie i nastawiam się pozytywnie, bo byłem wielkim przeciwnikiem tych pasów i uważałem to za poroniony pomysł... A teraz... już niekoniecznie :)

 

W newsie jest jeszcze film, który na przykładzie trailera pokazuje różnice w proporcjach i też dobrze widać na czym polega 2.40:1. Podoba mi się.

Edytowane przez Maciomaniak
Gość ragus
Opublikowano

Standardowy format telewizorów jest inny i jeżeli aż tak się us.rali na te ich 2,40:1, to niech dadzą chociaż możliwość grania w 16:9, bo to może niesamowite, ale są ludzie, którzy lubią grać w formacie odpowiadającym ich sprzętowi.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...