Xymek 62 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Nie moge się doczekać jak pokażą pierwszy gameplay,i ludzie zobaczą te całe pasy. Zaleje ich taka fala shit stormu, że podobnie jak UBI z "Watch Dogs" po zobaczeniu GTAV, zamkną się w studiu na dodatkowe pół roku albo i więcej, tylko po to żeby zrobić wszystko żeby ich w grze jednak nie było . Przecież to będzie taki materiał do kpin z każdej możliwej strony że nikt nawet nie będzie pamiętał o grze tylko ciągle wszyscy będa trąbić o tych gównianych pasach . Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Właśnie odnoszę wrażenie, że tylko garstka o tym wspomni, a ludzie nawet nie będą ich zauważać Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Nie no porównywanie pasków z Dragons Dogma do tych z The Order...Przecież tam były waskie paseczki, a nie zakrywajace prawie pół ekranu. Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Właśnie odnoszę wrażenie, że tylko garstka o tym wspomni, a ludzie nawet nie będą ich zauważać Tak właśnie będzie, mało kto zwróci uwagę na te pasy. Czy ktoś narzekał na ten element w Beyond czy DD? Oczywiście nadal twierdzę, że to chybiony pomysł, ale mały procent graczy będzie na to narzekać. Jeszcze wrócę do filmów na BR, najnowszy Batman niektóre sceny ma z pasami, a niektóre nie (nie wiem czemu tak to kręcili). Zwróciłem na to uwagę dopiero przy trzecim podejściu do filmu, tylko i wyłącznie dla tego, bo przeczytałem o tym na forum. Jeżeli gra będzie " oczo je.bn.a" i efektowna niczym Uncharted w dniu premiery, to znaczna większość nie zwróci uwagi na te pasy. Ja jestem bardziej rozczarowanym brakiem multi czy co-opa, zwłaszcza, że ta gra pod to jest stworzona, niż tymi pasami. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Nie no porównywanie pasków z Dragons Dogma do tych z The Order...Przecież tam były waskie paseczki, a nie zakrywajace prawie pół ekranu. Nie moge się doczekać jak pokażą pierwszy gameplay,i ludzie zobaczą te całe pasy. Zaleje ich taka fala shit stormu, że podobnie jak UBI z "Watch Dogs" po zobaczeniu GTAV, zamkną się w studiu na dodatkowe pół roku albo i więcej, tylko po to żeby zrobić wszystko żeby ich w grze jednak nie było . Przecież to będzie taki materiał do kpin z każdej możliwej strony że nikt nawet nie będzie pamiętał o grze tylko ciągle wszyscy będa trąbić o tych gównianych pasach . To żart? Nikt poza neogafami nie będziemy nawet o tym gadał. Ba, mało kto zauważy różnicę, tak jak Milan z Beyondem. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 (edytowane) Musiałem kiedyś grać w drugą część Feara na PC z takimi pasami bodajże, po godzinie człowiek raczej przestaje zwracać uwagę. Co nie zmienia faktu, że hajp na tę grę jest co najmniej przesadzony, po raz kolejny wyłazi na wierzch jak "exclusive on Playstation" działa na botów. Dobrze przynajmniej, że nie będzie multi, może singiel jest na więcej niż na 8 godzin. Edytowane 7 lutego 2014 przez Kre3k Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Jaki hype? Niektórzy są zainteresowani, bo studio wcześniej wypuściło dobre gry, składa się z byłych pracowników NG i Blizza, a na dodatek tworzy grę w ciekawych klimatach i zaintrygowało trailerem/teaserem. Wszyscy czekają na info 18 lutego i trailer 19 lutego, żeby się przekonać co z tego wyjdzie. Do tej pory tylko na Neogafie widziałem napaleńców, ale to wyjątki. Na Polskich forach ludzie podchodzą normalnie Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 (edytowane) Brak coop = ekscajt opadniety o 50%. 30 fps, pasy? Jak czas gry będzie ponizej 10h, a gameplay i zagadki na miarę prostackiego RE5, to ja podziękuję. A jeszcze wczoraj oczami wyobraźni miałem steampunkowego Diablo w coopie z ujeciem kamery niczym w Uncharted, lub Gearsach. Edytowane 7 lutego 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 (edytowane) Przykro mi, fani niepaskowych gier. Edytowane 7 lutego 2014 przez Figaro Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Jak czas gry będzie ponizej 10h, a gameplay i zagadki na miarę prostackiego RE5, to ja podziękuję. Widzę, że pasy wiadomo komu najbardziej przeszkadzają (fakt mnie też denerwowały w Beyond) ale ja za to mam nadzieję, że zagadki będą chociaż na poziomie Gearsów lub Halo... Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Zagadki na poziomie Gearsów. Idę do statusów z tym. 3 Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Figaro - po tym gifie, którego wkleiłeś, jakoś tak trochę zmienił mi się pogląd na te pasy. Perspektywa jest (dla mnie) do zaakceptowania bez problemu, jeśli grafa ma być lepsza przez to, nie widzę problemu i grę pewno kupię (jak reszta okaże się fajna ) Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Zagadki na poziomie Gearsów. Idę do statusów z tym. No chyba nie powiesz, że tam słabe zagadki były ? Ja nastawiałem się na bezmózgie strzelaniny oparte 100% na "szczelaniu" a tu taki zagadki, że aż się zacinałem. Co do Ordera to mam nadzieję, że można będzie skakać. Denerwuje mnie mega jak w grach Action-Adventure i strzelankach TPP nie można samemu skakać. Nawet w genialnych Zeldach brakuje mi tego. Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 No chyba nie powiesz, że tam słabe zagadki były ? Ja nastawiałem się na bezmózgie strzelaniny oparte 100% na "szczelaniu" a tu taki zagadki, że aż się zacinałem. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 (edytowane) A co wy pelikany jak Marian446? Edit: Z tymi zagadkami to była głupia odp. na głupi dla mnie post niktcięnielubi. Edytowane 7 lutego 2014 przez balon Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 (edytowane) W Girsach były zagadki ? Typu znajdź dźwignię chyba Edytowane 7 lutego 2014 przez Moldar Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Znajdź dźwignię która prawię Ci oko wybija. Co ja siè naszukałem... Przepraszam bo widzę, że przez mój niezrozumiały i kiepskiej jakości żart zrobił się paskudny OT Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 No i co Figaro? Miałem rację. hehe Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 A co wy pelikany jak Marian446? Edit: Z tymi zagadkami to była głupia odp. na głupi dla mnie post niktcięnielubi. nikttakijakty jak już i sam jestes gópi. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 (edytowane) http://www.dualshockers.com/2014/02/16/the-order-1886-169-1080p-vs-2-401-1920x800-video-and-screenshot-comparison-pixel-count-vs-art/ Na wstępie wyjaśnienie: First of all, let’s get a misconception out of the way. Many read “800p” and think that the resolution is lower than the “900p” that lately seems to be very popular between developers. That’s untrue, because 1920×800 renders 1,536,000 pixels. 900p is 1440×900 and renders 1.296,000 pixels. Tutaj jest naprawdę fajnie pokazane, w jaki sposób proporcje 2.40:1 wpływają na odbiór obrazu i w jaki sposób różni się to od 16:9. Po tym artykule zaczynam przekonywać się do tych pasów. Perspektywa jest rozszerzona, gra sprawia rzeczywiście wrażenie większej filmowości. Na górze 2.40:1, na dole 16:9. Po tych zdjęciach, dla mnie ta perspektywa nagle zaczęła mieć sens. Zobaczymy jeszcze po gameplayu, ale to ciekawe rozwiązanie i nastawiam się pozytywnie, bo byłem wielkim przeciwnikiem tych pasów i uważałem to za poroniony pomysł... A teraz... już niekoniecznie W newsie jest jeszcze film, który na przykładzie trailera pokazuje różnice w proporcjach i też dobrze widać na czym polega 2.40:1. Podoba mi się. Edytowane 16 lutego 2014 przez Maciomaniak Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 (edytowane) LOL PRZESTAŃ I SIĘ NIE OŚMIESZAJ CZARNE PASY BEKA Edytowane 16 lutego 2014 przez Figaro Cytuj
Gość ragus Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Standardowy format telewizorów jest inny i jeżeli aż tak się us.rali na te ich 2,40:1, to niech dadzą chociaż możliwość grania w 16:9, bo to może niesamowite, ale są ludzie, którzy lubią grać w formacie odpowiadającym ich sprzętowi. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 No poszerzony horyzont, tylko masz połowę ekranu w czarnych paskach, super sprawa. Jak to jest, że dotychczas było dobrze przez prawie 10 lat, a nagle Ready At Dawn odkryło Amerykę i biedni nie mogą dobrze wykadrować obrazu na 16:9? Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Czy Ty masz jakiś wielki problem z tymi grami na PlayStation którekolwiek? Bo to nawet zabawne nie jest, jak dosłownie wszystko hejtujesz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.