raven_raven 12 014 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 Potwierdzono, że w The Order będą też otwarte lokacje i że absolutnie nie jest to "od korytarza do korytarza". Dodatkowo na E3 mamy zobaczyć fizykę i zniszczalne środowisko, oraz wiele więcej. Ale niektórzy po dwóch minutach już uznali, że to QTE, korytarzyk i zero, dno, słaba tekstura. No bo po tym, co pokazali na takie coś gra wyglądała? Jeśli faktycznie będzie lepiej w przyszłości no to chyba materiały zamkną usta wszystkich narzekaczy, czyż nie? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 Czytałeś coś o tej grze w ogóle czy tylko oglądałeś słabej jakości montaże z dwóch minut? Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 A po co mam tracić czas? Przyszedłem tylko pohejtować. 1 1 Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 (edytowane) Może idź pohejtować do działu o Xbonie bo świeci pustkami. Edytowane 21 lutego 2014 przez Maciomaniak 1 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 (pipi)a ale ty sie spinasz - nikt nie krytykuje gry, bo nikt w nia nie gral, krytykuje sie tylko to co obecnie pokazali publicznie czyli ten trailer i skrawki gameplayu, ktore nie liczac grafy i klimatu sa tragiczne i ograniczaja sie do dennej wymiany ognia w jakims zaulku o szerokosci 2m. Krytykuje sie tez dobor tego jako pokazowki na pierwszy rzut - tak jak ktos tu pisal - madry dev pokazal by od razu cos bardziej zapierajacego dech by bardziej nakrecic hype na gre 5 1 Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 Ja się w żadnym wypadku nie spinam :o sam się spinasz teraz. Kruk hejtuje wszystko, co dotyczy PlayStation, gdziekolwiek w każdym temacie, ale jakoś tego się już nie czepiasz. EOT. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 bo kruk jak kilku innych na forum toczy beke by tym mniej odpornym pekaly zwieracze przed monitorem Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 Toczenie beki ma pewne granice, po czasie każdy tekst staje się nudny. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 bo kruk jak kilku innych na forum toczy beke by tym mniej odpornym pekaly zwieracze przed monitorem a gdy to samo robiono w temacie Ryse to mazzeusze od razu kazaly wypi.erdalac do działów sony, ehhh Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 lutego 2014 Opublikowano 21 lutego 2014 tak działaja na mozg exy kazdy jak lew broni tych ze swojej konsoli widzac w prawie kazdym nowego mesjasza. Zobaczcie sobie spiny w działach o grach multiplatformowych, (ktore czasem sa lepsze od tych "exów") - jakos nigdy tam nie ma takich klotni i spin 1 1 Cytuj
misiek 9 Opublikowano 23 lutego 2014 Opublikowano 23 lutego 2014 Kurcze to niesamowite że pomimo tego że ten skrawek gry pokazany graczom jest mizerny to i tak kopara opada. Dawno nie było produkcji która przyciągała dwiema fotkami albo minutą "przepychanki" w pokoju 2 na 2. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 prześmiesznie wygląda ta kaszeta w grze. O ile w filmach to jeszcze kumam, bo wzięło się to przez technikę kręcenia filmów (chowanie scenerii, mikrofonów, ograniczenie obiektywów do projektorów), ale w grze? Rozumiem, że zapewne argumentem jest cinematic experience? w sumie taka moda, kinowo ma wszystko wyglądać. 16:9 ma proporcje 1:1,78 to to będzie pewnie ponad 1:2 czyli takie anamorphic, czyli przeciętnie 30% naszych ekranów będzie puste. Muszę przyznać, że to sporo, nawet stosując kaszetę amerykańską 1:1,85 to dalej tutaj jest jeszcze węziej. Prze śmieszny zabieg, stosowano już takie coś w grach wideo? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 beyond ma takie cos, przesmiesznie to wyglada , jak sie gralo w cutsecenie z starych mgsow Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Oni to zrobili bo PS4 by nie dało razy obsłużyć kilku wodotrysków których nikt nie zauważy... Potem chcąc to zatuszować piszą o filmowych doświadczeniach... Lenie i tyle. Jak na razie czekam na tą grę aż będzie w +. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Prze śmieszny zabieg, stosowano już takie coś w grach wideo? filmowe doświadczenie to marketing, zapewne realny powód to to że dzięki temu oszczędzają troche pixeli na ekranie i nie muszą zmniejszać rozdziałki do 720p albo 900p , ja tam wole pasy niż rozdzielczość niczym na past genach (albo XO) a co do stosowania tego w grach? dragons dogma miało pasy, i pierwszej chwili rzeczywiscie dziwnie to wyglądało, ale i tak uważam że to jedna z najlepszych gier na ps3 i nabiłem w niej ze 200h, po kilku pierwszych godzinach kompletnie nie zwracałem uwagi na pasy Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Dopiero teraz zobaczyłem ten "gameplay" w normalnej jakości i tą jedną rzecz muszę przyznać - gra wygląda niesamowicie graficznie. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Ten ostatni trailer na yt w 1080p rozpie.rdala graficznie, uwielbiam ten klimat. Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 ten sam film co wcześniej tylko bez zbędnego komentarza, z oryginalnym dźwiękiem Cytuj
Karas 433 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 (edytowane) 10 rzeczy które powinieneś wiedzieć o The Order: 1886 W zeszłym tygodniu mogliśmy w końcu zobaczyć jak The Order 1886 (PS4) prezentuje się w ruchu. Dzisiaj zebraliśmy dla Was 10 charakterystycznych cech gry, które sprawią, że nie będziecie się w stanie oderwać o tego tytułu. Ostrzegamy jednak, że w rozwinięciu znajdziecie animowane GIFy. 1. Walka wręcz, jakiej wcześniej nie widzieliście. Strzelanie jest oczywiście głównym komponentem rozgrywki, ale jej integralną częścią są także potyczki w bliskim dystansie. Ready at Dawn podchodzi do tego zagadnienia ze świeżym pomysłem. Podczas walki będziecie musieli podejmować decyzję w ciągu chwili, co pozwoli zakończyć ( lub też nie ) pojedynek na różne sposoby. We fragmencie, który widzicie Galahad wybiera rozwiązanie za pomocą noża, ale to nie jest jedyna możliwość, którą posiada. Takie wybory dadzą wam wiele złożonych opcji, które będą miały wpływ na przebieg starcia 2. Broń palna zakorzeniona w prawdziwej nauce. Oręż, którym się będziemy posługiwać w The Order: 1886 może wydawać się nie z tej ziemi, ale każdy projekt bazuje na wiktoriańskiej technologii. Gdy zobaczycie więcej broni, zdacie sobie sprawę, że nie są wcale cudaczne, czy futurystyczne. Nie zmieniamy aktualnej technologii, zmieniamy tylko jej zastosowanie - mówią twórcy. 3. Inne podejście do walk zza osłon. W swoich założeniach The Order: 1886 jest trzecioosobową grą akcji z systemem osłon wykorzystywanych podczas walki. Jeśli jednak myślicie, że już to znacie, to deweloper zapewnia, że ma na nią swój sposób i konwencję. Jak mówią twórcy: Tak, jest tam system osłon, który możecie znać z innych gier, ale dodaliśmy do niego mechanikę płynnych przejść między obiektami. Stanowić one będą osłonę nawet, gdy będziemy się od nich oddalać, lecz staną się wtedy mniej skuteczne. Staramy się dodać więcej realizmu do tego typu mechaniki. 4. Nie zadziera się z zakonem... Spodziewajcie się, że walka będzie brutalna 5. Gadżety będą tak samo ważne jak spluwy. Oprócz arsenału broni, który umożliwi wiele opcji taktycznych, mamy także sporą ilość gadżetów do naszej dyspozycji. Tutaj Galahad sonduje wiktoriański Londyn swoim monokularem, w poszukiwaniu strzelaniny. Ma on wiele zastosowań. Nie rozmawialiśmy jeszcze o wszystkich jego funkcjach w grze, które zostaną wprowadzone, ale w naszym ostatnim demie służył też jako zwierciadło, do wysyłania sygnałów alfabetem morsa. Możecie dzięki temu podać swoją pozycję statkowi powietrznemu, którym dysponujecie. 6. Użyjecie Dualshocka 4 w niespotykany sposób. Jak wspomniano wyżej, w jednej z sekwencji użyjemy gładzika w nowym kontrolerze, aby nadać wiadomość do pobliskiego statku powietrznego. Czy będą jakieś inne, ciekawe zastosowania? Sprawa wygląda tak, że im bardziej złożone i angażujące jest użycie nowych funkcji kontrolera, tym bardziej odciąga to gracza od samej gry. Nie chcemy używać go za dużo. Będzie wykorzystany tylko do akcji, które dzięki niemu wydają się naturalne. Nadawanie morsem działa bardzo dobrze. 7. Atmosfera, którą możesz ciąć nożem. Niezwykła technologia Ready at Dawn gra tu swoją rolę, pomagając nam wczuć się w bogaty pejzaż miejski, pełen interaktywnego środowiska i zaawansowanej technologii światła. Zwrócicie uwagę jak pochodnia oświetla twarz Galahada, gdy ja mija. 8. Bohaterowie w których uwierzycie i z którymi się zżyjecie. Zwiastun pokazał nam, że Ready at Dawn tworzy prawdziwie filmowe doświadczenie, zarówno w płaszczyźnie wyglądu gry, jak i historii, którą opowiada. Każdy z 4 protagonistów jest indywidualnością, z inną rolą do zagrania w zmiennej, wielowarstwowej narracji. Każdy z nich ma inna historię. Mallory pod wieloma względami jest liderem grupy. Galahad jest kimś, kto jest zamieszany w konflikt od długiego czasu. Igraine jest najmłodsza, ale bardzo pewna siebie, a Lafayette jest nowicjuszem w grupie, który nie przejmuje się za bardzo rzeczywistością i potrafi zażartować w każdej sytuacji. To stwarza dobry balans między wszystkimi postaciami. 9. To jest Londyn jakiego nie znacie. Neo - wiktoriańska wizja brytyjskiej stolicy oferuje świat jakiego jeszcze nie doświadczyliście w grach wideo. Mroczny, zatęchły, brudny i ociekający atmosferą, paradoksalnie jest odświeżający. Jest lokacją dotąd niespotykaną, która ma olbrzymi potencjał i która całkowicie Was pochłonie. 10. To jest piękne! Koniec gadania, po prostu na to popatrzcie. Gra raczej nie "wymyśli koła na nowo", ale akurat od tej produkcji chyba nie tego oczekujemy. Ja liczę na efekt jakie wywołało u mnie Uncharted 2 na PlayStation 3 i tak właśnie się The Order zapowiada. Chce ciekawej, wciągającej i ociekającej klimatem gry, która w pełni pokaże na co stać najnowsza konsolę Sony. Źródło: http://blog.eu.playstation.com/ http://www.pssite.com/news-31370-10_rzeczy_ktore_powinienes_wiedziec_o_the_order__1886.html Edytowane 27 lutego 2014 przez Karas 1 Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 1 marca 2014 Opublikowano 1 marca 2014 Jak wyjdzie ta gra, to kupuję PS4. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 marca 2014 Opublikowano 2 marca 2014 To może być pierwsza gra nowej generacji, bo do tej pory widzimy jedynie podbijanie rozdziałki (AC4 Black Flag, Tomb Raider). Pokaz prawdziwych możliwości nadKonsoli. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 6 marca 2014 Opublikowano 6 marca 2014 (edytowane) PS4 Exclusive The Order: 1886 Gets New Website in Japan; Promises “The Full Picture” on March 13th http://www.dualshockers.com/2014/03/06/ps4-exclusive-the-order-1886-gets-new-website-in-japan-promises-the-full-picture-on-march-13th/ Sony Computer Entertainment Japan and Asia just opened a new official website for the upcoming PS4 Exclusive by Ready at Dawn The Order: 1886. The website, that you can find here, is pretty simple at the moment, just featuring basic data and the new trailer of the game voiced in Japanese. Interestingly, it also contains a message that says “The full picture will be revealed on March 13th.” We’ll have to see what will be revealed on that date. It could be something we’ve already seen, but it wouldn’t be the first time that the Japanese get assets and details that haven’t been released in the west yet even for western games. It actually happened for The Order: 1886 as well in the past, with quite a few story details dropped on the archipelago of the Rising Sun first. Of course we’ll keep you updated here on DualShockers on whatever will be unveiled. In the meanwhile you can enjoy the Japanese trailer below. The voice acting is great, as usual. Może to być coś nowego, ale raczej nie nastawiałbym się na pokaz fajerwerków. Zobaczymy Edytowane 6 marca 2014 przez Maciomaniak Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 6 marca 2014 Opublikowano 6 marca 2014 Z początku nie jarałem się tą gierką, ale ostatnio obejrzałem jakieś fragmenty i mnie zatkało. Piękna oprawa, specyficzny klimat i całe to chowanie się za osłonami. Zawsze wolałem widok TPP od FPP, więc jaram się tym bardziej. Jedyne co mnie trochę razi to wyprane kolory. Cytuj
qb3s 0 Opublikowano 6 marca 2014 Opublikowano 6 marca 2014 Fajnie sie prezentuje i klimat po filmiku wyzej to wilkolaki. Ale zombiaki jak dla mnie byly by tez ok. Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.