Figaro 8 213 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Wcale nie brzmi głupio bo seryjnie klimat rozwala i raczej rzadko spotykany. Lepsze to niż futurystyczna wojna czy cuś ;p Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 (edytowane) Oby końcowa produkcja trzymała klimat tych artworkow Edytowane 21 sierpnia 2013 przez kubson Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 (edytowane) Destrukcja w 1886: The Order is a third-person shooter, and it’s billed as the first game in a franchise of titles that may also spill out into other forms of media. Set in an alternate post-industrial revolution London, the game’s steampunk, almost Dickensian veneer was researched by a snap-happy studio trip to London, in which Weerasuriya and his crew took over 38,000 photos of the city.Why? Well, the game’s core hook isn’t steampunk, or the arkane, or even those brilliant twirled moustaches we’ve seen so far. Those photos were actually research for both the game’s aesthetic design and the team’s material creation tools, as well as its bespoke ‘Abel’ physics engine. We were shown photos of zoomed-in cobblestones, of granite and gravel, each taken to make the world of The Order visually impressive, believable and most importantly – destructible.The game has dynamic destruction, and while we’re not talking about Battlefield 4 levels of military bombast, Ready At Dawn’s surface and environmental destruction is rather impressive. We saw Weerasuriya jump into a stone courtyard and pumped rounds from the protagonist’s Combogun – an assault rifle and shotgun hybrid – into a brass fixture set into a wall. The object crumpled and imploded with force after each round found its mark, deforming it in real-time.He then spawned in a bunch of teddy bears and went all Robocop on their stuffed asses, first blowing off a head, and then four limbs one at a time. This might sound like a gimmick, but we were all assured that dynamic destruction, texture warping and convincing object physics lie at the heart of The Order: 1886′s gameplay. When the crowd asked why, we were told it wasn’t yet time for that particular discussion.What I can tell you is that the game looks brilliant, as in next-gen brilliant, not just a small leap in fidelity. We were treated to a fly-over through an underground plaza lined with pubs, meandering NPCs and street lamps so convincing you could almost hear the bulbs hum. At the end of the street sat a mosaic, with each raised tile impacting the way those lights dances across its surface. Gra to shooter z podobną kamerą jak w RE4/Girsach (miejmy nadzieję gameplayowo bliższa tej pierwszej): Based on what we saw in the two live gameplay demonstrations, The Order: 1886 will be a cover-based shooter with an over-the-shoulder camera perspective in the style of Resident Evil 4 or Gears of War. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657629 Edytowane 22 sierpnia 2013 przez Kre3k Cytuj
Karas 433 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Zapowiada się świetnie teraz pozostaje tylko czekać na gameplay Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Klimat miazdzy jajca mam nadzieje tylko ze gameplay bedzie dawal rade. Nie pogniewam sie jak wyjdzie z tego takie Gears of War w Londynie Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Bylo? Wklejac wszystkiego nie bede. http://vr-zone.com/articles/ready-at-dawn-studios-showcases-the-order-1886s-lighting-and-shading-effects-at-siggraph-2013/48086.html Cytuj
estel 806 Opublikowano 29 sierpnia 2013 Opublikowano 29 sierpnia 2013 Gearsy dla PS4. Olewka, chociaż klimat świetny. Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 29 sierpnia 2013 Opublikowano 29 sierpnia 2013 O, widziałeś już gameplay? Poka!!! Cytuj
estel 806 Opublikowano 31 sierpnia 2013 Opublikowano 31 sierpnia 2013 Oczywiście, że nie. To było stwierdzenie na wyrost i zdaję sobie z tego sprawę. Po prostu po tym co przeczytałem "cover-based shooter with an over-the-shoulder camera perspective in the style of Resident Evil 4 or Gears of War" tak sobie wymyśliłem. Zobaczymy na gameplayu. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 (edytowane) Nie podoba mi sie ten napis na okladce - tak jakby chcieli powiedziec ze bedzie zupelnie tak jak film. Edytowane 8 października 2013 przez Kre3k Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Nie podoba mi sie ten napis na okladce - tak jakby chcieli powiedziec ze bedzie zupelnie tak jak film. Co? Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Nie podoba mi sie ten napis na okladce - tak jakby chcieli powiedziec ze bedzie zupelnie tak jak film. Nie sądzę, że to mieli na myśli... Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Co? Chodziło mi o to, że chcieli podkreślić, że jest to "cinematic experience", czyli pół gry cut-scenka albo ograniczenie kontroli nad bohaterem, QTE i tym podobne bzdety. Pierwsze szczegóły In concept since 2005 Trailer graphics are what you can expect it to look like in-game Everything in the world is rendered with soft body physics Metal beams react for example to magnetic forces, bending and shifting in real time Incredible attention to detail: Lens flare catches light as you rotate the camera, oil lamps flash independently in an underground scene, light bouncing off every object provides uncanny realism, insane attention to material detail like wood, leather and cloth. Clouds and particles of dust float around lamp flames, subtely settling down on the camera lense Ready at Dawn spent a lot of time making the weapons unique, giving each personality. Grounded in understandable science but also have behaviors that you wouldn't expect Examples of guns: Arc Gun like you saw in the trailer, Combo Gun has two different settings, you can blow enemies back with a non-lethal charge to make space as well as using standard rifle fire, Thermite Rifle can shoot a chemical onto enemies, using secondary fire to shoot flares to light them on fire, frag grenades can be used typically or hoisted onto the environment via spikes Around 7th or 8th century, humanity splinters, with many getting 'beastial traits', becoming 'half breeds' Thus begins the conflict Humanity basically forms a version of the Knights of the Round Table, in this case, The Order to fight off this enemy Through a strange turn of events, they discover a substance called "black water", giving them unusually long lives and unique ability to recover from injury The Knights continue to age, but at a much, much slower rate which they use to battle for centuries It's basically a curse given they continuously see everything around them leave and die off, it's both a salvation and a curse for them This leads up to the 19th century and the changes facilitate the unique futuristic Industrial Age you see before you You play as Sir Galahad (guy with the porn stache) A new threat emerges as parts of society (humans) begin to rebel against the rulership and are disgruntled with the inequality between layers of society Battle scenes are chaotic and exciting, reminiscent of Gears of War Ready at Dawn took a unique twist to QTEs, sometimes melee attacks occur during gameplay, time slows down and you can rotate your camera and find different things in the environment to give you an edge. These can range from dodging a punch or grabbing an improvised weapon for example Focused on a very strong story driven single player now, not willing to talk about any multiplayer Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 Ale ani na okładce, ani w tym tekście który wkleiłeś nie ma słowa "cinematic". Zresztą teraz cinematic znaczy tyle co parę lat temu immersive - nic, takie słówko klucz lubiane przez PRowców. Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 października 2013 Opublikowano 8 października 2013 - "Even counting the increasingly impressive collection of next-gen titles announced in recent months, The Order: 1886 boasts the most impressive in-game visuals we've seen." - They go on to point out that what we saw in that reveal trailer is exactly what the actual game looks like since RaD is using the same models and special effects for cutscenes and gameplay - Script is being written by Ru Weerasuriya and Kirk Ellis (writer for the HBO series John Adams) - Director by Dana Jan (GoW: Ghosts of Olympus director). Creative director is Weerasuriya (Game/creative director of GoW: Chains of Olympics and creative director on GoO) Cytuj
YETI 10 986 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 Nowe wiadomości dolewają trochę paliwa do tej lekko rozpalonej beczki hajpu. Czekam na jakiś trailer prezentujący gameplay. Wiadomo czy w tym numerze będą jakieś screeny gry? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 No i są screeny: 2 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 (edytowane) Nieźle w sumie, choć dupy nie urywa Edytowane 9 października 2013 przez Jakim Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 Mi urwało choć na pewno lepiej zobaczyć w ruchu. Klimacik pierwsza klasa. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 (edytowane) Screeny mega, Gears of War w wiktoriańskiej Anglii, jeszcze dodać do tego mgłę, wilkołaki i wampiry, stylizowane uzbrojenie/stroje i mamy hit, może jakiś epizod w mrocznym zamku i mam grę marzeń Od zawsze byłem fanem takich klimatów, i niezmiernie cieszę się że ktoś nareszcie zauważył ten mało wykorzystywany okres. Cieszy brak coopa i nastawienie na historię, wydaje mi się że to jest najlepsze rozwiązanie, kiedy gra jest nastawiona na fabułę a gameplay służy jako miła odskocznia od cutsenek i zwrotów fabularnych. Ciekawość odnośnie dalszych bohaterów i to nieustanne czekanie ,, co będzie dalej " to dla mnie najlepszy magnes do kupna/ukończenia gry, tak już mam i zdecydowanie wolę to niż klepanie Hordy w multi. Najlepsza z zapowiedzianych gier na PS4 dla mnie Edytowane 9 października 2013 przez aphromo Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 mam takie same odczucia jak Messer, jest to jedyny póki co tytuł który zachęca mnie do kupna ps4, screeny mega, szkoda jedynie ze nie bedzie białej broni, ciekawe czy ktoś kiedyś wskrzesi nightmare creatures:) Cytuj
Vigor 22 Opublikowano 9 października 2013 Opublikowano 9 października 2013 ciekawe czy ktoś kiedyś wskrzesi nightmare creatures:) tez o tym fantazjowalem jakis czas temu jak powtazalem nc2. order wyglada ok, chyba najladniej sie prezentuja modele postaci. miejscowki nie zachwycaja graficznie ale przynajmniej widac, ze bedzie klimatycznie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.