Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najbardziej oczekiwana przeze mnie gra na PS4 i bach - targi E3 ostatecznie utwierdziły mnie w przekonaniu, że nie ma na co sobie tym głowy zawracać. Mieli taki potencjał na wykorzystanie steampunku w tych czasach, to poszli w cinematic experience i chociaż nie grałem i The Order jeszcze nie ma, to jeżeli nie chwalą się niczym innym, to widocznie niczego lepszego nie ma :/ Nawet trailera, który mógłby urwać dupę, nic.

Opublikowano

Na GOL-u ładnie grę skompromitowali. Pokazali destrukcję na własny sposób, strzelając do lamp i innych obiektów na półkach. Są przyspawane. A tyle było informacji o fantastycznym modelu destrukcji. Taka wtopa. Widać, źe GaD nie ma pojęcia, co sprawia radość graczom stacjonarnym. Ich projekty na PSP były już robione na bazie tego, co wyszło. Ten tytuł to kompletny niewypał i raczej wątpię, żeby do premiery się to zmieniło. Mam nadzieję, że recenzenci jak i gracze ostro zjadą te produkcje i przy następnym wyzwaniu, RaD podejdzie do sprawy już poważnie. Klimat i atmosfera to za mało.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

No z ta fizyką to naprawde jaja. Mialo byc next gen a tu gorzej niz w grach na ps2. Ale wiekszosc rzeczy do ktorych oni sie czepiali to kompletne glupoty i czepianie sie na sile. Mi tam gra sie podoba i napewo kiedys zagram ale wiadomo nie za pelna cene. Choc i tak mysle ze sprzedaz bedzie bardzo dobra.

Edytowane przez Ma_niek
Opublikowano (edytowane)

Oglądam te gameplaye, oglądam i... lipa Panowie. Miała być fajna gierka, a na razie widzę tylko benchmark, który chce być filmem. Press X or nothing happens.

 

 A za brak zniszczalności otoczenia należy karny kaktus. 

 

Zresztą, cholernie mnie dziwi, że recenzenci bardzo rzadko zwracają uwagę na ten aspekt. Kurde, w w większości gier to jedynym interaktywnym elementem są wybuchające beczki. No parodia. :(

 

Taki Bioshock Infinite powinien dostać takiego centrostrzała w pysk od recenzentów za kompletny (!) brak fizyki otoczenia, że chłopków z Irrational Games należałoby wieźć na intensywną terapię. Głupiego krzesła nie mogłeś przewrócić, bo nie i już. Porażka. Strasznie mnie to boli, jeżeli chodzi o współczesny gaming. 

Edytowane przez Cedric
Opublikowano

‘The Order 1886′ Hands-On: Its the Most Linear Game I’ve Ever Played

http://www.nerdacy.com/2014/06/11/the-order-1886-hands-on-e3-2014-it-is-the-most-linear-game-ive-ever-played/

 

Ready At Dawn’s The Order 1886 is a graphically amazing game—let’s not disagree on that, because whatever anti-aliasing they’re using, is working—but that is where the excitement stops.

At E3 2014 I was given a 10-minute “gameplay” demo, and I’m saying gameplay in quotation marks because out of the 10 minutes I was playing I maybe had approximately 3 minutes of actual playtime. That is playtime in which I was simply taking out enemies, not really using my own brain. Most of the time I am essentially guided like a tutorial to go in a particular direction, even when I am in a closed off room! Seriously.

At one point in the demo I was in a room listening to the other people in my order talk. I could not interact with anything in the room or anyone I am with. Then, suddenly, I am allowed to interact with a piece of parchment. It shows me the direction I need to take to reach my destination, then suddenly (again) I am allowed to interact with a metal object that I wasn’t able to interact with just 30 seconds ago. I had to explode the metal object, which I knew before I was told to do so. My point is—this is by far the most linear game I have ever played. There is hardly any form of freedom in the game; but from what I was told, that is the point.

The story, which is set in 19th century London is quite interesting in itself, and it would be very fun to play if I was actually given the chance to play it. Based off the things I was shown and played, this game is simply an interactive movie, but that’s not necessarily a bad thing. The developers want to tell a story their way, so we are playing the game their way. As much as the game looks amazing—which in all honesty is breathtaking—my gripe is with the core of the game itself.

Other than that, combat was a bit cool. Combo-ing the missile launcher-type weapon with the flammable pellets makes for one nasty explosion. I personally liked the pistol. It was the most accurate and took down the enemies with two to three shots on average. I unfortunately did not get to finish the demo since my hero got stuck on a staircase. The game’s in development so there were bound to be some issues like that.

 

Opublikowano

Panowie, nie oszukujmy się, będzie balas. Sami twórcy powiedzieli, że gameplay to tylko przeszkoda, którą muszą pokonać w celu opowiedzenia historii, wrażenia dziennikarzy i filmiki tylko to potwierdzają.

Szykuje się crapiszon roku.

Opublikowano

Crap to na pewno nie będzie, ale szkoda potencjału jaki ta gra niewątpliwe miała po pierwszych zapowiedziach. A wystarczyłoby zrobić steampunkowego Uncharted'a i byłbym kontent. :(

Opublikowano

oby to sie nie sprzedalo i do tego oceny branzy byly marne by ready at down, sony i inni przyszli nasladowcy mieli nauczke ze nie tedy droga w tej branzy

Opublikowano

raczej cos jak heavenly sword - to tez mialo dobry design i grafike, a bylo 6h samograjem z czego 2h spedzalo sie na zbugowanej walce z ostatnim bossem

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Gość Kasias
Opublikowano

oby to sie nie sprzedalo i do tego oceny branzy byly marne by ready at down, sony i inni przyszli nasladowcy mieli nauczke ze nie tedy droga w tej branzy

 

Właśnie tędy droga i to jest przyszłość branży, tylko trzeba to umieć zrobić, tak jak Naughty Dog z The Last of Us. R&D mają czas, do tej pory nie zawiedli, będzie co najmniej dobrze.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

oby to sie nie sprzedalo i do tego oceny branzy byly marne by ready at down, sony i inni przyszli nasladowcy mieli nauczke ze nie tedy droga w tej branzy

Jak to się nie sprzeda to będziesz miał co rok te same call of duty i coraz więcej indyków gra nie jest taka zła przeginasz z tym hejtem .

Edytowane przez fredybizkit
  • Plusik 1
  • Minusik 3
Opublikowano (edytowane)

 

oby to sie nie sprzedalo i do tego oceny branzy byly marne by ready at down, sony i inni przyszli nasladowcy mieli nauczke ze nie tedy droga w tej branzy

 

Właśnie tędy droga i to jest przyszłość branży, tylko trzeba to umieć zrobić, tak jak Naughty Dog z The Last of Us. R&D mają czas, do tej pory nie zawiedli, będzie co najmniej dobrze.

Człowieku, weź nie pjerdol. Interakcja w TLOU wypada przy tym interaktywnym goownie niczym GTA V. Spodziewasz się tam wyboru sposobu eliminacji przeciwników, lub ich omijania? Tylu godzin czystego gameplayu? Ilekroć czytam takie posty mam wrażenie że piszący je człowiek przespał całą 5-tą i 6-tą generację, która nie traktowała gracza jak skończonego idioty. Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Mnie już od samego oglądania filmików chvj strzela, jak gra co 30 sekund zabiera graczowi kontrolę nad postacią, bo to cutscenka, bo to skrypcik, bo coś tam. Jak dziennikarzyny mówią, że na 10 minut gry tylko 3 minuty to gameplay, no to halo, coś tu nie gra. Jakikolwiek hajp obniżam w tym momencie do zera, nie czekam na tę grę, jak się pozytywnie rozczaruję, no to będzie super, jak nie, to trudno.
 

Edytowane przez Dahaka
Opublikowano

Gra miał mieć również taką rzecz, jak" soft body physx", a animacja upadających ciał wrogów z dema odstaje znacznie od tym z Max Payne 3. Pewnie tak samo, jak i rewolucyjną destrukcję wyłączyli na czas trwania targów, żeby ludzie sobie krzywdy nie porobili.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co dziennikarze I rozni "insajderzy" maja w glowach ze pisali o tej grze ze moze byc dla PS4 tym co Uncharted bylo dla PS3. Te wszystkie ochy I achy nad fizyka, materialami niszczonymi w drzazgi I inne nowinki technologiczne. Te momenty gamaplayu wygladaja jak dodane za kare. Tez mnie denerwuje ze ci chwile musimy ogladac filmiki ktore nic nie wnosza...

Edytowane przez hav3n
Opublikowano

Widzę że niektórych już ładnie (pipi)i z tym hejtem w stronę The Order. Z drugiej strony znowu tak naprawdę szerszej publice (pipi) pokazali , nic ze swoją opinia wstrzymam się do premiery.

  • Plusik 2
Opublikowano

 

Zwiastun zaprezentowany podczas targów E3 pokazał więcej cutscenek niż rozgrywki, a sam gameplay pokazywany później wydawał się dość liniowy. Rozmawiając z włoskim serwisem Multiplayer, twórcy tłumaczą się z dwóch materiałów i zapowiadają zmiany promocji tytułu.

Studio Ready at Dawn nie uważa, że stawiają głównie na scenki przerywnikowe, a wręcz deklarują, że są mniej istotne niż dopracowana rozgrywka z perspektywy trzeciej osoby. Zdaniem jednego z twórców, cutscenki są ważne, owszem, ale mają jedynie wzbogacić doświadczenie samej rozgrywki.

Jako nadrzędny cel studio postawiło sobie zrobienie shootera, z którego można odnieść autentyczną frajdę. Stąd nietypowe bronie, jak Thermite Gun czy Blacksight, coby nie powielać znanych schematów. Dodają także, że niektóre momenty będą wydawały się dość liniowe, ale nie będziemy tego odczuwać często i zostało to tak zrobione wyłącznie w celach lepszego przedstawienia fabuły.

By pokazać jak ważna jest dla studia rozgrywka, wszystkie materiały, od tej pory aż do premiery, będą przedstawiały fragmenty gameplayu. The Order 1886 (PS4) dostaniemy 20 lutego 2015 roku, a tak będzie wyglądała kolekcjonerka.

http://www.pssite.com/news-33963-e3_2014__od_tej_pory_the_order_1886_bedzie_prezentowal_wylacznie_czysta_rozgrywke.html

 

Jestem ciekaw, bo na razie to są głęboko w czerech literach z promocją tego tytułu.

Opublikowano (edytowane)

W obecnych czasach w gry nie trzeba grać. Fabuła też nie musi zachwycać. Jeśli Beyond: Two Souls odniosło sukces, to i The Order dobrze się sprzeda. Każuale uwielbiają samograje.

Edytowane przez Pix

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...