MBeniek 3 260 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 To tyle jeśli chodzi o gameplay Order na VGX Mam nadzieję, że chociaż nowe Uncharted zobaczymy w akcji. Cytuj
YETI 10 986 Opublikowano 12 grudnia 2013 Opublikowano 12 grudnia 2013 EGDE zebrał do kupy nowe informacje o The Order 1886, które rzucają trochę światła na najbardziej istotne elementy gry. Jeśli jesteście fanami produkcji studia Ready at Dawn, to ten news przyjmiecie z otwartymi ramionami. Eksploracja: Ulice gęsto powite mgłą aż kipią atmosferą, a duża liczba przechodniów dobitnie pokazuje, że to nie jest kolejny, zwykły shooter. Szczególnie oświetlenie robi spore wrażenie, całość tworzy niezwykle klimatyczną otoczkę. W kwestii eksploracji twórca przyznaje, że jest to ważny element, jednak z racji tego, że The Order 1886 to gra dla pojedynczego gracza, element ten zostanie nieco ograniczony, by nie psuć klimatu i płynności rozgrywki. Grafika kontra scenki przerywnikowe: Praktycznie nie uświadczymy różnicy pomiędzy scenkami na silniku gry, a prerenderowanymi filmikami. Scenki są liczone w czasie rzeczywistym i po odzyskaniu kontroli nad bohaterem, wszystko co widzieliśmy na przerywniku będzie obecne w lokacji po której się poruszamy. Czasami kamera zostanie odpowiednio przesunięta, by budować klimat jak w dobrych filmach. Dzięki temu zobaczymy np. jak nasza postać powoli zbliża się do interesującego punktu, który jest ważny dla rozwoju fabuły. Strzelanie i walka wręcz: Jakkolwiek płynna i wciągająca byłaby rozgrywka, trzon mechaniki i duch strzelania jest bardzo podobny do Gears of War, a mimo tego gra zachowuje odrębność i nie czuć, że gra się w kolejny, taśmowy shooter. Chcąc nie chcą, to właśnie GoW napędziło ten gatunek do standardów, które dzisiaj obowiązują. Zamiast tworzyć kolejną strzelankę z perspektywy trzeciej osoby, chcieliśmy dojść do sedna i dowiedzieć się, dlaczego je lubimy. Nie każdy z nas ceni ten gatunek za te same rozwiązania, dlatego chcieliśmy ustalić te najistotniejsze, które chcemy zachować, a oprócz tego dodać coś na czym się już znamy, czyli np. walkę wręcz. Ten gatunek ma problem z walką wręcz, więc chcieliśmy jakoś wyważyć strzelanie i starcia w zwarciu. Początkowo miało być po równo, jednak wyszedł zgrabny shooter z różnymi systemami walki wręcz. Staraliśmy się, by gracz nie nudził się strzelając non-stop przez 45 minut. Wszystko w grze dzieje się w małych kawałkach, dzięki czemu nie czuć przesytu jednym rozwiązaniem, a w konsekwencji nie ma czasu na nudę i rutynę. Atmosfera: Jeśli popatrzysz na wykreowany świat - nigdy nie jest przejrzyście. Kurz, mgła i inne elementy, które stanowią o realności świata - wszystko jest obecne w grze. Światło jest bardzo filmowe - czasami podczas oglądania kinowych produkcji widać, jak kurz przenika snopy światła - zupełnie jak aura, taki efekt aureoli. Przyblakłe i realistyczne oświetlenie powodują, że gra nabiera "brudności" i w to właśnie celujemy - świat ma być brudny - nic nie jest tak do końca czyste. Po takiej dawce informacji, nie pozostaje mi nic innego jak czekać na pierwsze materiały wideo, bo po tym co czytam, zapowiada się naprawdę solidny tytuł ekskluzywny. http://www.pssite.com/news-29951-kolejne_informacje_o_the_order_1886___strzelanie__walka_wrecz__grafika_i_eksploracja.html Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 grudnia 2013 Opublikowano 12 grudnia 2013 czyli gra bedzie miala singla na 45 minut, super. 2 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 12 grudnia 2013 Opublikowano 12 grudnia 2013 czyli gra bedzie miala singla na 45 minut, super. Czytać ze zrozumieniem nie potrafimy ? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 Wychwycić ironii nie potrafimy? Ostrze sobie ząbki na ten tytul. Jaobu jeszcze sieciowy coop dodali to byłbym wniebowziety Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Jeden nowy screen znaleziony na stronie Santa Monica Studio: Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Właśnie miałem jeszcze te dwa ostatnie wrzucić. A ten Twój pierwszy już kiedyś był w Gameinformerze Cytuj
Square 8 575 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Z tymi pasami dali by se spokój. Poza tym jest dobrze, może na E3 doczekamy się jakiejś rozgrywki. Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Podobno mają już przygotowany nowy materiał do pokazania, teraz tylko zależy od Sony kiedy wypuszczą. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 (edytowane) Te pasy w ogóle mi nie pasują, ale rzeczywiście to będą takie Gearsy w epoce Wiktoriańskiej. W sumie, czasy mnie cholernie kręcą, uwielbiam te lata, boję się tylko o mechanikę rozgrywki. Gearsy to klasa sama w sobie, ale wielu gier opartych na takim podejściu do gameplayu to nie chcę... Edytowane 28 stycznia 2014 przez Maciomaniak Cytuj
Gość Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Wyczuwam multi na czterech ludzi, milordzie Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Chciales napisac co-op na czterech ;] Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Wiadomo właściwie kto stoi po przeciwnej stronie barykady? Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Ale że co ? Takie pasy będą w grze występować cały czas ? Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Tak, podobno są po to, by nadać rozgrywce większej "filmowości". Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 (edytowane) Na ja pier.... Czy ktoś nie ma mózgu ? W Beyond też dali taki efekt i było to niewypałem, chcę grać, wykorzystać cały TV, a nie bawić się w jakieś okna. Co za kretyni.... Zainteresowanie grą z 6/10, spadło do 3. Edytowane 28 stycznia 2014 przez Moldar 1 Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Jak przezyłes przejscie z 4:3 na 16:9? Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Nie no, gra mimo wszystko może być jeszcze bardziej klimatyczna dzięki tym pasom Zobaczymy. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 (edytowane) Normalnie, wystarczy, że muszę to akceptować w filmach, jak chciałbyś, aby od dzisiaj wszystkie gry wyświetlały się w takich proporcjach, to droga wolna, dla mnie niepotrzebnie zabiera to tylko ekran, a nie dodaje niczego do za(pipi)istości. Edytowane 28 stycznia 2014 przez Moldar Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Mi w filmach to też przeszkadza - odpalam drugą część Batmana na BD, początek, piękna panorama miasta na całe 42" i po chwili wchodzą pasy na 20% TV Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 Tak, podobno są po to, by nadać rozgrywce większej "filmowości". To niech dadzą jeszcze locka na 24fpsy. Co za bezsens. Cytuj
chmura 16 Opublikowano 28 stycznia 2014 Opublikowano 28 stycznia 2014 To nieźle z tymi pasami wykombinowali, a moze to pozwoli na jeszcze wieksze wodotryski na ekranie? Od takie bezpodstawne gdybani nad glupim pomyslem tworcow gry Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.