Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

EGDE zebrał do kupy nowe informacje o The Order 1886, które rzucają trochę światła na najbardziej istotne elementy gry. Jeśli jesteście fanami produkcji studia Ready at Dawn, to ten news przyjmiecie z otwartymi ramionami.

Eksploracja:

Ulice gęsto powite mgłą aż kipią atmosferą, a duża liczba przechodniów dobitnie pokazuje, że to nie jest kolejny, zwykły shooter. Szczególnie oświetlenie robi spore wrażenie, całość tworzy niezwykle klimatyczną otoczkę. W kwestii eksploracji twórca przyznaje, że jest to ważny element, jednak z racji tego, że The Order 1886 to gra dla pojedynczego gracza, element ten zostanie nieco ograniczony, by nie psuć klimatu i płynności rozgrywki.

Grafika kontra scenki przerywnikowe:

Praktycznie nie uświadczymy różnicy pomiędzy scenkami na silniku gry, a prerenderowanymi filmikami. Scenki są liczone w czasie rzeczywistym i po odzyskaniu kontroli nad bohaterem, wszystko co widzieliśmy na przerywniku będzie obecne w lokacji po której się poruszamy.

Czasami kamera zostanie odpowiednio przesunięta, by budować klimat jak w dobrych filmach. Dzięki temu zobaczymy np. jak nasza postać powoli zbliża się do interesującego punktu, który jest ważny dla rozwoju fabuły.

Strzelanie i walka wręcz:

Jakkolwiek płynna i wciągająca byłaby rozgrywka, trzon mechaniki i duch strzelania jest bardzo podobny do Gears of War, a mimo tego gra zachowuje odrębność i nie czuć, że gra się w kolejny, taśmowy shooter. Chcąc nie chcą, to właśnie GoW napędziło ten gatunek do standardów, które dzisiaj obowiązują.

Zamiast tworzyć kolejną strzelankę z perspektywy trzeciej osoby, chcieliśmy dojść do sedna i dowiedzieć się, dlaczego je lubimy. Nie każdy z nas ceni ten gatunek za te same rozwiązania, dlatego chcieliśmy ustalić te najistotniejsze, które chcemy zachować, a oprócz tego dodać coś na czym się już znamy, czyli np. walkę wręcz.

Ten gatunek ma problem z walką wręcz, więc chcieliśmy jakoś wyważyć strzelanie i starcia w zwarciu. Początkowo miało być po równo, jednak wyszedł zgrabny shooter z różnymi systemami walki wręcz. Staraliśmy się, by gracz nie nudził się strzelając non-stop przez 45 minut. Wszystko w grze dzieje się w małych kawałkach, dzięki czemu nie czuć przesytu jednym rozwiązaniem, a w konsekwencji nie ma czasu na nudę i rutynę.

Atmosfera:

Jeśli popatrzysz na wykreowany świat - nigdy nie jest przejrzyście. Kurz, mgła i inne elementy, które stanowią o realności świata - wszystko jest obecne w grze. Światło jest bardzo filmowe - czasami podczas oglądania kinowych produkcji widać, jak kurz przenika snopy światła - zupełnie jak aura, taki efekt aureoli. Przyblakłe i realistyczne oświetlenie powodują, że gra nabiera "brudności" i w to właśnie celujemy - świat ma być brudny - nic nie jest tak do końca czyste.

Po takiej dawce informacji, nie pozostaje mi nic innego jak czekać na pierwsze materiały wideo, bo po tym co czytam, zapowiada się naprawdę solidny tytuł ekskluzywny.

http://www.pssite.com/news-29951-kolejne_informacje_o_the_order_1886___strzelanie__walka_wrecz__grafika_i_eksploracja.html

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Te pasy w ogóle mi nie pasują, ale rzeczywiście to będą takie Gearsy w epoce Wiktoriańskiej. W sumie, czasy mnie cholernie kręcą, uwielbiam te lata, boję się tylko o mechanikę rozgrywki. Gearsy to klasa sama w sobie, ale wielu gier opartych na takim podejściu do gameplayu to nie chcę...

Edytowane przez Maciomaniak
Gość DonSterydo
Opublikowano

Wiadomo właściwie kto stoi po przeciwnej stronie barykady?

Opublikowano (edytowane)

Na ja pier.... Czy ktoś nie ma mózgu ? W Beyond też dali taki efekt i było to niewypałem, chcę grać, wykorzystać cały TV, a nie bawić się w jakieś okna. Co za kretyni.... Zainteresowanie grą z 6/10, spadło do 3.

Edytowane przez Moldar
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Normalnie, wystarczy, że muszę to akceptować w filmach, jak chciałbyś, aby od dzisiaj wszystkie gry wyświetlały się w takich proporcjach, to droga wolna, dla mnie niepotrzebnie zabiera to tylko ekran, a nie dodaje niczego do za(pipi)istości.

Edytowane przez Moldar
Gość DonSterydo
Opublikowano

Mi w filmach to też przeszkadza - odpalam drugą część Batmana na BD, początek, piękna panorama miasta na całe 42" i po chwili wchodzą pasy na 20% TV :/

Opublikowano

To nieźle z tymi pasami wykombinowali, a moze to pozwoli na jeszcze wieksze wodotryski na ekranie? Od takie bezpodstawne gdybani nad glupim pomyslem tworcow gry :) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...