Karas 433 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Bedzie strasznie dlugie 10h, po ryse mam dosyc takich wydmuszek. Ale czemu wy robicie z Ordera od razu takiego balasa jak Ryse ? serio przecież to trzeba się natrudzić by gameplay do takiego poziomu sprowadzić Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Cii nie psuj im podniety, wizja, cinematic ikspriens już w Evil Within ten cinematic iskpriens nie zadziałał xD, tam na szczęście gra broniła się gameplayem. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Cii nie psuj im podniety, wizja, cinematic ikspriens Nasz największy forumowy znawca curent (next) genów jak zawsze czujnie studzi zapały nahaypowanych konsolomaniaków. "Oby był kapsztyl, oby był kapsztyl bo kolejna dobra gierka mi przejdzie koło nosa, a nie nie po co mi nowe dobre gierki jak mam taką kupkę wstydu". 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) :facepalmz: nic nie mówie o grze tylko o tym, że wizja w kontekscie pasów to jest lolcontent over 9000 Edytowane 5 lutego 2015 przez _Be_ Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 pasy jako wizja xD każdy myślący wie że są tylko po to, by sprostać takiej grafice w 1080p, podobnie jak gameplay zbiedzony na tle takiego U4. szkoda. Yyy, ale to jest wizja. Pasy to nie tylko "mniej pikseli". To kadrowanie scen, to ułożenie kamery i jej praca w trakcie scen(i wszystko to co tworzy tak naprawdę klimat), planowanie gameplayu etc. Jeśli chodzi o samą oprawę to pasy przede wszystkim pozwoliły na ultra ostry obraz poprzez kilka technik AA. Nie na samą jakość per se. (Zresztą sam planowany poziom oprawy to też wizja) Przecież RaD, nie raz, nie dwa wspominał o buildach bez pasów z mniejszym AA. Mogli wybierać i wybrali to nad czym od samego początku pracowali. To nie jest, że jeden z drugim sobie stwierdził: O Ch*j, za mało mocy mamy, będą pasy i basta. Tak produkcja nie działa. Cóż pewna publiczność uczepiła się tego "filmic look" i tyle. 2 Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Cii nie psuj im podniety, wizja, cinematic ikspriens Piszesz to pod kilkoma postami osób ktôre mówią, że jarają się dobrymi singlowymi grami i jak jest tego warta to zostaje w kolekcji, więc nie dziw się że ciężko zrozumieć, że odnosisz się jedynie do pasów, które z tego co widzę hejtuje z 90% osób z tego tematu, nawet te które jarają się gierką i biorą w okolicach premiery, więc WTF? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 w serii MGS miałeś pasy podczas cut scenek, ale gameplay był tym czym powinien - grą video. no ja po prostu tego nie kupuję, ale ok. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 No mnie też te pasu ciut irytują ale na bank nie spowodują, że przez to grę skreślę. Inna kwestia to ta którą już Yeti kiedyš poruszał. Np na jego 55 calach to nie będzie krzywdy. Gorzej np na takich 32 calach. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 No tylko tu nie będzie cutcenek przecież, nie ma podziału na renderowane sceny i gameplay, wszystko jest płynne, więc nie mogli by zostawić pasów tylko do samych scenek, ponieważ ich tak naprawdę nie ma. Cały myk The Order 1886 polega właśnie na wymieszaniu tych dwóch rzeczy. Poza tym nie bronię pasów, jestem absolutnie neutralny w tym temacie, nie przeszkadzały mi nigdy, nie pomagały w grze również. Ot są, bo dev tak chciał Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 No mnie też te pasu ciut irytują ale na bank nie spowodują, że przez to grę skreślę. Inna kwestia to ta którą już Yeti kiedyš poruszał. Np na jego 55 calach to nie będzie krzywdy. Gorzej np na takich 32 calach. Balon proszę Cię, nie po to człowiek kupuje duży tv, żeby zabierali mu +20% ekranu. Ja na grę czekam, na bank zagram, ale akcje z pasami trzeba hejtować. @Hendrix No właśnie gadanie o tych buildach w 16x9 pokazuje, że wybrali opcje z ładniejszą grafiką poświęcając coś innego. Każdy inny deweloper obniża ilość kl/s jak np ND w Uncharted 4. RaD nie miało jak schodzić z płynności to wymyślili takie coś. 2 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 ponad 90% filmów na dvd nie ma pasów, a jakoś daje rady stworzyć w nich dobre kadry, tak więc.... no i nawet wspomniana kolekcja MGS 2&3 HD nie posiada już pasów na cut scenkach - i kadry w niczym na tym nie straciły. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 No mnie też te pasu ciut irytują ale na bank nie spowodują, że przez to grę skreślę. Inna kwestia to ta którą już Yeti kiedyš poruszał. Np na jego 55 calach to nie będzie krzywdy. Gorzej np na takich 32 calach.Balon proszę Cię, nie po to człowiek kupuje duży tv, żeby zabierali mu +20% ekranu.Ja na grę czekam, na bank zagram, ale akcje z pasami trzeba hejtować.@HendrixNo właśnie gadanie o tych buildach w 16x9 pokazuje, że wybrali opcje z ładniejszą grafiką poświęcając coś innego. Każdy inny deweloper obniża ilość kl/s jak np ND w Uncharted 4. RaD nie miało jak schodzić z płynności to wymyślili takie coś. Nie no żebyśmy sięzrozumieli te pasy to lipa (no i žadna wizja a jedynie puder na syfy) ale na bank będą bardziej przeszkadzały na 32 calach niż 55. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 a dlaczego mają mniej przeszkadzać? proporcje zostaną przecież takie same. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Na każdym tv krzywda będzie taka sama. Po prostu jedna osoba jest przyzwyczajona do 55" a inna do 32" 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Heniek ma racje,w dodatku same pasy można zrobić zawsze w 8 k i 60 fpsach,o czym gry bez pasow moga tylko pomarzyc. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) ponad 90% filmów na dvd nie ma pasów, a jakoś daje rady stworzyć w nich dobre kadry, tak więc.... Zacznij oglądać filmy na współczesnym nośniku, gdzie wszystko się odwróciło o 180 stopni. PS. Żeby nie było, mnie też denerwują pasy w 90% obecnych filmów. Edytowane 5 lutego 2015 przez YETI Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) Są różne filmy, taki Dolan ostatnio nakręcił "Mommy" w 1:1 (w zasadzie w kwadracie), ale to nie temat o kinie ( formatu filmów dvd i ogólnie kręcenia ich też nie skomentuje z tego samego powodu). Zresztą to tak trywialny temat, że po co się sprzeczać. Pisałem też wyżej, dla mnie pasy są obojętne. Poza tym nie mylmy pojęć. Gra jest w pełnym full-hd, obraz nie jest skalowany w żaden sposób, nie ma rozciągania obrazu. Pasy są integralną częścią.Oczywiście pozwalają na uzyskanie lepszej oprawy. Tylko pamiętajmy o tym, że gra była projektowana od razu z myślą o tym formacie obrazu, więc samo ich użycie nie wpłynęło na projekt gry i sumy czynników, które je tworzą. Edytowane 5 lutego 2015 przez Hendrix Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) yeti ogladam tez filmy na blu ray/ w 1080... no nie mają pasów jak The Order. Edytowane 5 lutego 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Pasy sa (pipi)owe, przeszedlem Evil Within, mowie jak jest. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) Oglądam filmy z psami - nie przeszkadza mi, przeszedłem Beyond z pasami - po kilkunastu minutach zapomniałem, że w ogóle są, z TO1886 będzie tak samo. Prawda jest taka, że skupiamy się na filmie/grze i przestajemy w ogóle myśleć o jakiś pasach. Edytowane 5 lutego 2015 przez suteq Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Nie wiem jak w Evil Within, ale grajac w Beyond bardzo szybko mozna bylo sie do pasow przyzwyczaic, po prostu kwestia podejscia. Sam fanem tych pasow nie jestem, ale nie bede darl kotow z tego powodu. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) yeti ogladam tez filmy na blu ray/ w 1080... no nie mają pasów jak The Order. Mają i to 90% z nich i mimo ze mają to są w full hd. Sam mam spora kolekcje filmów i jeżeli chodzi o nowości np. z ostatnich 2-3 lata, to 90% ma pasy. Poza tym nie mylmy pojęć. Gra jest w pełnym full-hd, obraz nie jest skalowany w żaden sposób, nie ma rozciągania obrazu. Pasy są integralną częścią. Dokładnie. Edytowane 5 lutego 2015 przez YETI Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 Nie wiem jak w Evil Within, ale grajac w Beyond bardzo szybko mozna bylo sie do pasow przyzwyczaic, po prostu kwestia podejscia. Sam fanem tych pasow nie jestem, ale nie bede darl kotow z tego powodu. beyond to samograj, press x to pay respects. Evil within to juz wiecej akcji i (pipi)owa widocznosc. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 (edytowane) Pasy sa (pipi)owe, przeszedlem Evil Within, mowie jak jest. Tam było aspect ratio 2.50:1 (bliżej oryginalnego cinemascope) Edit: No i spodziewajcie się takich pasów jak w Beyond:TS (taki sam aspect ratio jak w TO1886) a nie jak w The Evil Within. Edytowane 5 lutego 2015 przez Hendrix Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 lutego 2015 Opublikowano 5 lutego 2015 a dlaczego mają mniej przeszkadzać? proporcje zostaną przecież takie same. No choćby taka, że czcionka będzie jeszcze mniej czytelna (w 32 calach z 1,5 m - czyli natywnej odległości do takiej przekątnej - sądzę, że będzie w Orderze nie do przeczytania). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.