Nemesis 1 277 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Bo jakby nie patrzec to RaD stworzyli mocny grunt pod nowa serie. Ale ze obecnie cisza w temacie to nie wiadomo czy marka się rozrośnie czy przepadnie. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Nie no samej grze by to nie pomogło ale jakby mocno popracowali nad gameplayem to mogłaby wyjść naprawdę kozacka gra ponieważ setting, historia, postacie, klimat i cały pomysł na alternatywną historię XIX ma naprawdę duży potencjał. Mi na tyle to podeszło, że nawet prostacka rozgrywka nie odrzuciła mnie od tej gierki. p.s. kogo to marka Sony czy RaD? Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Z tego co kiedyś mówili RaD to mają wrócić do tej marki ale prawa należą do Sony. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Nie no samej grze by to nie pomogło ale jakby mocno popracowali nad gameplayem to mogłaby wyjść naprawdę kozacka gra ponieważ setting, historia, postacie, klimat i cały pomysł na alternatywną historię XIX ma naprawdę duży potencjał. Mi na tyle to podeszło, że nawet prostacka rozgrywka nie odrzuciła mnie od tej gierki. p.s. kogo to marka Sony czy RaD? I własnie mnie boli to że miałem ochotę na tą grę, ale system mnie odepchnął. A to ważniejsze niż jakiś HDR czy struktura metalu. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Tam nie ma HDR:( Ale sama historia/postacie naprawdę ciekawa jak na gierkę video. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Aż dziwne, że gierka nie dostała łatki Pro Enhanced. Prawie wszystkie exy od Sony dostały. Chociaż wciąż mam nadzieję na ulepszonego Bloodborne i DriveCluba. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 (edytowane) Niesamowite, pierwszy raz słyszę arzut co do samej gry że nie ma sequela. Ciekawy musi byc ten moment w którym gra dostaje sequela i nagle 1 cześć robi się lepszą grą. Generalnie wynika to z zakończenia. Grając w to teraz (czy jak w moim przypadku z kwartał temu) wiem, że nie dostanę sequela. Całą przygodę nadbudowuje się historia czegoś większego a gracz wie, że to tylko prolog. Mimo to potrzebny jest ten kontekst. Tak jak cała fabuła w magazynach, która pokazuje skalę wydarzeń. To trochę jakbyś szedł do kina na Powrót przyszłości 2 i wiedział o tym, że zakończenie będzie cliffhangerem. Ja nie potrafię czerpać wtedy satysfakcji. Tutaj fabuła stoi na równi z gameplayem (lubię takie gry) jednak skoro fabuła na koniec nie syci to i odbiór gry leci w dól. Sequel pomógł by o tyle, że pozostałoby uczucie jakiejś tajemnicy do rozwiązania. Gdyby historia była zamknięta grę oceniałbym lepiej. Edytowane 6 listopada 2017 przez szczudel Cytuj
Pix 977 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 RaD mówią, że chętnie by zrobili drugą część, ale chyba Sony nie jest zbyt chętne, żeby im dać szansę. A wszystkie ich wewnętrzne studia są zajętę swoimi projektami, więc nawet nie ma za bardzo kto zrobić sequela. Szkoda, bo jednak potencjał był. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Druga czesc z normalnym gameplayem ala girsy i multiplayer i juz jest systemseller. Cytuj
Velius 5 758 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Gdyby nie ta zayebista grafika i kampania marketingowa, to gra skonczylaby jako shovelware i cos ponizej przecietnej (w sumie dalej tak jest, no ale graficzka jednak robi na niektorych ludziach). Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Nie zgadzam się, bo oprócz wymienionej przez Ciebie grafiki, gierka ma również świetnego bohatera, interesującą historię, klimacik i intrygujący świat wykreowany. Co z nią nie tak - każdy wie, ale jak już pisałem parę stron wcześniej - kupiłem za 70zł i za tę cenę jest jak najbardziej OK - problem mają ci, którzy na kampanię reklamową się nabrali i polecieli do sklepów w dniu premiery. Patrzę na Twój gamecard i widzę Life is Strange - ja przy The Order bawiłem się lepiej, bo jednak oprócz oglądania filmików, czasem można było POGRAĆ :) 1 Cytuj
Velius 5 758 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Dla mnie gierka byla strasznie czerwstwa. Super grafika, klimat i setting, ale na tym sie konczy. Grania tam bylo mało, a jak juz to korzytarz tak ciasny ze nie dalo sie oddychac. Walki z bossami to QTE a to co zrobili z ostatnim bossem Kopiuj wklej poprzedniej walki to straszna żenada i zasluguje na ostre lanie pasem w tyłek. Walka z wilkolakiem ktory na ciebie leci i wraca w kolko jak z udarem mózgu czyli tępe AI, fabula nie zachwyca moim zdaniem. Jest mega sztywno i mega sterylnie, dla mnie to bardzo, bardzo ale to bardzo slaba GRA i sredni film. O zakonczeniu nie wspomne bo nawet nie ma po co. Nie chce zaczynac wojenek, wiec to tylko moje zdanie, tak gre odebralem i jestem rozczarowany. A life is strange to tez nie taki "mesjasz" jak go maluja, spoko sie gralo ale nic pozatym, takie beverly hills 90210 z wątkami paranormalnymi :) 1 Cytuj
SlimShady 3 439 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 (edytowane) Ja tam bym chetnie zagral w kolejna czesc, a nawet w trylogie, oczywiscie nie w takim wydaniu jak jedynka, bo rozdzialy, ktore sa (pipi)a.na cutscenka to jakies nieporozumienie. Strzelanie jezeli juz bylo dawalo rade, no nie nie mowcie, ze taki shotgun nie byl mięsisty. Błędem tej gry było to, ze zostały całkowicie zachwiane zdrowe proporcje, które sa potrzebne, żeby gra była grą. No i chyba pierwsza gra, która rzeczywiście zaslugiwala na miano 8 generacji pod względem oprawy. Edytowane 6 listopada 2017 przez SlimShady Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Strzelanie w tej grze ti była parodia jakaś i do gears to lata świetlne jej brakowały. Cytuj
SlimShady 3 439 Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Pan shotgun robil robote, i to jest fakt. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 6 listopada 2017 Opublikowano 6 listopada 2017 Ile ja bym dal, zeby zrobili sequela, z normalnym gameplayem i mutliplayerem. Niech juz bedzie na PS5, skoro PS4 nie da rady, ale cos mi mowi, ze nie wrocimy juz do tego.... :( Chryste panie.. Cytuj
Popi 92 Opublikowano 12 kwietnia 2019 Opublikowano 12 kwietnia 2019 Wlasnie zacząłem grać:) Czy da sie jakos wyłączyc te czarne pasy? Pamietam ze byly tez w The Evil Within i strasznie utrudnialo to rozgrywke, ale pozniej dalo sie to wylaczyc a w The Order nie widze takiej opcji. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 12 kwietnia 2019 Opublikowano 12 kwietnia 2019 Poczekaj na remaster na PS5. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 kwietnia 2019 Opublikowano 20 kwietnia 2019 W dniu 12.04.2019 o 20:01, Popi napisał: Wlasnie zacząłem grać:) Czy da sie jakos wyłączyc te czarne pasy? Pamietam ze byly tez w The Evil Within i strasznie utrudnialo to rozgrywke, ale pozniej dalo sie to wylaczyc a w The Order nie widze takiej opcji. Z tym była największa dyskusja w czasie premiery tej gry. Te legendarne już czarne pasy. Nie, nie da się ich wyłączyć Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 30 lipca 2019 Opublikowano 30 lipca 2019 Brałem z bundlem na premierę i czułem się trochę jakbym ogrywał taki teaser do konsoli xD Ale koniec końców, całokształt jak dla mnie wypadł super! Klimat, strzelanie, bronie, Tesla, fabuła no i jedynie tylko te głupie walki z wilkołakami odstawały. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 30 lipca 2019 Opublikowano 30 lipca 2019 Chłopaki przenieśli się do nowego budynku. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Zastanawia mnie czym się takie studio zajmuje przez ten czas? Od Zamówienia 1886 minęło już 4 lata, a wątpię żeby siedzieli z założonymi rękami, bo to generuje koszta. Czyżby jakiś projekt na PS5? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 36 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Zastanawia mnie czym się takie studio zajmuje przez ten czas? Od Zamówienia 1886 minęło już 4 lata, a wątpię żeby siedzieli z założonymi rękami, bo to generuje koszta. Czyżby jakiś projekt na PS5? Pracują nad multiplatformową gierką VR, w międzyczasie wypuścili jakąś gierke z blobami która przeszla bez echa 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Zastanawia mnie czym się takie studio zajmuje przez ten czas? Od Zamówienia 1886 minęło już 4 lata, a wątpię żeby siedzieli z założonymi rękami, bo to generuje koszta. Czyżby jakiś projekt na PS5? Oni nie robią gier tylko na PS4. Robili projekt dla Oculusa - Lone Echo, a teraz robią kontynuację też na Oculusa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.