Daffy 10 582 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 ratchet to typowy mix, pelnokrwistym platformerem tego nazwac nie mozna, to juz wiecej z tego gatunku miala seria jak&dexter gdzie szczegolnie jedynka to byl pelnokrwisty 3d platformer w otwartym swiecie zreszta nie liczac hmm obu raymanow, remastera hd super froga i innych pomniejszych tytulow to takich pelnokrwistych platformerow na innych systemach niz nintendo z swieca szukac, takie guacamelle ma bardzo wymagajace elementy platformowe i dosc sporo ale system walki i konstrukcja gry znowu bardziej sklania sie do takiego miksa z metroidvania Cytuj
Godot 416 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Koleś grałem w tym roku w remake. I jeśli to jest platformówka wg ciebie to chyba słabo się znasz na grach. Nie wiem puść sobie może gameplay jak nie pamiętasz, ale generalnie tam głownie chodzisz i strzelasz. Nie ma ani jednej sekcji w której skakanie po platformach stanowi wyzwanie a to jest chyba esencja gry platformowej. Cziasz? Skakanie po platformach. Czyli jak Rayman Legends nie stanowi dla mnie wyzwania to nie jest platformówką? Ok. Grałem kilka miesięcy temu w oryginalną jedynkę na Vita, skakania i eksploracji było dużo więcej niż strzelania. Zresztą nie wiem o co spór. Nazywaj sobie Ratcheta nawet RTSem. Co to za różnica Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Idźcie z tymi dyskusjami do tematu platformowego, a nie śmiećcie tutaj... Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 No taki, że gra nie jest platformówką ot co. Cytuj
Pupcio 18 446 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 mario 3d world? Niesamowita gra, aż się boje odpalać galaxy Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Jeśli dla Ciebie 3D World był niesamowity, to Galaxy roz(pipi)ie Ci mózg 1 Cytuj
_Shaman_ 867 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Mi się 3D World bardziej podoba od Galaxy (nie wiem jak z dwójką jeszcze, bo nie grałem), ale obie to właściwie takie mocne 10/10. Cytuj
czapa 674 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Dla mnie SM3DW > SMG 2 tak więc Cytuj
funditto 657 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Ja też wolę 3D World od Galaxy. Co do braku spójności świata - w Crashu 2 i 3 też to tobie przeszkadzało Godot ? Cytuj
Godot 416 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Chyba inaczej to wyglądało w Crashu... Cytuj
Arm9_Team 22 Opublikowano 12 września 2016 Opublikowano 12 września 2016 Te gry mają swoją tożsamość i są opracowane jako gry na konsole stacjonarne, a nie ulepszoną grą ze starego handhelda. Ulepszoną graficznie, bo gameplayowo jest identycznie jak na 3DS. I o ile na 3DS wymaksowałem, tak granie w gry z 3DSa na stacjonarce jest dla mnie dziwaczne. Straszliwa argumentacja. Cytuj
czapa 674 Opublikowano 2 stycznia 2017 Opublikowano 2 stycznia 2017 Dołączam do elity która ukończyła Champions Road. Ależ tak plansza mi się dała we znaki, ale jakoś się udało Cytuj
Godot 416 Opublikowano 6 września 2017 Opublikowano 6 września 2017 Champion's Road. O ja(pipi)e. Myślałem, że po zaliczeniu challenge z 30 gwiazdkami z rzędu jestem gotowy na ostatnią planszę. Nie. k***a. Nie jestem. Zrobiłem 100% w obydwu Galaktycznych Marianach, zaliczyłem Perfect Run, mam 100% w 3d Landzie, a Mario 64 przechodzę z zamkniętymi oczyma. Sunshine też zaliczony. To wszystko jest NICZYM w porównaniu do Champion's Road. Koncentracja, manual, skill - to wszystko musi być na poziomie przewyższającym ludzkie możliwości. Nie wyobrażam sobie skończyć tego w normalnych warunkach, no nie wyobrażam. Brak mi słów na to co od(pipi)ało Nintendo. No cóż, trzeba spiąć dupę, walnąć ze 3 duże Red Bulle, położyć rodzinkę spać i jakoś to zaliczyć. Nie widziałem nic trudniejszego w grach nigdy wcześniej. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 6 września 2017 Opublikowano 6 września 2017 Właśnie sobie obczaiłem, bo wstyd, ale gierki nie ukończyłem. Ale rozpier,dol to jest O_o. Szacun dla kogokolwiek, kto to ogarnął. Ale ta muzyczka, jezu, jakie to jest piękne. Możnaby grać tylko dla tych nutek. To jest remix Gusty Garden Galaxy, prawda? Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 6 września 2017 Opublikowano 6 września 2017 prawda. jeden z najlepszych utworow w calym, cudownym, magicznym, fenomenalnym soundtracku galaxy 1&2 nie wiem czmeu ale lzy szczescia naplywaja mi do oczu jak slysze motyw od 1:24 niestety, champions road na wieki pozostanie przeze mnie nie ukonczony, choc bylem blisko. a potem odsrtawilem wii u i teraz juz nawet nie mam na czym przejsc Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 6 września 2017 Opublikowano 6 września 2017 7h grania non stop zajęło mi przejście Champion's Road. Hardcore w najczystszej postaci. Ostatnia sekwencja najtrudniejsza. Do dziś pamiętam tę satysfakcję po przejściu, coś pięknego :banderas: Cytuj
Damk 98 Opublikowano 7 września 2017 Opublikowano 7 września 2017 Widać, że zbliżająca się premiera Odyssey zaczyna oddziaływać ;) Ja też odpaliłem niedawno, by przypomnieć sobie dlaczego Galaxy jest najlepszą grą 7. generacji, a 3D World zostało ochrzczone "grą nowej generacji" (pamiętacie te czasy jak słówko "next-gen" było w intensywnym użyciu?). Poprzeczka dla kolejnego trójwymiarowego Mario jest zawieszona strasznie wysoko :D Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 4 września 2020 Opublikowano 4 września 2020 zgodnie juz z tradycja, przenioslem temat z Wii U tutaj Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 4 września 2020 Opublikowano 4 września 2020 W sumie nawet jaranako mimo, że mam wersję na WiiU i trochę grałem. Wtedy jakoś mega nie wciągnęła. No i padlet zawsze irytował. Wg. Emily Rogers nowa zawartość ma być zacna: Co mam nadzieję przełoży się na zawartość singlową, a nie jakiś syf. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 4 września 2020 Opublikowano 4 września 2020 Day1, bo rozumiem, że to taka kontynuacja SM3DLand. Które mi się podobało. Cytuj
Ukukuki 6 995 Opublikowano 4 września 2020 Opublikowano 4 września 2020 Ja na pewno nie day1 ale kiedyś ogram. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 4 września 2020 Opublikowano 4 września 2020 51 minut temu, zdrowywariat napisał: Day1, bo rozumiem, że to taka kontynuacja SM3DLand. Które mi się podobało. cos w ten desen. bigger better 1 Cytuj
Damk 98 Opublikowano 4 września 2020 Opublikowano 4 września 2020 4 godziny temu, Basior napisał: No i padlet zawsze irytował. U mnie było odwrotnie. Dzięki nietypowemu padowi WiiU, fun do gierki +1. To dmuchanie nań by wprawić w ruch śmigełka przemieszczające platformy, odkrywać ukryte znajdźki, itp pierdółki. Albo krzyknąć "Bu!" aby małe goombaski (te które przylepiają się do Ciebie i spowalniają ruchy) odskoczyły ze strachu. Mizianie po ekraniku pada by zatrzymać przeszkadzajki, czy poprzesuwać bloki. Poziomy z kapitanem Grzybkiem gdzie wyświetlano jednocześnie dwa niezależne obrazy. Uważam, że - tak jak przy kontynuacjach Splatoon czy Super Mario Maker - port Super Mario 3D World nieznacząco starci swojego uroku. W praktyce niezauważalnie - bo gierka nadal będzie "miód i szkło" jeżeli chodzi o kanapowy multiplayer w trójwymiarowych Mario. Po 8 latach nic się w tej materii nie zmieniło... 4 godziny temu, Basior napisał: Wg. Emily Rogers nowa zawartość ma być zacna. Co mam nadzieję przełoży się na zawartość singlową, a nie jakiś syf. Nintendo teraz każe płacić sobie za możliwość grania onlajn, więc nie zdziwiłbym się gdyby okazało się to jakimś mocno rozbudowanym trybem sieciowym. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.