Opublikowano 3 grudnia 20186 l 6 minut temu, sprite napisał: No i widać, że nie rozumiesz założenia lvl designu, bo nigdy nie leciałeś czasówek. W Returns też się nie hamuje, ale design jest po prostu chujowy i nie ma takiego feelingu prędkości i dokładności. Wagoniki nie mają tutaj ŻADNEGO znaczenia. Tłumacze ci to 20 raz, ale dalej tego nie rozumiesz. Zrób kiedyś czasówki na złoto i może ogarniesz co to znaczy dobry lvl design i flow w platformówce. Twoim tokiem myślenia najlepsze flow będzie w płaskim levelu bez przeszkód? Returns jest urozmaicane na każdym kroku, idziesz w prawo, do góry, na chwilę wskakujesz do beczek itd. itp., dlatego się nie nudzi i przechodzę 4 raz z uśmiechem na twarzy. Do TF wiem, że nie wrócę, więc wiem co to znaczy cudowny design leveli, coś co cieszy za każdym razem. Edytowane 3 grudnia 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 3 grudnia 20186 l 5 minut temu, funditto napisał: Zdrowy, a Ty chociaż zrobiłeś Tropical Freeze na 100 % ? Zależy co dla Ciebie znaczy 100%? Bo mnie nie obchodzi mirror mode i czasówki, choć może zrobię w Returns to drugie, bo w Crashu akurat zrobiłem z przyjemnością. Więc tak przeszedłem całe TF i znalazłem sam wszystkie puzzle, dlatego mam 55h, bo w niektórych levelach były tak ukryte, że przechodziłem je nawet kilka razy. Nie korzystam z youtuba, dopóki nie jestem skazany, a jak to robię to z żalem do siebie, że nie dałem rady. Edytowane 3 grudnia 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Z mirror masz 200 % pytałem czy zrobiłeś na 100 % bo ciężko mi uwierzyć, że jeśli zrobiłeś plansze ukryte i bonusowe możesz twierdzić, że wszystkie plansze z beczką w tej grze były bez urozmaiceń
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 55h z czego 45h spedzil walczac z ostatnim bossem bo jest nooobem - tak bylo
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 1 godzinę temu, funditto napisał: Z mirror masz 200 % pytałem czy zrobiłeś na 100 % bo ciężko mi uwierzyć, że jeśli zrobiłeś plansze ukryte i bonusowe możesz twierdzić, że wszystkie plansze z beczką w tej grze były bez urozmaiceń Zrobiłem 100%. Gra jest bardzo nierówna. Fakt faktem posiada jedne z najlepszych leveli w serii, ale duża ich część niczym nie zachwyca. Returns jest bardzo równe! Nie nudzi, nie męczy powtarzalnością. Zauważ, że to Returns było powrotem, to w Returns dodali beczkę, która idealnie się wpasowała. Nawet mapka w Returns jest oldskulowa, fajniejsza. Returns jest dużo lepszą grą, wszystko podane jest subtelnie. Przejdź kilka razy to docenisz wszystkie smaczki, zabawa z kamerą też jest. Returns to małe dzieło sztuki, dopieszczone, pedantyczne. Pewnie grałeś w DKC na SNESa? To wiesz ile dodali w DKC2? Nowych pomagierów: rybę, węża, pająka, ptaka. Nowe levele, z wiatrem, z klejeniem się do ścian itd. itp. I to był sequel bigger, better and more badass. No nie przekonasz mnie, bo grafika i OST nie ratują TF. W Returns czuć perfekcję, a w TF widać, że zabrakło im czasu, że niektóre levele były tworzone na szybko, bo design zawodzi. 1 godzinę temu, Ficuś napisał: 55h z czego 45h spedzil walczac z ostatnim bossem bo jest nooobem - tak bylo Każdy gra swoim tempem Ficuś. Jednemu przejście TF zajmuje 55h, a drugi kończy prawie całe Sunset Overdrive w 45 minut. Pozdrawiam serdecznie :). Edytowane 4 grudnia 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 7 minut temu, zdrowywariat napisał: Nowe levele, z wariatem, zdrowym ?
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 11 minut temu, Rayos napisał: zdrowym ? *z wiatrem unoszącym do góry Niemożliwe stało się możliwe i DKC2 zostało pobite przez Returns :). Edytowane 4 grudnia 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). Do tego fizyka jest totalnie skiepszczona więc co mi po fajnych lvl kiedy granie jest zwyczajnie nieprzyjemne. TF > Returns > oryginalna trylogia. Ale to tylko moje zdanie OFC
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 1 godzinę temu, Rayos napisał: Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). Do tego fizyka jest totalnie skiepszczona więc co mi po fajnych lvl kiedy granie jest zwyczajnie nieprzyjemne. TF > Returns > oryginalna trylogia. Ale to tylko moje zdanie OFC Grafika się zestarzała, ale w swoim czasie robiła wrażenie, za to OST jest nieśmiertelny, żadna gra nie ma tylu coverów. Ja przechodziłem drugi raz trylogię na Wii na 32” TVku i grało się przyjemnie, a na 3DSie powinno być jeszcze lepiej. Edytowane 4 grudnia 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 17 minut temu, Rayos napisał: Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). Do tego fizyka jest totalnie skiepszczona więc co mi po fajnych lvl kiedy granie jest zwyczajnie nieprzyjemne. TF > Returns > oryginalna trylogia. Ale to tylko moje zdanie OFC Ja uwielbiam porty na GBC ale się w to zagrywałem nad morzem na zielonej szkole one są bardziej pixelowate do trgo fajne mini gierki.
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Ludki z oryginalnej trylogii wyglądały słabo w okolicach premiery? To jakaś alternatywna wersja historii czy nieurodzeni jeszcze wtedy ludzie tak sobie to wyobrażają?
Opublikowano 4 grudnia 20186 l w okolicach premiery jedynki miałem niecałe 2 latka i na własne oczęta widziałem, że wyglądało jak gówno
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Może dzisiaj to nie wygląda tak dobrze jak Mariany 2d czy yoshi Island ale za takie herezje powinni Ci zabrać dostęp do działu Nintendo. Stare części są nawet dzisiaj mega grywalne i piękne.
Opublikowano 4 grudnia 20186 l 2 godziny temu, Rayos napisał: Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). To wyglądały słabo czy robiły wrażenie? Ja po premierze jak zobaczyłem odpalonego DK w sklepie w niemczech to nie mogłem uwierzyć, że to na snesie. Do dzisiaj wsumie nie mogę.
Opublikowano 4 grudnia 20186 l w 1994 na pewno digitalizowana grafika robiła wrażenie, chodzi mi jedynie o walory estetyczne, które każdy inaczej odbiera, ja jak widziałem pod koniec lat .90 DKC na SNESie wujka to mi się zwyczajnie nie podobało, wolałem ładne 2D sprite'y. I w sumie nadal wolę
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Poszły czystki, więc można jeszcze raz podrzucić screena i temat uważam za zamknięty. Do następnego. Edytowane 4 grudnia 20186 l przez sprite
Opublikowano 4 grudnia 20186 l rayos jakie czystki xddd Jak myslicie retro pracuje nad kolejna czescia czy jednak ten space racer, o ktorym bylo glosno w przeciekach?
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Mogliby jednak robić nowe IP bo nie wiem co by musieli wrzucić w nowym DK żeby było czuć świeżość.
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Ja bym bardzo chciał od nich kolejnego DK albo innego platformera 2D, ale myślę, że robią coś innego nawet jeśli nie jest to Star Fox Racing
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.