Skocz do zawartości

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

Featured Replies

Opublikowano
6 minut temu, sprite napisał:

No i widać, że nie rozumiesz założenia lvl designu, bo nigdy nie leciałeś czasówek. W Returns też się nie hamuje, ale design jest po prostu chujowy i nie ma takiego feelingu prędkości i dokładności. Wagoniki nie mają tutaj ŻADNEGO znaczenia. Tłumacze ci to 20 raz, ale dalej tego nie rozumiesz. Zrób kiedyś czasówki na złoto i może ogarniesz co to znaczy dobry lvl design i flow w platformówce.

 

Twoim tokiem myślenia najlepsze flow będzie w płaskim levelu bez przeszkód? Returns jest urozmaicane na każdym kroku, idziesz w prawo, do góry, na chwilę wskakujesz do beczek itd. itp., dlatego się nie nudzi i przechodzę 4 raz z uśmiechem na twarzy. Do TF wiem, że nie wrócę, więc wiem co to znaczy cudowny design leveli, coś co cieszy za każdym razem.

Edytowane przez zdrowywariat

  • Odpowiedzi 538
  • Wyświetleń 79,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • No to małpiszon wjechał na dzielnię. Do tego fajny bonusik. Niecałe 180 zł, 2 dni przed oficjalną premierą, tak mogę brać preordery          

  • Dzisiaj skończyłem na 100%, zajęło mi to nieco ponad 30h. Cudowna gra, ciężko oderwać się od konsoli. Mnóstwo plansz, mnóstwo pomysłów: pływanie, latanie na beczce, jazda na nosorożcu, uciekanie przed

  • No dziwne żebym napisał inaczej skoro wyglaszam SWOJA opinię...

Opublikowano
5 minut temu, funditto napisał:

Zdrowy, a Ty chociaż zrobiłeś Tropical Freeze na 100 % ? 

 

Zależy co dla Ciebie znaczy 100%? Bo mnie nie obchodzi mirror mode i czasówki, choć może zrobię w Returns to drugie, bo w Crashu akurat zrobiłem z przyjemnością. Więc tak przeszedłem całe TF i znalazłem sam wszystkie puzzle, dlatego mam 55h, bo w niektórych levelach były tak ukryte, że przechodziłem je nawet kilka razy. Nie korzystam z youtuba, dopóki nie jestem skazany, a jak to robię to z żalem do siebie, że nie dałem rady.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Z mirror masz 200 % pytałem czy zrobiłeś na 100 % bo ciężko mi uwierzyć, że jeśli zrobiłeś plansze ukryte i bonusowe możesz twierdzić, że wszystkie plansze z beczką w tej grze były bez urozmaiceń 

Opublikowano

55h z czego 45h spedzil walczac z ostatnim bossem bo jest nooobem - tak bylo

Opublikowano
1 godzinę temu, funditto napisał:

Z mirror masz 200 % pytałem czy zrobiłeś na 100 % bo ciężko mi uwierzyć, że jeśli zrobiłeś plansze ukryte i bonusowe możesz twierdzić, że wszystkie plansze z beczką w tej grze były bez urozmaiceń 

 

Zrobiłem 100%. Gra jest bardzo nierówna. Fakt faktem posiada jedne z najlepszych leveli w serii, ale duża ich część niczym nie zachwyca. Returns jest bardzo równe! Nie nudzi, nie męczy powtarzalnością. Zauważ, że to Returns było powrotem, to w Returns dodali beczkę, która idealnie się wpasowała. Nawet mapka w Returns jest oldskulowa, fajniejsza. Returns jest dużo lepszą grą, wszystko podane jest subtelnie. Przejdź kilka razy to docenisz wszystkie smaczki, zabawa z kamerą też jest. Returns to małe dzieło sztuki, dopieszczone, pedantyczne. Pewnie grałeś w DKC na SNESa? To wiesz ile dodali w DKC2? Nowych pomagierów: rybę, węża, pająka, ptaka. Nowe levele, z wiatrem, z klejeniem się do ścian itd. itp. I to był sequel bigger, better and more badass. No nie przekonasz mnie, bo grafika i OST nie ratują TF. W Returns czuć perfekcję, a w TF widać, że zabrakło im czasu, że niektóre levele były tworzone na szybko, bo design zawodzi.

 

1 godzinę temu, Ficuś napisał:

55h z czego 45h spedzil walczac z ostatnim bossem bo jest nooobem - tak bylo

 

Każdy gra swoim tempem Ficuś. Jednemu przejście TF zajmuje 55h, a drugi kończy prawie całe Sunset Overdrive w 45 minut. Pozdrawiam serdecznie :).

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
7 minut temu, zdrowywariat napisał:

Nowe levele, z wariatem,

 

zdrowym ? 

Opublikowano
11 minut temu, Rayos napisał:

 

zdrowym ? 

 

*z wiatrem unoszącym do góry

 

Niemożliwe stało się możliwe i DKC2 zostało pobite przez Returns :).

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). Do tego fizyka jest totalnie skiepszczona więc co mi po fajnych lvl kiedy granie jest zwyczajnie nieprzyjemne. TF > Returns > oryginalna trylogia. Ale to tylko moje zdanie OFC :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Rayos napisał:

Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). Do tego fizyka jest totalnie skiepszczona więc co mi po fajnych lvl kiedy granie jest zwyczajnie nieprzyjemne. TF > Returns > oryginalna trylogia. Ale to tylko moje zdanie OFC :)

 

Grafika się zestarzała, ale w swoim czasie robiła wrażenie, za to OST jest nieśmiertelny, żadna gra nie ma tylu coverów. Ja przechodziłem drugi raz trylogię na Wii na 32” TVku i grało się przyjemnie, a na 3DSie powinno być jeszcze lepiej.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
17 minut temu, Rayos napisał:

Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie). Do tego fizyka jest totalnie skiepszczona więc co mi po fajnych lvl kiedy granie jest zwyczajnie nieprzyjemne. TF > Returns > oryginalna trylogia. Ale to tylko moje zdanie OFC :)

 Ja uwielbiam porty na GBC ale się w to zagrywałem nad morzem na zielonej szkole :wub: one są bardziej pixelowate do trgo fajne mini gierki. 

Opublikowano

Ludki z oryginalnej trylogii wyglądały słabo w okolicach premiery? To jakaś alternatywna wersja historii czy nieurodzeni jeszcze wtedy ludzie tak sobie to wyobrażają? 

Opublikowano

w okolicach premiery jedynki miałem  niecałe 2 latka i na własne oczęta widziałem, że wyglądało jak gówno :cool: 

Opublikowano

Może dzisiaj to nie wygląda tak dobrze jak Mariany 2d czy yoshi Island ale za takie herezje powinni Ci zabrać dostęp do działu Nintendo. Stare części są nawet dzisiaj mega grywalne i piękne. 

Opublikowano
2 godziny temu, Rayos napisał:

Ja oryginalnej trylogii nie trawie przede wszystkim przez graficzkę, te digitalizowane postacie wyglądają obleśnie teraz i wyglądały słabo już w okolicach premiery (choć robiły wrażenie).

 To wyglądały słabo czy robiły wrażenie?

Ja po premierze jak zobaczyłem odpalonego  DK w sklepie w niemczech to nie mogłem uwierzyć, że to na snesie. Do dzisiaj wsumie nie mogę.

Opublikowano

w 1994 na pewno digitalizowana grafika robiła wrażenie, chodzi mi jedynie o walory estetyczne, które każdy inaczej odbiera, ja jak widziałem pod koniec lat .90 DKC na SNESie wujka to mi się zwyczajnie nie podobało, wolałem ładne 2D sprite'y. I w sumie nadal wolę 

Opublikowano

Poszły czystki, więc można jeszcze raz podrzucić screena i temat uważam za zamknięty.

 

Zrzut_ekranu_2018-11-17_o_15.15.36.png?w

 

Do następnego.

 

Edytowane przez sprite

Opublikowano

rayos jakie czystki xddd

 

1319215823_kid_transformer_costume.gif

 

Jak myslicie retro pracuje nad kolejna czescia czy jednak ten space racer, o ktorym bylo glosno w przeciekach?

Opublikowano

Mogliby jednak robić nowe IP bo nie wiem co by musieli wrzucić w nowym DK żeby było czuć świeżość. 

Opublikowano

Ja bym bardzo chciał od nich kolejnego DK albo innego platformera 2D, ale myślę, że robią coś innego nawet jeśli nie jest to Star Fox Racing

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.