zdrowywariat 373 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 6 minut temu, sprite napisał: Na 3dsie jeszcze gorzej z 30 fpsami No strasznie słaba gierka Returns, na chuj drążyć? Wszystko już zostało wyjaśnione. TF król. No ale w CB Trilogy już Ci nie przeszkadzało 30 klatek? Cytuj
sprite 1 784 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) Nie, bo sterowanie goty. Edytowane 3 grudnia 2018 przez sprite Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Crashe były od początku projektowane z myślą o 30 klatkach, Returns był projektowany pod 60, w 30 zwyczajnie NIE DZIAŁA tak jak powinien, feeling totalnie inny, gorszy Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) 5 minut temu, Rayos napisał: Crashe były od początku projektowane z myślą o 30 klatkach, Returns był projektowany pod 60, w 30 zwyczajnie NIE DZIAŁA tak jak powinien, feeling totalnie inny, gorszy Przecież to konwersja z mocniejszej konsoli na słabszą, więc czego oczekiwałeś? Chyba zawsze 60 klatek > 30? Więc chyba Crash lepiej by działał w 60? 7 minut temu, sprite napisał: Nie, bo sterowanie goty. To się określ, chodzi o sterowanie, czy klatki? Bo jeśli to pierwsze to graj w Returns na 3DSie. Edytowane 3 grudnia 2018 przez zdrowywariat Cytuj
sprite 1 784 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Przecież wymaksowałem returns na 3dsie razem z mirror mode. O czym ty gadasz? Cytuj
S_600 252 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Zdrowy chyba wersji na 3ds też nie skończył? Czy się mylę. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) 24 minuty temu, Rayos napisał: no, pamiętam czasówk iw Returns, cały lvl trzeba machać łapami jak, daleko nie szukać, goryl, żeby robić barell jumpy a na 3DS w 30 fps ciężko o dobrą precyzję. Mooże jakby zrobili porzadny remaster na Switchu, z sensownym sterowaniem, 60 fps to by coś z tego było, ale i tak będzie o przynajmniej oczko gorzej niż TF Przecież sam kiedyś pisałeś, że Returns jest o pół oczka lepsze od TF? Zacytuję klasyka: „jeśli mówisz prawdę to nie musisz niczego pamiętać”. 11 minut temu, S_600 napisał: Zdrowy chyba wersji na 3ds też nie skończył? Czy się mylę. Skończyłem raz na Wii, a teraz przechodzę trzeci raz na 3DSie. Z tym, że (pipi)ie mnie mirror mode, czyli granie w drugą stronę, oraz czasówki. Wszystko znalazłem sam, oprócz jednego puzzla za chmurką. I dla mnie to jest przejście gry. Deathless, MM i czasówki są dla maniaków ;). Edytowane 3 grudnia 2018 przez zdrowywariat Cytuj
sprite 1 784 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) I nigdy nie skończy. A będzie się dalej wypowiadał i wklejał cytaty nubów z kafeterii/ceneo Edytowane 3 grudnia 2018 przez sprite Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 czuję zapach przerwy od forumka o poranku... 1 Cytuj
S_600 252 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 8 minut temu, zdrowywariat napisał: Przecież sam kiedyś pisałeś, że Returns jest o pół oczka lepsze od TF? Zacytuję klasyka: „jeśli mówisz prawdę to nie musisz niczego pamiętać”. Skończyłem raz na Wii, a teraz przechodzę trzeci raz na 3DSie. Z tym, że (pipi)ie mnie mirror mode, czyli granie w drugą stronę, oraz czasówki. Wszystko znalazłem sam, oprócz jednego puzzla za chmurką. I dla mnie to jest przejście gry. Deathless, MM i czasówki są dla maniaków ;). Przecież czasówki i mirror to kwintesencja tej gry. 1 Cytuj
sprite 1 784 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 No, ale on tego nie zrozumie dopóki nie przejdzie. Sztosa platformowego się dopiero poznaje po speedrunach, gdzie sterowanie musi być najwyższego sortu. Lecisz całą plansze przed siebie na pełnym gazie bez zatrzymywania. I TF ma właśnie taki FLOW. Goty uczucie Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) 10 minut temu, Rayos napisał: Czyli nie skończył Pamiętam jak pisałeś, że Returns jest lepsze (9/10), a TF gorsze (8.5/10), co potwierdza twoja recenzja na ppe: https://www.ppe.pl/recenzje/4055/donkey-kong-country-tropical-freeze-recenzja-gry-przepyszny-kotlet-z-odrobina-futra.html Co się stało, że zmieniłeś zdanie? Edytowane 3 grudnia 2018 przez zdrowywariat 1 Cytuj
sprite 1 784 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) Rajos zaorany Edytowane 3 grudnia 2018 przez sprite 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 6 minut temu, S_600 napisał: Przecież czasówki i mirror to kwintesencja tej gry. Czasówki jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale mm? Bo w lewą stronę, czego nie widziałem nie robiąc mm? Poza tym nie każdy ma tyle czasu na granie, nie każdy lubi tego typu wyzwania. A to co sprite pisze jest nieprawdą, na siłę szuka minusów w Returns, z designem to kłamstwo. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 TF na funky mode, a Oddysey z papuga, lista gierek zablokowana by nie bylo widac jak w wiekszosci do 5h nie dobija Cytuj
sprite 1 784 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Oczywiście, że prawdą. Tylko ty nie masz pojęcia o lvl designie bo nie speedrunowaleś gierki. Dopiero wtedy wychodzi kunszt platformera. A returns w tej kwestii to crap. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 1 minutę temu, zdrowywariat napisał: Poza tym nie każdy ma tyle czasu na granie W 55h to tys powinien juz 3 razy ta gre skonczyc na 200% Albo poswiecic troche czasu z miliona godzin z zeldy czy celeste Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 co jak co, ale zdrowy kopać info umie i pamięć ma niezawodną, winszuję 1 Cytuj
Ukukuki 6 932 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Dla mnie dobry platformer to taki w którym początkujący na spokojnie sobie przechodzi a doświadczony gracz biegnie przed siebie najszybciej jak się da. Już pierwszy SMB to zapewniał i był wzorem dla reszty. Premiowane punktami za jak najszybsze przejście poziomu np. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 17 minut temu, zdrowywariat napisał: Pamiętam jak pisałeś, że Returns jest lepsze (9/10), a TF gorsze (8.5/10) Ale tak w sumie, to skąd wziąłeś to 9/10? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 (edytowane) 10 minut temu, Ukukuki napisał: Dla mnie dobry platformer to taki w którym początkujący na spokojnie sobie przechodzi a doświadczony gracz biegnie przed siebie najszybciej jak się da. Już pierwszy SMB to zapewniał i był wzorem dla reszty. Premiowane punktami za jak najszybsze przejście poziomu np. Jedynym minusem Returns był brak innej opcji sterowania, bo nie każdy lubił się z Wii, oraz brak Funkiego dla dzieciaków. Wiadomo, że gra jest hardcorowa, bo taka miała być, oldskulowym platformerem. Pisanie, że (sprite) Returns ma słaby design leveli jest KŁAMSTWEM. Jeśli już rozmawiać na argumenty, która część góruje nad drugą, to trzeba to robić uczciwie, a nie na siłę, żeby udowodnić swoją rację. Returns nie jest tak „widowiskowe” jak TF, ale z pewnością każdy mm został tam przemyślany. I takie powroty jak właśnie Returns, czy MP to ja rozumiem. 6 minut temu, Rayos napisał: Ale tak w sumie, to skąd wziąłeś to 9/10? Z discorda, pamiętam jak oceniałeś Returns o pół oczka wyżej, może było to (raczej) 9.5/10 dla Returns, a dla TF 9/10, choć recka mówi co innego. To teraz uczciwie (już) wytłumacz kolegom, dlaczego Returns jest lepsze od TF? Edytowane 3 grudnia 2018 przez zdrowywariat Cytuj
Ukukuki 6 932 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Ja nic takiego nie napisałem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.