Skocz do zawartości

Donkey Kong Country: Tropical Freeze


Karas

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, funditto napisał:

Ja bym bardzo chciał od nich kolejnego DK albo innego platformera 2D, ale myślę, że robią coś innego nawet jeśli nie jest to Star Fox Racing

 

Ja bym chętnie zobaczył DKya w 3D, ale sztosa z prawdziwego zdarzenia. Jeśli chodzi o plotę z SFGP to też nie byłby to głupi pomysł. Jednak strzelam, że będzie to NEW IP FPS SF :).

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Plansza 5-2... A nawet nie sama plansza ale ostatnia znajdźka to jakoś żart. Trzeba przejść całą planszę tą latającą beczką. Najlepiej na raz bo lepiej mieć dixie na sam koniec. A potem do beczki wystrzeliwujacej do do zbierania 100 bananów. Tyle że jak się nie uda to drugi raz nie można bo tak działają te sekretne plansze. Zginąć nie można bo nie ma jak. Zatem trzeba od nowa. Dodam że jak nie mamy dixie, a przeważnie nie uda mi się dowieść jej, to trzeba robić skok z rollowaniem który u mnie kończy się zakończeniem planszy bo beczka kończąca jest niedaleko. Eh.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No hejka. Szybkie pytanie. Przeszedłem wersję na WiiU. Teraz chcę wziąć pod dzieci. Da radę grać na 2 graczy standardowymi Joyconami bez dokupywania kolejnych?

Opublikowano

Sorka chodziło mi 100% w sensie 200% :wujaszek:

 

Po pierwszym kontakcie nie wyobrażam sobie jak to zrobić bez pro jak przypominam sobie jak ciężkie były niektóre akcje.

Opublikowano

A nie wiem. Bo przeszedłem na WiiU calaka nie zrobiłem bo sprzedałem i wkur wiał mnie ten padlet. Teraz kupiłem dla dzieci ale nie omieszkam także mocno wymęczyć wersję na Switcha:dog:

Opublikowano (edytowane)

Hard mode jakby co, to przejście każdej planszy(razem z zebraniem wszystkich literek) na jednym życiu. Polecam w tym trybie wymasterować do perfekcji barell jump donkeyem. I nie używaj żadnych innych małp, które drastycznie obniżają poziom trudności hard mode'a. Jak Ci się to uda, to możesz wtedy podjeżdżać w time triale.

Edytowane przez sprite
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Miał ktoś problem z granie na dwóch graczy dwoma joy conami? 

Śmieszna sprawa bo wiem, że kiedyś normalnej grałem, teraz za uja nie chce mi 2p aktywować. W innych gierkach normalnie gram we dwójkę. 

Opublikowano

Nie, nic nie robię. Czyli w menu konsoli mam to zmienić przed odpaleniem gierki?

 

Bo w samej gierce nie ma opcji. Jest ekran tytułowy. Potem przenosi do zapisanych stanów, następnie dla p2 mam niby nacisnąć jak zawsze L+R, ale nie trybi. 

Opublikowano

Nie w menu konsoli. Wyjdź całkowicie z gierki(close software). Wejdź jeszcze raz i będziesz miał do wyboru save. Klikasz w swój save i wybierasz multiplayer. Potem przenosi cie do controller select i ustawiasz sobie dwa joycony. Przed chwilą sprawdziłem i mi śmiga.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

To jest platformówka idealna. Ginę dziesiątki razy, ale nie denerwuję się ani trochę. Gameplay gry jest tak miodny, że przegrana nie pozwala mi się denerwować. Ilość pomysłów i machanik wrzuconych do gry nie pozwala się takze nudzić ani trochę.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

To miłej zabawy, ale polecam sprawdzić DKCReturns, jest dłuższe, ma bardziej zróżnicowane światy (8), jest na przykład fabryka, gdzie przeciwnicy to "robociki", a levele są lepiej przemyślane, ten z tsunami rządzi.

  • Minusik 2
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, sprite napisał:

Returns średniak 6/10. W każdym aspekcie gorszy o kilka klas od TF.

 

Tak wiem sprite:

 

TF > CR

TEIN > Celeste

FIFA > PES

 

Tyle jest twoje zdanie warte ;).

 

TF jest nierówne, momentami nudne. CR to najlepszy DK, a zaraz za nim Diddy's Kong Quest ze SNESa. No ale co kto lubi :). Pozdro.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano
11 minut temu, sprite napisał:

Taka jest prawda futbolu. A to, że ty jesteś yebanym bezguściem już się nigdy nie zmieni :) 

 

Wolę być bezguściem i grać w PESa, niż dać zarobić EA. Celeste > TEIN >> SMB. A TF? No fajny platformer, może jak się zagrało pierwsze w tą część, tak jak Ty, to się ma inne zdanie. Ale to nie zmienia faktu, że CR jest lepiej przemyślane, a co najważniejsze posiada lepszy design leveli.

Opublikowano

Co kto lubi, można się spierać bez końca, jeśli chodzi o gameplay, bo jeśli chodzi o pozostałe czynniki, jak fabuła/grafika/OST, to Celeste wygrywa ze swoimi konkurentami. Natomiast przygodę z DKyem powinno się zacząć od CR (jeśli nie liczyć trylogii ze SNESa), a nie na odwrót, wtedy się widzi, że w TF wiele pomysłów jest zgapionych, oprócz wodnego świata. W CR, zamiast wodnego mamy plażę, z tsunami, ucieczką przed ośmiornicą, czy przejażdżką na wielorybie... i taki design leveli do mnie bardziej przemawiał, niż kilka trików z kamerą.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem, czy w ogóle można zrobić taki podział, ale Celeste, TEIN i SMB to trochę inne platformery od klasyki, aka Mario 2D, Sonic, czy DK. DKya uwielbiam, skończyłem trylogię na 101, 102 i chyba 105%, jak się nie mylę, Returns przeszedłem 3 razy (2 razy na 3DSie), a na TF troszkę się zawiodłem, aczkolwiek rozumiem, że dla kogoś to może być nawet 10/10. Moim zdaniem gra jest nierówna, ma kilka leveli, które zapadają w pamięć, kilka najlepszych w serii, ale niestety ma też słabsze, niczym niewyróżniające się poziomy. W każdym razie DK > Sonic/Super Frog/Mario 2D itd..

Edytowane przez zdrowywariat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...