Gość Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 wczoraj miałem taki respawn gra ukończona, później coś napisze ale GOTY 2014 jest! Naprawdę warto ginąć żeby te wszystkie respawny pooglądać :] Wracam do gierki raz na tydzień/dwa i bujam się po mieście godzinkę/dwie sunąc płynnie jak szczupak przez zarośla, rozglądając się za brakującymi znajdźkami. A już niewiele zostało, 13 grafów, 3 buty i 3 papiery. Ostatnio znalazłem brakujące 2 neony, nr150 dobrze się ukrył ale i w tę dziurę zajrzałem. Sunset Miodekdrive. E: btw za plecami masz Daddy tablicę do osprejowania xD ale wiesz że możesz kupić mapę do każdej z wszystkich rzeczy do znalezienia ? Naturalnie, ale jak napisałem w kolejnym poście, kupiłem wszystkie bronie i tylko na kilka mapek zostało. Kupowałem i tak w ostateczności gdy w danej kategorii została już końcówka, prócz tel. komórkowych bo tych szukanie nie sprawiało mi satysfakcji więc wciągnąłem mapy tak w połowie. Szukanie takich neonów, balonów i innych bzdetów sprawia mi jakąś głupią radość ;] Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 lutego 2015 Opublikowano 21 lutego 2015 (edytowane) Mocno intensywna rozgrywka. Dopiero zaczynam, ale w tej grze stoi się w miejscu i na ziemi chyba tylko w trakcie rozmowy z NPC Jestem pozytywnie zaskoczony stroną techniczną. Na ekranie dzieje się "BATSHIT CRAZY STUFF", a wszystko chodzi płynnie, miasto ma od groma elementów, a pomimo tego chyba ani razu nie zauważyłem żeby coś się doczytywało. Do tego ta edycja postaci - laska w kolorowych legginsach i hawajskiej koszuli Edytowane 21 lutego 2015 przez DonSterydo Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 po skończeniu GOTY 2014 na + - duże, świetnie zaprojektowane miasto, może nam służyć jako wielki skatepark - odjechany design i kolorystyka - grywalność/miodność - klimat dawnych gier z czasów PSXa/DC - powiew świeżości w nudnym jak pizda świecie gier AAA - bronie, pułapki, tworzenie postaci i te wszystkie ciuchy - humor i olanie realizmu - SO to połączenie jet set radio, crackdown, dead rising i infamous - dobra nuta - skillowość - dynamika - zbieranie pierdółek wciąga jak w żadnej innej grze - czas gry to 20-30h na - - multi ssie - 90% gry jest o tej samej porze dnia, brak dynamicznego cyklu dzień/noc - przydałoby się więcej bossów - mało przejrzysty system ulepszeń 9 grafika 8+ dźwięk 9 grywalność 9 żywotność 9-/10 SO w świecie sandboxów jest tym czym był Burnout Paradise w poprzedniej generacji w świecie racerów. 1 Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 Ciezko sie dostac do trybu chaosu. Wczoraj probowalem pare razy i niestety bez skutku.Oby powstala nowa czesc,chociaz to jest malo prawdopodobne ze wzgledu na kiepska sprzedaz gry 1 1 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 Ogólnie zgadzam się z Daddy'm tyle że SO daję 8+ i nie jest dla mnie GOTY 2014 bo ten tytuł powędrował do Bayo 2 , co do ewentualnego sequela to zawsze jest na niego szansa i z miłą chęcią go przygarnę Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 Jestem ciekaw, na jakim projekcie sie skupi Insomniac po skonczeniu ''nowego'' Ratchet and Clank. Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 Na mapce poniżej macie zaznaczone lokacje rysunków graffiti - podejdźcie do każdego, naciśnijcie "Y" i jak wszystkie skompletujecie, to dostaniecie nowe osiągnięcie za 175 GS Trzeba cos sciagac ze store zeby to miec? Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 22 lutego 2015 Opublikowano 22 lutego 2015 (edytowane) Trzeba cos sciagac ze store zeby to miec ? Nic nie trzeba sciagac, wchodzisz do gry i szukasz tych miejscowek Edytowane 22 lutego 2015 przez Mroku333 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 24 lutego 2015 Opublikowano 24 lutego 2015 (edytowane) Tease kolejnego DLC: Najwidoczniej tym razem będzie to siedziba Fizzco. Edytowane 24 lutego 2015 przez DonSterydo Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 Sunset sie zle sprzedal? A o Order sie zabijaja. Ja pyerdole :facepalmz: Jestesmy u kresu gier wideo as we know it 2 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 this is the end... my little friend, the end... wazne zeby pozostac fair wobec siebie i gdy branza yebnie na cyce spojrzec w lustro i powiedziec "postapilem prawo, wybralem sunset zamiast ordera, wiecej zrobic nie moglem" Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 800k bez wersji cyforwych - sami ocencie czy to duzy czy malo jak na nowe IP Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 (edytowane) 1 mln spokojnie sprzedali, więc nie ma co dramy robić. Spodziewam się, że w 2017 puszczą sequel. Edytowane 25 lutego 2015 przez DonSterydo 1 1 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 Sprzedaż na poziomie Rysa, a jak wiemy MS był zainteresowany sequel'em, więc czemu nie mieli by mieć podobnych zamiarów względem SO? Gra jest w ciekawej niszy, została ciepło przyjęta przez recenzentów, plus do 2017 pewnie jeszcze kilka kopii się sprzeda (2016 to raczej Crackdown). Wydaje mi się, że Spencer rozumie, że potrzebuje zróżnicowanego portfolio gier, o czym kilka razy wspominał w wywiadach. 2 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 (edytowane) Raczej decyduje dobrze skrojony budżet. Wątpię by SO kosztowało więcej niż 20 mln $, więc gra spokojnie na siebie zarobiła i przyniosła zysk, a nie wolno zapominać, że promocje + sprzedaż DLC dołożą swoje przez najbliższy rok. A tak na marginesie - w ostatnim odcinku Sunset TV pokazywali materiały z prototypowej wersji SO. Ludzie z MS musieli mieć niezłą wyobraźnię, że na ich podstawie zobaczyli w grze potencjał i wyłożyli kasę Edytowane 25 lutego 2015 przez DonSterydo Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 Zloto dobrze pisze, polac mu Spencer byl zainteresowany Ryse bo wie ze Xbox potrzebuje bardziej zroznicowanego portfolio gier wiec o sequel Sunset sie nie martwie Nie wiadomo tez ile kopii zeszlo w digitalu, a stawiam ze wcale nie malo. 2016r raczej bedzie rokiem Crackdowna ale 2017 jak najbardziej czekam na kolejne Sunset Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lutego 2015 Opublikowano 25 lutego 2015 Crackdown to będzie śmieszny przypadek. Seria była raczej niskobudżetowa, a reboot będzie chyba najambitniejszym projektem MS Studios najbliższych lat z uwagi na to, że gra będzie musiała non stop działać w synchronizacji z serwerami liczącymi w czasie rzeczywistym destrukcję otoczenia. Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 28 lutego 2015 Opublikowano 28 lutego 2015 Ja mogę jutro pograć jak cuś. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 ostatni dodatek do GOTY 2014 bedzie dostepny 1 kwietnia nazywa sie Sunset Overdrive: Dawn of the Rise of the Fallen Machines, the DLC Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Ja po 17tej jestem wolny, takze jak bedziesz gral to napisz na live i wbije. Co do dodatku to fajnie sie zapowiada koniec marca, darmowy dodatek do horizon 2, a zaraz potem sunset z season passa Cytuj
MAcias 0 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Siema. Ciężko się przekopać przez te wszystkie strony więc po prostu zapytam. Czy SO jest grą trudną lub chociaż semi trudną? Generalnie jestem lekko podjarany gierką, ale rozgrywka wydaje mi się dosyć easy a ja lubię wyzwania i proste gierki które przechodzi się bez trudu nie sprawiają mi tyle frajdy. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 3 marca 2015 Opublikowano 3 marca 2015 Jest gra wymagajaca, ale nie trudna. Wymagajaca, bo masz pelna kontrole nad postacia, wiec ciagle przemieszczanie sie i zmiana broni na odpowiednie mobki wymaga skupienia i zrecznosci. Ale nie jest trudna, bo odradasz sie od razu w ostatnim czekpojncie misji. 1 Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 4 marca 2015 Opublikowano 4 marca 2015 Tower defense w multi bez sporej zgranej ekipy jest ciezki w porcie i w centrum, jesli chodzi o trudnosc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.