Gość DonSterydo Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 Jakiś czas temu fajną migawkę pokazali z robotami, mogli pociągnąć jakiś dłuższy materiał. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 nie zgadzam się z tym żeby pokazywali coraz więcej i więcej - obrzydza to grę lub niszczy element funu z odkrywania (jak ubi robi z assasinem, watchdogsem, serie gameplay "pierwsze 60min" itp) pokazują dużo gameplayu ale jednej lokacji, przez co po zakupie dalej będzie dużo do odkrycia Cytuj
Karas 433 Opublikowano 3 września 2014 Opublikowano 3 września 2014 Ale tu nikt nie mówi że mają od razu pokazać pół gry , jednak nie zabolało by ich gdyby pokazali jeszcze jedną lokacje zamiast cały czas promować ją jednym i tym samym fragmentem. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 września 2014 Opublikowano 4 września 2014 (edytowane) Wreszcie coś nowego Edytowane 4 września 2014 przez DonSterydo 3 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 Season Pass: Microsoft and Insomniac Games are excited to announce even more explosive action and mutant-infested mayhem for fans with the Sunset Overdrive Season Pass, available for purchase on Xbox Live and parti(pipi)ting retailers at release. Packed with exclusive content, the Sunset Overdrive Season Pass includes the first three complete Game Add-ons for Sunset Overdrive, as well as six character outfits, two Amps and two Traps available exclusively to Season Pass purchasers as soon as the game is released.The Sunset Overdrive Season Pass grants you: Two campaign Game Add-ons that each deliver new locations to explore, stories to experience, and bosses to battle. Each of these Add-ons also includes new weapons, new Amps, a new Trap, new character outfits as well as new challenges and Chaos Squad* objectives! The Weapons Pack Game Add-on, which includes four deadly new weapons to augment your arsenal! BONUS - six character outfits, two Amps and two Traps to use as soon as the game is released In total, the Season Pass delivers a massive amount of adventure and destruction: eight new devastating weapons, four deadly traps to deploy in Chaos Squad, four new Amps to unleash over-the-top mayhem, and 10 unique outfits for your character – all for $19.99 U.S. ERP, a savings of more than 20 percent compared to purchasing the three Game Add-ons individually. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 9 września 2014 Autor Opublikowano 9 września 2014 BONUS - six character outfits, two Amps and two Traps to use as soon as the game is released I że te ampsy, integralna część rozrywki, będzie dostępna tylko na DLC? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 września 2014 Opublikowano 9 września 2014 BONUS - six character outfits, two Amps and two Traps to use as soon as the game is releasedI że te ampsy, integralna część rozrywki, będzie dostępna tylko na DLC? Nie Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 Było "BOOM!" jest i "BRRRRR". Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 (edytowane) Trochę nowego gameplay'u z jednej z singlowych misji. Z każdym materiałem wygląda lepiej i lepiej, a pokazali małą część lokacji, przeciwników czy zdolności Edytowane 17 września 2014 przez DonSterydo 1 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 września 2014 Opublikowano 18 września 2014 Panowie grałem i mówiłem, że gra ma coś w sobie, jedzie tu JSRem na dopingu na kilometr ! Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 22 września 2014 Opublikowano 22 września 2014 Azure, lavender, tangerine and teal splash across the screen with exquisite abandon, illuminating a 3D easel of vim and vigor. This is Sunset Overdrive, a game that has embraced the visual possibilities of new consoles with an almost child-like lack of restraint. Every inch of this rapidly moving world is saturated with glow and hue. It is a madcap celebration of color and of movement. Curiously, this visual wantonness sits in direct contrast to Overdrive's mechanics, which demand exactitude in design, in order to present a world that actually works. Sunset Overdrive is a shooting and fighting game, but it is also a stunt skater and a platformer. You, the player, are tasked with eliminating bad guys while constantly on the move. There is no room for tediously hiding behind cover, or creeping around, quiet as a librarian. Like a moustachioed Victorian man-chap, this game demands that you exert constant energy and action, skidding along zip lines, bouncing on umbrellas, pirouetting across fire hydrants, all the while firing off wacky projectiles at bad-guys, who explode, pleasingly, like strawberry donuts dancing in a blender. Developer Insomniac has left behind the grays and browns of its stern Resistance series from the last generation. Like a defrocked cleric who finds love in the arms of a plump bassoonist, the company has embraced the delicious freedom of a new beginning, by being as naughty and as cheeky as possible. The story is utter bollocks, a shamelessly stupid and wholly enjoyable tale about a fizzy drink that turns party-town douchebags into roaring ogres. A 3D urban playground has been provided in which you find allies, weapons, bonuses and missions to while away the hours. I played for two hours and was not bored for one single second. I cannot say if this extremeness of fun is sustainable for longer periods, but as a mission-by-mission fantasy world, the early game is varied and pleasing. I found myself gallivanting around town, firing off silly Saints Row-style guns at chasing monstrosities and I found myself holed up in tight areas, defending a glowing Important Thing against enemy capture. There is always the potential for such things to grow tiring after a while, and it is to be hoped that later missions continue to offer variety and diversion. Having just played some of the ponderously scripted Destiny, I'm pleased to report that characters, dialog and narrative are all gloriously inane and funny. I created a protagonist who I wanted to be, and spent a happy time interacting with foolish characters who I was delighted to meet. Controls take a bit of getting used to, and this mainly tutorial section taught me how to jump, swing, reverse and spin across all manner of traverse-able street furniture. Sunset Overdrive only seems to get annoyed with the player who insists on walking around on the ground. This is generally a bad idea and almost inevitably concludes with a pile-on of fat beasties. Talking to the game's makers, it's clear that they began with a mandate to exploit Xbox One's capacities for speed and color, and have sought to tie this together with a tight play mechanic that allows you to feel in control, even when you're sort of losing it entirely. It's nice to not be entirely punished just for missing that bounce-able awning by a half inch, but it's lovely to pull off a series of spectacular almost-planned dashes and leaps across a connection of red, blue, green and pink bouncy things. Sunset Overdrive is released on Oct. 28. From what I've seen so far, I like it. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 22 września 2014 Opublikowano 22 września 2014 (edytowane) Edytowane 22 września 2014 przez DonSterydo Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 5 października 2014 Autor Opublikowano 5 października 2014 Dzięki Don, że ciągle update'ujesz filmikami (bo ciężko z tym nadążyć). Gra dalej zapowiada się bosko. Szkoda że mam wrażenia, że reszcie trochę zapał opadł. SO to esencja prawdziwej gry video więc liczę, że się sprzeda jakoś. Ktoś wie jak grze idzie z preorderami? Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 Jakieś 50tys w sklepach w USA na miecha przed premierą, nie wiem czy to dobrze jak na nowe IP i 4mln konsol. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 Raczej na dzien dzisiajszy trudno cos wyrokowac, bundle czesto nie sa wliczane w preordery, a i zostalo jeszcze miesiac do premiery. Jak na razie cala para MS poszla w Horizon 2, trzeba poczekac co planuja jezeli chodzi o marketing Sunset. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 Jest w planach jakieś demo przed premierą? Na chwilę obecną biorę na premierę - mam nadzieję że gra da radę! Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 Nic o tym nie mówili. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 Myślę, że ludzie są raczej ostrożni z preorderami na nowe IP, także póki co nie ma co gdybać. Gra zapowiada się na czysty fun, jeśli będzie sporo conentu to też wezmę jakoś blisko premiery. Pewnie będzie sporo kodów z bundli na allegro, bo biały Xbone tylko z SO Cytuj
Karas 433 Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 Mogli by udostępnić jakieś demko , zwłaszcza że to nowe IP Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 9 października 2014 Opublikowano 9 października 2014 https://www.youtube.com/watch?v=URHZbojq_M8&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DURHZbojq_M8&has_verified=1 SO już w złocie, szkoda że nie będzie dema Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.