Gość DonSterydo Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Najważniejsze żeby w ich przekonaniu gra dobrze się sprzedała. Są gry, które sprzedają się w 1 mln i wydawca uważa to za bardzo dobry wynik i są gry, które schodziły w 3 mln i wydawca potrafił twierdzić, że to o 2 mln za mało. Może więc gracze znowu pojawią się w Sunset City w 2017 r. (2016 jest pewnie zarezerwowany na wielki restart Crackdown). Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Jestem ciekawy jak rozwiaza poruszanie sie po miescie w nowym Crackdownie bo tego z Sunset raczej nie przebija. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Czytajac wasze kometki to mysle GOTY Jest az tak dobrze? Hype over 9000 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 (edytowane) Co do Crackdowna to obstawiam że poruszanie się po mieście będzie jeśli nie takie same to na pewno rozwinięciem tego z poprzedników. Czytajac wasze kometki to mysle GOTY Jest az tak dobrze? Hype over 9000 Czy GOTY ? nope ten tytuł należy się Bayo 2 Edytowane 11 grudnia 2014 przez Karas Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Czytajac wasze kometki to mysle GOTY Jest az tak dobrze? Hype over 9000 Na pewno soundtrack jest GOTY, a samej grze tez niczego nie brakuje do tego miana Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 (edytowane) Dzisiaj przeszedłem misję dla LARP'owców z Pieczeniem gołębi Adamantium Platinum super macro holy mega pigeon ultra combo ! GOTY Edytowane 2 listopada 2014 przez Krizz Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) Apropo muzyki: Producing the one hundred and fifty minutes of original music for Sunset Overdrive was a large under taking. Pyramind Studios’ Director of Production, Gregory J. Gordon, led the Pyramind team, acting as music supervisor, producer and mix engineer. Gordon was assisted by Pyramind Studios mixer and recordist Steve Heithecker and assistant music supervisor Mike Forst to secure and record the bands and artists for the majority of the original music featured in the Xbox One exclusive, Sunset Overdrive, available starting October 28th worldwide. Developed by the famed Insomniac Games (Ratchet & Clank, Spyro, Resistance series) and published by Microsoft Studios, Sunset Overdrive is a stylized open-world shooter set in the not-so-distant future of the fictional metropolis of Sunset City. While the release of an energy drink has left Sunset City overrun by mutants, you as the player have flourished. You are the hero of Sunset Overdrive and with and with an arsenal of kick-ass, overpowered weapons and a knack for traversing the city with hyper-agility, it’s not the end of days for you. Your story is just beginning. Working with a tight six month timeline Gordon collaborated with Microsoft Audio Director’s Greg Shaw, Insomniac Games Audio Director Paul Mudra and Creative Director Marcus Smith to find a musical direction that would fit the high energy and fast paced game play. Driven by the creative vision of Marcus Smith, the team zoned in on the Modern Garage Rock sound, written and produced to match the majority of gameplay storylines and environments in the Game. The garage rock songs are juxtaposed by a handful of Electro House tracks designed to represent the evil FizzCo Corporation and it’s army of robots. “The first thing I did was to put together a kick ass high energy rock band made up of Pyramind Studios players: Kevin Dusablon (Guitar) Ben Anderson (Drums) Taylor Ellsasser (Bass). We wrote five songs tailored to different characters and themes in the game to see how Insomniac would respond. We called the band “The Suckers” to represent the sucking sound made by the mutants while drinking the energy drink, Fizzie. The songs were a collaboration with the band and myself, with Kevin writing the riffs and me writing the lyrics and singing the lead vocals. They were originally asking for instrumentals but I felt that it was really crucial to have a more edgy and authentic feel, that the songs have lyrics that aligned with the story of the game.” While negotiating with potential bands and artists I spent the first month in the studio working on the sound we were looking for, said producer Gordon. Insomniac responded well to the first tracks and was eager to get other bands and electronic artists involved, most notably the band Cheap Time from Nashville. “They are the unofficial mascot of the game’s soundtrack”, says Insomniac Games Creative Director Marcus Smith. “Such good songs… I can’t hear “More Action” without seeing the game’s start screen.” Jeffrey Novak of Cheap Time fame wrote eight songs specifically for the game and Gordon booked time and flew out to a studio in Nashville called “Welcome To 1979” to record and produce the tracks with engineer Chris Mara. Pictured Above L to R – Cheap Time: Ryan Sweeney (Drums), Jessica McFarland (Bass), Chris Mara (Welcome To 1979 Studios, Engineer), Gregory J. Gordon, Jeffrey Novak Drawing from an extensive pool of Pyramind Studios and SF Bay Area talent, Gordon was able to produce five electro house songs for the game with Bay Area DJ’s and electronic artists: K Theory (Frost Raven), Liam Shy (Mountain Of Youth), Argon Volt, BNZA, and Arkaen. The modern garage bands selected to create original songs for the game are: Bass Drum Of Death (John Barrett, courtesy of Innovative Leisure), Meat Market (Oakland, CA.), BOATS! (Sacramento, CA), Dan Sartain (Montgomery, Alabama), Brenna Red (LA, CA. Fiction Reform, courtesy of Basement Records), The Bronx (Van Nuys, CA.) and another band called Sticky Nix made up of Pyramind Studios talent and Meat Market vocalist Ian Tatum. Pictured Above L to R:Dan Sartain session: Paulo Bohrer Filho (Lead Guitar), Ben Anderson (Drums & Guitar), Steve Heithecker (Engineer) Dan Sartain, Gregory J. Gordon, Ed Baztan (Assistant Engineer) The majority of the tracks were recorded and produced at Pyramind’s San Francisco based studios with Steve Heithecker as recording engineer. Bass Drum Of Death was recorded in New York at The End Studios by Jacob Portrait, Brenna Red’s rythmn section was produced by Chuck Dietrich in LA at Basement Records and Brenna’s vocals where recorded and produced by Gordon at D.O.B. studios in LA. The Bronx was recorded by Joby Ford and Gordon at Big Game Lodge in Van nuys LA with all final mixes and mastering of the forty two songs being done at Pyramind Studios by Gordon and Heithecker. Mudra (Insomniac Audio Director) and Gordon worked together to determine the right sub mixes for each song to have an interactive feeling in the game. The music is implemented to respond to the intensity of game play and the “style meter”, with gamers seamlessly hearing different sub mixes of each song based on the state of the game play. This resulted in each song requiring a total of nine mixes, equaling 378 mixes in all and a much higher degree of complexity in implementation. In the end Gordon wound up writing seven songs, co-writing thirteen others and producing a total of forty-two songs (plus two instrumentals for pre-release marketing videos and one in game cinematic) for 150 minutes of original music to be used in the game and for future down-loadable content. The vast majority of the original music in Sunset Overdrive represents a deep collaboration between contemporary bands and the game developer to deliver a highly interactive rock music soundtrack. Said Microsoft audio director Kristofor Mellroth. Lista piosenek: CREDITS FOR ORIGINAL MUSIC & SONGS CREATED FOR SUNSET OVERDRIVE & PRODUCED COURTESY OF PYRAMIND STUDIOS Music Producer and Music Supervisor: Gregory J. Gordon courtesy of Pyramind StudiosAssistant Music Supervisor: Mike Forst courtesy of Pyramind Studios Cheap TimeTotal Annihilation 3:15More Action 3:08The Real World’s A Terrible Place 2:51I Don’t Know What To Think 3:36OD 3:05Horror Night 4:20Where Do We Go From Here 2:50Game Over 4:00 Jeffrey Novak: Lead Vocals & Rhythm & Lead GuitarJessica McFarland: Bass & Backing VocalsRyan Sweeney: DrumsRecorded At Welcome To 1979 Studios, Nashville TennesseeRecording Engineer: Chris MaraAssistant Engineer: Gena Johnson,Mixed & Mastered by Gregory J. GordonAssistant Mix Engineer: Edu BaztanProduced by Gregory J. Gordon All Lyrics and Music by Jeffrey Novak Bass Drum Of DeathBetween The Lines 3:11Smell The Night 3:17I’m On The Run 2:20 Courtesy of Innovative LeisureJohn Barrett: All InstrumentsEngineered & Produced By Jacob PortraitRecorded At The End Studios, NY, NYMixed & Mastered by Gregory J. Gordon All Music & Lyrics by John Barrett Meat MarketUnknown Town 2:29I Don’t Want Your Company 2:36Folding Socks 3:04Violence 2:40No One Else 2:47Beyond The Wall 3:03 Jake Freitas: Bass & Lead Vocals on “No One Else”Ian Tatum: Guitar & Lead Vocals on “Violence”, “Unknown Town”Jeffrey Cheung: Guitar & Lead Vocals on “Folding Socks”Alex Shen: Drums & Lead Vocals on “Beyond The Wall”& “I Don’t Want Your Company”Recorded at Pyramind Studios, San Francisco CA.Recording Engineer: Steve HeitheckerAssistant Engineers: Adam CunninghamMixed & Mastered by Steve Heithecker & Gregory J. GordonProduced by Gregory J. Gordon Music by Meat MarketLyrics by Meat Market & Gregory J. Gordon BOATS!This Is The End 3:00Alright OK 2:33I’ve Got Gunz 2:33Different Answer 2:31 Matthew Leonardo: Guitar & VocalsDavid Hayden: Bass & backing vocalsJoseph Armstrong: DrumsRecorded at Pyramind Studios, San Francisco CA.Recording Engineer: Steve HeitheckerAssistant Engineers: Ed BaztanMixed & Mastered by Steve Heithecker & Gregory J. GordonProduced by Gregory J. Gordon Alright OK, I’ve Got Gunz & Different AnswerMusic by Matthew LeonardoLyrics by Matthew Leonardo & Greg Gordon This Is The End: Music by David Hayden & Lyrics by Matthew Leonardo Dan SartainWe’re Gonna Have A Party 3:03OD Life 3:14 Dan Sartain: Guitar, Bass & VocalsBen Anderson: Drums & Backing VocalsPaulo Bohrer Filho: Lead GuitarGregory J. Gordon: Backing Vocals & Cow BellRecorded at Pyramind Studios, San Francisco CA.Recording Engineer: Steve HeitheckerAssistant Engineers: Ed BaztanMixed & Mastered by Steve Heithecker & Gregory J. GordonProduced by Gregory J. Gordon Music & lyrics written By Dan SartainAdditional lyrics for OD Life written By Gregory J. Gordon Brenna Red (Fiction Reform)Lost Sleep Dead Souls 3:15Smell Of Death 3:08Feel The Hate 3:05 Courtesy of Basement RecordsBrenna Red: VocalsChuck Dietrich: GuitarHector Lopez: BassDanny Baeza: DrumsAdditional Lead Guitar: Paulo Bohrer FilhoRecorded At Basement Records, D.O.B. Studios & Pyramind StudiosVocal Sessions With Brenna Red Engineered by Larry RamirezMixed & Mastered by Steve Heithecker & Gregory J. GordonProduced by Gregory J. Gordon Music by Chuck DietrichLyrics by Brenna Red & Gregory J. Gordon The BronxStay Alive (Focus) 3:29Overcharge 3:46Sunset City 3:28Where Did The Drugs Go? 3:19 Matt Caughthran: VocalsJoby J. Ford: GuitarKen Home: GuitarBrad Magers: BassJorma Vik: Drums Recorded at Big Game Lodge, Van nuys CAEngineered by Joby J. Ford & Gregory J. GordonMixed & Mastered by Steve Heithecker & Gregory J. GordonProduced by Gregory J. Gordon Music by Joby J. FordLyrics by Matt Caughthran The Suckers Suck It Up! 3:30Vinyl Bomb 4:17Gimme Gimme: 3:00Face Plant 3:24Road Rash 4:06 Gregory J. Gordon: Lead Vocals, Backing Vocals & HarmonicaKevin Dusablon: Rhythm & Lead Guitar & Backing VocalsTaylor Elsasser: Bass & Backing VocalsBen Anderson: Drums & Backing VocalsRecorded at Pyramind Studios, San Francisco CA.Recording Engineer: Steve HeitheckerAssistant Engineer: Edu BaztanMixed & Mastered by Gregory J. Gordon & Steve HeitheckerProduced By: Gregory J. Gordon Music by Kevin Dusablon. Ben Anderson, Taylor Elsasser & Gregory J. GordonLyrics by Gregory J. Gordon Sticky NixAnother Day 4:00So Life’s Come Down To This 4:00 Ian Tatum: Lead VocalsKevin Dusablon: Rhythm & Lead Guitar & Backing VocalsMike Forst: Bass & Backing VocalsBen Anderson: Drums & Backing VocalsGreg Gordon: Backing VocalsRecorded at Pyramind Studios, San Francisco CA.Recording Engineer: Adam CunninghamMixed & Mastered by Steve Heithecker & Gregory J. GordonProduced By: Gregory J. Gordon Music by Kevin Dusablon, Mike Forst, Ben Anderson & Greg GordonLyrics by Gregory J. Gordon, Kevin Dusablon & Ben Anderson BNZAMake Your Head Pop Featuring Nat Ya 4:39 Produced, Mixed & Mastered By Mike Forst & Shawn MercadoNatacha Chossudovsky (Nat Ya) Vocals Music By Mike Forst & Shawn MercadoLyrics by Natacha Chossudovsky (Nat Ya) K TheoryGive Me More 5:55 Produced & Mixed by Dustin Musser (AKA Frost Raven)Portia Nova: VocalsGregory J. Gordon: Vocals Vocals Recorded and Mastered at Pyramind Studios, SF CA Music by Dustin MusserLyrics by Jon Paquette & Greg Gordon Liam ShySunset Electro 5:18 Written, Produced, Mixed & Mastered by Liam Shy Argon VoltCesium 4:54 Written, Produced, Mixed & Mastered by Ben Anderson & Taylor Elsasser ArkaenUnder Control 4:29 Written, Produced, Mixed & Mastered by Taylor Elsasser Las Catrinas CinematicLas Catrinas :30 Kevin Dusablon: GuitarMike Forst: BassBen Anderson: DrumsRashida Clendening: VocalsFatima Dahmouh: VocalsAndrea Rocha: VocalsRecorded at Pyramind Studios, San Francisco CA.Recording Engineer: Steve HeitheckerMixed & Mastered by Gregory J. GordonProduced By: Gregory J. Gordon Edytowane 2 listopada 2014 przez hav3n Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 Dzisiaj się zorientowałem, że tą promocją w USA na bundle jest objęty także białas z SO, który wcześniej na amerykańskim Amazonie został wyprzedany, a dzisiaj po restocku jest już na 12 miejscu bestsellerów. Jeśli w USA ten zestaw będzie dostępny do końca grudnia to obawy o słabą sprzedaż SO można odłożyć na bok. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 To juz jest pewne, ze xbone sprzeda sie w listopadzie lepiej od ps4. MS musial wprowadzic takie promo, bo nie mogl sobie pozwolic na przegrana w miesiacu premiery Halo, maja glowe na karku. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 Stawiam ze SO do konca roku zejdzie spokojnie 1mln wlaczajac w to bundle Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) To juz jest pewne, ze xbone sprzeda sie w listopadzie lepiej od ps4. MS musial wprowadzic takie promo, bo nie mogl sobie pozwolic na przegrana w miesiacu premiery Halo, maja glowe na karku. Tu nie chodzi o Halo tylko o fakt, że przy dobrej ofercie w 2 miesiące mogą opchnąć więcej konsol niż przez ~8 poza okresem świątecznym. To samo robili z X360 gdzie przez cały rok konsola sprzedawała się w umiarkowanej liczbie, a w kwartale, w którym przypadały święta sprzedawali kosmiczne wręcz ilości konsol. Pamiętam, że były takie lata gdzie przez cały rok X360 schodził w liczbie 10 mln z czego 6 w okresie świątecznym Edytowane 2 listopada 2014 przez DonSterydo Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 The Bronx i Bass Drum of Death na soundtracku Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) No z tym masz oczywiscie racje, widzialem w necie wykres sprzedazy konsol poprzedniej generacji przez lata i dla wszystkich konsole zawsze mialy max sprzedazy w okresie swiatecznym, a potem dno przez reszte czasu, taki rynek, wręcz sezonowy. Edytowane 2 listopada 2014 przez Copper Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) Bundle z SO juz na #9 The Bronx i Bass Drum of Death na soundtracku Soundtrack jest niesamowity, perkusja i bass pieszcza moje uszy podczas poruszania sie po Sunset City Dzisiaj zawiesilem sie na 30 min i nic nie robilem tylko sluchalem muzy Mam nadzieje ze predzej czy pozniej doczekamy sie tego na plycie. Edytowane 2 listopada 2014 przez hav3n Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) w tyłku z usa, kiedy info o takich bundlach (a raczej obniżce cen bundle packów) w europie Edytowane 2 listopada 2014 przez maciekww28 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) Skonczylem watek glowny i wiekszosc questow pobocznych i musze powiedziec ze z misji na misje bylo coraz lepiej, a jak juz czlowiek ogarnie poruszanie sie po miescie to jest naprawde GOTY gra. I ta muzyka <3 http://youtu.be/1NjzvDAQ-zw Chociaz moj ulubiony kawalek to Dan Sartain - We’re Gonna Have A Party ale nie moge nigdzie znalezc.... Chce wiecej :3 Edytowane 2 listopada 2014 przez hav3n Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 Stawiam ze SO do konca roku zejdzie spokojnie 1mln wlaczajac w to bundle Możesz mieć rację: Sunset Overdrive #1 on movers and shakers on Amazon, up 11,000% Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 Sunset bedzie dla One tym czym byly Gearsy dla 360. Mark my words Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 Sunset bedzie dla One tym czym byly Gearsy dla 360. Mark my words Nie no, teraz to popłynąłeś Raczej jedyny dostępny model białego Xone robi swoje. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 Nie grales, nie niedoceniaj 2 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 listopada 2014 Opublikowano 3 listopada 2014 Zobaczyłem na gaffie, musi się kozacko grać 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 listopada 2014 Opublikowano 3 listopada 2014 Czemu nikt wcześniej nie pisał jak wygląda szybka podróż w grze XD http://youtu.be/CKepgRTk7-A Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 3 listopada 2014 Autor Opublikowano 3 listopada 2014 W takiej grze nie powinno w ogóle być fast travel Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 3 listopada 2014 Opublikowano 3 listopada 2014 No wlasnie mialem pisac ze ani razu tej opcji nie uzylem jeszcze to i skad mialem wiedziec xD Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 listopada 2014 Opublikowano 3 listopada 2014 przemieszczanie po mieście daje tyle funu, że nikt z tego nie korzysta to jakby w forzie dać na mapie fast travel do mety pomijając cały wyścig Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.