MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Trzeba oceniać developera po ostatniej grze, a ostatnia ich to Fuse... znaczy to nie była tragedia ale nic ciekawego też. Ja nadal nie wierzę że to będzie hit. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Jedynkę miała straszna oprawę graficzna, ale klimacik był całkiem spoko, 2 cześć rowniez mi sie podobała, tylko nie ma co sie oszukiwać insomniac nie tworzy system sellerow, Ale jestem bardzo ciekaw sunset overdrive bo fajnie że odważyli sie zrobić grę kolorowa a nie tylko w odcieniach szarości Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Ja tam wolę oceniać devów po całości twórczości na danej gen. Wszak po słabszym U1 wyszło U2, a po gorszym U3 - TLOU. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 A z tym materiałem w Edge będzie się wiązać jakiś gameplay w necie? Cytuj
Karas 433 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Trzeba oceniać developera po ostatniej grze, a ostatnia ich to Fuse... znaczy to nie była tragedia ale nic ciekawego też. Nie do końca bo ostatnia ich gra to R&C:ItN z zeszłego roku. 1 Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 7 maja 2014 Autor Opublikowano 7 maja 2014 (edytowane) Który jest bardzo dobry. edit: @Don, chyba jednak będzie jakiś footage. I to jutro. AW YISS. Edytowane 7 maja 2014 przez Figaro Cytuj
wrog 609 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) Gameplay ma być dopiero w przyszłym tygodniu. Dzisiaj jedynie screeny i arty, plus wrażenia. Najpierw EDGE, potem reszta. Nic lepszego na razie nie znalazłem: Edytowane 8 maja 2014 przez wrog Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) Sunset Overdrive mixes platforming and shooting throughout, and places equal weight on both skills The hero can ride the city's spiderweb of telephone cables, from above or below, with a quick tap of X. "We wanted to take the shooter genre away from cowering behind cover. You'll be rewarded for jumping over that cover and taking the fight to the enemy" And its this that makes Sunset Overdrive feel new. If a trend is emerging at all from the new console generation, it's that wall running is the new cover, and attack is the new defence. We've spent the best part of a decade lurking behind bullet-chipped masonry. For Insomniac, it's time to come out into the sun. "In the early days, we were actually talking about the book version of 'I Am Legend'. He has free reign of the city, but at night has to hunker down and defend." The world transforms at night, along with the way the game plays. The 'zombies are more dangerous at night' gimmick is old, but Sunset Overdrive promises to offer new ways to deal with the after-hours onslaught, whether alone or playing with friends. Edytowane 8 maja 2014 przez kermit Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 maja 2014 Autor Opublikowano 8 maja 2014 Mega. Szkoda że trzeba dalej czekać na footage. Chcę to zobaczyć w ruchu. Dzisiaj ma być niby więcej previewów. Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 maja 2014 Autor Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) According to Insomniac they’ve finally begun to understand what they love the most, and that reflects in the tone of the game. Sunset Overdrive mixes platforming and shooting, and places equal weight on both skills Insomniac has never made guns this powerful. You can take out five enemies with one shot. The guns in the game play completely different from each other. You’ll have to accumulate “style” before you fight some of the harder bosses. Some bosses won’t even notice you’re shooting at them if you’re at style level one or two. Players are rewarded for playing fast and hard and not stopping. If you stop your style meter drops: “getting in there, mixing it up and mantaining that velocity is your aim.” (yesss) The island’s boss is a Fizzco balloon named Fizzle. The fight is “On rails,” but not in the way we usually think. The rails are coils wrapped around the tower you can grind on. Fizzle’s weak spots are spring-loaded drums above the city’s rooftops, and you’ll have to leap back and forth between them and the rails while avoiding fire and without ever stopping. The player can ride the city’s telephone cables from above or below, changing with a tap of X to avoid low bridges or enemy fire. Little Tokyo’s Japanese-inspired architecture involves lots of short wall runs and oddly angled buildings. The world transforms at night, and so does the way the game plays. Sunset Overdrive promises to offer new ways to to deal with the night both alone and with friends. In the last generation players have been trained to seek cover and wait combat out. Sunset Overdrive asks players “to think differently, use a different toolset and push forward.” Players are rewarded for jumping over the cover and take the initiative. (yes, yes) Attack is the new defense and wall running is the new cover. Insomniac wants to create a different experience from the usual shooter that plays like Call of Duty. Microsoft told Insomniac “We want Insomniac to be Insomniac” and allowed the developer to own the intellectual property, which is very important for the developer. Insomniac wants to bring elements from games like Jet Set Radio and Tony Hawk to a more modern experience, adding depth, story and a campaign with a lot of unique ideas. They’re trying to make a really great arcade game that is really fun to play regardless of how long you play. For Insomniac the next generation is about “pop.” They want to see more “popping off the screen:” more colors, more effects, more things to see in the city. (yes!) Xbox One owners will be involved with the decisions that will shape the game post-release. While you play you’ll see big screens broadcasting “Sunset TV,” an in-game TV channel discussing the current and future state of the game and offering players a way to vote on how it’ll change and evolve. Insomniac feels that the first year or two of a new generation are when most risks are taken. The developer is looking at Sunset Overdrive as the first of a series and want to build it into something bigger, “a real franchise.” Everything was born from a lunch conversation a few years ago. It was never meant to be a real game at that time, but in the end they made it. http://www.dualshockers.com/2014/05/08/xbox-one-exclusive-sunset-overdrive-gets-tons-of-new-info-on-gameplay-design-franchise-plans-and-more/ So gooood. Edytowane 8 maja 2014 przez Figaro Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) Everything was born from a lunch conversation a few years ago. It was never meant to be a real game at that time, but in the end they made it.takie coś właśnie prowadzi do powstania czegoś nowego, świeżego - szalony miks arkadowych gatunków, będzie fun coś czuję. hype na destiny opadł mi do zera, za to tu wzrósł znacznie.. czekamy na video edit: I've read it... have to say, as an Xbox owner since the very first UK beta test of Xbox Live... I have never been so stoked for a game from the first preview. You really need to buy this magazine and read the whole thing. Insomniac didn't think they nailed the first pitch meeting. Their Burbank Studio is working on it "an open-world superhuman adventure" Plot is as per the NKTRNL leaks. (halo 2 here we come... whoop). "A crackdown degree of verticality" grind rails from ratchet and clank are IN. Press X to begin grind or wall run, press A on 'launcher' to head skywards. Street level is 'easy tier' - more challenges and stuff to so the more you make use of the city Every character is 40,000 triangles You can use 'amps' on weapons and sentry guns to change their ammo and effects. Thermonuclear rounds, ice ammo and 'firework launcher' all mentioned. The lighting in some of the screens is ridiculous - multiple coloured lights at night. Accumulating 'style' activates your Amps. MORE COMING. Edytowane 8 maja 2014 przez kermit Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Accumulating 'style' activates your Amps. And i quote "[a] rush of sheer locomotive freedom" Overt rewards for playing fast and aggressive. No mention of resolution or frame rate... but it looks pretty HAWT to me. Fizzie is armed to the teeth - lol! The game's look will not be changed like Fuse was... MS is letting them make the game they want to make. Microsoft "We want insomniac to be insomniac" "Feels like a dreamcast game dragged 14 years into the future" Insomniac: "WE ARE LOOKING AT SUNSET OVERDRIVE AS THE FIRST IN A SERIES" The concept came from a lunch time conversation "If you could make any game, what would you want to make?" Sunset Overdrive is the answer to that question. Loads more in the article... don't want to post it all as I really think you should buy a copy. podobno ma być też zapka dziś od IGN Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 maja 2014 Autor Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) Przepiękne... Edytowane 8 maja 2014 przez Figaro Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2014/05/08/see-sunset-overdrive-39-s-frenzied-gameplay-in-action.aspx?utm_content=buffer95e9f&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer GAMEPLAY i SCREENY Edytowane 8 maja 2014 przez kermit Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 maja 2014 Autor Opublikowano 8 maja 2014 No gameplay wygląda... ok. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Pierwszy trailer kompletnie nie sprzedał mi tej gry, ale obejrzałem gameplay no i nie powiem, bym pograł. Bardzo ładna, plastyczna grafika, a przemieszczanie się po mieście faktycznie zajeżdża jakimś Tony Hawkiem. Podobał mi się bardzo fragment z tą dużą maskotką. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Motyw z jeżdzeniem po linkach i strzelaniem przypomina mi znakomitą gierę Total Overdose. Wygląda jak fun więc no, fajnie nie. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Widać, że twórcy wzorowali się trochę na inFamous, bo gra w pewnych momentach bardzo przypomina serię Sucker Punch. Widać też, że hitem to nie będzie, ale gra jest mega przyjemna (graficznie) i może sprawiać dużo funu. Czekam na więcej Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Pierwszy trailer kompletnie nie sprzedał mi tej gry, ale obejrzałem gameplay no i nie powiem, bym pograł. Bardzo ładna, plastyczna grafika, a przemieszczanie się po mieście faktycznie zajeżdża jakimś Tony Hawkiem. Podobał mi się bardzo fragment z tą dużą maskotką. U mnie wręcz odwrotnie. Zwiastun wydawał mi się genialny a gameplay mocno przeciętny. I jeszcze te paskudne animacje. przynajmniej grafika jest ładna. Dalej czekam, ale już troche mniej, na pewnie nie wezmę na premierę. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) Hmm... miałem dobrze przeczucia co do tego tytułu, ale gameplay raczej mnie nie zachwycił. Szczególnie boli mnie średniawa animacja ruchu, co w open worldach jest w wuj istotne. Kurczę, nie czuję tutaj tego feelingu! Czegoś co sprawiłoby, że chciałbym się pobujać po tym świecie. Grafa fajna, art style zabawowy, ale całej reszty jakoś nie załapałem. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale po co zobaczyłem przeczuwam tytuł w klimatach siódemkowo-ósemkowych. Edytowane 8 maja 2014 przez Cedric Cytuj
Figaro 8 213 Opublikowano 8 maja 2014 Autor Opublikowano 8 maja 2014 Mi się właśnie podoba ta animacja, taka natychmiastowa, past genowa ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Arkejdowa. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Mi się właśnie podoba ta animacja, taka natychmiastowa, past genowa ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Arkejdowa. Coś w tym jest... ale dla mnie w ruchu wygląda to jednak zbyt sztywno. Musiałbym chyba zobaczyć więcej z gry Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.