Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

 

Tu mnie masz, ale to jest JEDEN taki tytuł na ostatnich 7 lat, więc to bardziej łabędzi śpiew niż zaprzeczenie tego co napisałem.

Jasne, ale ile tych ©RPGów było w tej generacji tak na serio? Mass Effect który z części na część miał się coraz gorzej, Skyrim który niby fajny tak okrojony nawet w stosunku do Obliviona, oba Dragon Age (z czego to drugi odrazu do kosza powinien powędrować). Nie wiem czy coś jeszcze pominąłem, ale nie sądze. Nawet jeżeli ktoś się mocno jara ME albo TES to ciezko mi brac powaznie gadki, ze zachodnie RPG mocno górą (w tej generacji).

 

 

ME1, ME2, Dragon Age 1, Skyrim, Oblivion, Fable 2, Fallout 3/NV, Wiedźmin 2 to świetne tytuły (fakt, że mechanika nie zawsze powalała rozbudowaniem, ale to i tak wystarczyło, żeby być na konsolowym topie). Nawet skośnookie Dragon's Dogma (chociaż jak dla mnie gra jedynie dobra) czy Demon's Souls (to już wybitny tytuł) to gierki zdecydowanie o charakterze cRPG.

 

 

No, wychodzi ze japonce zrobili najlepszego "powaznego" (w porownaniu do zabijania zelkow) RPG, hehe.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano
Mnie interesuje póki co te 8 gier, chciałbym by teraz Soby na GS pokazało przynajmniej 5-6 tytułów nowych.

Mnie o dziwo aż 5 z tej listy , liczę że Sony na GC i TGSie sypnie konkretnie zapowiedziami ;)

No.. właśnie nie do końca. Tu chodzi raczej o całość, a to 2,75GHz to najwyższa wartość taktowania w całym systemie i odnosi się najpewniej do pamięci GDDR5 (chyba na beyond3d już analizowali te dane jakiś czas temu).

Cała konsola miała by osiągać tatką temperaturę ? chyba w spoczynku bo podczas grania to będzie niemożliwe.Co do 2,75GHz to nadal obstawiam maksymalne taktowanie procka , przydały by się w końcu jakieś prawdziwe "konkrety" jeśli chodzi o bebechy obu konsol heh

Edytowane przez Karas

Opublikowano

budowanie zayebistych przedmiotow takich jak kij zakonczony ostrzem w tlou > budowa pedalskich domow w minecraft.

mowie jak jest

Zaczynam wątpić w elitę forumka. Crafting w TLOU nie łączy się ze słowem "zayebisty".

 

django- przecież tutaj chodzi o typ gry, a nie skąd są jej twórcy. W DS czasami pojawia się jakiś boss w postaci żelo-kupy z tarczą, ale to praktycznie jedyna rysa na diamencie.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

no crafting w tlou to był prawdziwy vagrant story


a propo, czy dla kogoś kto kocha vagranta, pojawiło się od tamtego czasu coś podobnego?

Głownie chodzi mi  o ciezki klimat lochów i własnie tworzenie broni, a może systemowo coś podobnego ;/

 

Tak bardzo chcialbym VS na next geny.

Opublikowano

no crafting w tlou to był prawdziwy vagrant story

a propo, czy dla kogoś kto kocha vagranta, pojawiło się od tamtego czasu coś podobnego?

Głownie chodzi mi  o ciezki klimat lochów i własnie tworzenie broni, a może systemowo coś podobnego ;/

 

Tak bardzo chcialbym VS na next geny.

 

Raczej nic podobnego sie nie pojawiło. było kilka gier z zbliżonymi rozwiązaniami systemowymi, ale to nie to samo :<  

Opublikowano

no crafting w tlou to był prawdziwy vagrant story

a propo, czy dla kogoś kto kocha vagranta, pojawiło się od tamtego czasu coś podobnego?

Głownie chodzi mi  o ciezki klimat lochów i własnie tworzenie broni, a może systemowo coś podobnego ;/

 

Tak bardzo chcialbym VS na next geny.

Może Demon/Dark Soul się zbliża w jakimś stopniu do takich klimatów.

Opublikowano

 

Idiotów jest pełno, więc zapewne wersja na xone sprzeda się bardzo dobrze. Na x360 poszło kilka mln. co dla mnie jest wielkim zaskoczeniem. Nie rozumie fenomenu tej gry.

 

Byłem parę dni temu w małym sklepie z grami i przyszedł dzieciak ok 8 lat z ojcem i chciał właśnie tą grę. Nie strzelankę, nie GTA, tylko to właśnie. Podsłuchałem rozmowę jak zaczął tłumaczyć tacie (który okazało się że sam gra, wspominał sprzedawcy o RPGach np. Skyrim) czemu ten Minecraft jest fajny. Dzieciak razem ze swoim kolegą na dwa pady budują różne rzeczy w grze, fajnie było go posłuchać bo widać że dużą radość jemu ona sprawia. Jeżeli nie stać rodzica na wydawanie setek złotych na kolejne to zestawy Lego to jest alternatywa w postaci Minecrafta.

 

Ale oczywiście, dzieciak jest debilem, kretynem, matołem bo wydaje pieniądze starego na takie popierdółki, a nie na Killzone i Call of Duty c'nie?

 

 

Dokładnie, Minecraft jest świetny. Wyzwala wyobraźnię, zachęca do tworzenia i myślenia, jest idealną grą dla dzieciaka (starszych też).

Opublikowano

Minecraft to spoko giera, jak ktoś ma choć minimum wyobraźni to może stworzyć naprawdę niezłe rzeczy. MC to takie swego rodzaju Lego w wersji gierkowej wiec się nie dziwię skad taka popularność. Przecież Lego każdy lubi składać.

 

W wersji na PC są jeszcze mody co dodatkowo podnosi atrakcyjność tego tytułu.

Choćby paczka z teksturami z Okami jest genialna:

http://www.minecraftforum.net/topic/73974-16x%E2%80%94128x145-compatible-okami-texture-pack/

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Idiotów jest pełno, więc zapewne wersja na xone sprzeda się bardzo dobrze. Na x360 poszło kilka mln. co dla mnie jest wielkim zaskoczeniem. Nie rozumie fenomenu tej gry.

 

 

Fenomen tutaj polega na idei "play, create, share". MaZ to całkiem dobrze skwintował. Takie rzeczy są po prostu nie dla nas i tyle. ;)

Opublikowano

Podobne założenie mieli w Media Molecule co udowodniła spora popularność fanowskich poziomów w świetnym LittleBigPlanet.

Opublikowano

Tak samo ma się rzecz z różnymi edytorami mapek/poziomów/ciuszków/ostrzydokija. Jednych to jara bardziej niż samo granie w grę i to nie powinno nikogo dziwić. Znam ludzi, których bardziej bawi robienie modów do gier niż samo granie w te gry czy już w te swoje mody. Minecraft opiera się właśnie na takim założeniu - kreatywność bawi i nagradza. Notch tutaj trafił w dziesiątkę, musiał zauważyć, że coś takiego przyciąga lub przyciągnie sporą liczbę ludzi i się sprawdziło. Dla mnie taki Minecraft jest o 100x bardziej sensowny od takich popłuczyn w stylu Saints Row 4.

 

Nie każdemu posmakuje kaszanka, niektórzy muszą się ostać przy toruńskiej, taka prawda.

Opublikowano

Dobra po setkach stron tematu mozna smialo oglosic ze Console Wars wygral PC i Steam a gra wszech czasow jest Minecraft!  :thumbsup: Juz nie wspomne o genialnych ogorkowych RPGach w ktorych wszystko jest liczone w czasie rzeczywistym tak preznie ze az system chlodzenia w piecach nie wyrabia  :teehee:

Opublikowano

Było ? (dzieło officialxboxmag :teehee:)

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Gameinformer napisał, że MS dzisiaj się pochwali podniesiem taktowania GPU o 53 mhz, czyli będzie miał 853 mhz. To by dawało dla GPU 1,31 Tf.

 

EDIT: I potwierdzili.

 

"Update: The podcast referenced in the original story is now live. As we reported earlier, the GPU speed has been increased from 800 MHz to 853 MHz, the Xbox One has entered internal hardware beta, and the operating system is currently being polished."

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/08/02/report-microsoft-to-announce-upgraded-gpu-speed-for-xbox-one.aspx?utm_source=buffer&utm_campaign=Buffer&utm_content=bufferb8259&utm_medium=twitter

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

serio ? Ogłaszać podniesienie taktowania o całe 53mhz? xD

Wspomnienie w podkascie jest teraz ogłoszeniem? xD

Opublikowano

To oczywista pomyłka. Chodziło o 53 ghz

Opublikowano

Micro sie zbroi na potege az strach sie bac co bedzie nastepne

Opublikowano

Zawsze coś, MS ulepsza X1, zaś soniacz uwala prawie połowę RAMu na facebooka   :thumbsup:

Opublikowano

Ponoć MS ma problemy z Xbonem i muszą obniżać taktowanie:

 

 

Microsoft Under Clocking Xbox One By 100-200mh

 

About a month ago I was told by an unnamed source that Microsoft was having heating issues with the Xbox One.  There wasn’t enough details to go forward with a story so it was kept under wraps until more information surfaced on this issue.  Today, a completely different source close to the Xbox One project, informed me that Microsoft will have to under clock the Xbox One about 100-200mhz to fix the systems heating issues. 

 

What does this mean to developers?  Well we already know that the PS4 is more of a powerhouse than the Xbox One.  It has faster RAM and bus bandwidth than the Xbox One already.  Under clocking the system will widen the gap between the two consoles, but at the same time will keep the failure rate on the Xbox One very low.  The last thing we need is another RRoD fiasco.  In terms of games, you will see a significant difference in multiplatform titles.  Lower clock speed means lower frame rates.  This means that a game running 60fps on PS4 may only run at 30fps on Xbox One.  Even given the current specs, this would probably still be the case except now we are under clocking the GPU.  This could affect other things like the Peak Shader Throughput.  If Minecraft were to be released for both Xbox One and PS4, you’d see no difference.  A game like Battlefield 4 my run at a lower framerate on the Xbox One than it does on the PS4.  We still don’t know how much the eSRAM is going to boost or hinder performance of the Xbox One.  We also can’t leave out the fact that every developer, every game and every engine runs differently.  They could theoretically boost frame rates on the Xbox One to match PS4 by turning off AA effects and lowering resolution. 

 

I’ve received this information from two different sources, but I would still chalk it up as a rumor until we are able to get more information from Microsoft.  Things could still change between now and launch. I wouldn’t worry too much about this problem because under clocking the system is the safest route to go when issues like this arise.  The biggest test will be when Digital Foundry gets their hands on the first multiplatform next generation title.

 

http://www.stfuandplay.com/story/content/microsoft-under-clocking-xbox-one-by-100-200mhz#.Ua6w90Cnzrw

 

O tym samym słyszał jeden użytkownik neogafa, który wcześniej miał wiele razy rację (nawet z tego powodu się taga dorobił). Pisze, że po obniżeniu taktowania, GPU by miał 0,8 - 0,9 TF.

 

I cały misterny plan w pisdu :/

Opublikowano

minecraft się zeszmacił,  bo z prostej, wciągającej gry sandbox stał się nieudolnym cRPG z ulepszaiem mieczy, levelami i zabijaniem potworków. w dodatku banda dzieciarni zarywa przy tym noce, ulepszając swą kreatywność którą wykorzysta gdzieś 2 % w real life

 

a na nowych konsolach pewnie nie będzie do pobrania starszych wersji ...

Opublikowano

http://kotaku.com/john-carmack-on-ps4-vs-xbox-one-specs-theyre-very-c-994733823

 

 

 

 

 

You can watch the clip from Carmack's keynote above. While he says he hasn't done enough benchmarking to be able to do a straight-up comparison between the PS4 and Xbox One, Carmack says that they're "very close" and that "they're both very good."

Edytowane przez Zeratul

Opublikowano

Co może wiedzieć jakieś tam Carmack przy naszych specach z forum PE?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.