Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

bartiz wymieniaj multiplayore exy na xboxa.

Czekaj, wyrecze cie.

HALO, GOW.

 

Wystarczająco, by wybór konsoli dla kogoś, kto lubi skillowe strzelaniny z rodowodem Quake'a i Unreal Tournament był oczywisty :)

Edytowane przez MaZZeo

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Yoshida odpowiada na pytania. :)
 

 

Chyba najsympatyczniejszy przedstawiciel Sony przyjął na klatę kolejną falę pytań odnośnie PlayStation 4. Podobnie jak poprzednio, odpowiadał na tweety graczy z całego świata.

Z jego odpowiedzi dowiemy się między innymi, że nie planuje on nagrania unboxingu PlayStation 4 jak w przypadku Xbox ONE zrobił to Major Nelson. Oprócz tego na pytanie o jakiekolwiek przywileje w związku z kupnem PS4 na premierze Yoshida powiedział, że nabędziesz wtedy prawo do chwalenia się na lewo i prawo.

Niestety Shuhei nie mógł potwierdzić czy podczas targów Gamescom zobaczymy jakieś tytuły eksluzywne na PS4. Wszystko zależy od wydawców, tak samo jak to, czy gracze PS3 i PS4 będą mogli grać na tych samych serwerach, jeśli dana gra będzie dostępna na obu konsolach.

Na pytanie, czy podobnie jak Xbox ONE, PlayStation 4 będzie miało w pudełku naklejkę z logiem konsoli, padła zabawna odpowiedź, że na każdej konsoli będzie logo Sony, co będzie ekskluzywne dla każdej PS4. Yoshida nie planuje nagrywania unboxingu, bo chce, by każdy przeżył swój pierwszy raz sam, w zaciszu domowego ogniska.

Wiele pytań dotyczyło opcji zmiany wyświetlanej na PSN nazwy użytkownika, niestety Shuhei stwierdził, że "to jedno z tych pytań, na które nie odpowiada". Przynajmniej zdecydowanie nie zaprzecza, więc może kiedyś doczekamy się takiej opcji. Z bardziej oczywistych rzeczy, Yoshida potwierdził, że w pudełku zabraknie kabla ethernet i nie będzie możliwości streamowania gier z Vity bezpośrednio do dużej konsoli.

I jak tu nie lubić tego gościa? Nie dość, że szczerze odpowie, to czasem zdarza mu się zabawnie zripostować, jak chociażby na tym tweecie z grudnia 2011 roku:

http://www.ps3site.pl/shuhei-yoshida-pod-gradobiciem-pytan-odnosnie-playstation-4/163136#more-163136

Opublikowano

Czyli na ważne pytania nie odpowiada albo nie ma odpowiedzi...

Opublikowano

 

bartiz wymieniaj multiplayore exy na xboxa.

Czekaj, wyrecze cie.

HALO, GOW.

 

Wystarczająco, by wybór konsoli dla kogoś, kto lubi skillowe strzelaniny z rodowodem Quake'a i Unreal Tournament był oczywisty :)

 

 

 

Raczej żadna z tych gier nie zbliża się do Quake'a i UT. No ale takie multi już popularne nie są. Ciekawi mnie, czy ktoś znów wystrzeli z taką grą i osiągnie sukces. Trochę tęsknię za takim graniem. Może UT 4 powstanie kiedyś.

Opublikowano
Raczej żadna z tych gier nie zbliża się do Quake'a i UT. No ale takie multi już popularne nie są. Ciekawi mnie, czy ktoś znów wystrzeli z taką grą i osiągnie sukces. Trochę tęsknię za takim graniem. Może UT 4 powstanie kiedyś.

 

 

To jest Twoje zdanie bo ja śmiem twierdzić, że taki HALO (zwłaszcza pierwsze) spokojnie stoi obok tych dwóch gier. 

 

 

Śmiechowy gif ;D

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Raczej żadna z tych gier nie zbliża się do Quake'a i UT. No ale takie multi już popularne nie są. Ciekawi mnie, czy ktoś znów wystrzeli z taką grą i osiągnie sukces. Trochę tęsknię za takim graniem. Może UT 4 powstanie kiedyś.

Kilka dni temu wyszedł Rise of the Triad. W multi w szczególności bardzo przypomina FPSy tego pokroju.

 

A wcześniejszego porównania FPSów granych na padzie do UT i Quake nie sposób traktować poważnie, nawet jeśli multi samo w sobie jest dobre.

 

EDIT:

Filmik z RotT

http://www.youtube.com/watch?v=6CGLiWf2NM0

 

Chciałbym widzieć takie granie na padzie. ;) inb4 motorki w (pipi)e i cheaterzy

Edytowane przez Suavek

Opublikowano

Bardziej mi chodziło o to, że Gearsy i Halo to nadal styl multi sprzed parunastu lat, typowe arena shootery gdzie liczy się kontrola mapy i dotarcie do power weaponów.

 

A szybkość poruszania się i śmigania celownikiem nie świadczy o tym czy gra jest dobra czy nie

 

z resztą czy te tytuły nawet na padzie są powolne? śmiem wątpić

 

 

 

w gearsach to nawet nie masz żadnego aim assista, w Halo jest lekki i to przy niektórych broniach (np. przy ludzkiej snajperce nie ma).

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Nie powiedziałem nigdzie, że są to złe gry. Śmiem wręcz twierdzić, że na myszy i klawiaturze takie Halo to by się wyjątkowo dobrze sprawdziło w multi, właśnie za sprawą swych założeń. Mogę się mylić, ale jedynka chyba nawet jakąś tam popularnością się cieszyła na PC. Nie wiem jak dwójka, poza faktem, iż spotkała się z krytyką za wymaganie Visty.

 

Patrzę na filmy i Girsy są wolne, ale to zupełnie inny typ rozgrywki - zasłony itp. Halo nawet jeśli ma dobrze wykonane multi, to granie na padzie wciąż jest ograniczające. Jeśli gra się przeciwko innym co grają tak samo, to zabawa z pewnością jest przednia na swój sposób (sam grałem sporo w TimeSplitters swego czasu i też miało to swój urok), ale nie zmienia to faktu, że potencjał tkwi w tym większy, a porównanie do Quake czy UT tyczy się przede wszystkim założeń rozgrywki, a nie tempa i właściwej dynamiki akcji. Tym jest bliższy właśnie RotT. Zresztą, pierwszy lepszy filmik z jutjuba pokazuje różnicę względem tego co wrzuciłes. I tylko o to się rozchodzi, nie o to czy gry są dobre czy złe.

 

Fanom multi Halo mógłby się Planetside 2 spodobać:

 

EDIT:

Quake 3 na padzie...

Edytowane przez Suavek

Opublikowano

Amazon podobno robi własną konsolę do gier O_o 

 

kindlecore71jlx.png

Opublikowano

Podobno ma dzialac na androidzie, zobaczymy co z tego wyjdzie - bardziej dla casuali czy moze pojda na wymiane ciosow z Sony i MS w sprawie bebechow i exow? Bylo by bardzo ciekawie  :turned:

Opublikowano

Android?

 

b165dc5ef7b87425979c5b4ddc7b584a.jpg

 

Suavek

 

Co do filmiku z Q3 na padzie - tak wyglądały moje poczatki na myszce :) dałbyś pograć parę dni albo tygodni na padzie to by to zupełnie inaczej wyglądało, sprawniej i szybciej.

 

Ja tam i tak należe do pokolenia kantera, także w quake'a mało grałem, a UT tyle co nic.

Opublikowano

Bardziej mi chodziło o to, że Gearsy i Halo to nadal styl multi sprzed parunastu lat, typowe arena shootery gdzie liczy się kontrola mapy i dotarcie do power weaponów.

 

A szybkość poruszania się i śmigania celownikiem nie świadczy o tym czy gra jest dobra czy nie

 

z resztą czy te tytuły nawet na padzie są powolne? śmiem wątpić

 

<filmiki z gearsów i halo>

 

w gearsach to nawet nie masz żadnego aim assista, w Halo jest lekki i to przy niektórych broniach (np. przy ludzkiej snajperce nie ma).

 

Jak można wyje.bać na środku ekranu "+10 zabicie działkiem kinetycznym"? Chyba, że da się to wyłączyć?

Opublikowano

Jedyny takim tytułem w jaki grałem na PS3 i który ma korzenie dawnych multi to oczywiście Unreal Tournament III. 

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

To nie moja wina, że po premierze Modern Warfare recenzenci grali fanfary by po latach teraz wszyscy narzekali na zbytnie ułatwienia i siedzącą na serwerach gimberiadę. 

Opublikowano

To była odpowiedź na ten post

 

 

Jak można wyje.bać na środku ekranu "+10 zabicie działkiem kinetycznym"? Chyba, że da się to wyłączyć?

 

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

O ile mnie pamięć nie myli, w Red Orchestra 2 nie było takich powiadomień, perków i nawet chyba autoregena. Takie multi w stylu starego CoD'a. Fajnie się grało pomimo licznych cziterów/dzieci z neozdrady, czuło się ten klimat dawnych lat. A gra wyszła dwa lata temu.

Opublikowano

suavek piszesz "nieszczęsny pad" w odniesieniu do dużej ilości ukazujących się fpsów na obecnej generacji konsol. ale po pierwsze - jaki to jest odsetek gier ze wszystkich gatunków ? po drugie - czy każdy musi w nie grać ? wciąż zostają bardzo popularne gry sportowe i wyścigi, do których mysz + klawa się wogóle nie nadaje (kierownica ? nie do burnouta czy wipeouta). bijatyki na klawiaturze ? slaszery ? platformówki ? modne ostatnio dual stick shootery i wiele innych gier arcade ? 

 

imo jedynymi gatunkami stworzonymi dla mysz + klawa są strategie i wszystko ze sterowaniem typu point & click. wszystko inne da sie spokojnie ogarniać na padzie. dla mnie wygodny pad, jest po prostu naturalnym przedłużeniem rąk, nie narzuca się swoją obecnością i nie wymusza odpowiedniego ułożenia rąk, ani pozycji ciała. ja gram najczęściej w pozycji pół leżącej, rozyebany najwygadniej jak się tylko da, ręce spoczywają w najbardziej wygodnej pozycji. jak sie dobrze uwale, to moge tak zostać na ładne pare godzin grania. wiadomo, że są ludzie z naturalnie wykrzywionymi paluchami od wsada i spacji i z odciskami od myszki i dla  nich, to może być super naturalne i wygodne. dla mnie nie jest. 

 

co nam tak naprawdę daje mysz + klawa w grach fps ? dużo szybsze poruszanie kamerą i celownikiem, oraz większą precyzję. czy jest to wymóg konieczny do fajnego pogrania, czy nawet skillowego ? chyba niekoniecznie. po prostu szybkość namierzania kursorem staję się decydująca. taki max payne 3 w singlu (tpp ale chodzi o przykład) staje się o prostszym wyzwaniem, kiedy do dyspozycji mamy myszkę. kumpel ma jakąś wybajerzoną myszkę logitecha do coda, odpala shootdodga i czyści wszystkich przeciwników. ja mu mówie - "nawet trudny ten makspejn", a on - "co ty wystarczy zwolnić i wszystkich pozabijać". aha. na jaką skalę odpowiednio droga myszka wpływa na rywalizację w multi ? bo zjawisko występuje

 

mówisz suavek tyle o upraszczaniu gier pod konsole. czy to akurat konsole są przyczyną owego upraszczania (pewnie zresztą różnie rozumianego) ? tego nie wiem, ale wiem na pewno, że to "upraszczanie", nie dotyczy mocno kojarzonych z konsolami gatunków gier - bijatyk, sportówek, wyścigów, slaszerów. no właśnie - rozbudowane bijatyki 3d, jeden z najbardziej złożonych i wymagających gatunków (mówimy o grach, więc pomijam 800 stronnicowe manuale do symulatora awionetki). comand list ciosów i zagrań są coraz większe, rostery zawodnikó też, dochodzą nowe nowinki systemowe. jasne, że niektóre serie stawiają na efekciarstwo i chcą być bardziej przyjazne mniej wprawionym graczom, ale nie można im odmówić rozbudowania. i to wszystko do ogarnięcia na czterech przyciskach plus krzyżak/gała - niesłychane. dlaczego ich twórcy nie upraszczają ich pod tępych i ograniczonych graczy kąsolowych ? cholera wie. a piłeczki jak fifa czy pro evo ? po co dodawać nowe parametry określające forme, rozbudowywać ustawianie taktyk, dodawać więcej zagrań i rozbudowywać manualnie drybling (jak w pro evo) ? przecież głupi, statystyczny, kąsolowy gracz powinien się cieszyć, że wciska przycisk i wpada brameczka, co nie ?

 

 

Opublikowano

Tak sobie czytam jak to ludzie narzekają na brak skillowych FPS'ów w stylu Quake 3 na konsolach i później przypominam sobie marny los Nexuiz, które jest kalką Quake 3 Arena na konsolach :P Rzeczywistość jak zwykle odbiega od obiegowych forumingowych opinii  ;)

 

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Slejwy z tego tematu mają monopol na prawdę :P

Opublikowano

aha. na jaką skalę odpowiednio droga myszka wpływa na rywalizację w multi ? bo zjawisko występuje

 

Dobra myszką robi, ale niewielką różnicę. W sensie jak się uprzesz to i na zwykłej za 80 zł będziesz bardzo dobry. To tak jakbyś się pytał czy pad noname a DS3 od Sony to jest różnica ;).

Opublikowano

Zależy od gier, mi w WoWie pomaga myszka za 30zł od Tracera, gdzie do 2 dodatkowych przycisków binduję najbardziej używane przeze mnie skille. Robi to znaczną różnicę, zwłaszcza z moim klikanym sposobem grania.

Opublikowano

Kazub: a to jakiś problem kupić sobie myszkę za 200-300 zł? Przy cenach gier to są grosze za sprzęt, który się używa non stop.

Opublikowano

Kazub jeśli chodzi o uproszczanie gier to zgadzam się z Tobą, bo generalnie sprawa się rozbija o to, że gry które wczesniej nie były dostępne na konsolach pojawiają się na nich (jakieś tam rts, rozbudowane rpg a nie hack'n'slashe) i trzeba jakoś dopasować sterowanie i interfejs, żeby to było łatwe do ogarnięcia na padzie. Przecież np. ogarnięcie wszystkich drzewek w Path of Exile na padzie to by była jakaś masakra. I dlatego wydaje się tej master rasie, że wszystko wina konsol i tak poniękąd jest, ale czasy sie zmieniają i wszystko staje co raz bardziej łopatologiczne (patrz Iphone), żeby człowiek się nie pogubił czasem, typowych odbiorców nie interesuje co jest w jego konsoli, telefonie czy tablecie - ma smigać, szybko i łatwo do ogarnięcia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.