Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Ciekaw jestem ile gier musiałby MS/Sony zapowiedzieć na jeden rok żeby usatysfakcjonować przeciętnego betonowego fana MS/Sony, 40? :P

@fixed bo ten problem nie dotyczy tylko jednego obozu ;)

 

Większość z partnerów MS z obecnej generacji nawet jeszcze nie zapowiedziała żadnych gier.

Możesz mi ich wymienić ? bo jedyne co mi przychodzi do głowy w tej chwili to Epic :sweat:

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Chociażby Epic, Playground Games, Lionhead, Rare, MGS Victoria, MGS Osaka / starzy znajomi, stare studia first party, nowe studia utworzone w tej generacji. Te studia dopiero będą wychodzić ze swoimi produkcjami. Nie wykluczone, że MS pracuje jeszcze z innymi partnerami, tak jak nikt nie wiedział, że pracowali chociażby z Playground Games, Double Helix czy że mają działające studia w Osace czy Team Dakota w USA.

 

Także jak ktoś naiwnie wierzy, że MS będzie miał do dyspozycji mniej gier i studiów niż za czasów X360, to oszukuje sam siebie.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Czemu mazzeo twierdzisz ze miesiac po e3 na gc nie pokaza tytulow startowych.

 

Z tego samego powodu dlaczego Sony nie pokazało żadnych nowych tytułów startowych na E3

 

Na PS4 wyjdzie w tym roku wszystko to, co było pokazane w lutym. Nic więcej. Gdyby mieli coś więcej przygotowanego to by już dawno to pokazali, a nie prezentowali 2 miesiące przed premierą konsoli. Jest możliwość że pokażą nowe gry startowe, ale to nie będzie nic wartego uwagi.

 

Na GC wszystkie nowe zapowiedzi to będzie 2014 rok i dalszy termin.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

No faktycznie don pokazanie 2 3x wiecej multiplatform to zwyciestwo. Jak sie upierac przy exach to wszystko ma chodzic w 60 klatkach a na razie widzialem tylko forze ktora faktycznie chodzi i.wyglada bardzo ladnie nie wiadomo zreszta czy to na konsoli odpalone czy pc. Drugi i ostatni ex (?) Warty uwagi * dead rising 20 klatek. Reszta to zapowiedz typu halo pewnie gra ledwo w produkcji ale lepiej pokazac render chiefa idacego w pustyni co bedzie obiecane 15ex. Gry sony przynajmniej chodza i dzialaja na devkitach. Zreszta teraz porownywac co ma wiecej exow myslalem ze pierwsze starcie to rok po premierze jak wyjda dopracowane gry i wiadomo bedzie ktora konsole trzeba wymienic 3 razy w ciagu generacji bo sie grzeje.

 

*gra ktora widze na oczy a nie render/zapowiedz.

 

Ps czemu porownujecie wszystkie gry z xboxa do killzone skoro infamous zjada te wszystkie gierki na stan dzisiejszy.

Opublikowano

No faktycznie don pokazanie 2 3x wiecej multiplatform to zwyciestwo. Jak sie upierac przy exach to wszystko ma chodzic w 60 klatkach a na razie widzialem tylko forze ktora faktycznie chodzi i.wyglada bardzo ladnie nie wiadomo zreszta czy to na konsoli odpalone czy pc. Drugi i ostatni ex (?) Warty uwagi * dead rising 20 klatek. Reszta to zapowiedz typu halo pewnie gra ledwo w produkcji ale lepiej pokazac render chiefa idacego w pustyni co bedzie obiecane 15ex. Gry sony przynajmniej chodza i dzialaja na devkitach. Zreszta teraz porownywac co ma wiecej exow myslalem ze pierwsze starcie to rok po premierze jak wyjda dopracowane gry i wiadomo bedzie ktora konsole trzeba wymienic 3 razy w ciagu generacji bo sie grzeje.

 

 

Żaden pokazany ex na PS4 nie chodzi w 60 FPS przecież, więc idąc Twoją logiką można olać je wszystkie. Na Xone Forza 5 chodzi w 60, Killer Instinct w 60, Halo 5 ma chodzić w 60. Forza 5 i Killer Instinct były na targach odpalane z devkitów. Dead Rising chodzi w 20 tak jak i Drive Club na PS4 :)

 

Także fail po całości :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

 

 

Żaden pokazany ex na PS4 nie chodzi w 60 FPS przecież, więc idąc Twoją logiką można olać je wszystkie. Na Xone Forza 5 chodzi w 60, Killer Instinct w 60, Halo 5 ma chodzić w 60. Forza 5 i Killer Instinct były na targach odpalane z devkitów. Dead Rising chodzi w 20 tak jak i Drive Club na PS4 :)

 

Także fail po całości :P

 

Co z tego, że 60 klatek jak było odpalane na kompach z Windowsem 7. :(

Opublikowano

Swoją drogą trochę zabawne jest to, że 60 fpsów w nadchodzącej generacji nadal będzie osiągnięciem, a nie normą.

Opublikowano

 

 

 

 

Żaden pokazany ex na PS4 nie chodzi w 60 FPS przecież, więc idąc Twoją logiką można olać je wszystkie. Na Xone Forza 5 chodzi w 60, Killer Instinct w 60, Halo 5 ma chodzić w 60. Forza 5 i Killer Instinct były na targach odpalane z devkitów. Dead Rising chodzi w 20 tak jak i Drive Club na PS4 :)

 

Także fail po całości :P

 

Co z tego, że 60 klatek jak było odpalane na kompach z Windowsem 7. :(

 

 

Na pokazach Forza 5 i KI są odpalane na devkitach, czytaj zanim skomentujesz.

Opublikowano

 

No faktycznie don pokazanie 2 3x wiecej multiplatform to zwyciestwo. Jak sie upierac przy exach to wszystko ma chodzic w 60 klatkach a na razie widzialem tylko forze ktora faktycznie chodzi i.wyglada bardzo ladnie nie wiadomo zreszta czy to na konsoli odpalone czy pc. Drugi i ostatni ex (?) Warty uwagi * dead rising 20 klatek. Reszta to zapowiedz typu halo pewnie gra ledwo w produkcji ale lepiej pokazac render chiefa idacego w pustyni co bedzie obiecane 15ex. Gry sony przynajmniej chodza i dzialaja na devkitach. Zreszta teraz porownywac co ma wiecej exow myslalem ze pierwsze starcie to rok po premierze jak wyjda dopracowane gry i wiadomo bedzie ktora konsole trzeba wymienic 3 razy w ciagu generacji bo sie grzeje.

 

 

Żaden pokazany ex na PS4 nie chodzi w 60 FPS przecież, więc idąc Twoją logiką można olać je wszystkie. Na Xone Forza 5 chodzi w 60, Killer Instinct w 60, Halo 5 ma chodzić w 60. Forza 5 i Killer Instinct były na targach odpalane z devkitów. Dead Rising chodzi w 20 tak jak i Drive Club na PS4 :)

 

Także fail po całości :P

 

No nie dziwne że chodziły w 60 FPS, jak były odpalane na kompach z Windows 7, Intelem i Nvidia GTX 680 :whistling:

 

Opublikowano

Swoją drogą trochę zabawne jest to, że 60 fpsów w nadchodzącej generacji nadal będzie osiągnięciem, a nie normą.

 

Co w tym dziwnego? Gry w 30 zawsze będą wyglądać lepiej, a to ludzie zauważą, a 60 FPS nie.

Opublikowano

Swoją drogą trochę zabawne jest to, że 60 fpsów w nadchodzącej generacji nadal będzie osiągnięciem, a nie normą.

 

Tak będzie ZAWSZE w zamkniętej architekturze konsoli.

Opublikowano

 

 

 

Co w tym dziwnego? Gry w 30 zawsze będą wyglądać lepiej, a to ludzie zauważą, a 60 FPS nie.

 

Uważasz, że ludzie nie widzą, że gra chodzi w 60FPS, a nie w 30? O_o

Opublikowano

Swoją drogą trochę zabawne jest to, że 60 fpsów w nadchodzącej generacji nadal będzie osiągnięciem, a nie normą.

 

Noo łał, czekaj, zaraz znowu zaczniemy dyskusje o tym, jakoby to 60fps zależało od mocy konsol -_-

Opublikowano

W każdej grze powinna być opcja 60/30 kosztem grafiki. W Infinite chyba tak jest na konsolach, co nie?

Opublikowano

 

 

 

 

Co w tym dziwnego? Gry w 30 zawsze będą wyglądać lepiej, a to ludzie zauważą, a 60 FPS nie.

 

Uważasz, że ludzie nie widzą, że gra chodzi w 60FPS, a nie w 30? O_o

 

 

Nie widzą. Tak samo jak nie widzą screen tearingu i nie czują większego czy mniejszego opóźnienia w sterowaniu.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

W każdej grze powinna być opcja 60/30 kosztem grafiki. W Infinite chyba tak jest na konsolach, co nie?

 

W Infinite tak jest, tylko liczby trochę pokićkałeś. Tam przełączasz między czymś koło 15 z V-Sync a czymś koło 30 bez V-sync ;].

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

 

W każdej grze powinna być opcja 60/30 kosztem grafiki. W Infinite chyba tak jest na konsolach, co nie?

 

W Infinite tak jest, tylko liczby trochę pokićkałeś. Tam przełączasz między czymś koło 15 z V-Sync a czymś koło 23 bez V-sync ;].

 

 

No i nie da się przejechać świni.

Opublikowano

Znam kilka osób, które nie widzą różnicy między 30 a 60 FPS.

Opublikowano

 

 

 

 

Nie widzą. Tak samo jak nie widzą screen tearingu i nie czują większego czy mniejszego opóźnienia w sterowaniu.

 

A może nie mierz wszystkich swoją miarą? 

Chociaż w sumie, skoro stricte konsolowcy nie widzieli gry w 60FPS to w sumie jak mają takie rzeczy jak różnica 60vs30 widzieć. :confused:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Myślę, że 60 fpsów nie jest obowiązkowe przy każdym gatunku. Slasher typu DMC - ok. Wyścigi typu Forza - alright. Ale gdybym miał wybrać Uncharteda 2 z 30 fpsami i ładną grafiką, a 60 fpsami z gorszą grafiką, to jasne że wziąłbym opcję nr 1. 

 

W ogóle to ludzie często uważają, że dyskusja 30 vs 60 fps to często dyskusja pt. grafika vs gameplay. Trochę bullshit bo przy 30 fpsach możesz pozwolić sobie na większą ilość np. przeciwników na ekranie czy siakichś obiektów itd, a to przecież ma związek z rozgrywką.

Opublikowano

 

 

 

 

 

Nie widzą. Tak samo jak nie widzą screen tearingu i nie czują większego czy mniejszego opóźnienia w sterowaniu.

 

A może nie mierz wszystkich swoją miarą? 

Chociaż w sumie, skoro stricte konsolowcy nie widzieli gry w 60FPS to w sumie jak mają takie rzeczy jak różnica 60vs30 widzieć. :confused:

 

 

O co Ty się dopierniczasz, ja akurat widzę wszystko, jestem nawet w stanie na oko oszacować tearing w %.

 

Przeciętny gracz nie widzi żadnych z tych rzeczy, myślisz że niby dlaczego devi wybierają grafę ponad płynność. Najlepszy przykład to Dante's Inferno gdzie PS boje lały na grę bo nie wyglądała jak God of War i gdzieś mieli, że w przeciwieństwie do kratosa gra trzymała betonowe 60 FPS. To samo masz przy każdej dyskusji na temat GTvsForza, żadnego fana GT nie obchodziło, że gra zbierała 10-20 FPS'owe dipy + screen tearing w bonusie. Najważniejsze, że ładnie na zdjęciach wygląda, to ludzi jara, a nie jakaś śmieszna płynność.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

30 fps są w porządku, ale pod jednym warunkiem: jeśli są stabilne. Jeśli lecą w dół do 20 i niżej co kilkanaście sekund to już nieprzyjemne. Ale macie dużo racji mówiąc, że ludzie tego nie zauważają. Zbyt dużo osób ma to w nosie i kończy się tym, co mamy teraz właśnie.

Opublikowano

W każdej grze powinna być opcja 60/30 kosztem grafiki. W Infinite chyba tak jest na konsolach, co nie?

 

Przypomina mi się jak w Alan Wake: American Nightmare była opcja włączenia v-sync i gra zaczynała chodzić w slo-mo :P To już wolałem ten tearing.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

z łaski swojej powstrzymajcie się od osobistych wycieczek, przyhamujcie emocje i słownictwo. ostrzegam zawczasu żeby później płaczu nie było i dąsania się o warny.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.