Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Ja (pipi)ie czy nie można zrobić tego tak jak jest to zrobione w DS3???????????

Edytowane przez Soul

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

" Masz tak ja z X360 - dwa paluszki jako standard i

możliwość dokupienia Play & Charge z

akumulatorkiem (tym razem podobno porządnym)

oraz kablem. Poza tym pad Xbox One ma

normalne wejście micro-USB. Po podłączeniu

kabelka, który kupisz nawet markecie, pad

przestaje wysyłać sygnał i działa jak przewodowy

(komora na baterie może być pusta)."

Opublikowano

Rocket science level stuff :teehee:

Opublikowano

Akurat możliwość wymiany akumulatorków AA to bardzo wygodne rozwiązanie.

 

Baterie AA to te większe paluszki - takie jak obecnie - czy te małe? :P Ten nowy pad do Xone ma jakąś małą tą komorę na baterie, ale to chyba cały czas te same akumulatorki?

Opublikowano

Te małe to są AAA, te normalne to AA. Czyli takie jak wchodziły do pada od X360. 

Opublikowano

AA to te "średniaki". AAA to te najmniejsze. Albo mi się poyebało.

 

Edit: Sutek mnie przegonił. 

Edytowane przez Homer S

Opublikowano

Akurat możliwość wymiany akumulatorków AA to bardzo wygodne

Mysle , ze nikt nie spodziewal sie.takiej odpowiedzi w Twoim wykonaniu.
Opublikowano

microsoft z bateriami dalej w średniowieczu, tak trzymać

Opublikowano

 

Akurat możliwość wymiany akumulatorków AA to bardzo wygodne

Mysle , ze nikt nie spodziewal sie.takiej odpowiedzi w Twoim wykonaniu.

 

 

Lepiej pewnie by było gdybym napisał, że lepszym rozwiązaniem jest wbudowany akumulator, który trzyma 10h a nie 25h jak dwa akumulatory AA 2300, nie? Wtedy by było ok :)

Opublikowano

LoL

Jeszcze niech M$ napisze ze baterie moga byc tylko od M$, kasa musi sie zgadzac, a Don napisze ze to dobry manewr, nie bedzie problemow ze jedne trzymaja dluzej a inne krocej.

Opublikowano

Odkąd kupiłem X360 to mówiłem, że wolę wymienne akumulatory więc nie wiem do czego się dowalacie.

Opublikowano

 

 

Akurat możliwość wymiany akumulatorków AA to bardzo wygodne

Mysle , ze nikt nie spodziewal sie.takiej odpowiedzi w Twoim wykonaniu.

 

 

Lepiej pewnie by było gdybym napisał, że lepszym rozwiązaniem jest wbudowany akumulator, który trzyma 10h a nie 25h jak dwa akumulatory AA 2300, nie? Wtedy by było ok :)

 

 

Po co sobie strzępisz język Don? To jest bez sensu. Beka z M$ i tyle, baterie dla plebsu. Nie dla psa kiełbasa, 1m charging cable master race.

Opublikowano

Hmm osobiście wolę takie rozwiązanie. Takie baterie trzymają masę czasu, a i zawsze mam pod ręką zapasowe. Jak DS padnie, to muszę posiłkować się kablem.

Opublikowano

DS trzyma 10 godzin ...

 

Codziennie nowych rzeczy dowiaduje sie w tym temacie ktore odziwo sa sprzeczne z moim osobistym i wieloletnim doswiadczeniem ze sprzetem o ktorym sie tu dyskutuje no ale coz.

 

 

Nie chce mi sie pisac dlaczego "1m kabel master race" (mam dwa, jeden jest w PC, polecam) jest dla mnie lepsze/wygodniejsze od akumulatorkow bo to jest preferencja i chocby nie wiem jak jakis beton usilowal wmowic, ze to czy to rozwiazanie jest oficjalnie wygodniejsze to i tak go wysmieje za kazdym razem za glupote, napisze tylko, ze przez czesta wymiane akumulatorkow bylem nie raz zmuszany do kupna nowego pada poniewaz zbiornik na baterie za kazdym razem sie psul i kazde jego dotkniecie czy gwaltowny ruch padem podczas gry powodowal utrate polaczenia z bateriami co skutkowalo wylaczeniem pada.

 

Cieszy mnie natomiast ze nowy pad prawdopodobnie naprawi ten ogromny defekt, bo juz przyzwyczailem sie do grania na PC z xboxowym padem i glupio by bylo po tylu latach musiec sie przerzucic nagle na DS4 ktore pewnie nie bedzie mialo oficjalnego wsparcia w grach.

Opublikowano

Akumulator w DS3 trzyma jakieś 20-25h.

Opublikowano

Hmm osobiście wolę takie rozwiązanie. Takie baterie trzymają masę czasu, a i zawsze mam pod ręką zapasowe. Jak DS padnie, to muszę posiłkować się kablem.

Ależ oczywiście. Od 2006 miałem tylko dwa komplety 4 akumulatorków przeznaczonych do pada od konsoli. Ich wymiana zajmuje kilka sekund, pad jest zawsze bezprzewodowy, a trzymają naprawdę długo. Miałem okazję korzystać z Play&Charge, który z kolei nie spełnił moich oczekiwań.

 

Poza tym do padów od MS pojawiło się sporo alternatywnych możliwości ładowania od zewnętrznych producentów, więc każdy przynajmniej ma wybór. 

Opublikowano

Mi tam rozwiązanie DS3 pasuje. Jedyny minus to taki, że pad (to samo headset zresztą) nie ładuje się, gdy konsola jest wyłączona, no ale to ma się zmienić. Długość kabla mi nie przeszkadza, bo mam dwa pady. Zawsze jeden jest w pełni naładowany.

Opublikowano

Ja sobie kupiłem taką 5 m przedłużkę USB do podłączenia bezprzewodowego routera do X360 - mogę sobie ładować pada do PS3 z innego pokoju :P

Opublikowano

Ja rowniez zdecydowanie wole opcje z DS3, denerwowal natomias przymus nonstop uruchomionej konsoli (pod PC wszystkie porty zapchane)

W PS4, bedzie mozliwosc ladowania pada nawet jak konsola jest wylaczona i taka opcja wydaje sie najlepsza.

Opublikowano

Ja DS3 ładuje z portu USB z TV Samsunga, podczas oglądania TV, po co ma hulać jeszcze konsola do tego albo PC. 

 

A rozwiązanie pasuje mi bardziej archaiczne z X360, akumulatorki można wymienić, podładować kablem jak DS3, albo wymienić na większe.

Opublikowano

 

 

 

 

 

 

Nie widzą. Tak samo jak nie widzą screen tearingu i nie czują większego czy mniejszego opóźnienia w sterowaniu.

 

A może nie mierz wszystkich swoją miarą? 

Chociaż w sumie, skoro stricte konsolowcy nie widzieli gry w 60FPS to w sumie jak mają takie rzeczy jak różnica 60vs30 widzieć. :confused:

 

 

O co Ty się dopierniczasz, ja akurat widzę wszystko, jestem nawet w stanie na oko oszacować tearing w %.

 

Przeciętny gracz nie widzi żadnych z tych rzeczy, myślisz że niby dlaczego devi wybierają grafę ponad płynność. Najlepszy przykład to Dante's Inferno gdzie PS boje lały na grę bo nie wyglądała jak God of War i gdzieś mieli, że w przeciwieństwie do kratosa gra trzymała betonowe 60 FPS. To samo masz przy każdej dyskusji na temat GTvsForza, żadnego fana GT nie obchodziło, że gra zbierała 10-20 FPS'owe dipy + screen tearing w bonusie. Najważniejsze, że ładnie na zdjęciach wygląda, to ludzi jara, a nie jakaś śmieszna płynność.

 

To ja już wo.ę grę w 30 klatkach wyglądajacą jak God of War niż Dante's Inferno które momentami to straszy grafiką rodem z PS2 (niektóre modele postaci, czy mapy to jakiś śmiech na sali)

Opublikowano

No widzisz a ja wole na odwrót choć akurat GOW był za(pipi)isty nawet w tych 45 fpsach :P 

Opublikowano

Mozesz. Podpinając pada do PC :) konsola jest wyłączona ? jest. pad się ładuje ? ładuje :D

Edytowane przez kidnappa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.