Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Wracając jednak do tego co napisałem wcześniej, to podchodzisz do tematu dosyć typowo, czyli widzisz to co jest (a jest faktycznie słabo), ale nie umiesz wyobrazić sobie, co mogłoby być

 

do dobrze, to mógłbyś zapodać jakieś super mega pomysły jak by można było sterowanie ruchowe połączyć ze zwykłym

i nie musisz sie ograniczać do dostępnej technologii (kinekt 1/2, move2 i inne) - powiedzmy że technologia pozwala robić prawdziwe cuda, 100% precyzji, zero lagów, wszystko jest cudowne:

powiedz jakie świetne pomysły mogły by sie wtedy ukazać?

tylko nie mów że nie jesteś devem więc nie wiesz, skoro twierdzisz że sterowanie ruchowe może być świetne po zapodaj jakieś pomysły na jego świetne wykorzystanie, serio jestem ciekawy bo osobiscie raczej nie widze cudownych rozwiązań podczas gibania sie przed TV

 

 

a prawdziwą innowacje i skok jakościowy jeśli chodzi o immersję widze w tym

OculusRift1.jpg

 

pomysł wirtualnej rzeczywistości probowano uruchamiać za czasów dooma, co przy tematej grafice nie miało racji bytu.

jednak dziś przy pięknej grafice i rozbudowaniu światów granie w goglach które dają wrażenie realnego siedzenia w świecie gry to może być coś naprawde powalającego

 

w przeciwieństwie do sterowania ruchowego gdzie jakoś tego powalania nie widze

 

 

i BTW - strasznie żałuje że nextgeny nawet nie pisną o użyciu takich lub podobnych gogli, tak jak by w ogole nie widzieli potencjału w tym rozwiązaniu

....no chyba że ten oculus rift w rzeczywistości wcale nie jest taki fajny i np po 15 minutach boli od niego głowa i oczy, w takim wypadku kaplica :/

no ale mam nadzieje że kiedyś wprowadzą gogle które nie mają efektów ubocznych

Edytowane przez Yano

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

ja tu pisze o anczarted a ten wyskakuje z xboxem ? slonko przygrzalo ?

Opublikowano

Ten Oculus Rift to ciekawostka pokroju 3D, które okazało się ficzrem niesłuchnie egaltowanym do rangi rewolucji growej. meh.

Opublikowano

chyba ciebie, napisales ze nie wiesz skad sie wzielo to ze ludzie siedza cicho (zacytowac? problem z mozgiem i czytaniem wlasnych postow?) to ci napisalem dlaczego. uzytkownicy xboxa moga pomarzyc o tak utalentowanych tworcach, dla was sa samochody, halo i ufoki  :sorcerer:

 

yano- przy skomplikowanym interfejsie takich gier jak ghost recon, gdzie komendy druzynowe typu "stop, przegrupowac sie, za mna" robilbys wykonujac te ruchy, ktore sa animowane (krecenie palcem, piesc w gorze itd). 

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Raczej swiadczy o tym, ze jak gra jest swietna to jest swietna. A jezeli chodzi o betonow, to na tym forum jest najwiecej po stronie plejstacji.

 

PS. W ogole nie rozumiem sonoklapow, po premierze anczarted latali jak poj.ebani po forum wszedzie sikajac w gacie na samo slowo Drake, jarajac sie bezmozgim, korytarzykowym samograjem, a teraz dostaja tak genialny tytul i siedza cicho ...

 

Prowo udane <3

Opublikowano

PS. W ogole nie rozumiem sonoklapow, po premierze anczarted latali jak poj.ebani po forum wszedzie sikajac w gacie na samo slowo Drake, jarajac sie bezmozgim, korytarzykowym samograjem, a teraz dostaja tak genialny tytul i siedza cicho ...

...albo skladaja sie w 20 na GOTY/Prawie GOTG  :confused:

Edytowane przez Szprota

Opublikowano

polowa roku, gta 5 za 3 miechy a wy tu o goty  :teehee:

Opublikowano

tlou gotg to bylo wiadome juz dawno przed premiera beka

 

nie dla psa kielbasa mesjasz 96 na mc

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

polowa roku, gta 5 za 3 miechy a wy tu o goty  :teehee:

 

Najpierw niech gra bedzie lepsza od Grand Theft Auto "7+" IV. 

 

Też czekam na GTA V ale niechcę się zawieść jak na IV

Opublikowano

Ten Oculus Rift to ciekawostka pokroju 3D, które okazało się ficzrem niesłuchnie egaltowanym do rangi rewolucji growej. meh.

a wiesz coś więcej co jest z nim nie tak?

 

z tego co wiem nie było jeszcze oficjalnej premiery, a kinstarterowicze dostali wersje "beta"

 

ciekaw jestem tego projektu i zastanawia mnie jakie on ma wady (boląca głowa?) które moga mu utrudnić spopularyzowanie?

Opublikowano

Najtmer widze, ze nadal nie rozumie xD Spoko, wazne ze pocisnales xbotooof xD Odstaw narkotyki bo jezeli nie widzisz czemu dziwi mnie logika psychofanow Naughty Dog to musi byc juz z toba nieciekawie.

 

PS. Juz wiem czemu fani anczarted nie rzucaja sie na lewo i prawo, przygody Drake'a byly na ich poziomie, a TLoU nawet na easy nie moga skonczyc.

Opublikowano

Nie chodzi o to, że coś nie jest tak z OR, bardziej o to, że rozdmu(pipi)e się tą ciekawostkę do poziomu takiej gałki analogowej czy wejścia w konsol w generację internetową. Mimo wszystko fajna inicjatywa, może coś z tego będzie.

Opublikowano

prosze insioczku, zrobilem dla ciebie emotke  :*

 

 

 

68855622705956864222.png

 

Opublikowano

Xboxowe betony z avkami z gry ND. Świat się wali.

 

Beton docenia grę jaką jest, a klapkom wystarczy samo Naughty Dog w start menu i zaczeliby sie jarac Uncharted kartingiem.

 

The Last of Us jest tak, kuuuuurwa, tak dobre, że musiałbym wszystkie te smaczki, niuanse i fajne pomysly zapisywać na kartce podczas przechodzenia gry, zupełnie jak recenzent.

 

Uncharted przy nim to gra... dla dziewczyn. I to brzydkich.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

zluzuj, kazda gra ma swoje 5 minut i kazda bedzie w tej samej sytuacji. za 2 lata moze wyjsc gra przy ktorej TLOU bedzie (pipi)owe, oskryptowane, schematyczne, nudne itd. po co sie rzucac na inne gry?

Opublikowano

Lol. Ja oceniam gry po tym jakimi są na swoje czasy, to że wyjdzie coś lepszego za jakiś czas nic nie zmienia. Jakoś po 9 latach Half-life 2 nadal jest krulem, dla mnie przynajmniej. Tak samo jak i Red Dead Redemption czy Alan Wake po 3 latach. I jeszcze parę takich gier mógłbym wymienić.

 

Uncharted za to zawsze będzie czerstwe.

 

7MvKH0Q.jpg

 

*ba dum tss*

Opublikowano

 

Ten Oculus Rift to ciekawostka pokroju 3D, które okazało się ficzrem niesłuchnie egaltowanym do rangi rewolucji growej. meh.

a wiesz coś więcej co jest z nim nie tak?

 

z tego co wiem nie było jeszcze oficjalnej premiery, a kinstarterowicze dostali wersje "beta"

 

ciekaw jestem tego projektu i zastanawia mnie jakie on ma wady (boląca głowa?) które moga mu utrudnić spopularyzowanie?

 

 

 

Ogladalem wiele filmikow z Oculus Rift w akcji i wygalda to przekozacko, a co do wad to jest jedna i do spora - wrazenie to robi ogromne ale tylko w grach FPP...calkiem logiczne ze jak masz takie gogle na glowie to w grze tez musi byc widok z oczu bohatera a to juz ogranicza uzycie tego cuda  :( I nie mowie tutaj o graniu w CoDa czy BF i uczucie ze jest sie na polu walki tylko o takiego Skyrima czy Wiedzmina gdzie bedzie mozna zatopic sie w swiecie fantasy z elfami, orkami i smokami...ah to by bylo piekne  :lol:

Opublikowano

 

Wracając jednak do tego co napisałem wcześniej, to podchodzisz do tematu dosyć typowo, czyli widzisz to co jest (a jest faktycznie słabo), ale nie umiesz wyobrazić sobie, co mogłoby być

 

do dobrze, to mógłbyś zapodać jakieś super mega pomysły jak by można było sterowanie ruchowe połączyć ze zwykłym

i nie musisz sie ograniczać do dostępnej technologii (kinekt 1/2, move2 i inne) - powiedzmy że technologia pozwala robić prawdziwe cuda, 100% precyzji, zero lagów, wszystko jest cudowne:

powiedz jakie świetne pomysły mogły by sie wtedy ukazać?

tylko nie mów że nie jesteś devem więc nie wiesz, skoro twierdzisz że sterowanie ruchowe może być świetne po zapodaj jakieś pomysły na jego świetne wykorzystanie, serio jestem ciekawy bo osobiscie raczej nie widze cudownych rozwiązań podczas gibania sie przed TV

 

 

Że tak siebie zacytuje:

 

 

 Kinect 2.0 podobno jest w stanie odczytywać drobne gesty, zmiany w postawie ciała , być może mimikę itp., a to można wykorzystać jako naturalne, nie psujące frajdy patenty wpływające na gameplay. Nie chodzi o wymuszanie pewnych zachowań na graczu, a o wykorzystanie jego naturalnych reakcji, typu uniki przed kulami z ekranu, konwulsyjne reakcje na stresowe sytuacje itp. Raczej mało kto podczas grania porusza jedynie palcami, a im bardziej emocjonująca jest gra, tym mniejsze na to szanse i jednocześnie większe, żeby móc to wykorzystać do podkrecenia emocji jeszcze bardziej.

Najprostszy przykład i najpopularniejszy zarazem, to rozglądanie się po kokpicie pojazdu (*). Zbyt gwałtowne ruchy, brak skupienia uwagi na drodze, nerwowe spoglądanie w lusterka, to może wspomóc imersję z grą, a w żaden sposób nie bedzie niczego wymuszać na graczu. Przypominam, że 99% patentów związanych z sixaxisem polegało właśnie na ZASTĄPIENIU tradycyjnego sterowania ruchowym, a to o czym piszę ma ewentualnie wspomóc tradycyjne sterowanie.

 

*- oczywiście nie machamy głową na boki, tylko system odczytuje ruch gałek ocznych. Oprócz wymienionych już zalet takiego rozwiązania, poprawia się dzięki temu widoczność podczas skręcania i wpływa tym samym na realniejsze doznania. Osobiście nie jestem fanem ścigałek, a już na 100% nie lubię widoku z kokpitu, bo w żadnej gierce nie jest to nawet podobne do rzeczywistości.

 

Najprostszy przykład WSPOMAGANIA (bo dokładnie o tym pisze) tradycyjnego sterowania, sterowaniem ruchowym.

 

Drugi przykład i zarazem rozwinięcie tego co napisałem w cytowanym poście:

 

Gramy swoim avatarem (oczywiście wykonanym za pomocą Kinecta) w jakiś horror. Akcja gestnieje. Po kolejnym ataku brzydala wyskakującego z szafy, jesteśmy ewidentnie spjęci. Nasza pozycja na siedzisku względem wyjściowe zmienia się, reakcje ciała przybierają na intensywności (system uczy się pewnych wzorców naszych zachowań, niezależnie od gry), gierka odczytuje wyraźny sygnał: "boimy się" i dokręca śrubę, pojawiają się przerażające odgłosy z kibla, nowi bardziej źli przeciwnicy,(pipi)y w pory i gra jest happy. W wypadku, kiedy system odczytuje naszą reakcję: "siedzi i się nudzi" intensyfikuje starcia, podkręca poziom trudności itp. itd. 

 

Dodatkowo dzięki temu, że system uczy się naszych reakcji podczas grania, pozwala nam w naturalny sposób je wykorzystywać. Wspomnianie już uchylanie się przed kulami czy też popularne spoglądanie po za ekran(sporo osób tak ma) może znaleźć swoje odzwieciedlenie w grze. Np. jeżeli w danym momencie, w którym trzeba wykonać skok, zamiast wcisnąć odpowiedni klawisz na padzie, skoczymy hmm... sami (najczęściej jest to poddzucanie pada) system odczyta to jako prawidłowe wykonanie danej czynności. Oczywiście chodzi tutaj o sprawnie uczący się system, który potrafi rozpoznać kiedy i w jakim tytule takie zachowanie ma miejsce. Zdaje sobie też sprawę, że zbytnia ruchliwość podczas grania zwykle dotyczy początkujących graczy, ale może właśnie chodzi o to, że oni wykonują te czynności intuicyjne, a my z czasem zatracamy je na rzecz rutyny i przyzwyczajenia, ale też mniejszych emocji związanych z graniem. Ja chciałbym na powrót poczuć te emocje, których proste zmiany typu: lepsza grafika, brak loadingów, otwarty i randomowy świat już raczej nie przywrócą.

Opublikowano

Lol. Ja oceniam gry po tym jakimi są na swoje czasy, to że wyjdzie coś lepszego za jakiś czas nic nie zmienia. Jakoś po 9 latach Half-life 2 nadal jest krulem, dla mnie przynajmniej. Tak samo jak i Red Dead Redemption czy Alan Wake po 3 latach. I jeszcze parę takich gier mógłbym wymienić.

 

Uncharted za to zawsze będzie czerstwe.

 

7MvKH0Q.jpg

 

*ba dum tss*

a to pardon. ja sie nigdy nie jaralem Uncharted, ale docenialem to ze innym sie to z jakiegos powodu podobalo. kiedy czlowiek czyta tyle pochlebnych opinii o grafice czy zwrotach akcji i tego typu rzeczach, przyjmuje ze nie sa one z dupy wyssane. i na tym opieram swoje podejscie do gier w ktore nie gralem i nie zamierzam- jesli komus sie podoba, ok, nic mi do tego, hejtu nie szerze, bo szkoda mi na to czasu. co innego trolling xbotow ktorzy zawsze sie spinaja jak ins i ukrywaja bol dupy pseudo trollingiem ;)

 

rozumiem ze cale uncharted jest tak obrzydliwe jak ten obrazek ktory pokazales, bo jesli nie, to na co on tu? kazda z gier ktora wymienilestez ma swoje slabsze momewnty, paskudne bugi, textury rysowane w notatniku itd. dziwny sposob argumentacji i stawiania na swoim

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Hmm ja i Mazzeo hejtujemy i gralismy, ty bronisz z urzedu mimo, ze nie grales ? Bez komentarza.

 

PS. Zwroty akcji w Uncharted ? xD

Edytowane przez Ins

Opublikowano
kiedy czlowiek czyta tyle pochlebnych opinii o grafice czy zwrotach akcji i tego typu rzeczach, przyjmuje ze nie sa one z dupy wyssane.

 

O to to i generalnie na tym się ta seria kończy.

 

Z resztą zwroty akcji w UC2 i UC3 doceni chyba ten co ogląda Klan jedynie.

 

EDIT: lol Ins

 

brofist_display.gif

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Na szczęście graczy  tak negatywnie oceniających Uncharted jest mniej niż 1%. Dla mnie Uncharted 2 to gra generacji do póki nie zagram w Last of Us.

Edytowane przez Andrew21

Opublikowano

Grą nad grami jest Silent Hill, można zamknąć temat.

Opublikowano

Na szczęście graczy tak negatywnie oceniających Uncharted jest mniej niż 1%. Dla mnie Uncharted 2 to gra generacji do póki nie zagram w Last of Us.

Dobrze że tylko dla Ciebie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.