Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Są tam dwie tabliczki, ale wierzę na słowo, ja nigdy autem niczego na zakrętach nie kosiłem.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Przykro mi ale nie przy 50 km/h, nie przy uderzeniu w 3 znaki które siedzą głęboko w ziemi.

protip: tam nie jest 50km/h tylko 50mph

Opublikowano

 

Przykro mi ale nie przy 50 km/h, nie przy uderzeniu w 3 znaki które siedzą głęboko w ziemi.

protip: tam nie jest 50km/h tylko 50mph

 

wiem, ciezko wyczuc na gifie moment uderzenia ale mysle ze podczas uderzenia bylo ze 35-40 mph

Opublikowano

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

Opublikowano

Ponad milion pre orederów na PS4 znacząco wyprzedza ilość preoredrów na PS2 i PS3 w tym samym czasie

 

 

 

 PS4 pre-orders are tracking "way over and above and beyond the pre-order number at launch day" of the PS2 and PS3, Sony Computer Entertainment UK chief Fergal Gara has confirmed to VideoGamer.com.

Gara said that the current PS4 pre-order total stands at over one million units and we should expect a sell out at launch.

 

http://www.videogamer.com/news/ps4s_one_million_plus_pre-orders_are_way_over_that_of_ps2_and_ps3.html

 

 

PS4 jest na drodze do pobicia rekordów sprzedaży konsol na starcie bez tytułów zapowiedzianych od Naughty Dog, Santa Monica i Polyphony . Pewnie w nintendo i microsoftcie mają ob.srane gacie.

Opublikowano

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

no ale kurde, znak na gifie sie rozwala przecież 

Opublikowano

 

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

no ale kurde, znak na gifie sie rozwala przecież 

 

 

Fakt. Samochód się tak mocno odbijał, że nawet tego nie zauważyłem. W sumie to nigdy nie jeździłem po znakach driftując 100 km/h, więc nie wiem jak to powinno się zachować.

Opublikowano

zaratustra ja też bym chciał takie zniszczenia jak na tym filmiku (silniku) bardzo bym je chciał już od dawna marudze na jakość zniszczeń w grach i nadchodzą nowe generacje i nie dają mi fajnych zniszczeń.. ale co poradzić??

 

 

btw pamiętajcie że gry robione na start konsoli są w najgorszej możliwej sytuacji produkcji gier. dlatego ja nawet ciesze sie że na premiere nie wychodzi żana z moich ulubionych marek bo wiadomo że gry startowe są co by nie mówić beznadziejne w porównaniu z grami które wychodzą później

 

pamiętam dobrze premiere ps2 i ps3 - gry startowe w momencie startu wydawały sie fajne (zwłaszcza na ps2 był wielki przeskok) ale już jakiś czas potem te startowe gry to był śmiech na sali w porównaniu z grami które wychodziły gdy dana generacja zakorzeniła sie na rynku i wśród developerów

Opublikowano

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

Przeciez znak sie rozpadl?

Opublikowano

 

 

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

no ale kurde, znak na gifie sie rozwala przecież 

 

 

Fakt. Samochód się tak mocno odbijał, że nawet tego nie zauważyłem. W sumie to nigdy nie jeździłem po znakach driftując 100 km/h, więc nie wiem jak to powinno się zachować.

 

ale on sie nie odbił od znaku, tylko go ściął, a że brał akurat zakręt, to siła odśrodkowa wyrzuciła go na zewnątrz i nie jechał 100km tylko 50km

 

dobra chciałeś zabłysnąć a tylko zaiskrzyłeś, zdarza sie najlepszym, ale przestań zmyślać 

Opublikowano

 

 

Przykro mi ale nie przy 50 km/h, nie przy uderzeniu w 3 znaki które siedzą głęboko w ziemi.

protip: tam nie jest 50km/h tylko 50mph

 

wiem, ciezko wyczuc na gifie moment uderzenia ale mysle ze podczas uderzenia bylo ze 35-40 mph

 

Na klatce tuż przed zderzeniem jest 51 mph. W następnej dochodzi do zetknięcia z małą tabliczką i jest 49>48 mph, zaś przy uderzeniu w drugą następuje zauważalny spadek prędkości do 32 mph. :sorcerer:

Opublikowano

 

 

 

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

 

no ale kurde, znak na gifie sie rozwala przecież

 

Fakt. Samochód się tak mocno odbijał, że nawet tego nie zauważyłem. W sumie to nigdy nie jeździłem po znakach driftując 100 km/h, więc nie wiem jak to powinno się zachować.

ale on sie nie odbił od znaku, tylko go ściął, a że brał akurat zakręt, to siła odśrodkowa wyrzuciła go na zewnątrz i nie jechał 100km tylko 50km

 

dobra chciałeś zabłysnąć a tylko zaiskrzyłeś, zdarza sie najlepszym, ale przestań zmyślać

No nareszcie ktos to napisal, ogolnie wracajac do tego gifa to o ile w drugim nie bardzo wiem o co chodzi to co do pierwszego daj Boze taka interakcje w Forzie 5
Opublikowano

 

 

 

Nie żebym się jakoś wymądrzał czy coś, ale na moje oko na PlejStejszyn fakin CZTERY (i każdej innej konsoli nowej generacji) w 2013 roku nie powinno być betonowych, niezniszczalnych znaków. Takie rzeczy można było zrozumieć w 1997 roku, ale kurde.

no ale kurde, znak na gifie sie rozwala przecież 

 

 

Fakt. Samochód się tak mocno odbijał, że nawet tego nie zauważyłem. W sumie to nigdy nie jeździłem po znakach driftując 100 km/h, więc nie wiem jak to powinno się zachować.

 

ale on sie nie odbił od znaku, tylko go ściął, a że brał akurat zakręt, to siła odśrodkowa wyrzuciła go na zewnątrz i nie jechał 100km tylko 50km

 

dobra chciałeś zabłysnąć a tylko zaiskrzyłeś, zdarza sie najlepszym, ale przestań zmyślać 

 

 

<ok>

Opublikowano

Chcesz powiedzieć że model jazdy w ścigałce arcade nie jest ważny, tak?

Jest ważny, ale tu kilka osób czepia się jakby nie chodziło o grę arcade tylko symulator.

Opublikowano

Nowa Yakuza to najprawdopodobniej kolejny ex na PS4.

 

Sega has yet to announce a release date or even a platform for Ishin, and neither Nagoshi nor Yokoyama offered many clues as to what to expect gameplay-wise. "We may have deployed everything we could with Yakuza 5," Nagoshi said, "but that doesn't mean we're on cruise control with the quality and volume of this title. We are challenging ourselves with new things here, from the graphical presentation to the way we're bringing back the full cast. It'll be a huge step forward."

 

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=657637

Opublikowano

przypomnijcie sobie jak było w motorstormach - czy to drzewo czy barierka czy to znak - jedziesz motorem - zaliczasz zgona i pojazd wybucha. jedziesz ciężarówką - kosisz znak i drzewo bez żadnego uszczerbku

 

to ta sama firma, dlatego nie oczekujcie cudów

 

swoją drogą mówiąc już kompletnie o realiźmie - wątpie by sportowa bryka waląc w znaki "kosiła je jak zborze" (cytat z kaczyniaka który twierdzi że samolot ścina drzewa skrzydłami jak kosa zborze)

 

mimo wszystko zgodnie z prawami fizyki każdej akcji odpowiada reakcja o przeciwnym zwrocie, i samochód waląc w zakopany w ziemi znak musi na to jakoś zareagować

 

pytanie czy w tym wypadku było to 100% realne? nie wiadomo, prawdopodobnie nie. ale bez przesady , ktoś oczekuje 100% realizmu? to w takim razie po tym walnięciu w znak powinna przyjechać policja i dać mandat graczowi <_<

Opublikowano

Nie ma innej rady - ktoś z forumkowych ekspertów musi przeprowadzić symulację koszenia znaków z gifa własnym samochodem ( inaczej ładu nie dojdziemy ).

Opublikowano

Nie ma innej rady - ktoś z forumkowych ekspertów musi przeprowadzić symulację koszenia znaków z gifa własnym samochodem ( inaczej ładu nie dojdziemy ).

Najlepiej identycznym wozem co na gifie co by potem ktoś nie miał zastrzeżeń że masa samochodu itp. się nie zgadzały  :teehee:

Opublikowano

wystarczy pare danych

 

ped samochodu czyli predkosc razy masa, i z tego bedziemy mieli siłe pojazdu.

rurka znaku wkopana na około 80 cm ( wg wytycznych oznakowania pionowego dziennik 220) przekrój jakies 5 cm, grubosc scianki około 4mm, stal, bierzemy wytrzymalosc na scinanie i wuala.

Opublikowano
Need For Speed Rivals will feature better graphics on one next-gen console than the other, Ghost Games’ executive producer Marcus Nilsson has suggested – but refused to clarify which.

 

“What we’re seeing with the consoles are actually that they are a little bit more powerful than we thought for a really long time – especially one of them, but I’m not going to tell you which one," Nilsson told VideoGamer.com at Gamescom earlier today.

 

“And that makes me really happy. But in reality, I think we’re going to have both those consoles pretty much on parity – maybe one sticking up a little bit. And I think that one will look as good as the PC.”

 

 

hm.

Opublikowano

Pewnie mówi o Xbone, nie ma co gdybać.

Opublikowano

Albo robimy tak jak w Forzie Horizon, gdzie kosimy takie znaki bez najmniejszego problemu, dzieki czemu nie w(pipi)iamy sie, kiedy na ostatnim zakrecie przekreci nas o 180 stopni i przegrywamy wyscig. Jesli to gra arcade to tak to powinno moim zdaniem wygladac. Ewentualnie developer powinien dac w opcjach mozliwosc wlaczenia realistycznego reagowania na znaki drogowe i nie bedzie problemu.

Opublikowano

hm.

 

figaro, chyba nie wierzysz w  te bzdury.

Wszyscy wala ochy i achy jakie to teraz maja maszynki, ze nieposromione, ze tyle mocy ze moga robic co chca, a jedna  z pierwszych gier , i to wyscigi podrzedne niby wykorzystuje juz poklady mocy której nie ma na drugiej konsoli.

Wiadomo ze pewnie chodzi o ps4, ale serio, dostali siano i pier,dola, to jak malpa ktora dostała dwie gitary, jedna za 6000 i druga za 8000 i twierdzi po 3 minutach ze lepiej sie jej gra na tej za 8.

 

NFS bedzie wygladal lepiej na ktores konsoli, co z  tego jak po roku wyjdzie gra ktora bedzie ja osmieszala.

Edytowane przez _Milan_

Opublikowano

No jak gry nie będą wyglądać lepiej na PS4 (i nie mówię tu o szukaniu różnic w stylu CSI x100 powiększenie piksela), to dopiero będzie beka.

Opublikowano

Fifa 14 też ponoć wygląda lepiej na PS4 wg kolesia, który jest na GC. MS ma niby tyle kasy, niby zarabiają milardery milarderów milardów, a nie mogli w ciągu kilku lat stworzyć czegoś mocniejszego? I nie mówcie że nie mieli czasu, ta generacja niemiłosiernie sie dłużyła ;p

 

Wiadomo ze pewnie chodzi o ps4, ale serio, dostali siano i pier,dola, to jak malpa ktora dostała dwie gitary, jedna za 6000 i druga za 8000 i twierdzi po 3 minutach ze lepiej sie jej gra na tej za 8.

 

 

Ale kto dostał siano? Sugerujesz, że Sony zapłaciło kolesiowi by mówił, że ich gra wygląda lepiej na niesprecyzowanej konsoli czy mam zwidy ;p

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.