Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Post Mendrusia niezla beke rozkrecil na gry-online :lol:

 

cytuje:

 

Lepiej robić już przy koksie niźli grywać na xboxie.
Lepiej zostać homo-gejszą niż zakupić se playstation.
Lepiej sypiać za komendą niż się cieszyć swym nintendo.
Lepszy urlop w listopadzie niż eFPeeS jest na padzie.
Lepsza miłość szybka z osłem niźli przyjaźń z konsolowcem.

 

 

Niezle przychlasty tam siedza. Widac ze to zgromadzenie polskich Onion Knight'ow.

Edytowane przez Bansai

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Ale ryby dobre. xD

Opublikowano

Tak odnośnie DriveCluba, next geny nadchodzą ;) takiej interakcji z otoczeniem próżno szukać na Nasa PC-ecie

dce3201304rjzyo.gif

 

BeamNG Drive się nie liczy :D:sorcerer:

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

#RealDrivingSimulator #NextGen 

Opublikowano

Tak odnośnie DriveCluba, next geny nadchodzą ;) takiej interakcji z otoczeniem próżno szukać na Nasa PC-ecie

dce3201304rjzyo.gif

 

BeamNG Drive się nie liczy :D:sorcerer:

na life for speed też nie widziałem jakiś super realistycznych akcji. Project CARS ma być na konsole, więc o co chodzi ?!

Opublikowano

Tak odnośnie DriveCluba, next geny nadchodzą ;) takiej interakcji z otoczeniem próżno szukać na Nasa PC-ecie

dce3201304rjzyo.gif

 

BeamNG Drive się nie liczy :D:sorcerer:

kurfa rzygam tym, takie akcje?

 

kiedy doczekam sie realnego modelu jazdy i realnego modelu zniszczeń?

 

 

chyba sie wcześniej zesram...

 

dobrze że nie ruszają mnie wyścigi bo inaczej bym ostro spinał poślady...

 

 

niech oni w końcu zastosują ten silnik który na jutubie pięknie pokazuje zniszczenia i kolizje pojazdów z otoczeniem....

Opublikowano

 

Tak odnośnie DriveCluba, next geny nadchodzą ;) takiej interakcji z otoczeniem próżno szukać na Nasa PC-ecie

dce3201304rjzyo.gif

 

BeamNG Drive się nie liczy :D:sorcerer:

kurfa rzygam tym, takie akcje?

 

kiedy doczekam sie realnego modelu jazdy i realnego modelu zniszczeń?

 

 

chyba sie wcześniej zesram...

 

dobrze że nie ruszają mnie wyścigi bo inaczej bym ostro spinał poślady...

 

 

niech oni w końcu zastosują ten silnik który na jutubie pięknie pokazuje zniszczenia i kolizje pojazdów z otoczeniem....

 

Mnie też ciekawi czemu nie moga kupić tego silnika, przeciez sukces samochodowki na takim silniku gwarantowany.

Opublikowano

No bo liczenie takiej fizyki w locie to z powietrza się bierze :P

Opublikowano

No bo liczenie takiej fizyki w locie to z powietrza się bierze :P

Przeciez mozna sciagnac demo tego silnika i na baaardzo slabych kompach chodzi wszystko plynnie.

Opublikowano

no w life for speed też niewiem gdzie to liczą, skoro grafika bidna model jazdy jeszcze biedniejszy. Pewnie to dlatego, że niemam 10 rdzeni

Opublikowano

Taki silnik bylby dobry do prawdziwej symulacji, a nie pseudo-symulatora gdzie ludzie by sie posrali z nerwow gdyby po pierwszym zakrecie musieli robic restart z powodu zepsutego auta.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Taki silnik bylby dobry do prawdziwej symulacji, a nie pseudo-symulatora gdzie ludzie by sie posrali z nerwow gdyby po pierwszym zakrecie musieli robic restart z powodu zepsutego auta.

czy robiąc prawko, auto wypadło Ci na pierwszym zakręcie ? Bez przesady, te wszelkie symulacje jazdy na PC, nijak się mają do symulacji

Edytowane przez ścierpła mi noga

Opublikowano

a nie pseudo-symulatora gdzie ludzie by sie posrali z nerwow gdyby po pierwszym zakrecie musieli robic restart z powodu zepsutego auta.

e tam zaimplementowali by cofanie czasu jak np. w Forzie i jakoś by przeszło ;)

Opublikowano

 

Taki silnik bylby dobry do prawdziwej symulacji, a nie pseudo-symulatora gdzie ludzie by sie posrali z nerwow gdyby po pierwszym zakrecie musieli robic restart z powodu zepsutego auta.

czy robiąc prawko, auto wypadło Ci na pierwszym zakręcie ? Bez przesady, te wszelkie symulacje jazdy na PC, nijak się mają do symulacji

 

 

robienie prawka nie do konca kieruje sie tymi samymi zasadami co wyscigi :sweat:

Opublikowano

no, ale równie bzdurny argument przytoczyłeś co i ja. Niema symulatora wyścigów, ani na pc, ani na konsole. Ani Euro truck simulator, ani life for speed, ani mody na formułe 97, ani Gran turismo, ani forca, ani nic nic innego niema nic wspólnego z symulatorem i nie ważne czy to pc, xbox, ps4 czy cokolwiek. Mam kiere DF GT i jedno mogę tylko powiedzieć znów jadąc po kompach. Ustawienie jej na PC to jest katorga, w niektórych grach wręcz niemożliwe, ustawienie pod ps3 to 3 minuty roboty, więc Konsolowe wyścigi > PC wyścigi

Opublikowano

Nie, nie przytoczylem bzdurnego argumentu, po prostu nie umiesz czytac.

 

PS. Chuy mnie obchodzi ze ustawienie na PC kierownicy to katorga, serio, co to ma wspolnego z tym co napisalem ?

Opublikowano

no, ale równie bzdurny argument przytoczyłeś co i ja. Niema symulatora wyścigów, ani na pc, ani na konsole. Ani Euro truck simulator, ani life for speed, ani mody na formułe 97, ani Gran turismo, ani forca, ani nic nic innego niema nic wspólnego z symulatorem i nie ważne czy to pc, xbox, ps4 czy cokolwiek. Mam kiere DF GT i jedno mogę tylko powiedzieć znów jadąc po kompach. Ustawienie jej na PC to jest katorga, w niektórych grach wręcz niemożliwe, ustawienie pod ps3 to 3 minuty roboty, więc Konsolowe wyścigi > PC wyścigi

 

 

Weź Ty spisz jakieś pamiętniki, bo co chwile jakiś problem wynajdujesz. Już się tego czytać nie da. Ja w życiu nie miałem tylu problemów z kompem co Ty przez ostatnie kilka stron tego tematu.

Edytowane przez Kymel

Opublikowano

ja sie ciesze że gry wyścigowe zwisają mi i powiewają, mam z nimi do czynienia tylko jak brat przyjdzie i mowi "gran turismo" gra dekady!!!1...........

 

ale zawsze mnie w tych ścigałgach smieszy że brak zniszczeń i bryki jadą po bandzie jak chcą

 

 

ja czekam na ten prawdziwy silnik zniszczeń, a do tej porty wszystkie arcade'y typu NFS i wszystki pseudo symulatory typu gran turismo, olewam ciepłym moczem

 

 

bo nie wierze że na next genach nie da sie zrobić dobrych zniszczeń, ich brak wynika tylko z zamysłu twórców, a wg. mnie ten zamysł jest do bani

dlatego gry samochodwe zwisają mi i powiewają.... robienie pod niedzielnych graczy ścigałki gdzie samochody zachowują sie jak w wesołym miasteczku mnie nie podnieca. gińcie

Opublikowano

Że tak spytam, czy model zniszczeń i fizyka zderzeń jest AŻ tak istotna w grze, której ogólnym założeniem jest właśnie jazda w taki sposób, żeby takie sytuacje nie miały miejsca? ;)

 

Chcecie rozwałki, to zagrajcie w Burnouta. Oczywiście fizyka też z dupy, ale macie śliczne kraksy w cudownym slow-motion...

 

A poważnie, czy nie rozchodziło się też o to, że producenci nie życzyli sobie zniszczeń na licencjonowanych markach? Nie jestem w temacie, wyścigów innych niż Burnout nie trawię, ale coś takiego obiło mi się o uszy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.