Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

 

pc master race jak zwykle dostaje wersje "kup pan sobie tytana żeby miec 30fps":

 

fixd

 

 

Dla wiedzmina kupie nawet 3 <3

 

Wau.gif

 

To już wolę wyrzucać pieniądze w błoto.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Trolling trollingiem, ale gdy zobaczyłem efekty PhysX w Batman: Arkham City, to stwierdziłem, że będę grał nawet z okazjonalnym spadkiem framerate'u, aniżeli w ogóle to wyłączę. Pierwsze pięć minut gry spędziłem łażąc catwoman po dywanach... W niektórych lokacjach różnice są naprawdę kolosalne.

 

Właśnie tak spędziłem pierwsze 5min...

Opublikowano

Model(e) catwoman można sobie podziwiać w galerii w menu, jeśli o to Ci chodzi. ;)

Opublikowano

Wyglada to fajnie i głupio zarazem. Od kiedy dywany tak sie w nogi wplątują jak sie po nich chodzi :D

 

 

Multi niestety chyba znowu zostało oddelegowane do partaczy z Crytek UK. Singla robi macierzysty Crytek z Frankfurtu.

Oby, bo jak spartaczą tę grę to sie strasznie wk***ie. Tak się na nia napaliłem, że jak będzie słaba to będe musiał odłożyć kupno XO czekając na jakieś inne kozackie exy.

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem to wyżywanie się na DC. Nikt nie ma pretensji, że FM 5 nie ma realistycznej fizyki kolizji oraz systemu uszkodzeń, ale w grze nastawionej na arcadeowe ściganie, to jest duży minus. Dobrze, że nikt (?) się nie czepia nieralistycznego modelu jazdy...

Czy osoby, które miały okazje własnoręcznie sprawdzić DC ,narzekają, że panowie od Motorstorma skopali ten najważniejszy element? Nie licząc kilku wyjątków, to gro osób ceni są model jazdy z Motorstorma. Jestem laikiem w tym temacie i jedynymi ścigałakami jakie mi siadły na tej generacji jest właśnie Motorstorm, Forza i Blur(tylko na splicie) z naciskiem na ten pierwszy tytuł.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

PhysX jest ekstra, to naprawdę sporo zmienia w grach, szczególnie dla osób, które uwielbiają dbałość o detale.

 

Planetside 2 - polecam końcówkę, jak genialnie gracze oddziałują na teleportery

 

Opublikowano

Ja jak wlaczylem PhysX w bordach 2 to mi pape z dachu zerwalo doslownie. Poswiecilem te 25 fpsow i gralem w 35 jak pleb (3 letnia karta graficzna wiec 60fps+FHD+physx nie bylo opcja) ale warto bylo, przy 4 graczach kiedy iskrzy i wybucha, no cos pieknego.

 

Tutaj przedsmak:

 

Choc 1 osoba i tak nie zrobi takiej rozwaly co 4, wtedy ta opcja dopiero blyszczy.

Opublikowano

Wow, ten granat jak przyciągnął kamyczki, ciesz i tą płachtę to zrobiło na mnie wrażenie. Ciekawe, czy konsole nowej generacji będą to miały.

Opublikowano

W sumie to tylko efekty cząsteczkowe, wyglądają nieźle ale czasem liczy się wydajność i każdorazowo nie będę się przyglądał czy po strzeleniu w glebę leci dużo odłamków i czy dziury po strzałach różnią się od siebie. Na next-genach to powinien być standard i to bez utraty wydajności. 

Opublikowano

Wow, ten granat jak przyciągnął kamyczki, ciesz i tą płachtę to zrobiło na mnie wrażenie. Ciekawe, czy konsole nowej generacji będą to miały.

PS4 wspiera PhysX. Kilka miesięcy temu o tym pisali, ale czy to zastosują to zobaczymy.

Opublikowano

No PhysX zżera tak do 30 fps więc warto włączyć na pół godzinki-godzinkę przy słabszym sprzęcie, a potem wyłączyć.

Jak ktoś ma wydajnego PC to ofc PhysiX warto mieć włączone cały czas, bo efekty fajne.

W Mafii 2 fajnie się wszystko rozwalało, standardowy przykład:

http://www.youtube.com/watch?v=0v1NgyzQ9tM

Uwaga na spoilery. 

Opublikowano

Ciekawe, czy konsole nowej generacji będą to miały.

 

7Jg9.gif

Opublikowano

No i git, tak ma być. Jak na sprzęty które mają mniej więcej do 2020 trwać to warto, by takie technologie miały na pokładzie. A ten news o Ubi i 30 fps... wiadomo, to nie jest 60, ale "locked" mi się bardzo podoba. Oby tylko z czasem nie pogubiono gdzieś tych efektów i stabilnych framerate'ów.

Opublikowano

Oby tylko z czasem nie pogubiono gdzieś tych efektów i stabilnych framerate'ów.

Przez pierwszą połowę generacji nie powinni przy pomyślnych wiatrach może będzie to 2/3 bo później oczywistą oczywistością będzie sytuacja jaka panuje obecnie ;)

Opublikowano

Nie wydaje mi się, przeskok graficzny już chyba nie będzie tak duży jak pomiędzy poprzednimi generacjami. Teraz niektóre gry wyglądają genialnie np. watch_dogs czy Wiedźmin 3, także wydaje mi się, że jak studia poznają bardziej architekturę to będą robić gry cały czas w stabilnym framerate'cie. ;)

Opublikowano

Wiadomo, że lepiej mieć stałe 30 FPS niż huśtawkę. Z drugiej strony, zastanawiające jest to jak bardzo developerzy chętnie ogłaszają takie rzeczy. Chyba wszyscy już powiedzieli w ilu FPS ich gry będą.

Opublikowano

Ten gif z KZ SF niezły. Oby większość gier mogła się poszczycić podobnymi efektami, a jak za sprzęt za mniej niż 2000zł to będzie super.

Co się tyczy PhysX to trailer Hawken'a też świetnie pokazuje zalety tych efektów:

Opublikowano

Nie wiem czy zauważyliście, ale ten efekt cząsteczkowy ("rozwiewany pył") jest właściwie taki sam w każdej grze i często użyty w sposób irracjonalny. Coś wybucha- ten efekt, coś jest zasysane- ten efekt, coś generuje jakieś pole siłowe- ten efekt. Trochę to wygląda na wrzucanie go na zasadzie bajeru, nawet jeżeli jest to pozbawione jakiegoś innego uzasadnienia.  Co innego te odłamki czy fizyka materiału.

Opublikowano

Ostatnio była awantura co do BF4 i tego, nie będzie chodził w 1080p. Osobiście nie miałbym nic przeciwko temu jeśli będzie to nie mniej niż 1280x1080. Już pomijając kwestię 60fps to myślę, że czasem też lepsza będzie taka rozdziałka z dobrym AA niż pełne 1080p z lipnym AA.

W obecnej generacji (szczególnie pod koniec) sporo gier chodzi nieco poniżej 720p.

Myślę, że odpowiednią normą dla nowych konsol powinien być przedział 1280x1080 - 1920x1080.

Na PS3 np. GT5 chodzi w 1280x1080 a demko GT6 w 1440x1080 (ale z gorszym AA).

Opublikowano

720p+porządne AA i inne bajery, a będzie dobrze. No ale wszystko okaże się tak za rok może dwa jak się nowa generacja zadomowi. Wtedy będziemy mogli narzekać bądź się cieszyć.Póki co jestem raczej sceptyczny.

 

Co się tyczy PhysicX to jak każdy nowy bajer potrzeba czasu aby devi się z nim zaznajomili do porządku i z czasem rozwinęli efekty jego użytkowania. Pamiętam potworki jakie powstawały z nieumiejętnym użyciem bloomu,hdr i bump-mappingu choć nawet i dzisiaj niektórzy przesadzają z niektórymi efektami.

Edytowane przez Paliodor

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.