Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

A jak mówiłem, że 1080p nie będzie standardem, to ludzie się ze mnie śmiali :P

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

W 1080p jako standard wierzyli ci sami ludzie co w moc prześcigającą PC o 2-3 lata do przodu

Opublikowano

A ja myślałem, że nowa generacja gier wprowadzi wydajność na nowy poziom czyli 1080p + 60 fps w większości gier. Szkoda, że trzeba na to poczekać jeszcze z 10 lat. Ten problem chyba nigdy nie zostanie rozwiązany. Chyba że dojdziemy do krytycznego momentu, w którym grafiki nie będzie się dało przeskoczyć. Może wtedy się uda. 

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Jakiś czas temu sporo osób próbowało przekonać forumek, że grafa już osiągnęła maks i takie BF3 na ultra to już praktycznie szczyt. Nie byli to pececiarze :sorcerer:

Opublikowano

Co do BF3 to ja nie wiem w ogóle skąd ten zachwyt nad grafiką w tej grze.. Co innego Crysis 3 (oczywiście mowa o wersjach na PC).

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Czuje się wywołany do tablicy, bo to ja pisałem, ale niedokładnie tak jak piszesz. Mówiłem że grafika jest bardzo bliska osiągnięcia maximum (fotorealizmu) i taka jest prawda, a BF3 jest tego przykładem.

 

8553038202_2b15f3d769_o.jpg

 

9521290432_3280a67d98_o.jpg

 

ijkGxC4JPAsP9.jpg

 

To samo widać na dobrym photo mode z Forzy i Gran Turismo.

 

W ciągu najbliższej generacji grafika nie pójdzie tak bardzo do przodu względem tego co dziś bo zwyczajnie jest coraz mniej do poprawiania.

Opublikowano

Biorąc pod uwagę, nie tak duży wzrost moc jak uprzednio, to raczej nie. Natomiast grafika pójdzie prędzej czy później dużo dalej niż to co powyżej :yes:

Opublikowano

Wiesz, ja kiedyś uważałem Obliviona za fotorealistycznego, dzisiaj grafika już właściwie kłuje w oczy. Jest dużo miejsca do poprawy jeśli się przyjrzeć, a tak jak już mówiłem, to wszystko rośnie wykładniczo, tj. wygładzenie tych kamieni z zimowego zdjęcia wymaga dużo więcej mocy na najwyższym poziomie szczegółowości niż zrobienie z szarawych brył jakie znaliśmy z PS2 takich, jakie widzimy na powyższym zdjęciu. Mówiąc inaczej: wciąż są kanciate i można je poprawiać, ale potrzebne są dużo większe nakłady mocy niż na to, by dojść do obecnego momentu.

 

Do tego dodaj, że jeśli w końcu przestaną się skupiać na grafice i zaczną wchodzić bajery jak większa interaktywność z otoczeniem, jakieś dynamiczne środowiska itd. to miejsc, gdzie można utopić całą moc jest nieskończoność.

Opublikowano

Nom. Szkoda tylko, że nie mam czasu podziwiać widoków, bo zaraz mnie jakiś kamper z 200m zdejmuje <ok>.

 

A co do znacznego przeskoku graficznego w najbliższych latach, to warto pamiętać o niewspółmiernie rosnących kosztach produkcji i czasie, który jest potrzebny na zrobienie gry.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Więc albo cyfryzacja albo my zapłacimy więcej albo coraz więcej okrojonych gier - albo wszystko naraz. 

Opublikowano

Patrzę na te screeny i nie widzę fotorealizmu. Piękna oprawa, pewnie, żadnych wątpliwości, ale nadal widać tam płaskie tekstury czy sztuczne roślinki. Daleka droga jeszcze do czegoś zbliżonego do rzeczywistości. I jak wyżej, lata temu widząc lasek w Oblivionie byłem pod wrażeniem tej rzekomej "fotorealistyczności". Ba, grając w Ace Combat 5 na PS2 mogłem powiedzieć to samo, jeśli się było dostatecznie wysoko i podziwiało zaśnieżone szczyty górskie. A postęp technologiczny pokazał, że to jest nic w stosunku do tego co mamy teraz, czy też co nas czeka.

 

Zresztą, żeby jeszcze ten postęp graficzny przekładał się na lepszy/oryginalny/unikatowy gameplay... Przytoczyłbym przykład multiplayerowych shooterków z liniowymi kampaniami na 5 godzin, ale zaraz się pewnie na mnie rzucą, że bluźnię.

 

Przy okazji:

Opublikowano

Czekałem właśnie aż ktoś zapoda ten filmik. Crysis to już klasyka tematu w kwestii wyprzedzania grafy o kilka lat do przodu. I pomyśleć, że sequel na konsolach prezentował się gorzej - bo był projektowany z myślą o nich? Zaraz ktoś wyskoczy, że konsole tylko hamują rozwój.

Opublikowano

raven trochę śmieszne to co piszesz, Oblivion co najwyżej był ładny, a nie miał fotorealistycznej grafiki, szczególnie ze swoimi komicznymi postaciami.

 

pajgi nie wiem czego oczekujesz od przyszłych gier, ale za 5-10 lat graficznie nie będzie to się diametralnie różnić od tego co jest już osiągalne dzisiaj.

 

Powiedz co tutaj np. można jeszcze poprawić?

 

kobieta.gif

 

albo tutaj

 

nrburgringnordschleife1g.jpg

Opublikowano

@Mazzeo

Ale ten gif z BF4 to z singla, a singiel nawet w BF3 był ŁADNIEJSZY niż multik. 

Tutaj będzie to samo. 

To co widziałem w singlu, a potem w multi to był szok. Bo multik wyglądał po prostu brzydko. 

Opublikowano

Jakie to ma znaczenie czy singiel czy multi? Mówimy o grafice.

 

I pomyśleć, że sequel na konsolach prezentował się gorzej - bo był projektowany z myślą o nich? Zaraz ktoś wyskoczy, że konsole tylko hamują rozwój.

 

Bzdura, Crysis 2 na pececie odstawia poprzednika o mile, tak samo jak C3.

Opublikowano

A co ja napisałem? xD

 

 

 

 I pomyśleć, że sequel na konsolach prezentował się gorzej

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

raven trochę śmieszne to co piszesz, Oblivion co najwyżej był ładny, a nie miał fotorealistycznej grafiki, szczególnie ze swoimi komicznymi postaciami.

 

No dobra, ja tam się mega jarałem jak pierwszy raz widziałem tym podobne screeny:

 

The-Elder-Scrolls-IV-Oblivion%20205638,6

 

A jak pierwszy raz odpaliłem Obliviona jeszcze na SDTV to myślałem, że się popłaczę taka ta grafika się ładna wydawała. Dzisiaj już powoli wywołuje uśmiech politowania. Screenshoty z BF3 w 2018 będą wyglądały podobnie.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Że Crysis 2 względem Crysis 1 z dużych otwartych przestrzeni oraz ogólnej swobody przeszedł na otwarte "korytarze" i liniowość to już szczegół. ;)

 

 

I gwarantuję, że za jakieś 5 lat tak samo jak teraz śmieją się z Obliviona, tak będą się śmiać z Battlefielda 4.

Opublikowano

Grafika grafika ale moze niech ktorys z developerow popracuje nad fizyka, AI, gameplayem czy tym ze nasze decyzje naprawde maja efekt na swiecie? :sweat:

Opublikowano
Prawda ,gra na ten moment fatalnie wygląda ,jestem okropnie rozczarowany Ryse.

Miał być typowy blockbuster i graficzny killer ,a jak na razie jest po prostu dno i metr mułu.

Szczególnie nie podoba mi się walka ,QTE można przeżyć ,ale sama animacja ciosów ,mieczem ,tarczą ,sam chód i poruszanie się wojownika ,jest zrobione rodem z niskobudżetowych gier .

Graficznie też nie zachwyca ,jestem pewny że jakby Crytek się postarał to by i tą grę pociągnęłyby obecne konsole ,bez jakiś widocznych strat pod względem jakości.

 

Chyba nic nie pobije nie śmiertelnego Shadow of the  Rome  na PS2

 

Że co? To jedna z najładniejszych nadchodzących gier... Gify pochodzą z multiplayera, który wiadomo, że zawsze jest brzydszy od kampanii. Nawet nie robi/robił go Crytek tylko Ruffian Games (Crackdown 2). A te dziwne przycinki postaci z gifów to problem z synchronizacją, na który pewnie nakłada się to, że każdy z graczy ma swój slow-mo podczas egzekucji. Zobaczymy co z tym finalnie zrobią. Poza tym poczekajmy na nowe materiały z kampanii.

Opublikowano

I gwarantuję, że za jakieś 5 lat tak samo jak teraz śmieją się z Obliviona, tak będą się śmiać z Battlefielda 4.

 

Tylko idioci będą. W 2004 roku patrząc na gry z 95 rok można było cisnąć bekę, bo to były czasy Quake'a, Dooma, komicznie to wyglądało.

 

A czy dzisiaj taki HL2 to bieda i syf? Nie sądze

 

HL2_33.jpg

 

EDIT:

 

odnośnie Forzy - jak to nie jest fotorealizm to odpadam

 

l_521816162c4b7m6u67.jpg

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Jakie to ma znaczenie czy singiel czy multi? Mówimy o grafice.

 

I pomyśleć, że sequel na konsolach prezentował się gorzej - bo był projektowany z myślą o nich? Zaraz ktoś wyskoczy, że konsole tylko hamują rozwój.

 

Bzdura, Crysis 2 na pececie odstawia poprzednika o mile, tak samo jak C3.

 

A dwójka z wgranym modem MalDoHD to na siłe może stawać nawet obok trójki, mimo tego że w wersji vanilla bez modów trochę się już postarzała.

 

ibovRd9q8PMNAM.jpg

Edytowane przez ragus

Opublikowano

A czy dzisiaj taki HL2 to bieda i syf? Nie sądze

 

HL2_33.jpg

 

HL2 ma bardzo ładne efekty typu odbicia w wodzie albo oświetlenie, ale modele są dosyć kanciate a tekstury mogłyby być ostrzejsze. Gra jest bardzo dobrze przygotowana i po wielu latach nie widać jej braków technicznych, no niemniej jednak technika idzie do przodu.

 

No z resztą popatrz na te dwa screeny, ten z HL2 i ten ze zmodowanego Crysisa, przepaść ;). HL2 mierzył siły na zamiary i dzięki temu wygląda do dzisiaj... godnie, no ale jednak.

Edytowane przez raven_raven

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.