Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

No ale tak poważnie, to przecież nie może jakiś niesamowitych hocków-klocków robić, bo przecież będą także ludzie którzy będą grali offline. I co, wtedy im się tekstury nie załadują, czy gra będzie w sub-HD?

To już Sony z Gakai jest bardziej klarowne - stream całych gier, albo wcale.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

I co, wtedy im się tekstury nie załadują, czy gra będzie w sub-HD?

 

piszesz o Xbox One czy o PS3? bo ja już się gubię

Edytowane przez Marian80

Opublikowano

Mendrek, czy Ty chcesz zrobić w jakiś pokrętny sposób zarzut z tego, że MS wydaje setki mln $ żeby się ludziom lepiej po sieci grało?

 

Pytam bo nie wierzę co pacze :P

Opublikowano

mendrek sie zastanawia jak bedzie wyglądało to przerzucanie mocy do chmury, i co sie stanie z grą jak net padnie

 

wam wszystko trzeba tłumaczyć

Opublikowano

 

I co, wtedy im się tekstury nie załadują, czy gra będzie w sub-HD?

 

piszesz o Xbox One czy o PS3? bo ja już się gubię

 

 

No ale niby czemu miałbym pisać o PS3? Przecież to MS planuje robić "cloud powered games" ? :)

 

Donredaktorze, nie mam nic do tego że planują sobie polepszyć sieć, natomiast tylko zwróciłem uwagę że jednak ta chmura może być jednak czymś więcej dla MS-u niż tylko sloganem. To też może rodzić pewne obawy o to czym ten cloud będzie, jak bardzo będzie kosztował, i czym będzie dla kogo (np. dla osób offline to chyba niczym?).

Edytowane przez Mendrek

Opublikowano

http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-06-24-microsoft-to-invest-USD700m-in-iowa-data-centre

 

 

Demands of Xbox Live instrumental in huge additional investment in cloud computing

Microsoft will invest nearly $700 million in a new data centre in Des Moines, Iowa.

Microsoft already has a significant data presence in the region, but this $700 million expansion will take the company's total investment to almost $1 billion.

In a statement released to the Des Moines Register, Christian Belady, the general manager of Microsoft's data centre services, said that the expansion, "supports the growing demand for Microsoft's cloud services."

The data centre will support a number of Microsoft's cloud services, but Xbox Live will be chief among them. Since Microsoft's change in strategy regarding DRM and used-game sales, the size of its investment in the cloud is one of the key remaining differences between the Xbox One and the PlayStation 4.

Sony's most forceful play in cloud computing remains its acquisition of Gaikai, but Microsoft, which has promised 300,000 Xbox Live servers for the launch of Xbox One, seems to be working at an entirely different scale.

 

 

Jeśli myśleliście, że MS tak tylko żartował z tym "cloud gaming" to chyba jednak możecie się już przestać uśmiechać. Bo oni serio planują to wprowadzić. Przynajmniej tak wynika z ich ruchów inwestycyjnych?

 

To może już przyzwyczajcie się do tego widoku:

 

 

teraz można porównać:

usługa online MS:

 

z12682583Q.jpg

 

 

Usługa online Sony:

 

serwer_z_danymi_made_in_rosja_12.jpg

 

Opublikowano

Dżizas, Yeti jaki ból zwieraczy :D Czytasz chociaż te moje posty, które minusujesz? Chyba walisz na ślepo od miesiąca :P

 

Mendrek, tak, tak - wiemy, że jeśli chodzi o MS to musimy pamiętać by plusy nie przesłoniły nam minusów ;)

 

Sonoklapy w pigułce:

 

MS inwestuje 1 mld $ w ex'y - flejm.

MS inwestuje 700 mln $ w usługi sieciowe - flejm.

MS wycofuje się z antykonsumenckich praktyk - flejm.

 

Ciężko Was zadowolić ;)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Faktycznie twoja logika jest ok.

 

Ms wprowadza praktyki antykonsumenckie - ty mówisz nic złego sie nie stało to normalne, a co wam chodzi :/

Edytowane przez pop

Opublikowano

Nie kłam chociaż jak już się odzywasz, m'kay?

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Dżizas, Yeti jaki ból zwieraczy :D Czytasz chociaż te moje posty, które minusujesz? Chyba walisz na ślepo od miesiąca :P

 

Mendrek, tak, tak - wiemy, że jeśli chodzi o MS to musimy pamiętać by plusy nie przesłoniły nam minusów ;)

 

Sonoklapy w pigułce:

 

MS inwestuje 1 mld $ w ex'y - flejm.  haha

MS inwestuje 700 mln $ w usługi sieciowe - flejm.

MS wycofuje się z antykonsumenckich praktyk - flejm. a co mam ich po rękach całować?

 

Ciężko Was zadowolić ;)

 

Pokaż mi gdzie ktoś narzeka na to, że pakują 700mln w sieć. Proste pytanie co jak net padnie albo ktoś nie ma internetu nie potrafisz czytać?

Opublikowano

A gdzie masz niby gry na Xone, w które nie będziesz mógł grać bez neta :P? No gdzie?

 

Sonoklapy wymyślają sobie kolejny mit :) Już w taką paranoję popadacie, że zaraz znowu któryś napisze "a co jak prąd wysiądzie?!?!" :D

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

A gdzie masz niby gry na Xone, w które nie będziesz mógł grać bez neta :P? No gdzie?

 

Sonoklapy wymyślają sobie kolejny mit :) Już w taką paranoję popadacie, że zaraz znowu któryś napisze "a co jak prąd wysiądzie?!?!" :D

Ty na serio nie rozumiesz. Wytłumaczę Ci o co im chodzi. Mianowicie: jeśli chmura będzie pewnym grom dodawała mocy [logiczne, że aby korzystać z chmury potrzebny jest net] to jak będzie wyglądał tytuł, który jest "ulepszony" przez chmurę wtedy, gdy ktoś w daną grę będzie grał offline? Będzie gorsza grafika? 

 

Rozumiesz już o co chodzi?

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano

DonSterydo, nie chciałem ale muszę, jeśli dostane upomnienie to trudno.

Ale ty jestes głupi.

Jak można być takim ignorantem.

 

Jakim ignorantem? Zadałem pytanie skąd te bzdury skoro już nawet DRM raz na 24h na Xone nie ma?

 

Posłuchajcie sobie chociażby wywiadu z Respawn jak wykorzystywana jest chmura na Xone albo o nowej Forzie i przestańcie pisać bzdury.

Opublikowano
A gdzie masz niby gry na Xone, w które nie będziesz mógł grać bez neta :P? No gdzie?

 

narazie nie wiadomo czy pobieranie mocy z chmury spowoduje konieczność grania w daną gre tylko online

i nie wiadomo też - jeśli takiego przymusu by nie było - to co będzie sie działo z grą offline, albo na słabym łączu - jak będzie wygladała? jak działała? gdzie będą cięcia? jakie będą róznice w grze która jest odcięta od chmury w poruwnaniu z grą która ma "infinite power" z chmury

 

to są nasze pytania i wątpliwości, a nie to co sobie gadasz donsterydo

Edytowane przez Yano

Opublikowano

 

DonSterydo, nie chciałem ale muszę, jeśli dostane upomnienie to trudno.

Ale ty jestes głupi.

Jak można być takim ignorantem.

 

Jakim ignorantem? Zadałem pytanie skąd te bzdury skoro już nawet DRM raz na 24h na Xone nie ma?

 

Posłuchajcie sobie chociażby wywiadu z Respawn jak wykorzystywana jest chmura na Xone albo o nowej Forzie i przestańcie pisać bzdury.

 

A ty zacznij czytać ze zrozumieniem.

 

PS PS3>Xbox360

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano

Jak jest wykorzystywany w Forza  5.

Czyli jak ktos nie ma netu i kupi gre to nie bedzie miał przeciwników na torze bo mu sie AI nie zaciagnie z serweru :D

 

Otwarcie The Last of Us z USA i EU wg VGChartz

 

PS3 The Last of Us 1,166,632

 

 

Liczyli tylko 14.06 wiec mocno jak na Day 1

 

 

I PS3 praktycznie juz 2:1 z X360 tygodniowo na świecie. 3DS bezkonkurencyjny
 

Weekly Hardware Chart 15th June 2013 Platform 

3DS-logo.png  264,483

PS3-logo.png  146,813

X360-logo.png  79,854

PSP-logo.png  50,038

PSV-logo.png  33,095

Wii-logo.png  26,070

WiiU-logo.png  23,103

DS-logo.png 12,863

Edytowane przez Niewidoczny

Opublikowano

No właśnie Turn10 też nie wie co będzie jak padnie sieć.

 

http://www.oxm.co.uk/56323/turn-10-explains-forza-5s-xbox-one-cloud-processing-actual-file-transfers-are-small/

 

As one of Xbox One's exclusive launch titles, Forza Motorsport 5 is the most obvious showcase of the platform's capabilities, including its cloud computing support. Microsoft has made much of the ability to farm out tasks to servers, with hardware incubation & prototyping boss Jeff Henshaw alleging that the feature effectively boosts Xbox One's specs "by the equivalent of three Xbox Ones in the cloud".

But where best to spend all that additional power, and what happens when your connection fails? We spoke to Turn 10's Dan Greenawalt at Microsoft's campus last month for more.

"There's a lot going on in the cloud," he said. "So yeah, it's the Drivatar system and other things as well. Honestly, we still have a lot of decisions to make in our own architecture with regards to what works when and how. Don't read that as me saying it won't - I literally do not know.

Greenawalt says the Forza 5 team are still thrashing out the ramifications of cloud computing on Xbox One. "I launched on Xbox and I launched on Xbox 360, so I don't mean this as a bad thing, this is what it means to launch. Things are coming in and literally as a team you've got your plan, and then you start reacting to things.

"So there's certain decisions and I'm like 'eh!' - we have to make them, and we will make them, but we don't have to make them now, so let's make them later.

He was able to reveal, however, that cloud computing will allow Forza 5 to preserve high definition performance despite power-guzzling trackside effects. "The other thing that Alan mentioned quickly, all of this that you're seeing is actually at 1080p 60 frames per second, and we're known for delivering a solid 60 frames, we don't have that thing where smoke appears and it kind of drops down.

"Forza's known for a very solid 60. and so having more power on the box obviously, but also offloading power to the cloud allows us to do that 1080p and 60 frames at a level that most games would just be considering for 30."

He was unable to confirm, however, that performance would be consistent in the event of a connection loss. "Again I just don't know. We're architecting that on the box and system that we've got and we're not really making decisions yet as to what...so I honestly cannot even tell you."

The files Forza Motorsport 5 sends to and receives from the cloud will be comparatively small, Greenawalt went on. "It's not always about the quality of the connection, it's about the processing on the cloud. So it's one thing if you're trying to stream a 1080p video, right, or you're trying to stream a giant 1080p texture, for example, a 4K texture.

"It's another thing if you're sending up some data, and the cloud is condensing that into different data, is processing that and sending back little bits of data. So, for example, when you're looking at a mobile website on your phone, it's text, but all the stuff that created the text, and the advertisements and things like that, they actually happen out there.

"I guess what I'm trying to say is that just because we do a lot of processing out there doesn't mean the amount of data coming in and going out is very large," he said. "The processing happening out there is incredibly large, but the transfers are small."

For more on the new Forza, pick up a copy of our latest issue, which is dedicated to Xbox One and its games. You can buy it half price for smartphones and tablets.

 

 

To bardzo cieńka granica. Nie można zbyt wiele umieszczać w tej chmurze, żeby osoby z gorszą siecią, lub jej brakiem (lub problemami) nie grali nagle w jakąś znacznie gorszą wersję gry.

Opublikowano

No, jeżeli MS zrezygnował nawet z tego śmiesznego DRM raz na 24h, to chyba jasne, że w gry singlowe będzie można grać bez neta, a chmura będzie ficzerem w trybach i grach sieciowych. Jakby gry potrzebowały neta żeby w ogóle działać, to by w ogóle tego DRM nie wprowadzali.

 

Widzę, że z myśleniem to u Was gorzej z tygodnia na tydzień.

 

Serio myślicie, że będą robili "dwie" wersje gier na jedną platformę - jakąś offline i wspieraną "mocą" chmury :P? Przecież sami pisaliście, że to bzdury :)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nie, nikt tak nie myśli.

Edytowane przez Ludwes

Opublikowano

Przeciez ta cala "moc z chmury" to jedna wielka sciema. Wytlumaczenie dla always online.

To nie jest tak ze AI w FM5 leci bezposrednio z chmury :P

Nie masz neta to gra nie zupdatuje ci AI "nowymi" zachowaniami i to tyle.

Opublikowano

No, jeżeli MS zrezygnował nawet z tego śmiesznego DRM raz na 24h, to chyba jasne, że w gry singlowe będzie można grać bez neta, a chmura będzie ficzerem w trybach i grach sieciowych. Jakby gry potrzebowały neta żeby w ogóle działać, to by w ogóle tego DRM nie wprowadzali.

 

Widzę, że z myśleniem to u Was gorzej z tygodnia na tydzień.

 

Serio myślicie, że będą robili "dwie" wersje gier na jedną platformę - jakąś offline i wspieraną "mocą" chmury :P? Przecież sami pisaliście, że to bzdury :)

 

Don: 

 

konkretnie na przykładzie.

 

Twórcy Forza zapowiedzieli ,że nie będzie programowalnego AI. Bedze to ściągane z serwerów z zapisem jazdy ludzi i na ich podstawie budowane. 

Wiec teraz kiedy nie ma DRM , M$ kopnął w dupe cały budowany przez Turn 10 system i beda oni musieli zrobic tez AI dla ludzi grających offline.

 

Jak w przeciwnym razie ludzie kupujacy Forze maja grac bez internetu?

 

 

Opublikowano

Wierze, że uda im się do premiery coś wy myśleć w tej sprawie, no ale przecież każdy temat jest dobry do gdybania, najlepsze jest to, że większość osób stąd udaje wielkich znawców a są zwykłymi graczami takimi jak ja którzy mają konsole w domu i tyle. Nigdy nie robili gier, nie mają wielkiego studia developerskiego a co za tym idzie nie mają takich problemów a najlepsze jest to, że robią większe halo niż wielka firma która musie ten problem jakoś sensownie rozwiązać. 

 

Jak w przeciwnym razie ludzie kupujacy Forze maja grac bez internetu?

 

 

 

Tak jak grali do tej pory w FM2/3/4 proste i logiczne, dziury w całym szukacie.

Będzie net będzie chmura....

Edytowane przez Soul

Opublikowano

to chyba jasne, że w gry singlowe będzie można grać bez neta, a chmura będzie ficzerem w trybach i grach sieciowych. Jakby gry potrzebowały neta żeby w ogóle działać, to by w ogóle tego DRM nie wprowadzali.

właśnie o to chodzi że napierw były tekst "może i XO ma słabsze bebechy niż PS4 ale za to ma nieograniczoną moc w chmurze która dam twórcom moc równą 10 xboxów!!!"

 

a teraz ty sam mówisz "e tam w chmurze to będą tylko drobiazgi w stylu zasysania ghostów graczy w forzie"

Opublikowano

No ciekaw jestem kto tak pisał. Bo ja nie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.