Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Spuszczacie się nad jakimś tytułem, który nie ma nawet aspiracji by stać się maskotką marki Sony.

 

1044570_366290663493028_1113113158_n.jpg

 

 

Kolejne kontynuacje 30letnich serii, czekaj no wyjmuje już portfel.

 

Każdy wydawca dostaje zyebę od graczy za inwestowanie w sequele tylko jedno Nintendo święta krowa bo Super Maro Galaxy jest spoko a i no oczywiście "SMB grałem jak ty skakałeś z dywanu na podłogę" a tak rly to doszedł do świata 4-2 maksymalnie, bo trzeba było wyłączyć konsolę.

 

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

konkretnie na przykładzie.

 

Twórcy Forza zapowiedzieli ,że nie będzie programowalnego AI. Bedze to ściągane z serwerów z zapisem jazdy ludzi i na ich podstawie budowane. 

Wiec teraz kiedy nie ma DRM , M$ kopnął w dupe cały budowany przez Turn 10 system i beda oni musieli zrobic tez AI dla ludzi grających offline.

 

Jak w przeciwnym razie ludzie kupujacy Forze maja grac bez internetu?

 

 

 

Normalne AI bedzie od poczatku. Z czasem ma byc "uzupelniane" o nowe zachowania na podstawie telemetrii graczy ;)

Opublikowano

Każdy wydawca dostaje zyebę od graczy za inwestowanie w sequele tylko jedno Nintendo święta krowa bo Super Maro Galaxy jest spoko

 

 

 

Ale lepsze od uncharted czy nie?

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

 

hehe ;p

Opublikowano

Ja przy necie 40mb/s gralem na Onlive i kuhwa faken mac to jest taki syf,ze szkoda gadac.

Gry wygladaja jak na poczatku generacji,nie mam pojecia jakiego trzeba miec neta,zeby to w fajnej jakosci grac.

Wiec dla mnie te Gakai,chmury to moge sobie wsadzic...

Moze ja nie kumam,o co w tym chodzi ale jakos gier straszna

Edytowane przez KarolFanbojSony

Opublikowano

kupuje gre na płycie, chce żeby była kompletna, te całe chmury to g,ówno, mieć 100mb neta żeby mieć lepszą grafike czy inne rzeczy i jeszcze nie mieć pewności czy wszystko zadziała, do czego to wszystko zmierza, komuś już się w głowach z tym popi,erdoliło, dociągać gre z neta dla lepszych ficzerów :sorcerer:

Edytowane przez mersi

Opublikowano

1000MB !

 

Ciekaw jestem jak u Sony wygląda inwestowanie w nowa infrastrukturę sieciowa. Żeby nie było znowu faili, konserwacji i przerw w działaniu sieci, bo sprzedam ta konsole tak samo szybko jak kupie.

Nie chwala się zbytnio swoimi inwestycjami...

Edytowane przez easye

Opublikowano

Na razie to gdybanie, ale mimo wszystko cienko widzę u mnie zakup XboxOne czy jak tam się nazywa. Jeśli by wymyślili (c*uj wie po co) jednorazową aktywację konsoli po zakupie to luz, jak im to do szczęścia potrzebne to zrobię. Wtedy mogę normalnie zabierać z domu do innych miast czy za granice jak do roboty wyjeżdżam na pół roku albo więcej i jazda offline, bo kloc już legalny i aktywowany. Mam tam często internet z USB więc sieć też jest, jakby jednak każdą grę trzeba było aktywować osobno i od nowa. Spoko, no problem - wpisuję jakiś kod z pudełka, łączę na chwilę tym kulawym netem z USB sticka i aktywowane. Ale (pipi) jak mam mieć ciągle neta 9372600022 MB/s żeby tylko mieć przeciwników w Forzie czy Finalu nowym to to sa jakieś jaja. Automatycznie odpada każdy bez albo z słabym/przeglądarkowym Internetem , nie wspominając że takie mają często jakieś limity danych x_X Dziwne w c*&j posunięcie MS jak na moją banię. Tak jak wyżej ktoś pisał, co to za jakieś pomysły że gry na płycie to jakby połowa, a żeby mieć full to trzeba "dociągnąć" resztę z servera. No ale już tylko gdybam więc kończę...

Edytowane przez Nitro619

Opublikowano

Przecież to jest bullshit, ale widać propaganda sonoklapów działa :P

 

 

So what is this Xbox Live Cloud stuff then?

Microsoft has a cloud service called Azure (it’s a real thing – you can go on their website right now and pay for servers and use them to run whatever you want). Microsoft realized that they could use that technology to solve our problem.

So they built this powerful system to let us create all sorts of tasks that they will run for us, and it can scale up and down automatically as players come and go. We can upload new programs for them to run and they handle the deployment for us. And they’ll host our game servers for other platforms, too! Titanfall uses the Xbox Live Cloud to run dedicated servers for PC, Xbox One, and Xbox 360.

But it’s not just for dedicated servers – Microsoft thought about our problem in a bigger way. Developers aren’t going to just want dedicated servers – they’ll have all kinds of features that need a server to do some kind of work to make games better. Look at Forza 5, which studies your driving style in order to create custom AI that behaves like you do. That’s totally different from what Titanfall uses it for, and it’s really cool! So it’s not accurate to say that the Xbox Live Cloud is simply a system for running dedicated servers – it can do a lot more than that.

How is this different from other dedicated servers?

With the Xbox Live Cloud, we don’t have to worry about estimating how many servers we’ll need on launch day. We don’t have to find ISPs all over the globe and rent servers from each one. We don’t have to maintain the servers or copy new builds to every server. That lets us focus on things that make our game more fun. And best yet, Microsoft has datacenters all over the world, so everyone playing our game should have a consistent, low latency connection to their local datacenter.

Most importantly to us, Microsoft priced it so that it’s far more affordable than other hosting options – their goal here is to get more awesome games, not to nickel-and-dime developers. So because of this, dedicated servers are much more of a realistic option for developers who don’t want to make compromises on their player experience, and it opens up a lot more things that we can do in an online game.

 

http://www.respawn.com/news/lets-talk-about-the-xbox-live-cloud/

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Żałość Don... żadna propaganda "sonoklapów" tylko słowa M$. To, że to bullshit.. od początku wiedział każdy ogarnięty ale jednak niektórzy mogli się na to nabrać.

 

Nie potrafisz napisać posta, w którym nie robiłbyś z siebie wszechwiedzącego, beż żadnych "sonoklapów" itp, nie obrażałbyś kogoś bezpośrednio i nie bronił KAŻDEJ głupoty M$?

 

e: To tak odnoście ostatniego... miesiąca? ;)

 

 

@↓↓: ? "Mówię jak jest" :P

 

Edytowane przez Emet

Opublikowano

 

Nie potrafisz napisać posta, w którym nie robiłbyś z siebie wszechwiedzącego, beż żadnych "sonoklapów" itp, nie obrażałbyś kogoś bezpośrednio i nie bronił KAŻDEJ głupowty M$?

 

 

Opublikowano

Ja przy necie 40mb/s gralem na Onlive i kuhwa faken mac to jest taki syf,ze szkoda gadac.

Gry wygladaja jak na poczatku generacji,nie mam pojecia jakiego trzeba miec neta,zeby to w fajnej jakosci grac.

Wiec dla mnie te Gakai,chmury to moge sobie wsadzic...

Moze ja nie kumam,o co w tym chodzi ale jakos gier straszna

 

Nom, jest paskudnie. Trochę mi przykro było, kiedy w kilku porównaniach czytałem, że PS4 jest wstecznie kompatibylne, a tu się okazało, że to tylko taka proteza :(.

Opublikowano

Na onLive maksymalna rozdziała to 720p, co nie? :D 

Opublikowano

nie wiem, moze ja zyje w jakiejs innej Polsce niz xboty, ale u mnie net nie przyspiesza z roku na rok, tak tez nie wyobrazam sobie grac streamujac fullhd na moim 6 megabitowym laczu ktore nie zmienilo sie od 4 lat i sie nie zmieni przez conajmniej X. moze jak jestes w wawce i mieszkasz przy starym rynku to ci zapie.rdala inea 50mbitowa, ale spora wiekszosc jednak ma infrastruktury sprzed 5 lat, ktore wymieniane na swiatlowody nie beda, bo nie ma takiej potrzeby. microsoft nie bedzie placil za ich wymiane. i graj teraz jak ci brat czy siora odpali na swoim kompie torrenty i youtube'a hd.

 

wniosek: wynalazek spoko, sprawdzilby sie w Japonii. Jesli narzekales na lagi na ps3, przygotuj sie na nie na swoim xboksie.

 

no ale jestem sonoklapem, fajnie.

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

xboty sobie poradza:

 

2794792071.png

 

A powaznie mowiac, to w d.upie mam ten caly cloud gaming, sprawdzalem Onlive i na chwile obecna nie ma to kompletnie sensu.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

ciesz sie ze masz szybciutki internecik, teraz skoluj taki reszcie swiata, zeby ci sie do czegos przydal.

Opublikowano

nie wiem, moze ja zyje w jakiejs innej Polsce niz xboty, ale u mnie net nie przyspiesza z roku na rok, tak tez nie wyobrazam sobie grac streamujac fullhd na moim 6 megabitowym laczu ktore nie zmienilo sie od 4 lat i sie nie zmieni przez conajmniej X. moze jak jestes w wawce i mieszkasz przy starym rynku to ci zapie.rdala inea 50mbitowa, ale spora wiekszosc jednak ma infrastruktury sprzed 5 lat, ktore wymieniane na swiatlowody nie beda, bo nie ma takiej potrzeby. microsoft nie bedzie placil za ich wymiane. i graj teraz jak ci brat czy siora odpali na swoim kompie torrenty i youtube'a hd.

 

wniosek: wynalazek spoko, sprawdzilby sie w Japonii. Jesli narzekales na lagi na ps3, przygotuj sie na nie na swoim xboksie.

 

no ale jestem sonoklapem, fajnie.

 

Co Ty mówisz, w Warszawie standardem powoli jest 60 mb/s, a często już widuję po 100 mb/s, z czego ostatnio mój brat dostał propozycję 120 mb/s za 79,99 zł co miesiąc. Wiem też, że w jednej z firm w której pracuje mój drugi brat zamontowano net 200 mb/s w ramach testów i umów partnerskich i wszystko śmiga. Generalnie ciężko mi znaleźć osobę czy to w Katowicach, czy w Kielcach, w Szczecinie, Toruniu, Otwocku, czy gdziekolwiek nie sprawdzałem, by miała net wolniejszy od 20 mb/s, a to podobno My jesteśmy w (pipi)e z netem względem zachodu.

Opublikowano

Przecież dla gier Multiplayer najważniejszy jest Ping a nie prędkość łącza. Nie ma do wysłania aż tak dużych pakietów , liczy się prędkość ich odbierania.

Lepiej miec 4 Mb/s z pingiem 5ms niż 60 Mb z pingiem 20ms

 

2795219570.png

To mój wynik po Wi-fi w lapku( chyba karta Wi-fi w laptopie nie moze działac szybciej), Konsole mam oczywiście podłączone po kablu i osiągam Ping 7ms przy 60Mb.

 

2794104504.png

Onlive nadal niegrywalny

Edytowane przez Niewidoczny

Opublikowano

Generalnie ciężko mi znaleźć osobę czy to w Katowicach, czy w Kielcach, w Szczecinie, Toruniu, Otwocku, czy gdziekolwiek nie sprawdzałem, by miała net wolniejszy od 20 mb/s, a to podobno My jesteśmy w (pipi)e z netem względem zachodu.

widać słąbo szukasz :)

Ja nie mogę mieć więcej niż 10mb/s chyba, że dostawca się zlituje i zwiększy.

Opublikowano

A ja mieszkajac w Irlandii 15km od Dublina mam 8mb wraz z pingiem 60ms,jest to jeden z lepszych tutejszych netów ;)

Opublikowano

Oczywiście że w graniu przez chmurę liczy się odległość serwera od odbiorcy, nawet kiedyś było podane jaka jest optymalna odległość i by nie skłamać w cyferkach, powiem tylko że była mowa o odległości rzędu kilkudziesięciu kilometrów !!! a nie kilkuset jak można sobie to wyobrażać. Więc już widzę jak Sony czy MS zbuduję taką sieć w Polsce. 

Opublikowano

hehe zobaczcie jaki mam upload

2795415071.png

 

żartuje, to sieć w pracy

 

btw tak jak mówią niektorzy - wydaje mi sie że nie ma wielkiego znaczenia czy jest 20 czy 30 czy 50Mb prędkości, tylko dużo zależy od jakości i stabilności łącza 

wielu przypadkach słyszy sie że żeby coś działało online wystarczy 2Mb/s , i pewnie od biedy tak, tylko że musi to być cholernie dobra jakość

 

a niestety w naszych warunkach masa sieci ma "urywaną" jakość

Opublikowano

Bo mamy straty pakietów, a właśnie to ma znaczenie dla stabilności połączenia. W (pipi)e mam wasz 50Mb/s ;) jak 25% straty pakietów pewnie macie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.