Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

2795428789.png

 

Jak zwykle Fani Sony mają problem.  Teraz problemem jest jakość łącza. Dziwne, że przy moim necie jakos XBL działa płynniutko a PSN potrafił czasem dość konkretnie sie spocić. Wiec znowu trzeba kłamać ja rzecz SONY, że łącze nie takie, że 4 Mb, że pingi. Dajcie spokój. Dziś normalką jest 10/20 Mb. Jak ktoś tam wyżej pisał ma od 6 lat 4 Mb i nic nie zmieniło sie to nie moja wina, że jest inwalidą umysłowym. No kurde podpisujesz umowe na 12/24/36 miesiecy, Po tym czasie umowa wygasa i podpisujesz nowa na nowych zasadach. Gdyby było tak jak on pisał to ludzie by dzis dalej na modemie i SDI siedzieli. Niewiem co to za dziura ze 4 mb to max jak ja moge do mojej wiochy podprowadzic 250 Mb do tego i tv i tel. 

 

@ Szewczyk

 

Zmien dostawce. To takie proste.

Edytowane przez Mani

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

@ Szewczyk

 

Zmien dostawce. To takie proste.

No chyba nie. Niestety nadal w większości domow jednorodzinnych jedyny wybor to TP, które nie daje gwarancji na nic, ani na szybkość łącza, ani na to ile razy w ciągu dnia zerwie Ci polaczenie ^^

Jak ktoś mieszka w blokach, większych miastach, blisko centrum to luz, ale wystarczy mieszkac 2-3 km dalej i już sa problemy z centrala...

 

W blokach, gdzie sa normalne kablówki internet 60MB i niemalże 0 pingi sa już standardem.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Odnośnie Onlive problemem jest faktycznie odległość od serwerów, mieli chyba w Europie jakieś uruchomić, ale na razie cicho (ogólnie od dłuższego czasu nie śledziłem serwisu, więc nie bardzo się orientuję), najbliższe chyba na Wyspach póki co są.

 

Ja mając stały u/d rzędu 2MB, miałem problemy z sensownym graniem przez niestety dość słabą jakość łącza (nędzne pingi), w tej kwestii coś się niby poprawiło, ale do Onlive już mi się nie chce wracać.

Edytowane przez Andreal

Opublikowano

To co jest "cudowne" w tym temacie że wszyscy(no prawie wszyscy) mierzą wszystko swoja miarą "ja tak mam/ja tak mogę to inni też i (pipi)" nie przyjmując do świadomości że nie wszędzie jest tak samo czego idealnym przykładem jest kłótnia o internet dostępny u nas <_<

Edytowane przez Karas

Opublikowano

2795428789.png

 

Jak zwykle Fani Sony mają problem. Teraz problemem jest jakość łącza. Dziwne, że przy moim necie jakos XBL działa płynniutko a PSN potrafił czasem dość konkretnie sie spocić. Wiec znowu trzeba kłamać ja rzecz SONY, że łącze nie takie, że 4 Mb, że pingi. Dajcie spokój. Dziś normalką jest 10/20 Mb. Jak ktoś tam wyżej pisał ma od 6 lat 4 Mb i nic nie zmieniło sie to nie moja wina, że jest inwalidą umysłowym. No kurde podpisujesz umowe na 12/24/36 miesiecy, Po tym czasie umowa wygasa i podpisujesz nowa na nowych zasadach. Gdyby było tak jak on pisał to ludzie by dzis dalej na modemie i SDI siedzieli. Niewiem co to za dziura ze 4 mb to max jak ja moge do mojej wiochy podprowadzic 250 Mb do tego i tv i tel.

 

@ Szewczyk

 

Zmien dostawce. To takie proste.

A jesli inwalido umysłowy ktoś nie moze zmienic neta na szybszego bo nie ma takiej opcji?

 

Moja żona mieszkała prawie w centrum Krakowa i jedyny internet jaki byl to neostrada.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

 

2795428789.png

 

Jak zwykle Fani Sony mają problem. Teraz problemem jest jakość łącza. Dziwne, że przy moim necie jakos XBL działa płynniutko a PSN potrafił czasem dość konkretnie sie spocić. Wiec znowu trzeba kłamać ja rzecz SONY, że łącze nie takie, że 4 Mb, że pingi. Dajcie spokój. Dziś normalką jest 10/20 Mb. Jak ktoś tam wyżej pisał ma od 6 lat 4 Mb i nic nie zmieniło sie to nie moja wina, że jest inwalidą umysłowym. No kurde podpisujesz umowe na 12/24/36 miesiecy, Po tym czasie umowa wygasa i podpisujesz nowa na nowych zasadach. Gdyby było tak jak on pisał to ludzie by dzis dalej na modemie i SDI siedzieli. Niewiem co to za dziura ze 4 mb to max jak ja moge do mojej wiochy podprowadzic 250 Mb do tego i tv i tel.

 

@ Szewczyk

 

Zmien dostawce. To takie proste.

A jesli inwalido umysłowy ktoś nie moze zmienic neta na szybszego bo nie ma takiej opcji?

 

Moja żona mieszkała prawie w centrum Krakowa i jedyny internet jaki byl to neostrada.

 

Święta prawda, rok temu, w centrum miasta miałem tylko mobilne 2Mb z Play.

Opublikowano

Przyszła kolej na analizę gierek na PS4 (tak jak poprzednio wrzucam samo podsumowanie reszta w linku):

 

PlayStation 4 na E3: werdykt Digital Foundry

 

Opuszczając stoiska Sony, jesteśmy bez dwóch zdań pod wrażeniem. Podczas targów PlayStation 4 wyróżniło się względem konkurencyjnego Xbox One na dwa kluczowe sposoby. Po pierwsze, praktycznie wszystkie tytuły pokazywane na PlayStation 4 działały na faktycznej konsoli. Szkoda tylko, że dema najbardziej oczekiwanych tytułów, takich jak Thief czy Assassin's Creed IV: Black Flag, prezentowane były przez pracowników, bez możliwości zagrania samemu. Tegoroczne E3 było doprawdy pilnie strzeżoną imprezą, co wskazuje na brak wiary deweloperów w wersje tytułów, które przywieźli ze sobą do Los Angeles. Mimo wszystko, w niektóre gry, takie jak Knack, DriveClub czy Warframe, mogliśmy bawić się bez żadnych ograniczeń.

 

Po drugie, większość prezentowanych tytułów, począwszy od wyczekiwanego przez fanów powrotu serii Thief, a na wyglądającym jak komputerowo animowany film inFamous: Second Son kończąc, przygotowywana jest z myślą o wyświetlaniu w 30 klatkach na sekundę, przy natywnej rozdzielczości 1080p. Odpuszczenie sobie 60 klatek na sekundę ma swoje zalety. Można więcej uwagi poświęcić dopieszczaniu oprawy graficznej, która w przypadku inFamous: Second Son praktycznie powaliła nas na kolana. W akcji tytuł wygląda cudownie, działa bez większych spadków płynności, a efekty widoczne na ekranie demonstrują rewolucję, jaką niesie nowa generacja konsol. Pomimo tego, że nie mogliśmy zagrać w namiastkę przygód nowego nieSławnego, poczynania Delsina w Seattle wyglądają na ogromnie satysfakcjonującą gratkę.

 

Najbardziej oczekiwanym przez nas tytułem jest Killzone: Shadow Fall. Krótki fragment rozgrywki, który mogliśmy własnoręcznie sprawdzić, nie zawodzi. Spadki płynności poniżej 30 klatek na sekundę oraz doczytywanie się cieni to coś, nad czym niewątpliwie Guerrilla Games musi jeszcze popracować, zanim studio ośmieli się oddać produkcję w ręce graczy. Fundamenty rozgrywki na dobrą sprawę pozostają nietknięte, co z pewnością ucieszy miłośników serii, a dotykowy ekran otwiera szereg nowych, taktycznych możliwości, również w rozgrywce wieloosobowej. Jesteśmy przekonani, że twórcom uda się dopieścić wszelkie niedoskonałości na premierę tytułu.

 

Stan, w jakim znajdują się tytuły tworzone na PlayStation 4, to dość ciekawa sprawa. Z jednej strony, mamy pełen dostęp do takich tytułów first-party jak Knack czy DriveClub, które cierpią z powodu spadków płynności poniżej 30 klatek na sekundę. Z drugiej strony, widzimy projekty, takie jak nowy inFamous i Assassin's Creed, które wyglądają i działają fenomenalnie, ale przy których jesteśmy zdani wyłącznie na pokaz z rąk dewelopera. Dosyć mocno kontrastuje to z działającymi grami, które widzieliśmy na Xbox One. Mowa oczywiście m.in. o Forza Motorsport 5 czy Killer Instinct, które dodatkowo mają tę zaletę, że bez większych problemów działają w pełnej rozdzielczości 1080p przy 60 klatkach na sekundę.

 

Opisane wyżej różnice nie są czymś, czego spodziewaliśmy się wyruszając na tegoroczne E3. Widać, że Sony przy pierwszej części gier na PlayStation 4 za cel obrało prezentację możliwości graficznych nowej konsoli, a nie płynności na poziomie 60 klatek na sekundę. W przypadku nienagannych tytułów od Guerrilla Games i Sucker Punch rezultaty tej decyzji widać gołym okiem. Nie możemy się doczekać, by w momencie europejskiej premiery zagłębić się w świat obu tych gier.

http://www.eurogamer.pl/articles/df-analiza-gier-na-playstation-4

Opublikowano

 

@ Szewczyk

 

Zmien dostawce. To takie proste.

No chyba nie. Niestety nadal w większości domow jednorodzinnych jedyny wybor to TP, które nie daje gwarancji na nic, ani na szybkość łącza, ani na to ile razy w ciągu dnia zerwie Ci polaczenie ^^

Jak ktoś mieszka w blokach, większych miastach, blisko centrum to luz, ale wystarczy mieszkac 2-3 km dalej i już sa problemy z centrala...

 

W blokach, gdzie sa normalne kablówki internet 60MB i niemalże 0 pingi sa już standardem.

 

Zmień dostawce :D

na netie która oferuje mniej niż mam...

 

Mam net z kablówki. 10MB to maks co oferują.

UPC jest 200metrów dalej, ale do mnie nie pociągną kabla nigdy.

Opublikowano

2795428789.png

 

Jak zwykle Fani Sony mają problem.  Teraz problemem jest jakość łącza. Dziwne, że przy moim necie jakos XBL działa płynniutko a PSN potrafił czasem dość konkretnie sie spocić. Wiec znowu trzeba kłamać ja rzecz SONY, że łącze nie takie, że 4 Mb, że pingi. Dajcie spokój. Dziś normalką jest 10/20 Mb. Jak ktoś tam wyżej pisał ma od 6 lat 4 Mb i nic nie zmieniło sie to nie moja wina, że jest inwalidą umysłowym. No kurde podpisujesz umowe na 12/24/36 miesiecy, Po tym czasie umowa wygasa i podpisujesz nowa na nowych zasadach. Gdyby było tak jak on pisał to ludzie by dzis dalej na modemie i SDI siedzieli. Niewiem co to za dziura ze 4 mb to max jak ja moge do mojej wiochy podprowadzic 250 Mb do tego i tv i tel. 

 

@ Szewczyk

 

Zmien dostawce. To takie proste.

Masz strasznie hu...wy net do grania w Multi. Mam nadzieje ,że nigdy nie bedziesz stawiał hosta bo grac sie z Toba nie da przy takim pingu. Lagujesz straszliwie

Opublikowano

ja akurat mam spoko net z UPC, ale dobrze rozumiem tych co nie mają, i ci co krzyczą "zmień se net" odsyłam do szkoły, bo muszą sie douczyć

 

jest masa miejsc w polsce gdzie nie ma dostępu do dobrego netu, i są to zarówno wsie jak i miasta, często nawet blisko centrum i w nowym budownictwie

 

pracowałem kiedyś w netii, mieli wtedy opcje że dawali największą możliwą szybkość, a zależała ona od kabli - i i tak 70% ludzi miało max 1Mb/s na kablach neostrady (wiele razy gadałem z ludźmi ktorzy chętnie by wzieli net, ale okazywalo sie że nie ma kabli wcale albo są te jedno megowe) 

 

poprostu w polsce najczęściej dostępna jest tylko tepsa i jej kable, i nieważne czy to neozdrada, czy netia czy jeszcze 20 innych dostawców- wszyscy oni korzystają z kabli tepsy i one często są bardzo stare i dają ogromne ograniczenia, bywa tak nawet w nowym budownictwie

 

i nie ma że ktoś sie rzuci i podepnie sobie wtedy kablówkę która jest pare bloków dalej - takie podpięcie to koszt grubych tysięcy i trzeba by mase mieszkańców w bloku zmobilizować i wyjść ze wspolną inicjatywą, a to nie jest proste

 

dlatego serio ci co nie mają dobrej kablówki doprowadzonej są skazani na kable tepsy które w wiekszości są bardzo słabe

i nic na to nie poradzą

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Niewidoczny Cały czas hostuje Girsy i nikt od 2006 roku się jeszcze nie skarżył. No ale Ty wiesz lepiej.

Opublikowano

Gdyby nie sieci kablowe (sam korzystam od ok.2 lat z usług Inea)wcale tak różowo w PL z szybkim netem by nie było a nie wszędzie są one dostępne.

 

Pytanie odnośnie stron typu speedtest.net wynik jeśli chodzi o ping na poziomie 0 jak poniżej to błąd strony ?

2664100055.png

Opublikowano

miałem identyczny jak sprawdząłem sekundę temu

Opublikowano

2795822534.png

 

Już czekam na  X1 i gry offline tylko przez chmurę !!!! (jakby ktoś nie zrozumiał to sarkazm)

Edytowane przez Nitro619

Opublikowano

dla ludzi korzystających z takich łącz może to być ostatnia generacja

Opublikowano

mnie denerwują dostawcy neta np Toya 60/3 downl 60 jest w miarę ok ale upl 3 masakra

Opublikowano

2795962427.png

 

Cloud gamming here I come! :banana:

 

Nie no jak można takie góvno  jak te całe chmury wprowadzać do kąsol. Za chwilę zamienią się w jakieś pecety, a przecież tego żaden fan tych pudełek by nie chciał.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Hej, ale no nie spodziewajcie się że ten Cloud Gaming to będą jakieś nie wiadomo jakie bajery. Przede wszystkim przepustowość pamięci w kartach graficznych to gigabity, a nawet największe łącza to tylko megabity - a mamy do czynienia z grafiką full HD, więc z pewnością nie chodzi tu o nią. Cloud powered games nie będzie polepszał grafiki. Jeśli zaś chodzi o stabilność, to bez przesadyzmu - żeby nie prowokować laga, pewnie będzie to dotyczyło np. obliczeń czegoś dziejącego się np. daleko od toru jazdy w Forzie (gdzie lag nie ma znaczenia) i będzie mógł być wysłany płaski obraz.

Cloud może pomóc w paru mniej ważnych rzeczach, i na dobrą sprawę odnoszę wrażenie że to po prostu slogan, gdyż jeśli będzie dotyczył gry online wyłącznie, to hmm... Czy aby już dziś gry nie robią pewnych rzeczy w obrębie tylko własnych serwerów? Chociażby głupia mapka otoczenia w FPS-ach? Czyż i one nie mogłyby wtedy być "cloud powered games" ? ;)

 

Także odpuście sobie ten offtop z łączami, bo to zalatuje jakimś techno-narcyzmem i nie spodziewajcie się nie wiadomo czego.

Opublikowano

 

 

Także odpuście sobie ten offtop z łączami, bo to zalatuje jakimś techno-narcyzmem i nie spodziewajcie się nie wiadomo czego.

wiec wyczyść ten temat bo od jakiś 200 stron ten temat to technonarcyzm z przerzucaniem sie herzami

Opublikowano

Za chwilę zamienią się w jakieś pecety, a przecież tego żaden fan tych pudełek by nie chciał.

 

Nigga plz. To się dzieje już od siedmiu lat i nie zamierza przestać, a jakoś szczególnie to nikomu nie przeszkadza :>. Szkoda, że przy okazji nie wprowadzą fajnych bajerów jak przełącznik między grafą na low/medium w 60 fps a high w rwących 20 fps.

Opublikowano

 

Za chwilę zamienią się w jakieś pecety, a przecież tego żaden fan tych pudełek by nie chciał.

 

Nigga plz. To się dzieje już od siedmiu lat i nie zamierza przestać, a jakoś szczególnie to nikomu nie przeszkadza :>. Szkoda, że przy okazji nie wprowadzą fajnych bajerów jak przełącznik między grafą na low/medium w 60 fps a high w rwących 20 fps.

 

Fakt, zapomniałem dopisać, że ta "ewolucja" już się dzieje od paru dobrych lat co akurat mnie nie cieszy.

Opublikowano

2795822534.png

 

Przez chwilę myślałem, że to fotoszop :P

Opublikowano

Obraz FullHD potrzebuje ~30 mbit/s przepustowości, wystarczy, że serwer stanąłby w niemczech albo holandii i już gaikai będzie śmigało.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.