Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

No ale właśnie next geny miały nareszcie porzucić lipne 15-30 klatek z PS3 i X360.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 741,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

No ale właśnie next geny miały nareszcie porzucić lipne 15-30 klatek z PS3 i X360.

Zobaczymy czy tak będzie, ale dopiero po premierze next-genów. Jedno jest pewne, łatwiej będzie to osiągnąć na PS4.

Opublikowano

Raczej ,nie. Kojima potwierdził ,że nie wie jakie bebechy będzie miał Xbox One ,bo na razie pracują na "dev-kitach alpha" ,to samo powiedział Bach z DICE.

Opublikowano

Na samym poczatku pisalem ze tak nie bedzie. Mozliwe ze poczatkowe tytuly beda tak wychodzic, ale im dalej w las tej generacji to wroci 30 fps przy 720p. Beda chcieli wyciagac jak najwiecej za te kilka lat i to bedzie jedyny sposob, zeby opoznic odstawanie za PC. Wroci wtedy jak bumerang wysmiewanie graficznych pecetowych betonow faktu ze konsolki maja tylko 30/720p kiedy na PC wezystko full hd przy stalych 60 klatkach.

Opublikowano

 

No ale właśnie next geny miały nareszcie porzucić lipne 15-30 klatek z PS3 i X360.

Zobaczymy czy tak będzie, ale dopiero po premierze next-genów. Jedno jest pewne, łatwiej będzie to osiągnąć na PS4.

 

Stwierdzasz to na podstawie Twojego obycia z devkitem do PS4?

Opublikowano

 

 

 

To co mówisz jest przykre, bo brzmisz jak najgorszy typ masturbatora graficznego. Screw the fps! Ważne że się lśni na tysiąc sposobów.

 

Przez cała obecną generacje mało, która gra chodziła w 60fps, narzekano, że generacja trwa za długo, bo brak progresu graficznego (min. twoje posty), ale widzę, że jednak teraz grafika to mało istotna rzecz, bo ważne są fps. Więc panie hipokryto, kup sobie tytana na 4tys, to w niektórych grach osiągniesz 1080p, 60fps i mega grafe.

 

Brak progresu graficznego? Gdzie ja o tym pisałem? Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Ja raczej pisałem w tym temacie o Wii, które mimo grafiki z 2003 roku bije grywalnością na głowę połowę gier z obecnej generacji (nie mówiąc o płynności). Ja się wkurzam na paskudne rwanie większości nowych tytułów i rzygi jakie serwują nam developerzy, czyli rozmazane jakimiś filtrami subhd. Nowa generacja miała oznaczać wreszcie oddech, wyraźną grafikę bez ząbków w 60 fps. Ale dopóki są ludzie, którzy krzyczą, że "walić płynność, niech wygląda ładniej!", to będziemy świadkami takich "desing choices", gdzie poświęcają połowę klatek na sekudnę by wcisnąć kolejny shader.

 

Aha, już sobie kupiłem. Tytana za 2000 zł (budowanego od zera) i faktycznie, osiągam 1080p i 60fps (na medium/high z teksturami HD, coś koło ultra niestety dopiero na 720p, bo trochę źle wybrałem kartę graficzną). Oczywiście to jest też komputer, który służy mi do wielu innych rzeczy niż samo granie. No ale można też kupować 7-8 letnie złomy za 1000+ zł i grać w 15-20 fps w jakieś Bioshocki czy inne Need for Speedy :). Szacun dla developerów typu Naughty Dog, którym się chce wyciągać dobrą grafikę przy jednoczesnej płynności rozgrywki, ale niestety to są piękne wyjątki potwierdzające regułę.

 

Co z Was za konsolowcy? Gdzie jest ten zachwyt prostotą, wkładam płytę i gram w zawsze płynne i działające gry? Dzisiaj kupując grę człowiek drży, czy będzie to grywalne w ogóle (niczym B:I z włączonym Vsync...), musi instalować grę na dysk twardy, pobrać aktualizację do dasha, do gry itd.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

 

 

 

 

Nowa generacja miała oznaczać wreszcie oddech, wyraźną grafikę bez ząbków w 60 fps. Ale dopóki są ludzie, którzy krzyczą, że "walić płynność, niech wygląda ładniej!", to będziemy świadkami takich "desing choices", gdzie poświęcają połowę klatek na sekudnę by wcisnąć kolejny shader.

No to może poczekajmy jak te gry trafią na półki sklepowe i wtedy oceniajmy, czy chodzi to w 60fpsach. To, że z czasem będzie problem z płynnością czy może i rozdzielczością, to nic dziwnego. Konsole to nie pc, więc z czegoś trzeba będzie zrezygnować na rzecz oczo(pipi)nej grafiki.

 

Co z Was za konsolowcy? Gdzie jest ten zachwyt prostotą, wkładam płytę i gram w zawsze płynne i działające gry? Dzisiaj kupując grę człowiek drży, czy będzie to grywalne w ogóle (niczym B:I z włączonym Vsync...), musi instalować grę na dysk twardy, pobrać aktualizację do dasha, do gry itd.

 

Nie wiem jaki gry kupujesz, ale z ostatnimi moim zakupami nie miałem żadnych problemów (GoW:W, Bioshock i TLoU).

Opublikowano

Chyba nie zrozumiałeś, że raven pije do tego, że właśnie przez tą (niepotrzebną) oczo(pipi)ną grafikę traci się na płynności animacji co jest negatywne.

Opublikowano

Na samym poczatku pisalem ze tak nie bedzie. Mozliwe ze poczatkowe tytuly beda tak wychodzic, ale im dalej w las tej generacji to wroci 30 fps przy 720p. Beda chcieli wyciagac jak najwiecej za te kilka lat i to bedzie jedyny sposob, zeby opoznic odstawanie za PC. Wroci wtedy jak bumerang wysmiewanie graficznych pecetowych betonow faktu ze konsolki maja tylko 30/720p kiedy na PC wezystko full hd przy stalych 60 klatkach.

 

A czy na przelomie tej generacji wrocilismy sie do czasow rozdzielczosci z ps2? Nie, wiec zadnego 720p nie bedzie, co najwyzej w paru tytulach. 1080p to bedzie raczej standard, tylko ze niekoniecznie w 60 fpsach. Zreszta serio myslisz, ze pecetowcy beda sie podniecac za jakies 5 lat combo 1080\60fps? To bedzie taki sam przezytek jak teraz 720p/30fps.

Opublikowano

Nie rozumiem czemu jest takie wielkie parcie na 1080p.

 

955p, a nawet i mniejsza rozdzielczość w zupełności by wystarczyła grając w normalnej odległości od telewizora. Ponadto powinna odrobinę poprawić płynność rozgrywki przy zachowaniu większej ilości i skomplikowania obiektów na ekranie (przynajmniej w teorii).

 

Osobiście czekam jak wypadną na obu maszynkach multiplatformowe killery pokroju piątki MGS i GTA, bo te obecne exy mnie nie interesują (chociaż to coś z rzymianami było fajne, ale system walki i płynność animacji ssały freda).

Opublikowano

Nie mam ani nawet grama hype'u na tą grę. Nawet jakby mi ją dali w Plusie, to zastanowiłbym się czy w ogóle ściągać. Mam tyle zaległości, że niepotrzebne mi jakieś mini-gierki z PC-ta teraz.

Dobre :rofl: :rofl2:

Szkoda, że ta gierka oferuje świetną arcadową rozgrywkę, jeden z najlepszych OSTów i wszystko polane sosem lat 80'.

 

No ale rozumiem, grafika 2d, jakieś pixele. Panie gdzie tu jakieś shadery i inne super duper efekty,  QTE i inne bajery do jakich zdążyli przyzwyczaić się niektórzy kąsolowcyXD

Jakby to był ex na PS Vita/PS3 to pewnie niektórzy by już od dawna fapowali do HM, a tak skoro to wyszło na PC to wiadomo, że "a to tylko jakaś śmieszna gierka z piecy".

Uwielbiam ten temat.

Opublikowano

Mnie bardzo drażni ten temat 60fpsów i każda gra, która tego nie osiągnie będzie dla mnie zawodem. Tak krzyczeli o wyjebanej mocy nowych konsol, 8GB DDR5 w PS4, leczenie raka, obliczanie mocy sratatata i dalej ma być 30fpsów ? Mam nadzieję, że tylko początek generacji zaserwuje nam gry bez 60fpsów, wiadomo developerzy będą z czasem poznawać sprzęt i liczę na rozkręcenie się na maxa.

Opublikowano

Raczej ,nie. Kojima potwierdził ,że nie nie może powiedzieć jakie dokładnie bebechy będzie miał Xbox One ,bo na razie pracują na "dev-kitach alpha"(czyt. bo MS na to nie pozwala) ,to samo powiedział Bach z DICE.

@fixed.

5 miesięcy do premiery konsol ale devi robiący na nie gierki nie wiedzą jakie bebechy będą miały :pinch:

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Chyba nie zrozumiałeś, że raven pije do tego, że właśnie przez tą (niepotrzebną) oczo(pipi)ną grafikę traci się na płynności animacji co jest negatywne.

Zrozumiałem, dla tego napisałem, że to kwestia czasu, gdy developerzy będą rezygnować z 60fps na rzecz efektów graficznych, proste. Jeżeli mowa o grach typu TLoU, Girsy czy Batman, to może być spokojnie to 30fps, W tytuły nastawione na multi wiadomo, że lepiej 60fps, ale 30fos też nie przeszkadza aby jakaś gra w multi była bardzo dobra (Halo).

Opublikowano

Jak ktoś napisał wcześniej, gdyby Sony i Microsoft zgodziły się na rygorystyczny standard 1080p oraz 60fpsów to dobrze na tym wyszlibyśmy my jako gracze, nie można byłoby równać w dół, oszukiwać ani nic. Na koniec generacji wiedzielibyśmy za to na co stać konsolę w 1080p i mega płynnej animacji.

Opublikowano

Mnie bardzo drażni ten temat 60fpsów i każda gra, która tego nie osiągnie będzie dla mnie zawodem. Tak krzyczeli o wyjebanej mocy nowych konsol, 8GB DDR5 w PS4, leczenie raka, obliczanie mocy sratatata i dalej ma być 30fpsów ? Mam nadzieję, że tylko początek generacji zaserwuje nam gry bez 60fpsów, wiadomo developerzy będą z czasem poznawać sprzęt i liczę na rozkręcenie się na maxa.

 

Na początku crossgeny typu AC4 będą 60fpsowe, ale z czasem będą ścigać coraz lepszą grafikę poświecając klatki.

Opublikowano

Na neogafie o AC4 piszą co innego.

 

 

 

One of the stand-out PlayStation 4 games at E3, Assassin's Creed 4 is a proper next-gen update, seemingly locked at 30fps but fluid in motion.
Opublikowano

Słowem wyjaśnienia, dlaczego naciskamy na 1080p/60fps:

 

Taka kombinacja powinna starczać na o wiele dłużej niż sie większości ludzi zdaje. UltraHD, następca FullHD to obraz który ma niczym nie różnić się od tego, co zobaczymy za oknem w naszym domu. Tylko, że prawie to samo mamy już z FullHD na mniejszych ekranach - zmierzam do tego, że różnica pomiędzy tymi formatami nie będzie tak znacząca, jak pomiędzy SD a HD. Po za tym, nieskompresowana minuta filmu w UltraHD to ok... 350GB!!! Cały film to 20TB... Wyobrażacie sobie, ile zajmowałoby MGS4 w tym formacie :turned: 

 

Jeśli chodzi natomiast o płynność rozgrywki, czyli FPS, to już wyżej nie zajdziemy. Nie ma po co. 

http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

Edytowane przez Blue

Opublikowano

ludzie wy zrozumcie, że w ilu dana gra chodzi klatach i w jakiej rozdzielczosci nie zalezy w ogole od mocy sprzętu, a od chęci/nie chęci i lenistwa developerów. Nie było najmniejszego problemu by już na ps3 KAŻDA gra działała w fullhd i 60fps - nie doczekalibyśmy się wtedy grafy pokroju tLoU czy GoW3 ale nie było ku temu przeszkód technologicznych - stonowali by detale i efekty by całość na architketurze ps3 śmigała w full hd i 60fps i tyle. Czemu tak się nie stało? Bo dla devów liczy się obecnie głównie grafa...nikt z nich by się nie zgodził by ich flagowy tytuł wyglądał jak pozycja z ps2 w lepszej rozdzielczości. To samo będzie z ps4, a potem z ps5 - devy będą dożyć do fotorealistycznej grafy ciąć framerate pierw do poziomu 30fps i dziwnych rozdzielczości, a potem znając życie pewnie nawet poniżej nie przejmując się tym, że tytuł klatkuje.

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

 

Nie mam ani nawet grama hype'u na tą grę. Nawet jakby mi ją dali w Plusie, to zastanowiłbym się czy w ogóle ściągać. Mam tyle zaległości, że niepotrzebne mi jakieś mini-gierki z PC-ta teraz.

Dobre :rofl: :rofl2:

Szkoda, że ta gierka oferuje świetną arcadową rozgrywkę, jeden z najlepszych OSTów i wszystko polane sosem lat 80'.

 

No ale rozumiem, grafika 2d, jakieś pixele. Panie gdzie tu jakieś shadery i inne super duper efekty,  QTE i inne bajery do jakich zdążyli przyzwyczaić się niektórzy kąsolowcyXD

Jakby to był ex na PS Vita/PS3 to pewnie niektórzy by już od dawna fapowali do HM, a tak skoro to wyszło na PC to wiadomo, że "a to tylko jakaś śmieszna gierka z piecy".

Uwielbiam ten temat.

 

 

Ale nikt, nawet ja, nie pisze tutaj że ta gra jest słaba, czy coś. Za to mam wrażenie, że niektórzy tutaj próbują z niej zrobić jakiś mega hit który spływa nagle rzekami splendoru z wielkiego PC-ta w akcie łaski na PS3. Nigga, please.

OST fajny, można sobie posłuchać na YT w wolnej chwili. Chociaż przemawia do mnie bardziej OST z Double Dragon Neon jeśli chodzi o 80 lata. Takie Mango Tango to majstersztyk :)

 

A co do parcia na fps-y i full HD, to oczywiście gdzieś człowiek po prostu chciałby coś więcej niż miał w nowej generacji, bo przywykł do przełomów - mniejszych, większych ale jednak. Z tym że teraz nie liczę nawet na wielki przełom. Po prostu niech będą dopracowane gry, które podążają ciekawą drogą share&play, oraz online society. Dla mnie wystarczyłoby, żeby gry były po prostu ładniejsze i to raczej zostanie osiągnięte siłą rzeczy.

No i wiadomo, że w pierwszej kolejności zawszę będę patrzył na bibliotekę gier. Niepotrzebna mi platforma NASA-powered, skoro nie pogram na niej w gry Media Molecule, Sucker Punch, czy wiele innych hitów 3rd party (bo nie opłacało się np. im dostosowywać silnika, jak w przypadku nowych gier EA Sports).

Na PC nie będzie czołowych bijatyk z Namco, a w FPS-ach będę musiał mieć świadomość że gość wklejający mi headshota mógł po prostu oszukiwać. Dla mnie to wystarczające powody, ale jest ich więcej. PC jest  fajny do coop-a, fajny do odpalania starych gier, oraz możliwie świetne uzupełnienie do konsol (jak kogoś stać) - bo można czasami za tanie grosze wyrwać coś na Steam'ie i nadrobić. No ale jako priorytetowa platfoma - nie, nie dla mnie. Stanowczo.

Opublikowano

 

a w FPS-ach będę musiał mieć świadomość że gość wklejający mi headshota mógł po prostu oszukiwać

za wysoki skill=cheater!

 

Znam z doświadczenia takie przypadki.

A już jeśli chodzi o cheaterów to biorąc pod uwagę dzisiejszą specyfikę całego tego grania multi na pc i wymagania tych wszystkich Steamów/Originów itd to na tle starych lat sytuacja jest zdecydowanie lepsza imo. Choć sam nie narzekam by kiedyś pod tym względem było źle. Grunt to nie grać na jakichś polskich bądź ruskich serwerach i od razu człowiek lepiej się czuje pykajac online.

Opublikowano

Na PC nie będzie czołowych bijatyk z Namco

Tak, jak "niemożliwe, żeby Tekken wyszedł na Xboxa!"? Raz, że Harada sam jest PCtowcem i mówił, że chętnie zobaczyłby Tekkena na komputerach; dwa, że już niektórzy wieszczą dalsze powiększanie wpływów PC-ta. Namco pewnie by poszło za kasą . Nikt nie mówi, że na pewno tak będzie, ale nic nie można wykluczyć. Różne dziwne sytuacje się zdarzały.

Edytowane przez Accoun

Opublikowano

PC to platforma priorytetowa do multiplatform, gier niszowych, cRPG, strategii, MMO, różnorakich symulatorów oraz kapki wspaniałych exów ( Amnezja, te sprawy ). FPS-y praktycznie również przez moc obliczeniową i ogromną bibliotekę. Ogólnie wielgachną bibliotekę gier starszych. Takie moje zdanie. 

Edytowane przez Sebastian Ś.

Opublikowano

O czym tu w ogóle mowa? Sprawa rozdzielczości i framerate'u wyglądała tak samo na PSX, PS2, PS3.. i tak samo będzie wyglądac i teraz na PS4 i XONE.

W większości gier 30fps (stabilne) mi nie przeszkadza.. ale sa wyjątki. Pewnych serii bez 60fps nie chcę widzieć (Ratchety, Gran Turismo, Forza, bijatyki, DMC i inne tego typu gry..., miło widzieć 60fps też w strzelankach fpp... ale w takim KZ zadowolę się też płynnymi 30fps, jeśli w zamian za to wypali nam gałki oczne grafiką ;)).

Poza tym zdecydowanie wolałbym aby większośc samochodówek też przeszła na 60fps w tej generacji. Będę mógł wybaczyć 30fp np. w MotorStormie, jesli w zamian otrzymalibyśmy błoto odwzorowane jak w pierwszym renderze z E3 2005.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.